عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 113
:: بازدید سال : 876
:: بازدید کلی : 30673

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش ساخت میز با رزین
شنبه 31 فروردين 1398 ساعت 12:7 | بازدید : 46 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت میز با رزین به معرفی مواد و استفاده از این روش در زیباتر کردن طراحی وسایل مختلف می پردازد. در عصر حاضر انسان ها با کمک علوم گوناگون به دنبال کشف و یا ایجاد راهی برای زیبایی و بهتر کردن محیط و کیفیت زندگی خود می باشند. در این بین علم شیمی نیز عقب نمانده و توانسته با آگاهی از ساختار مولکلولی مواد مختلف به تولید ماده جدیدی به نام "اپوکسی" بپردازد. اپوکسی ها توانایی مخلوط شدن با سایر عناصر را داشته و از این رو می توانند دارای ویژگی های گوناگونی باشند.

آموزش ساخت میز با رزین

آموزش ساخت میز با رزین با ارائه ویدیو های آموزشی گوناگون و مفید، به یاری علاقه مندان فعالیت در این حوزه آمده است. اپوکسی به دلیل مقاومت بالای خود در برابر گرما، شستشو، عوامل شیمیایی و ... در  بسیاری از موارد نظیر طراحی داخلی و زیبا سازی مکان ها، حوزه زیست شناسی، هنر، کامپوزیت و موارد بسیار دیگری به کار می رود. امروزه جوانان به دلیل مشکل اشتغال، بیش از پیش به کارهای صنعتی و هنری روی آورده و خود نیز سعی دارند تا با فراگیری اصول و نحوه کار به انجام آن پرداخته و از این طریق صاحب درآمد گردند. اپوکسی همچنین در ایجاد طرح های متناسب و هماهنگ با محیط برای زیباسازی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فرد برای تولید نمونه ای منحصربفرد باید تا حدودی از رنگ ها و هارمونی آنها آگاهی داشته و دارای ذوق و سلیقه باشد. 

آموزش ساخت میز با رزین 

آموزش ساخت میز با رزین شما را با به کار بردن رزین برای زیباتر کردن انواع وسایل نظیر میز، ساعت، کیف و ... آشنا می کند. رزین ماده اصلی اپوکسی است که به دو صورت طبیعی و مصنوعی می باشد. رزین های گوناگونی وجود دارد که بسته به خصوصیتشان در موارد مختلفی استفاده می شوند. آموزش ساخت میز با رزین با ارائه بیش از 12 ساعت ویدیو شما را با نحوه ترکیب رزین با هاردنر و رنگ ها و همچنین طرح های گوناگون حاصل از اپوکسی آشنا می سازد. از آنجا که گام اول کار با اپوکسی، مخلوط کردن رزین با سایر مواد می باشد به همین منظور در بخش نخست آموزش ساخت میز با رزین شما با مطالب مهمی در مورد مخلوط کردن رزین با هاردنر و رنگ ها، مقدار آنها و همچنین نحوه صحیح مخلوط کردن آشنا خواهید شد. همچنین در ادامه مطالبی در مورد شناخت رنگ های رزین اپوکسی، ماهیت رزین، فرمول مخلوط کردن رزین و آموزش گام به گام ساخت میز چوبی با رزین اپوکسی را در قالب فایل پی دی اف ارائه می کند. نا گفته نماند که در انجام هر کاری نکات مهمی نیز وجود دارد که در صورت رعایت آنها می توان از اشتباهات احتمالی پیشگیری کرد. در نتیجه با مشاهده ویدیو های این بخش می توانید از کلیه نکات و نحوه انجام کار به طور کامل مطلع گردید.



:: برچسب‌ها: میز , ساخت میز , صندلی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پاکسازی صورت
شنبه 31 فروردين 1398 ساعت 11:52 | بازدید : 56 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

در ظاهر افراد، صورت یکی از اعضای مهم می باشد که در برقراری ارتباط با یکدیگر بسیار تأثیرگذار است. از این رو حفظ سلامتی پوست یکی از دغدغه های هر فرد در تمام طول زندگی اش بوده و برای حفظ و بهبود آن به انواع پاکسازی پوست خانگی یا پزشکی روی می آورد. در حال حاضر با پیشرفت علم پزشکی روش های نوین پاکسازی برای زیباتر کردن هر چه بیشتر پوست به وجود آمده که توسط این شیوه ها می توان به از بین بردن لکه ها و ایجاد شفافیت آن کمک کرد. اکنون با وجود افزایش آلودگی ها، تغییر زاویه تابش خورشید و دیگر عوامل مخرب در زیبایی پوست باعث روی آوردن هر چه بیشتر افراد به سمت انواع پاکسازی پوست شده است. در حال حاضر روش های متعددی برای سلامتی و بهبود زیبایی پوست در کلینیک ها و بعضأ در سالن های زیبایی ارائه می گردد و افراد با مراجعه به آنها در مدت کوتاهی با پوستی شفاف، صاف و عاری از هر گونه لک مواجه می شوند. آموزش پاکسازی صورت کلیه روش های موجود برای پاکسازی پوست را به گونه ای دقیق و کامل آموزش داده و تمامی نکات مربوط به طریقه انجام پاکسازی و همچنین مراقبت های قبل و بعد از آن را بیان می کند.

آموزش پاکسازی صورت – آموزش پاکسازی صورت

آموزش پاکسازی صورت با ارائه بیش از 32 ساعت فیلم آموزشی توانسته کلیه موارد لازم و همچنین نحوه انجام انواع پاکسازی پوست را بیان کند تا با مشاهده این مجموعه بتوانید به راحتی برای خود و یا دیگر عزیزانتان روش های پاکسازی را به کار بگیرید. آموزش پاکسازی صورت در ابتدا با ارائه فیلم های ویدیویی گوناگون به "آموزش درماپلنینگ" پرداخته و این روش را بطور کامل شرح داده و نیز متخصصان نکات لازم و مهمی را در میان آموزش برای شما علاقه مندان عزیز بیان می دارند. از آنجا که وجود سلول های مرده و موی زاید بر روی صورت باعث از بین رفتن زیبایی و شادابی آن شده، درماپلنینگ به کمک ابزار خود "تیغ مخصوص" به رفع این موارد کمک کرده و در مدت کوتاهی باعث صافی و شفافیت هر چه بیشتر پوست صورت شما می گردد. 

آموزش پاکسازی صورت – آموزش پاکسازی صورت

در کنار آموزش درماپلنینگ، مجموعه آموزش پاکسازی صورت به آموزش درمارولینگ پرداخته و با ارائه فیلم های با کیفیت و مختلف کلیه موارد لازم و حائز اهمیت را به همراه نکات شرح می دهد. این روش که توسط ابزاری به نام "درمارولر" انجام می شود باعث حفظ شادابی و جوان سازی پوست، از بین بردن لک و جای جوش و دیگر مشکلات پوستی می گردد. این روش در مقایسه با سایر روش های پاکسازی پوست دارای خطر کمتری بوده و با صرف هزینه بسیار اندک می توانید در کمترین زمان به پوستی درخشان دست پیدا کنید. آموزش درمارولینگ در آموزش پاکسازی صورت فیلم هایی در رابطه با آموزش مرحله به مرحله، نحوه انجام درمارولینگ، نحوه استفاده این روش در مشکلاتی نظیر جای جوش، طریقه ضد عفونی کردن درمارولر و نکات حائز اهمیت دیگری را ارائه می کند. همچنین طی مشاهده 16 فایل ویدیویی با اشتباهات رایج، آشنایی با انواع درمارولر ها، درمارولینگ در محدوده چشم و ... آشنا خواهید شد.



:: برچسب‌ها: صورت , آرایش , پاکسازی صورت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر پلی استیشن
شنبه 31 فروردين 1398 ساعت 11:44 | بازدید : 45 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر پلی استیشن با فروش بالای کنسول های بازی سونی به اهمیت ویژه ای دست پیدا نموده است. آموزش تعمیر پلی استیشن یکی از مشاغل خدماتیاست که در حال حاضر با بالارفتن قیمت های کنسول های بازی درآمدی دو چندان یافته، طوری که تعمیرکارانی هستند که با آموزش تعمیر پلی استیشن و خرید کنسول هایی که به نظر غیرقابل استفاده (به اصطلاح dead) می آیند و تعمیر و فروش مجدد آن ها به درآمدهایی کلان دست پیدا می کنند. اگر به دنبال چنین شغلی هستید و مهارت کافی در زمینه ی الکترونیک دارید، می توانید با مشاهده ی آموزش تعمیر پلی استیشن که به صورت فایل های ویدئویی است، آموزش تعمیر پلی استیشن را شروع کنید.

آموزش تعمیر پلی استیشن - آموزش تعمیر پلی استیشن

آموزش تعمیر پلی استیشن که به نظر برخی بسیار تخصصی است، مانند تعمیر سایر وسایل الکترونیکی دارای ترفندها و نکاتی می باشد که انجام آن را ساده می کند. آموزش تعمیر پلی استیشن را می توان با آشنایی مناسب با قطعات و کارکرد آن ها فرا گرفت.آموزش تعمیر پلی استیشن مشکلات متعددی را پوشش می دهد که می تواند سخت افزاری یا نرم افزاری باشند و اغلب آن ها مربوط به پورت خروجی تصویر اچ دی ام آی (HDMI) است که در مجموعه ویدئوهای آموزش تعمیر پلی استیشن با آن ها آشنا خواهید شد. از جمله مشکلات سخت افزاری دیگر می توان به نخواندن یا گیر کردن دیسک داخل دستگاه، روشن شدن چراغ های مشهور به چراغ سفید مرگ و در نهایت روشن نشدن دستگاه نام برد. مورد آخر یعنی روشن نشدن دستگاه در آموزش تعمیرپلی استیشن جایگاه مخصوصی دارد زیرا مجموعه ای از عوامل مختلف می توانند در ایجاد آن دخیل باشند.

آموزش تعمیر پلی استیشن - آموزش تعمیر پلی استیشن 

در آموزش تعمیر پلی استیشن، باید بدانیم که اولین و مهم ترین قدم عیب یابی است. اگر ندانیم مشکل از کدام بخش دستگاه است، تعمیر نامناسب می تواند منجر به خرابی بیشتر یا حتی آسیب جدی و از کار افتادن قطعی کنسول گردد. اگر آموزش تعمیر پلی استیشن را فرا گرفته باشید، می توانید اغلب مشکلات را خودتان شناسایی کنید و خرید قطعات یدکی آن را رفع کنید و جلوی اشتباه تعمیرکاران یا تعویض قطعات سالم را بگیرید. بدین ترتیب مجموعه ی آموزش تعمیر پلی استیشن به شما کمک می کند تا خود به تعمیرکاری ماهر در زمینه ی آموزش تعمیر پلی استیشن تبدیل شوید.

 



:: برچسب‌ها: بازی , پلی استیشن , game ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کناف کاری
پنج شنبه 29 فروردين 1398 ساعت 12:33 | بازدید : 44 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

یکی از موسساتی که در زمینه صنعت ساختمان حرف های زیادی برای گفتن دارد موسسه کناف می باشد. از دلایل شهرت جهانی این موسسه، فعالیت در سطح بین المللی و ویژگی های برجسته آن است. کناف که یک موسسه خانوادگی اصیل می باشد در سال 1932 توسط کناف آلمان پایه گذاری شد.

آموزش کناف کاری 1



:: برچسب‌ها: کناف , کناف کاری , سقف کاذب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت عروسک های روسی
پنج شنبه 29 فروردين 1398 ساعت 12:6 | بازدید : 37 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت عروسک های روسی به صورت مرحله به مرحله و با جزئیات کامل فرایند ساخت و دوخت انواع عروسک های روسی نمدی را اموزش داده است به طوری که با تماشای کامل این مجموعه آموزشی قادر به دوخت این نوع از عروسک ها خواهید بود.آموزش عروسک های روسی با مرحله اندازه گیری و برش قسمت های مختلفعروسک های روسی آغاز شده و تا مرحله پایانی که دوخت و اتصال قسمت های متفاوت می باشد ادامه یافته است.

 

آموزش ساخت عروسک های روسی 1



:: برچسب‌ها: ساخت عروسک روسی , آموزش عروسک روسی , عروسک روسی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت آبنما
پنج شنبه 29 فروردين 1398 ساعت 10:7 | بازدید : 40 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت آبنما یکی از فعالیت های تخصصی ساختمانی است و مربوط به آبنماهای بزرگی می باشد که درحیاط یا خارج از ساختمان ها و داخل باغ ها ایجاد می شوند. نوع دیگری از آموزش ساخت آبنما نیز وجود دارد که به آموزش ساخت آبنماهای کوچک و داخلی یا حتی رومیزی می پردازد. این نوع آبنما نیازی به فعالیت تخصصی ندارد و با آموزشی سریع و جامع می توان کاملا به آموزش ساخت آبنما مسلط شد و بدون نیاز به پرداخت هزینه، آن را اجرا کرد. مزیت آموزش ساخت آبنما علاوه بر صرفه جویی در هزینه ی اجرا، آشنایی با ایده ها و طرح های جدید برای آموزش ساخت آبنما و یادگیری طریقه ی استفاده از مواد مختلف به شیوه ای خلاقانه است.

آموزش ساخت آبنما

آموزش ساخت آبنما - آموزش ساخت آبنما

آموزش ساخت آبنما را می توان به دو دسته ی کلی تقسیم بندی کرد که آموزش ساخت آبنما در داخل یا خارج از فضای مسکونی خانه است. آموزش ساخت آبنماهای داخلی مربوط به آبنماهایی کوچک و معمولا سبک و بدون صدا و آلودگی می باشد که در آن ها از پمپ های کوچک آب استفاده می گردد. آموزش ساخت آبنماهای داخلی ظرافت بیشتری دارند اما در زمان کمتری اجرا می شوند و معمولا دارای جلوه های بصری زیباتری هستند. آموزش ساخت آبنماهای خارجی مربوط به آموزش ساخت آبنماهایی است که بسیار بزرگ تر هستند و طبعا هزینه ی بیشتری دارند. برخلاف آموزش ساخت آبنماهای داخلی که از مواد سبک مانند یونولیت و رنگ و پلاستیک استفاده می شود، آموزش ساخت آبنماهای خارجی شامل استفاده از تخته سنگ های طبیعی بزرگ و سیمان و پمپ های قوی آب برای انتقال چند متری آب می باشند. این آبنماها در حیاط خانه های بزرگ، باغ ها یا هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند از یک متر تا چند ده متر متفاوت باشند. حتی برخی آموزش ساخت آبنماهای خارجی بزرگ درباره ی ساخت آبنماهای آبشاری و رودخانه ای هستند. ویژگی مشترک تمام آموزش ساخت آبنماها این است که آب در چرخه ای تکرار شونده به وسیله ی یک پمپ برقی به جریان می افتد تا ظاهری جذاب ایجاد کند.

آموزش ساخت آبنما - آموزش ساخت آبنما

آموزش ساخت آبنما از ابتدای تاریخ بشر وجود داشته است. در بناهای قدیمی مربوط به چند هزارسال قبل نیز رد پای استفاده از آبنماها برای زیبایی و یا کاربرد خاص (مانند حوض و فواره برای خنک کردن فضا یا انتقال آب) دیده می شود. در گذشته که پمپ های برقی وجود نداشته است، از اختلاف فشار و جاذبه و وزن آب برای ساخت آبنما استفاده می شده که چندان قدرتمند نبوده است. آموزش ساخت آبنماهای باستانی مانند آبنمای بامبویی در شرق آسیا، آبنمای دریایی با سوراخ کردن ساحل های سنگی و آبنماهای طبقاتی زیر بادگیرهای سنتی ایران با فواره نشان می دهد که این هنر در گذشته نیز وجود داشته است.



:: برچسب‌ها: آبنما , ساخت آبنما , آموزش ساخت آبنما ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بیلیارد
پنج شنبه 29 فروردين 1398 ساعت 9:59 | بازدید : 57 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بیلیارد یکی از قدیمی ترین ورزش' >ورزش های جهان است که صدها سال پیش در اروپا وجود داشته است. آموزش بیلیارد در ایران نیز دارای محبوبیت بالایی می باشد و حتی فدراسیونی برای آموزش بیلیارد وجود دارد. آموزش بیلیارد یکی از جذاب ترینورزش' >ورزش های دنیاست که نیازمند مهارت ها و وسایل خاصی بوده و معمولا به صورت جمعی انجام می شود. آموزش بیلیارد که در انگلیسی به دو بخش اصلی pool و snooker تقسیم بندی می شود مورد پسند بسیاری از جوانان است اما امکانات محدود در شهرهای مختلف آموزش بیلیارد را دشوار نموده است. از بهترین راه های آموزش بیلیارد یادگیری از طریق فیلم های آموزشی است که در این مجموعه برای شما آماده شده است.

آموزش بیلیارد

آموزش بیلیارد - آموزش بیلیارد

آموزش بیلیارد در جهان به قدری مشهور است که هرساله چندین مسابقه ی جهانی در رشته های مختلف این ورزش' >ورزش برگزار می شود. همان طور که می دانید این بازیروی یک میز با سوراخ هایی در اطراف آن انجام می شود که توپ هایی روی آن قرار دارند و باید با زدن ضربه به داخل سوراخ ها هدایت شوند. اگر چه کلیت آموزش بیلیارد همین است اما تکنیک ها و شیوه های بی شماری وجود دارند که بدون آن ها آموزش بیلیارد غیرممکن می گردد. مثلا آموزش بیلیارد به چند دسته تقسیم می شود که در عین شبیه بودن، ریشه ها و قوانین مشخصی دارند. اسنوکر که شیوه ی کلاسیک آموزش بیلیارداست، میزی بزرگ تر از سایر رشته ها دارد و دارای شش پاکت در اطراف میز است که هدف از بازی وارد کردن توپ ها به این پاکت هاستو تکنیک اصلی اسنوکر آن پل زدن است. در مقابل، بازی شاخصی که آن را می شناسیم و در باشگاه ها انجام می شود، ایت بال نام دارد. بازی غالب مسابقات بین المللی از نوع ناین بال است اما شیوه های دیگری از قبیل تن بال و میز یک پاکته یا بدون پاکت نیز مرسومند. هر روش آموزش بیلیارد دارای تکنیک های منحصر به فردی است که در شیوه های دیگر ممکن است کاملا بدون کاربرد باشد، بنابراین آموزش بیلیارد آموزشی یکسان ندارد.

آموزش بیلیارد - آموزش بیلیارد

آموزش بیلیارد اگرچه دارای تفاوت هایی است، اما مساله ی مهم در تمام انواع آموزش بیلیارد فیزیک توپ ها، پیش بینی نیرو و جهت ضربه و حدس زدن محل قرارگیری بعدی توپ ها می باشد. بنابر این در کنار آموزش بیلیارد مربوط به رشته ی موردنظر، باید نگاهی به تئوری آموزش بیلیارد نیز داشت. بخش تئوری آموزش بیلیارد را می توان از طریق نرم افزارهای شبیه ساز و جزوه های آماده یا از راه تمرین مکرر آموخت.



:: برچسب‌ها: بیلیارد , آموزش بیلیارد , سرگرمی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر
پنج شنبه 29 فروردين 1398 ساعت 9:34 | بازدید : 53 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر به طور ویژه برای آموزش زبان انگلیسی بهکودکان 4تا 13 سال تهیه و گرد آوری شده است. این مجموعه آموزشی در 4 سطح و با هدف آموزش مرحله به مرحله زبان انگلیسی می باشد. سطح اول مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر، اعداد، قسمت های مختلف بدن و اشکال هندسی را آموزش داده است.

آموزش زبان انگلیسی به <a href='http://118file.com/list.aspx?pcat=2048&key=کودکان' target='_blank' title='کودکان' >کودکان</a> با شعر

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر - آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

شیوه آموزشی مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر از طریق شعر و آهنگ و با نمایش تصاویر و انیمیشن های متفاوت می باشد به گونه ای که کودک پس از مشاهده اشکال مورد نظر، تلفظ هر یک را فراگرفته و با تکرار مداوم کلمه مورد نظر با آهنگ، به طور کامل کلمه جدید را به خاطر می سپارد. از ویژگی های برجسته مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می توان به چند منظوره بودن آموزش ها اشاره کرد. به عنوان مثال در سری ویدئوهای مربوط به آموزش اشکال هندسی، همزمان با آموزش نام شکل مورد نظر به آموزش رنگ اشکال نیز می پردازد یا از طریق شمارش تعداد هر شکل به گونه ای اعداد را نیز آموزش می دهد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر - آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر

سطح دوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر با آموزش قسمت های مختلف خانه نظیر اتاق خواب و آشپزخانه، روزهای هفته و میوه ها در زبان انگلیسی آغاز شده و در ادامه حیوانات جنگل، ماشین آلات ساختمانی و ده ها مورد آموزشی دیگر را نیز پوشش داده است. آموزش فصل ها، زمان و افعال از موارد مطرح شده در سطح سوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می باشد.



:: برچسب‌ها: زبان انگلیسی , آموزش زبان , آموزش زبان انگلیسی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش خودآرایی
چهار شنبه 28 فروردين 1398 ساعت 10:24 | بازدید : 44 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش خودآرایی، مجموعه ای جامع در زمینه خودآرایی بوده که به توضیح نحوه صحیح آرایش صورت و ذکر جزئیات و نکات مربوط به آن می پردازد. باید بدانید که آرایش کردن کار سختی نیست اما آنچه که اهمیت دارد نحوه صحیح آرایش صورت می باشد. از اینرو وب سایت 118فایل با گردآوری مجموعه آموزش خودآرایی به شما در انجام صحیح آرایش صورت کمک فراوانی می نماید.

 

آموزش خودآرایی1

 

 

آموزش خودآرایی 

یکی از اعضای مهم صورت، چشم ها بوده که آرایش صحیح و زیبا برای هر مدل چشم می تواند به جذابیت آن بیفزاید. باید افزود که مجموعه آموزش خودآرایی برای این منظور به شما نحوه صحیح آرایش چشم ها را در قالب بیش از 50 فیلم آموزشی توضیح داده است. لازم به ذکر بوده که این مجموعه آموزشی جذاب با ارائه بیش از 150 ویدئوی آموزشی به نحوه صحیح آرایش کامل صورت می پردازد. از آنجایی که بسیاری از بانوان' >بانوان به آرایش های ساده و طبیعی علاقه بسیاری نشان می دهند، ما تصمیم گرفتیم تا در مجموعه آموزش خودآرایی، ویدئوهای مربوط به آموزش آرایش ساده و طبیعی را نیز بگنجانیم. 

آموزش خودآرایی - آموزش خودآرایی

یکی از دغدغه های بانوان' >بانوان، نحوه آرایش صورت برای مناسبت های مختلف می باشد. از اینرو در مجموعه آموزش خودآرایی نحوه آرایش صورت برای مناسبت های مختلف از جمله ولنتاین، سال تحویل، فستیوال ها و عروسی و ... توضیح داده شده است. هم چنین در این مجموعه آرایش هایی متناسب با فصول مختلف آموزش داده می شود. 



:: برچسب‌ها: آرایش , زیبایی , آموزش خودآرایی , خودآرایی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تردستی
چهار شنبه 28 فروردين 1398 ساعت 10:3 | بازدید : 45 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تردستی یکی از بهترین فعالیت هایی است که می توان از آن برای سرگرم کردن خود و دوستان استفاده کرد. البته باید برای یک آموزش تردستی خوب علاوه بر داشتن یک استاد خوب، تمرین و پشتکار را نیز مدنظر قرار داد. آموزش تردستی شاید دشوار به نظر برسد اما پس از توضیحات کسی که آموزش تردستی را به شما می گوید، خواهید دید که آموزش تردستی تنها محدود به خطاها و حقه های بصری و ابزارهای خاص شعبده بازی است. مجموعه ی آموزش تردستی را Evan Era میزبانی کرده است و پس از اجرای تردستی در ابتدای هر فیلم، آموزش تردستی های مختلفی را به صورت تصویری و با توضیحات کامل ارائه می کند.

 

آموزش تردستی

آموزش تردستی - آموزش تردستی

آموزش تردستی یا همان شعبده بازی یا چشم بندی یک فن و هنر است که در آن با اثر گذاشتن بر ذهن یا حواس انسان ها، کارهایی که به نظر غیرممکن هستند اجرا می شوند. از مهم ترین نمونه های شعبده بازی که در جهان رایج بوده است می توان به دونیم کردن انسانی که در یک جعبه خوابیده است اشاره کرد که هنوز هم در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و شعبده بازان بسیاری آن را اجرا می کنند. آموزش تردستیاز گذشته مورد توجه افراد علاقه مند به این رشته بوده است، مخصوصا نوجوانان بیش از سایرین آموزش تردستی را دوست دارند.

آموزش تردستی - آموزش تردستی

آموزش تردستی موجب افزایش قدرت تفکر و خلاقیت به علاوه ی افزایش سرعت هماهنگی دست و اعضا با مغز و اعصاب می شود زیرا بسیاری از تمرینات مربوط بهآموزش تردستی نیاز به حرکات سریع و دقیق دست و بدن دارند. آموزش تردستیعلاوه بر موارد فوق می تواند سرگرمی' >سرگرمی مفید و سالمی برای تمام اقشار جامعه باشد و در صورتی که به صورت حرفه ای دنبال شود، شخص قادر خواهد بود کهآموزش تردستی را به عنوان یک شغل در زندگی داشته باشد. آموزش تردستی در سطوح بالا می تواند علاوه بر تضمین آینده ی شخص، شهرت زیادی برای فرد به ارمغان می آورد که خواسته ی بسیاری از جوانان است. شعبده بازان زیادی در مراسم مختلف مانند جشن های تولد و عروسی دعوت می شوند و از این راه هم زندگی خود را تامین می کنند و هم موجب شادی مردم می شوند.

آموزش تردستی - آموزش تردستی

آموزش تردستی شاید در نگاه اول این طور به نظر برسد که نیازمند ابزارهای گران قیمت و عجیبی است اما با دیدن ویدئوهای آموزش تردستی خواهید دید که اکثر مواردآموزش تردستی حتی نیاز به وسیله ی خاصی ندارد و صرفا مهارت شعبده باز است. ویدئوهای آموزش تردستی که نیاز به ابزار دارند، اغلب از وسایل روزمره مانند کارت، سکه، کش، سیم و آب برای ایجاد صحنه های سرگرم کننده استفاده می کنند. البته گفتنی است که در سطح حرفه ای گاهی نیاز به تهیه ی ابزارهایی از قبیل شست و انگشت مصنوعی، مواد شیمیایی خاص و کارت های شخصی شده می‌باشد.



:: برچسب‌ها: تردستی , شعبده بازی , شعبده , تردست ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پیشرفته زبان آلمانی
چهار شنبه 28 فروردين 1398 ساعت 9:49 | بازدید : 53 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پیشرفته زبان آلمانی به دنبال تقاضای بسیاری از کاربران گرامی وب سایت 118فایل و با هدف آموزش زبان آلمانی برای سطوح پیشرفته تر گردآوری شده است. مجموعه آموزش پیشرفته زبان آلمانی دربردارنده بیش از 190 درس به منظور آموزش پیشرفته زبان آلمانی برای سطوح B_1، B_2 و C_1 می باشد. این در حالی است که بخش اول مجموعه آموزش پیشرفته زبان آلمانی با بیش از 130 درس تمامی سرفصل های آموزشی سطح B_1 را پوشش داده و داوطلب را برای شرکت در آزمون B_1 به آمادگی کامل می رساند.

 

آموزش پیشرفته زبان آلمانی  Azure1

 

 

 

آموزش پیشرفته زبان آلمانی - آموزش پیشرفته زبان آلمانی 

باتوجه به افزایش تقاضا برای ادامه تحصیل در دانشگاه هایی که به زبان آلمانی تدریس صورت می پذیرد، افراد به دنبال فراگیری یا ارتقا سطح زبان آلمانی خویش می باشند. لذا مجموعه آموزش پیشرفته زبان آلمانی شما را در دست یابی به این مهم یاری رسانده و در فراگیری و ارتقا سطح زبان آلمانی به شما کمک فراوانی خواهد کرد.

آموزش پیشرفته زبان آلمانی - آموزش پیشرفته زبان آلمانی 

دروس مربوط به سطح B_1 در بهبود مهارت شنیداری و درک زبان آلمانی موثر بوده و مهارت شنیداری افراد را تا حد زیادی ارتقا خواهد بخشید. در ادامه تعداد بسیاری از دروس سطح B_1 مجموعه آموزش پیشرفته زبان آلمانی به بیان اصطلاحات گوناگون و کاربردی درزبان آلمانی مبادرت ورزیده است. این مجموعه آموزشی گرامر را فراموش نکرده و بسیاری از دروس به آموزش قیدهای حالت، بسیاری از افعال و پسوندها و پیشوندها در زبان آلمانی می پردازد.



:: برچسب‌ها: آلمان , زبان آلمانی , آموزش زبان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گام به گام تاتو
سه شنبه 27 فروردين 1398 ساعت 10:36 | بازدید : 60 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

دوره آموزش گام به گام تاتو با معرفی و ارائه مراحل انواع تاتو بدن و صورت و همچنین بیان طرح های مختلف تاتو توانسته به عنوان یکی از جامع ترین و مفید ترین مجموعه ها در زمینه آموزش تاتو شناخته شود. دوره آموزش گام به گام تاتو کلیه مراحل تاتو صورت و بدن با شیوه های گوناگون، انواع طرح های تاتو و تمامی ابزار و وسایل مورد نیاز را برای علاقه مندان و آرایشگران عزیز آموزش می دهد. دوره آموزش گام به گام تاتو حاوی دو پارت "آموزش تاتو روی بدن" و "آموزش تتوی صورت" و به طور مجموع دارای 8 بخش می باشد که موضوع تاتو را به طور کامل و دقیق بیان می کند.

 

 

 

 

 

 دوره آموزش گام به گام تاتو

تاتو به طرح های رنگی روی پوست بدن و صورت گویند که توسط دستگاه، در زیر پوست با رنگ های مختلف ایجاد می شود. تاتو بسته به سلیقه و دلخواه افراد می تواند در طرح، ابعاد و رنگ های مختلف در هر نقطه از بدن طراحی شود. دوره آموزش گام به گام تاتوقبل از ارائه مراحل انجام تاتو برای شما عزیزان، در پارت اول به بیان اشتباهات احتمالی در انجام تاتو، انواع تاتو از نظر سبک، آشنایی با کلیات تاتو، آماده سازی قبل از تاتو، آموزش مقدمات تاتو، بررسی انواع سوزن تاتو، بررسی انواع ماشین تاتو و مراقبت های پس از تاتو پرداخته و همچنین در کنار ویدیو های آموزشی در قالب فایل پی دی اف، توضیحات لازم در رابطه با عنوان هر بخش را به صورت کامل بیان کرده است. 

 

دوره آموزش گام به گام تاتو

تاتو نیز مانند بسیاری از کار های دیگر نظیر پاکسازی پوست به شیوه های مختلفی انجام می گیرد از این رو دوره آموزش گام به گام تاتو سعی کرده در پارت آموزش تاتو روی بدن انواع روش های تاتو بر روی بدن را طی ویدیو های با کیفیت در بخش های مختلف معرفی و از نمای نزدیک آموزش دهد. این پارت از دوره آموزش گام به گام تاتونحوه اجرای تاتو داتینگ (نقطه ای)، اجرای تاتو شیدینگ (سایه زنی)، اجرای تاتو لاینیگ (خط کشی)، اجرای تاتو لترینگ (حروف و کلمات)، اجرای تاتو ترکیبی (لاینینگ، شیدینگ،کالرینگ)، اجرای تاتو واترکالر (آب رنگ)، اجرای تاتو سیاه و سفید به صورت جامع و واضح بیان می کند.



:: برچسب‌ها: تاتو , تتو , تاتو بدن , طرح تتو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش اکستنشن مو
سه شنبه 27 فروردين 1398 ساعت 10:27 | بازدید : 111 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش اکستنشن مو جزو پرطرفدارترین و محبوب ترین مجموعه ها در زمینه مو و زیبایی محسوب می گردد. همانطور که می دانید اکستنشن مو به روش های حجم دادن و افزایش قد مو اطلاق می شود. در این مجموعه شما با انواع روش های اکستنشن مو و نحوه انجام آن آشنایی پیدا خواهید کرد. یکی از روش های اکستنشن مو، روش مو دوختی نام دارد که در این روش اکستنشن ها با وسایلی مخصوص بر روی موها دوخته می شوند. از اینرو مجموعه آموزش اکستنشن مو به صورت مرحله به مرحله به توضیح این روش و نیز بیان نکاتی در خصوص روش مو دوختی پرداخته است.

 

آموزش اکستنشن مو

 

 

 

 

آموزش اکستنشن مو

مجموعه آموزش اکستنشن مو، نوع دیگری از اکستنشن که دارای محبوبیت بالایی بوده به نام اکستنشن موی متصل به هم را نیز توضیح می دهد. هم چنین در این مجموعه، روش اکستنشن مو کلیپسی به همراه نکاتی درباره این روش توضیح داده می شود. این روش در واقع نسبت به سایر روش ها راحت تر بر روی مو قرار گرفته و حتی برای انجام آن نیازی به تخصص خاص و یا مراجعه به سالن های زیبایی نخواهد بود. این روش موقت بوده و می تواند به صورت روزانه استفاده گردد. 

آموزش اکستنشن مو - آموزش اکستنشن مو

از دیگر روش های توضیح داده شده در مجموعه آموزش اکستنشن مو می توان به روش بافت خطی اشاره نمود. در این روش ابتدا باید موهای افراد به حالت افقی از یک طرف سر به طرف دیگر آن بافته شده و سپس عملیات اکستنشن مو بر روی این بافت ها صورت گیرد. باید افزود که نکات مربوط به هر روش نیز در قالب یک مبحث جدا با عنوان "نکات مربوط به اکستنشن"، توضیح داده شده است. اکستنشن چسبی نیز از دیگر روش های پوشش داده شده در مجموعه آموزش اکستنشن مو به شمار می رود. در این روش همانطور که از نامش پیداست، اکستنشن بر روی موهای افراد چسبانده می شود.



:: برچسب‌ها: مو , اکستنشن مو , شانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تریکو بافی از مبتدی تا پیشرفته
سه شنبه 27 فروردين 1398 ساعت 10:15 | بازدید : 65 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تریکو بافی از مبتدی تا پیشرفته در واقع پارت دوم و تکمیل کننده پارت اولآموزش تریکو بافی از مبتدی تا پیشرفته می باشد. به دنبال آموزش های ارائه شده در پارت اول که پیرامون بافت انواع سبد و کیف بود، آموزش تریکو بافی از مبتدی تا پیشرفته به آموزش بافت روفرشی، پادری و پاف پرداخته است.

 

 

 

آموزش تریکو بافی از مبتدی تا پیشرفته - آموزش تریکو بافی از مبتدی تا پیشرفته

پاف یا همان صندلی بافتنی به دلیل زیبایی خاصی که دارد به عنوان کالایی لوکس تلقی شده و افراد بسیاری علاقمند به استفاده از این نوع صندلی در منزل خود می باشند. به عبارت بهتر پاف می تواند دکوراسیون منزل را به گونه ای مدرن تر جلوه دهد. در ادامه مجموعه آموزش تریکو بافی از مبتدی تا پیشرفته بافت انواع پادری و پتو با تریکو را آموزش داده است. به منظور بافت انواع پادری و پتو می توان از نوعی کاموا تریکو با عرض بیشتر استفاده کرد تا علاوه بر زیبایی، فرایند بافت نیز کوتاه تر شده و در حقیقت بافت زودتر بالا بیاید.

آموزش تریکو بافی از مبتدی تا پیشرفته - آموزش تریکو بافی از مبتدی تا پیشرفته

انواع پادری و پتو تریکو می تواند زیبایی و جذابیت خاصی به دکوراسیون منزل شما داده و با سایر لوازم منزل هماهنگ شود. لازم به ذکر است از انواع پتو می توان به عنوان رو تختی نیز استفاده کرد که به دلیل هماهنگی بین رو تختی و پادری تریکو موجب ایجاد فضایی زیبا و مدرن در منزل شما خواهد شد. از دیگر موارد مطرح شده در مجموعه آموزش تریکو بافی از مبتدی تا پیشرفته می توان به آموزش های مربوط به بافت انواع دمپایی روفرشی اشاره کرد. دمپایی روفرشی تریکو به دلیل نرمی و لطافت بسیار مورد پسند بسیاری از بانوان' >بانوان واقع شده و جایگزین دمپایی روفرشی مرسوم شده است.



:: برچسب‌ها: بافتنی , تریکو , پادری , پتو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زبان انگلیسی در منزل
یک شنبه 25 فروردين 1398 ساعت 12:36 | بازدید : 100 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زبان انگلیسی در منزل در واقع تکمیل کننده و ادامه مجموعه آموزش زبان Engvid بوده و در بردارنده دروس مربوط به 6 تن از اساتید مجموعه Engvid به نام های Adam, Rebeca, James, Jade, Benjamin و Valen می باشد. مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل شامل 6 بخش است که هر بخش مربوط به دروس یکی از اساتید نام برده شده بوده و جدیدترین و آخرین دروس هر استاد را از ابتدا تا انتها شامل می شود.

آموزش زبان انگلیسی در منزل1

 

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی در منزل

بخش اول مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل 115 درس از دروس استاد Adam که به موضوعاتی نظیر اصطلاحات تکنولوژی، گرامر، آیلتس، تافل و... مربوط می باشد را پوشش داده و می تواند در ایجاد آمادگی برای آزمون های بین المللی نظیر تافل و آیلتس تاثیر بسزایی داشته باشد.



:: برچسب‌ها: زبان , آموزش زبان انگلیسی , زبان خارجی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش چرم دوزی
یک شنبه 25 فروردين 1398 ساعت 12:22 | بازدید : 55 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش چرم دوزی یکی از فوق العاده ترین مجموعه های حاضر به منظور آموزش کامل چرم دوزی می باشد که نحوه ساخت انواع بندساعت، دستبندچرم، صندل، کیف و کاور دفترچه یادداشت را در اختیار علاقمندان قرار می دهد. بخش اول مجموعه آموزش چرم دوزی به آموزش تخصصی ساخت کمربند و صندل پرداخته است به طوری که تمامی مراحل برش چرم، سوراخ کردن چرم به وسیله سمبه و مرحله پایانی که دوخت زدن و اتصال دکمه می باشد را جز به جز شرح داده است. یکی از نکاتی که چرم کاران حرفه ای در هنگام کار چرم دوزی به آن توجه می کنند استفاده از موم برای کشیدن بر روی نخ به منظور جلوگیری از باز و لایه لایه شدن آن می باشد.

 

آموزش چرم دوزی 1

 

 

 

 

آموزش چرم دوزی

همچنین بخش اول مجموعه آموزش چرم دوزی نحوه دوخت کاور برای انواع دفترچه های یادداشت در سایز های متفاوت را آموزش داده است به گونه ای با اندازه گیری چرم مورد نظر شروع شده و قدم به قدم برش چرم، حکاکی روی چرم، سوراخ کردن قسمت های مورد نیاز و نهایتاً رنگ کردن و دوخت کاور مورد نظر را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

آموزش چرم دوزی

در ادامه بخش دوم مجموعه آموزش چرم دوزی ساخت بند ساعت، دستبند چرم و کیف چرم را آموزش داده و آنچه را که برای ساخت یک بند ساعت خوب و مرغوب لازم و ضروری است به تفضیل شرح می دهد. از آنجا که دستبندهای چرم تنوع زیادی داشته و زیبایی خاصی دارند در میان نوجوانان و جوانان طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. لازم به ذکر است بافت گیس روی دستبند چرم از دیگر مواردی است که آموزش چرم دوزی آموزش داده است.



:: برچسب‌ها: چرم , چرم دوز , آموزش چرم دوزی , هنر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پیشرفته اوریگامی
یک شنبه 25 فروردين 1398 ساعت 12:12 | بازدید : 40 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پیشرفته اوریگامی از جذابترین و پرطرفدارترین آموزش ها به شمار می رود. اوریگامی به عنوان یک هنری که توسط ورقی کاغذ با ابعاد دلخواه، اشکالی زیبا ساخته می شوند، می تواند موجب سرگرمی' >سرگرمی کودکان و یا حتی بزرگسالان گردد. کلمه اوریگامی که به اصطلاحی فراگیر تبدیل شده، برای تمامی شیوه های تا کردن، صرف نظر از فرهنگ منشأ آنان، استفاده می شود.

 

آموزش پیشرفته اوریگامی 1

 

 

آموزش پیشرفته اوریگامی - آموزش پیشرفته اوریگامی

یکی از اساتید مجموعه آموزش پیشرفته اوریگامی، شخصی به نام «تاداشی موری» می باشد. او در این مجموعه به شما نحوه ساخت چند نوع اژدهای خلاقانه، فرشته ای زیبا، سیمرغ افسانه ای و چندین مدل گل زیبا را آموزش می دهد. مجموعه آموزش پیشرفته اوریگامی به آموزش نحوه ساخت برخی از مدل های سه بعدی هم پرداخته و در واقع این مجموعه همانطور که قبلا هم اشاره شد، طوری گردآوری گردیده تا برای تمامی سنین مناسب باشد.



:: برچسب‌ها: اوریگامی , آموزش اوریگامی , کاردستی , هنر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته
شنبه 24 فروردين 1398 ساعت 13:41 | بازدید : 46 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته شامل دو سبک پیشرفته از زومبا یعنی زومبا زین (Zumba Zin) و زومبا سترانگ (Zumba Strong) می باشد که در واقع جدیدترین سبک های زومبا می باشند. آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته تمام آنچه را در رابطه با زومبا زین باید فرا بگیرید به طور کامل پوشش داده است به طوری که زومبا زین 74، زومبا زین73 و ... را آموزش داده است.همچنین زومبا Toning و مدل های زومبا 2017 از دیگر مواردی است که در مجموعه آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته گنجانده است. 

آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته - آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته

اگر در زمینه زومبا فعالیت کرده اید و با حرکات ابتدایی زومبا آشنا می باشید این مجموعهآموزشی که در واقع دربردارنده مراحل و روش های پیشرفته زومبا می باشد، می تواند در زمینه تکامل دانش و مهارت زومبا به شما کمک فراوانی نماید.با توجه به اینکه بسیاری از خانم ها و آقایان از اضافه وزن رنج می برند و به علاوه افسردگی مشکلی است که گریبان گیر بسیاری از افراد می باشد، زومبا راه حلی مناسب برای بسیاری از افراد خواهد بود. با فراگیری زومبا نه تنها به وزن ایده آل دست خواهید یافت بلکه این روش مهیج موجب شادی و نشاط شما خواهد شد.

آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته - آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته

تحقیقات محققان اروپایی و آمریکایی حاکی از ان است که حرکات ورزشی زومبا علاوه بر تناسب اندام، شادی را نیز برای افراد به ارمغان می آورد. در ادامه مجموعه آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته دربردارنده آموزش های مربوط به سبک زومبااسترانگ می باشد که با توجه به اینکه از حرکات تند و سریع تشکیل شده به شدت موجب سوزاندن چربی و کالری شده و در کوتاه ترین زمان ممکن موجب کاهش وزن می شود.



:: برچسب‌ها: زومبا , آموزش زومبا , ورزش , لاغری , ورزش با لاغری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش آرایشگری مردانه
شنبه 24 فروردين 1398 ساعت 13:26 | بازدید : 59 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش آرایشگری مردانه جدیدترین مدل های مو مردانه در سال 2017 را به علاقمندان آموزش می دهد. آموزش آرایشگری مردانه شامل سه بخش میباشد که توسط دو آرایشگر حرفه ای تمامی آموزش ها ارائه شده است. یکی از بخش های آموزش آرایشگری مردانه به نحوه کوتاه کردن موی بچه های خردسال در سنین 1 تا 12 سال اختصاص یافته و انواع مدل های مختلف برای بچه ها با فرم سر و صورت متفاوت را آموزش میدهد.

 

آموزش آرایشگری مردانه 1

 

 

 

 

آموزش آرایشگری مردانه - آموزش آرایشگری مردانه

بخش دوم آموزش آرایشگری مردانه به جدیدترین مدل مو های مردانه پرداخته و انواع مدلهای اصلاح ساده، اصلاح فانتزی و خط بندی را مرحله به مرحله و بطور کامل دراختیار علاقمندان قرار میدهد. همچنین بخشی از فیلم ها مدل مو افراد معروف نظیر بازیکنان فوتبال و بازیگران نظیر سرجیو راموس و بردبیت را آموزش می دهد. مدل های روز سایه کاری و پرداخت کاری با متدهای منحصر به فرد روز دنیا از دیگر مواردی است که مجموعه آموزش آرایشگری مردانه به آن پرداخته است.



:: برچسب‌ها: آرایشگری , آرایشگاه , مو , مدل مو مردانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بستن شال و روسری
شنبه 24 فروردين 1398 ساعت 12:55 | بازدید : 46 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بستن شال و روسری بسیاری از ایده های جذاب و متنوع پیرامون بستن شال و روسری را به شما آموزش می دهد. اگر علاقمند به بستن شال و روسری خود با حجاب کامل و زیباترین شکل ممکن می باشید مجموعه آموزش بستن شال و روسری ایده های بسیاری در اختیارتان قرار خواهد داد.

 

آموزش بستن شال و روسری 1

 

 

آموزش بستن شال و روسری

مجموعه آموزش بستن شال و روسری به صورت مرحله به مرحله شیوه بستن شال به طرق مختلف و با حجاب کامل را آموزش می دهد. حجاب به پوشش های گوناگون زنان مسلمان گفته می شود و مفهومی برآمده از قرآن کریم و فقه اسلامی و ساخت یافته در فرهنگ اسلامی که ناظر بر پوشش شرعی در مقابل نامحرم و به طور ویژه برای زنان است. در ایران اسلامی به دلیل باورهای مذهبی مردم زنان به پوشش موی سر خود با روسری و شال تاکید زیادی دارند اما نتخاب روش مناسب و زیبا برای بستن شال و روسری دغدغه بسیاری از خانوم ها می باشد.



:: برچسب‌ها: شال , روسری , بستن شال و روسری , مدل شال ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش شنا
پنج شنبه 22 فروردين 1398 ساعت 10:34 | بازدید : 41 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش شنا یکی از جامع و ارزشمند ترین مجموعه های آموزش شنا می باشد که توانسته با ارائه سه بخش، تمامی سطوح شنا را با توجه به سطح آنها در ترتیبی مشخص بیان کند. مجموعه آموزش شنا با داشتن بیش از 500 دقیقه فیلمآموزشی، به آموزش شنا برای کودکان، مبتدیان و افراد حرفه ای می پردازد. در مجموعهآموزش شنا علاوه بر آموزش انواع شنا از جمله کرال سینه، شنا 2400 متر، شنا کرال پشت، شنا پروانه، شنا قورباغه، آموزش مطالبی نظیر شنا برای کودکان، غریق نجات و تجهیزات شنای حرفه ای را توسط ویدیو هایی با کیفیت و همچنین نحوه انجام انواع شنابه همراه نکات حائز اهمیت در قالب فایل متنی ارائه می کند.

 

 

 

 

 

 •مجموعه آموزش شنا برای چه کسانی مناسب است؟

شنا یکی از ورزش' >ورزش های قدیمی می باشد که پیامبر اکرم (ص) نیز در کنار اسب سواری و تیراندازی  به فراگیری آن توصیه کرده اند. در بین ورزش' >ورزش های آبی شنابه دلیل عدم محدودیت سنی در یادگیری، دارای طرفداران زیادی می باشد و علاقه مندان با هر سطح از قدرت بدنی می توانند حرکات این ورزش' >ورزش روح بخش را فرا بگیرند.

 

 

•چرا شنا را فرابگیریم؟

همانطور که ذکر شد علاوه بر توصیه پیامبر گرامی اسلام، این ورزش' >ورزش دارای فواید بسیاری بوده که بر هیچکس پوشیده نمی باشد. در ورزش' >ورزش شنا به دلیل حرکات مختلف عضلات بدن باعث تقویت و شکل گیری مناسب آنها، تقویت و سالم ماندن قلب و عروق، درمان گرفتگی و درد های بدن و ... می گردد. از طرفی این ورزش' >ورزش توسط پزشکان در مواقع ضروری برای درمان درد های سیاتیک و یا بروز دیسک در قسمت های مختلف بدن پیشنهاد داده می شود. همچنین در فصول گرما افراد با انجام شنا می توانند درصد زیادی از گرمای بدن خود را از این طریق رفع نمایند بنابراین با توجه به فواید اینورزش' >ورزش بهتر است تا در فراگیری شنا نیز در کمترین زمان اقدام نماییم.



:: برچسب‌ها: شنا , آموزش شنا , انواع شنا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کراتینه کردن مو 
پنج شنبه 22 فروردين 1398 ساعت 10:22 | بازدید : 54 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش کراتینه کردن مو یکی از محبوب ترین مجموعه ها در زمینه مو و زیبایی بوده که توسط وب سایت 118فایل در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته است. از آنجایی که امروزه، عدم وقت کافی برای صاف کردن موها یکی از دغدغه های بانوان' >بانوانمحسوب می گردد، ما برآن شدیم تا مجموعه پرطرفدار آموزش کراتینه کردن مو را به منظور حل این مشکل و ارائه راهکارهایی برای آن، گردآوری نماییم. لازم به ذکر است که کراتین، علاوه بر صاف کردن موها موجب تقویت آنان نیز می گردد. از اینرو با انجام اینکار از موهایی صاف و درخشان برخوردار خواهید بود.

 

آموزش کراتینه کردن مو

 

 

 

 

آموزش کراتینه کردن مو

در مجموعه آموزش کراتینه کردن مو، به شما نحوه صحیح انجام کراتین جهت احیا و صاف کردن مو به صورت مرحله به مرحله آموزش داده می شود. هم چنین این مجموعه با ذکر نکاتی درباره کراتین و مراقبت های بعد از آن، در انجام صحیح این عمل و داشتن موهایی زیبا و سالم به شما کمک فراوانی می نماید. 

آموزش کراتینه کردن مو - آموزش کراتینه کردن مو

یکی دیگر از موارد پوشش داده شده توسط مجموعه آموزش کراتینه کردن مو، چگونگی ترمیم موهای آسیب دیده می باشد. در این بخش شما با چندین راهکار برای ترمیم موهای رنگ شده و یا دکلره آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است که شما به واسطه این بخش از مجموعه آموزش کراتینه کردن مو، نحوه ساختن چندین ماسک خانگی برای ترمیم موها و محافظت از آنان را به صورت گام به گام فرا خواهید گرفت. 

آموزش کراتینه کردن مو - آموزش کراتینه کردن مو

مراقبت از موها و نحوه صاف کردن آن ها با مواد طبیعی و به صورت خانگی از دیگر موارد پوشش داده شده در مجموعه آموزش کراتینه کردن مو به شمار می رود. در این بخش، شما نحوه ایجاد چند نوع ماسک و کرم موی طبیعی و خانگی به منظور مراقبت از موها و نیز صاف کردن آنان را یاد خواهید گرفت. باید افزود که مجموعه آموزش کراتینه کردن مودر قالب این بخش، به شما چندین ترفند برای مراقبت از موهایتان و داشتن موهایی براق و زیبا را آموزش می دهد.



:: برچسب‌ها: مو , کراتیه مو , مدل مو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تاتو روی بدن
پنج شنبه 22 فروردين 1398 ساعت 10:6 | بازدید : 49 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تاتو روی بدن یکی از قدیمی ترین هنرهای بشری است طوری که قدمتآموزش تاتو روی بدن به دوره ی پیش از تاریخ و تمدن برمی گردد. در ابتدا آموزش تاتو روی بدن برای اهداف و منظورهای خاصی مانند افتخارات جنگی استفاده می شد اما در دوران حاضر، آموزش تاتو روی بدن به امری عمومی بدل شده است. هم اکنون آموزش تاتو روی بدن که توسط افرادی به نام تتوآرتیست انجام می شود، یک شاخه ی هنری است که نیازمند مهارت ها و آشنایی ویژه با سبک ها و تئوری آموزش تاتو روی بدن می باشد.

 

 

 

 

آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن مجموعه ای از مهارت ها و کارهایی است که از انتخاب طرح موردنظر، پرینت مخصوص و انتقال آن آغاز می شود و تا پانسمان و بهبود جای تتو که چند هفته طول می کشد ادامه دارد. آموزش تاتو روی بدن به سادگی گفتن آن نیست و ماهر شدن در آن علاوه بر نیاز به هنر طراحی، نیازمند یاد گرفتن عملی و تمرین بسیار زیاد است تا نحوه ی دست گرفتن ماشین تتو (که به گان معروف است) و پیدا کردن زاویه و عمق مناسب به بهترین نحو آموزش داده شود. آموزش تاتو روی بدن نیازمند مشاهده ی استادان این حرفه در حال کار است که همین امر به علت کمبود این افراد، وقت‌ گیر بودن و هزینه ی بالای آموزش باعث سخت شدن یادگیری آموزش تاتو روی بدن گردیده و علاقه مندان را با مشکلاتی مواجه کرده است. اما دیگر جای نگرانی نیست چون بسیاری از برگزیده آموزش های بهترین استادان جهان در زمینه ی آموزش تاتو روی بدن را برایتان گردآوری کرده ایم تا به سادگی در خانه و با تماشای این ویدئوها آموزش تاتو روی بدن را بیاموزید و برای  تمام پرسش هایی که دارید پاسخی بیابید.

آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن، همان طور که احتمالا می دانید، عملی است که در آن با استفاده از سوزن های ویژه، جوهری مخصوص به لایه ی زیرین پوست منتقل می شود. این جوهرها در این لایه باقی می مانند و تقریبا همیشه بدون تغییر خواهند بود بنابراین کیفیت کار نیز بسیار مهم است. با توجه به سروکار داشتن آموزش تاتو روی بدن با بدن انسان و از طرفی دائمی بودن آن، آموزش تاتو روی بدن اهمیت و حساسیت ویژه ای دارد و حین این کار باید تمام دقت لازم را مبذول داشت. بهداشت و مهارت دو رکن اصلی برای دست یابی به این اهداف هستند که تمام ویدئوهای موجود در آموزش تاتو روی بدن بر این اساس تنظیم شده اند. با تهیه ی این مجموعه می توانید با بالاترین کیفیت و کم ترین ریسک به آموزش تاتو روی بدن بپردازید.

آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن نیازمند تمرین زیاد است که به علت حساسیت کار آموزش تاتو روی بدن، نمی توان روی پوست انسان تمرین کرد. البته راه های زیادی برای تمرین وجود دارد که شامل تمرین روی پوست میوه هایی مثل گلابی و موز است که شباهت زیادی به پوست انسان دارند اما بهترین تمرین را باید روی ماده ای که به پوست مصنوعی مشهور است انجام داد که بسیار ساختاری شبیه به پوست واقعی بدن دارد. تمرین برای آموزش تاتو روی بدن نیز در این مجموعه گنجانده شده است تا بتوانید نمونه های تمرینی و روش آن را مشاهده کنید. علاوه بر این، آشنایی کامل و جامع با وسایل موردنیاز تتو از جمله دستگاه تتو و منبع تغذیه، سوزن ها و انواع کاربردشان، استنسیل و روش پرینت و ... نیز داخل آموزش تاتو روی بدن وجود دارد.

آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن ویژگی هایی دارد که آن را از سایر مجموعه های مشابه متمایز می سازد و آن وجود تعداد زیادی فایل پی دی اف اختصاصی به زبان فارسی برای توضیح ویدئوهای هر مبحث است. ویژگی دوم، جامع بودن مجموعه آموزش تاتو روی بدناست. داخل این مجموعه، آموزش طراحی طرح های تتو نظیر حیوانات، حروف و جمله ها و... جای گرفته است. برای راحتی آموزش تاتو روی بدن که از حروف استفاده می شود، بیش از 140 فونت مناسب و اختصاصی برای تتو گردآوری شده است و در نهایت، اگر می خواهید از طرح های آماده استفاده کنید، بیش از 20000 طرح آماده که به ترتیب سبک و موضوع پوشه بندی شده اند که همگی به فرمت عکس و فایل پی دی اف قابل پرینت هستند.



:: برچسب‌ها: تاتو , تتو , تتو بدن , تتو صورت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بستن شال و روسری
چهار شنبه 21 فروردين 1398 ساعت 11:2 | بازدید : 40 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بستن شال و روسری بسیاری از ایده های جذاب و متنوع پیرامون بستن شال و روسری را به شما آموزش می دهد. اگر علاقمند به بستن شال و روسری خود با حجاب کامل و زیباترین شکل ممکن می باشید مجموعه آموزش بستن شال و روسری ایده های بسیاری در اختیارتان قرار خواهد داد.

 

آموزش بستن شال و روسری 1

 

 

آموزش بستن شال و روسری

مجموعه آموزش بستن شال و روسری به صورت مرحله به مرحله شیوه بستن شال به طرق مختلف و با حجاب کامل را آموزش می دهد. حجاب به پوشش های گوناگون زنان مسلمان گفته می شود و مفهومی برآمده از قرآن کریم و فقه اسلامی و ساخت یافته در فرهنگ اسلامی که ناظر بر پوشش شرعی در مقابل نامحرم و به طور ویژه برای زنان است. در ایران اسلامی به دلیل باورهای مذهبی مردم زنان به پوشش موی سر خود با روسری و شال تاکید زیادی دارند اما نتخاب روش مناسب و زیبا برای بستن شال و روسری دغدغه بسیاری از خانوم ها می باشد.



:: برچسب‌ها: شال , روسری , بستن شال و روسری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی
چهار شنبه 21 فروردين 1398 ساعت 10:46 | بازدید : 52 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی کلیه مراحل تعمیر قسمت های مختلف ماشین لباسشویی در انواع و برند های مختلف را به همراه نحوه عیب یابی قطعات و بسیاری مطالب کاربردی دیگر برای علاقه مندان ارائه می کند. آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی با در برداشتن 8 بخش سعی کرده تا نحوه تعمیر اکثر ماشین لباسشویی های موجود در بازار را آموزش دهد و از این رو یک مجموعه کامل در این زمینه محسوب می گردد. قبل از تعمیر هر وسیله ای باید از قطعات و نحوه کارکرد آنها اطلاع کافی داشته باشیم تا بتوانیم به درستی به عیب یابی و تعمیر آنها بپردازیم به همین منظور آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی به این مهم پرداخته و ابزار لازم برای تعمیر ماشین لباسشویی و لوازم خانگی، کتاب آموزش عیب یابی و تعمیر لباسشویی شاخه کاردانش، معرفی اجزای ماشین لباسشویی اتوماتیک و تمام اتوماتیک و آموزش نحوه کارکرد و تعمیر ماشین لباسشویی را در قالب فایل ورد برای شما عزیزان آماده کرده است.

 

 

 

 

 

 آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

برایتعمیر ماشین لباسشویی علاوه بر ابزارآلات مرسوم، به تعدادی دستگاه از جمله اهم متر، پراب مولتی متر نوک تیز و خازن سنج نیازمند می باشیم که آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی به گونه ای واضح و دقیق همراه با تصاویر شما را با ظاهر و کارکرد آنها آشنا می کند. آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی نحوه تعمیر ماشین لباسشویی شرکت های جنرال الکتریک، بوش، سامسونگ، ویرپول، بکو، ال جی، هات پوینت، فریجیدر و ایندزیت را در مدل های مختلف طی ویدیو های کامل و با کیفیت آموزش می دهد که با مشاهده آنها می توانید به تعمیر ماشین لباسشویی خود در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به تعمیرکار بپردازید. آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی با ارائه تصاویری از مراحل مختلف کار و همچنین معرفی اجزای ماشین لباسشویی اتوماتیک و تمام اتوماتیک به طور جداگانه سعی کرده تا به خوبی این موضوع را برای علاقه مندان ورود به این حرفه بیان کند. 

 

آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در حال حاضر شامل یک پارت می باشد که به زودی دیگر پارت های این مجموعه نیز جمع آوری و افزوده خواهد شد. آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در بخش اول به آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی مدل جنرال الکتریک و همچنین نحوه تست و عیب یابی قطعات ماشین لباسشویی طی ویدیو های جامع پرداخته که در صورت مشاهده آنها با کلیه مراحل تعمیر قسمت های مختلف ماشین لباسشویی از ابتدا تا انتها آشنا می شوید. از آنجایی که ماشین لباسشویی وسیله ای برقی محسوب می گردد از این رو در هنگام کار و تعمیر آن باید موارد ایمنی را رعایت کنیم و همچنین از نحوه صحیح استفاده از دستگاه های مخصوص تعمیر ماشین لباسشویی و اتصال آنها به سایر قطعات معیوب مطلع باشیم که در بخش اول به ارائه طریقه کارکرد اهم متر، آزمایش دوام موتور ترموستات، تست هیتر، تست پمپ تخلیه و ... بطور کامل پرداخته است.



:: برچسب‌ها: ماشین لباسشویی , لوازم برقی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت بدلیجات با رزین
چهار شنبه 21 فروردين 1398 ساعت 10:11 | بازدید : 44 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

•درباره مجموعه آموزش ساخت بدلیجات با رزین

آموزش ساخت بدلیجات با رزین یکی دیگر از مجموعه های پرطرفدار و بی نظیر وب سایت 118فایل می باشد که به دنبال تقاضای بسیاری از کاربران در تکمیل مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی گردآوری شده است. آموزش ساخت بدلیجات با رزینبه آموزش ساخت بدلیجات با رزین اپوکسی پرداخته به طوری که مراحل ساخت انواع انگشتر، دستبند، گوشواره، گردنبند، گوی، ساعت و ده ها مورد دیگر را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین ساخت انواع وسایل با ترکیب مداد رنگی و رزین بخشی دیگر از آموزش های مجموعه آموزش ساخت بدلیجات با رزین می باشد. این مجموعهآموزشی که بیش از 33 ساعت آموزش در قالب ویدئو می باشد، جدیدترین مدل های وسایل چوبی با رزین را آموزش داده است.

 

 

 

 

 

 •آموزش ساخت بدلیجات با رزین برای چه کسانی مناسب است؟

آموزش ساخت بدلیجات با رزین برای کلیه علاقمندان به این هنر پرطرفدار مناسب بوده و همه افراد چه کسانی که قبلاً در این زمینه فعالیت داشته اند، چه کسانی که برای اولین بار قصد کار با رزین را دارند مناسب خواهد بود. همه آنچه که نیاز دارید چوب، رزین، رنگ اپوکسی، سمباده و در مواردی قالب های فلزی است. آشنایی نسبی با دستگاه های برش و تراش چوب برای صیقل دادن و فرم دهی چوب در این راستا کمک فراوانی به شما خواهد کرد.

 

•چرا آموزش ساخت بدلیجات با رزین را فرابگیریم؟

از آنجا که آموزش ساخت بدلیجات با رزین امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است می تواند برای افرادی که با پشتکار و علاقه فرا بگیرند موثر واقع شده و درآمد خوبی را بهمراه داشته باشد. وجه تمایز این مجموعه آموزشی دربرداشتن آموزش های جدید از قبیل آموزش تزئین و ساخت قاب تلفن همراه با رزین، ساخت لامپ با رزین و همچنین ساخت ساعت بهمراه تزئین ساعت با نقاشی های سبک آبستره می باشد. همچنین ساخت مجموعه ای از وسایل با استفاده از مداد رنگی و رزین یکی دیگر از بخش های جذاب آموزش ساخت بدلیجات با رزین می باشد.



:: برچسب‌ها: انگشتر , دستبند , زرین , بدلیجات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زبان آلمانی
سه شنبه 20 فروردين 1398 ساعت 11:5 | بازدید : 74 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زبان آلمانی عنوان یکی دیگر از مجموعه های آموزشی پرطرفدار وب سایت 118فایل می باشد که این بار با رویکرد و روشی متفاوت به آموزش زبان آلمانی پرداخته است. آموزش زبان آلمانی که دارای سطوح متفاوتی می باشد در هر سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته تهیه شده است که سری ویدئوهای حال حاضر به آموزش سطوح مبتدی پرداخته و در واقع دربردارنده سطح A_1، A_2  و B_1 می باشد. این مجموعهآموزشی می تواند به عنوان مجموعه ای مکمل در کنار آموزش زبان آلمانی از پایهمورد استفاده قرار گیرد.

 

 

 

 

آموزش زبان آلمانی - آموزش زبان آلمانی

شیوه آموزشی مجموعه آموزش زبان آلمانی به گونه ای است که تمامی ویدئوها در قالب مصاحبه با افراد مختلف تهیه شده است. به عنوان مثال برای آموزش مجموعه ای از لغات و اصطلاحات مربوط به کامپیوتر، مدرس مجموعه همراه با دوربین و میکروفن به فروشگاهی مرتبط رفته و از افراد در رابطه با لوازم مرتبط با کامپیوتر سوالاتی را می پرسد همچنین از طریق نمایش تصاویر متفاوت به آموزش لغت مورد نظر در زبان آلمانی می پردازد.

آموزش زبان آلمانی - آموزش زبان آلمانی

همچنین به منظور آموزش ساختاری خاص در زبان آلمانی مثلاً چگونگی معرفی افراد، با تعداد زیادی از مردم مصاحبه کرده و از آنها درخواست می کند تا جملات مشابهی را تکرار کنند. لازم به ذکر است تمامی افرادی که مورد مصاحبه قرار می گیرند آلمانی بوده و زبان آلمانی زبان مادری یا زبان اولشان می باشد. لذا تماشای این مجموعه می تواند در ارتقا سطح شنوایی زبان آلمانی به شما کمک فراوانی بنماید.

آموزش زبان آلمانی

مطمئناً بارها شنیده اید که اگر قصد یادگیری زبانی جدید در کوتاه ترین زمان ممکن را دارید، چمدانتان را بسته و راهی کشور مورد نظر شوید اما این بار از طریق مجموعهآموزش زبان آلمانی به آلمان سفر خواهید کرد و در واقع با تماشای ویدئوهای آموزش زبان آلمانی، زبان آلمانی را هر چه بهتر فراخواهید گرفت.

 

 

 

 

آموزش زبان آلمانی

معمولاً افراد با اهداف متفاوتی قصد مهاجرت و سفر به آلمان را دارند، بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل به آلمان می روند که با توجه به رایگان بودن تحصیل در آلمان و همچنین وجود دانشگاه های عالی در آلمان بسیار منطقی به نظر می رسد از طرفی شرایط اقتصادی مناسب کشور آلمان از دیگر دلایل مهاجرت افراد به کشور آلمان می باشد. اما صرف نظر از اینکه با چه هدفی قصد سفر به آلمان را دارید یادگیری اصولی زبان آلمانی اولین قدمی است که باید بردارید. اما چگونه؟ پیشنهاد ما با شما مجموعه آموزش زبان آلمانی می باشد. این مجموعه آموزشی اگر به طور کامل و در کنار مجموعه هایآموزش زبان آلمانی از پایه و آموزش پیشرفته زبان آلمانی مورد استفاده قرار گیرد در یادگیری شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. لازم به ذکر است سایر سطوح این مجموعه بینظیر که شامل سطوح B_2، C_1  وC_2 می باشد در آینده ای نزدیک در وب سایت 118فایل منتشر خواهد شد.



:: برچسب‌ها: زبان , زبان آلمانی , آموزش زبان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بافت مو
سه شنبه 20 فروردين 1398 ساعت 10:52 | بازدید : 54 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بافت مو یکی از قدیمی ترین مباحث آرایشی بشر است، طوری که هر منطقه ی جغرافیایی بسته به شرایط خود بافت موی منحصر به فردی داشته است که بیانگر آموزش بافت موی متفاوت می باشد. با گسترش روند جهانی شدن، آموزش بافت مو از حالت منطقه ای تغییر پیدا کرده و اکنون می توان آموزش بافت مو را در هرجایی از جهان تجربه کرد. البته گفتنی است که برخی از انواع آموزش بافت مو مانند آموزش بافت موی آفریقایی یا آبشاری تنها برای افراد خاصی قابل اجرا است زیرا نیازمند ویژگی هایی مثل جنس خاص یا طول مشخص می باشد.

 

 

 

 

آموزش بافت مو - آموزش بافت مو

آموزش بافت مو در حال حاضر برای اهداف متفاوتی استفاده می گردد که مهم ترین آن ها زیبایی است. آموزش بافت مو به عنوان یک شیوه ی آرایشی که به مواد اولیه ی زیادی احتیاج ندارد و در واقع حاصل شکل خاص خود مو است، اهمیت زیادی در مراسم مختلف مانند مهمانی ها، عروسی، تولد و غیره دارد. آموزش بافت مو نیز مانند سایر شیوه های آرایشی، دارای سبک ها و شیوه های متعددی است که آموزش بافت مو را برای مناسبت های گوناگون مناسب می سازد. هرچند هدف نهایی آموزش بافت مو زیبایی است، اما باید به هماهنگی سبک و موقعیت نیز توجه داشت.

آموزش بافت مو - آموزش بافت مو

آموزش بافت مو برای برخی از افراد هدف دیگری جز زیبایی نیز دارد. کاربرد دیگر آموزش بافت مو، نگهداری از موهای بلند است که شست و شو، نظافت و رسیدگی خاص خود را می طلبد. افرادی که موهای خیلی بلند دارند، با آموزش بافت مو می توانند راحت تر حمام کنند، بدون این که مجبور باشند متحمل زحمت زیادی شوند. آموزش بافت مو به افراد کمک می کند تا حجم زیاد مو را در قالب دسته های منظم رسیدگی ونگهداری کنند، بی آن که نگران مشکلات آن باشند. آموزش بافت مو که برای این هدف استفاده می شود معمولا محکم تر و طولانی مدت تر است تا برای مدت زیادی نیاز به تجدید بافت نباشد.



:: برچسب‌ها: بافت مو , مدل مو , مو , بافت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پیلاتس در خانه
سه شنبه 20 فروردين 1398 ساعت 10:40 | بازدید : 41 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پیلاتس در خانه

تناسب اندام از یک طرف، سلامتی و جوانی از طرف دیگر دغدغه این روزهای افراد بخصوص خانم هاست. اما باشگاه رفتن و به طور مرتب دنبال کردن ورزش' >ورزش خارج از منزل تقریباً برای بسیاری از افراد غیر ممکن است زیرا مشغله کاری و صرف زمان و هزینه زیاد برای باشگاه و کلاس های ورزشی برای جمع کثیری از مردم ممکن نمی باشد. حال تنها راه حل پیش رو ورزش' >ورزش در خانه است اما آیا بدون هیچ اطلاعات و مربی ای می توان به تنهایی در منزل ورزش' >ورزش کرد؟

 

 

 

 

آموزش پیلاتس در خانه – آموزش پیلاتس در خانه

اگر تناسب اندام و جوانی یکی از خواسته های شماست اما وقت و هزینه کافی برای شرکت در کلاس های ورزشی و باشگاه را ندارید، مجموعه آموزش پیلاتس در خانهبهترین انتخاب برای شما خواهد بود. آموزش پیلاتس در خانه که دربردارنده بیش از چندین سرفصل آموزشی است دارای سه فصل آموزشی برای افراد مبتدی، متوسط و پیشرفته می باشد. همچنین بخشی از ویدئوهای این مجموعه آموزشی به آموزش پیلاتس برای آقایان اختصاص یافته است.

 

 

 

  

آموزش پیلاتس در خانه - آموزش پیلاتس در خانه

آموزش پیلاتس در خانه که دربردارنده ویدئوهای آموزشی گروهی از برترین مربیان پیلاتس می باشد در این زمینه کمک فراوانی به شما خواهد کرد به طوری که از شرکت در هر گونه کلاس آموزشی و رفتن به باشگاه بی نیاز خواهید شد. معمولا تمرینات 15 دقیقه ای می تواند در فراگیری این ورزش' >ورزش به شما کمک فراوانی بنماید این در حالی است که مجموعه آموزش پیلاتس در خانه دربردارنده تمرینات 15 دقیقه ای اصولی و گام به گام می باشد. عده ای بر این باورند که پیلاتس ورزشی مختص بانوان' >بانوان می باشد اما باید افزود پیلاتس به همان اندازه که برای بانوان' >بانوان مفید و کاربردی است می تواند برای آقایان نیز تاثیر مشابه را داشته باشد از همین حیث بخشی از ویدئوهایآموزشی مجموعه آموزش پیلاتس در خانه به آموزش پیلاتس برای آقایان اختصاص یافته است.



:: برچسب‌ها: پیلاتس در خانه , پیلاتس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش راه اندازی کافی شاپ
دو شنبه 19 فروردين 1398 ساعت 11:52 | بازدید : 46 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش راه اندازی کافی شاپ

 

آموزش راه اندازی کافی شاپ، هر آنچه که باید جهت داشتن یک منوی متفاوت برای کافی شاپ خود بدانید را به صورت کامل پوشش می دهد. در این مجموعه شما دستور العمل تهیه انواع نوشیدنی های سرد و گرم را یاد خواهید گرفت. از آنجایی که کافی شاپ های بسیاری در شهرهای مختلف ایران موجود است، پس یکی از مواردی که منجر به موفقیت شما نسبت به سایر رقیبانتان خواهد شد، داشتن یک منوی متفاوت و البته نوشیدنی هایی خوش طعم می باشد. از اینرو ما تصمیم گرفتیم تا برای این منظور مجموعه ای بسیار جذاب را تحت عنوان آموزش راه اندازی کافی شاپ گردآوری کرده و شما را در رسیدن به این موفقیت بزرگ یاری نماییم.

 

آموزش راه اندازی کافی شاپ

 

 

 

آموزش راه اندازی کافی شاپآموزش راه اندازی کافی شاپ

حال به توضیح درباره مباحث پوشش داده شده توسط مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ می پردازیم. این مجموعه به آموزش امریکانو با طعم های مختلف می پردازد. حتی مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ درباره طرز تهیه امریکانو با یخ نیز توضیحات جامعی را ارائه می نماید. از دیگر نوشیدنی های گرم آموزش داده شده دراین مجموعه می توان به کاپوچینو اشاره نمود. باید افزود که این مجموعه به توضیح طرز تهیه کاپوچینو لاته نیز پرداخته است. 

آموزش راه اندازی کافی شاپ - آموزش راه اندازی کافی شاپ

مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ درباره دستور تهیه اسپرسویی متفاوت و خوش طعم، فیلم های آموزشی بسیاری را ارائه می نماید. در این مجموعه شما طرز تهیه بهترین اسپرسویی که تا به حال نوشیده اید را به صورت مرحله به مرحله آموزش خواهید دید. از اینرو مشاهده این بخش منجر به معروف شدن اسپرسوی کافی شاپ شما در بین تمامی کافی شاپ های سطح شهرتان خواهد شد.

آموزش راه اندازی کافی شاپ 

نحوه تهیه فرپه یکی دیگر از دستورالعمل های ارائه شده در مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ محسوب می گردد. فرپه شکلاتی، کاراملی و فرپه موکا و ... از نوشیدنی های آموزش داده در این بخش به شمار می روند. لازم به ذکر است که مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ به توضیح درباره طرز تهیه بیش از 30 نوع فراپوچینو نیز می پردازد. لاته و ماچیاتو از دیگر نوشیدنی های گرم ارائه شده در مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ به شمار می روند.

 

آموزش راه اندازی کافی شاپ



:: برچسب‌ها: آموزش راه اندازی کافی شاپ , آموزش کافی شاپ داری , آموزش نوشیدنی های کافی شاپ , باریستا , لته ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گیتار
دو شنبه 19 فروردين 1398 ساعت 11:34 | بازدید : 83 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش گیتار

 

آموزش گیتار به زبان ساده و قابل فهم و بدون نیاز به کلاس و استاد و صرف هزینه و زمان طولانی مساله‌ای است که بسیاری از هنرجویان موسیقی به دنبال آن هستند. در مجموعه‌ای که پیش روی شماست، آموزش گیتار به ساده و روان‌ترین شکل ممکن توضیح و آموزش داده می‌شود. مجموعه‌ی آموزش گیتار که در ادامه می‌بینید شامل بیش از 140 فایل ویدئویی آموزش گیتار است که از سطح مبتدی به تخصصی مرتب شده‌اند. مدرس این دوره‌ی آموزش گیتار Justin Sandercoe یکی از بهترین نوازندگان و استادانآموزش گیتار می‌باشد.

 

 

 

 

آموزش گیتار - آموزش گیتار

گیتار یکی از متداول‌ترین سازهای موسیقی می باشد که به دسته‌ی سازهای زهی تعلق دارد. می‌توان گیتار را پرکاربردترین ساز موسیقی دانست که در انواع موسیقی از پاپ و فلامنکو و جاز تا راک و متال مورد استفاده قرار می‌گیرد. نواختن گیتار با انگشت و ناخن یا پیک و مضراب انجام می‌شود. خانواده‌ی گیتار بسیار وسیع است که شامل گیتارهای کلاسیک، آکوستیک، برقی یا الکتریک و بیس می‌شود و هرکدام بسته به طراحی و کوک خاص خود، سبکی متفاوت را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که تمام انواع گیتار از نوع آکوستیک مشتق شده است و آموزش گیتار در سطح مقدماتی و متوسط برای این سازها تقریبا یکسان می‌باشد. در فیلم‌های آموزش گیتار با انواع گیتار و سبک‌های نوازندگی بیشتر آشنا خواهید شد.

آموزش گیتار - آموزش گیتار

مهم‌ترین چالش علاقه‌مندان به آموزش گیتار کمبود وقت کافی به دلیل فشرده بودن کلاس‌های آموزش گیتار است که علت آن محدود بودن وقت استادان و جلسات آموزش گیتار می‌باشد. فرصت کم در هر جلسه و پشت سرهم بودن جلسات آموزش گیتارباعث می‌شود که تمرین کافی بین هر مبحث صورت نگیرد. علاوه بر این هزینه‌ی زیاد و نامعقول و مسافت‌های طولانی برای آموزش گیتار بسیاری از افراد را دلسرد کرده است. راه حل این مشکل، آموزش گیتار به صورت مجازی از طریق ویدئوهای آموزشی است که آن را در مجموعه‌ی فراهم شده آموزش گیتار مشاهده می‌کنید.

 



:: برچسب‌ها: موسیقی , آموزش گیتار , آموزش گیتار کلاسیک , آموزش گیتار زدن , آموزش گیتار مبتدی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کوتاهی مو زنانه
دو شنبه 19 فروردين 1398 ساعت 11:24 | بازدید : 292 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش کوتاهی مو زنانه

 

آموزش کوتاهی مو زنانه به دنبال تقاضای بسیاری از کاربران 118فایل و با هدف آموزش کوتاهی مو زنانه به صورت مرحله به مرحله گردآوری شده است. آموزش کوتاهی مو زنانه دربردارنده سری ویدئوهای متفاوت، تهیه شده توسط مربیان مختلف می باشد اما به طور کلی مجموعه آموزش کوتاهی مو بانوان به گونه ای است که تمامی آموزش ها به صورت گام به گام بوده و انجام هر مرحله برای افراد مبتدی و حرفه ای امکان پذیر خواهد بود.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش کوتاهی مو زنانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت ربات تلگرام
یک شنبه 18 فروردين 1398 ساعت 12:7 | بازدید : 41 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت ربات تلگرام پس از معرفی ربات ها در نرم افزار پیام رسان محبوب تلگرام بسیار فراگیر شد. غیرممکن است کسی با شبکه های اجتماعی سروکار داشته باشد و از ربات ها چیزی نداند. پس از مدتی قابلیت های بسیار بیشتری نیز به آن ها اضافه گردید که اهمیت آموزش ساخت ربات تلگرام را بیشتر نمود. در ابتدا آموزش ساخت ربات تلگرام محدود به ساختن رباتی بود که بتواند پاسخ های کوتاه و از پیش تعیین شده ای را در جواب سوالات محدودی بدهد. برجسته شدن اهمیت آموزش ساخت ربات تلگرام از زمانی شروع شد که پس از یک به روز رسانی بزرگ در نرم افزار پیام رسان تلگرام، ربات ها توانستند به قابلیت های زیادی مانند ارسال فایل، دریافت پیام، نظر سنجی، بازی، جست و جو، هوش مصنوعی و پرداخت مالی نیز مجهز شوند. حتما در مورد ربات ها طرز کار آن ها و آموزش ساخت ربات تلگرام سوالات زیادی در ذهن دارید. مطمئن باشید آموزش ساخت ربات تلگرام با چنین کاربردهای وسیعی می تواند قابلیت های ویژه ای به فعالیت های شما بدهد.

 

 

آموزش ساخت ربات تلگرام



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت ربات تلگرام ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
60ترفند کاشت ناخن از ابتدا تا انتها
یک شنبه 18 فروردين 1398 ساعت 11:52 | بازدید : 76 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش گام به گام کاشت ناخن

آموزش گام به گام کاشت ناخن، جزء بهترین مجموعه های آموزشی در زمینه کاشت و طراحی ناخن با انواع روش ها می باشد. یکی از مهم ترین مسائل در حفظ ظاهر بانوان، داشتن ناخن هایی خوش فرم و زیبا است. مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن با توضیح جزء به جزء مراحل کاشت و بیان نکات مربوطه به شما در یادگیری و انجام کاشت ناخن به صورت مستقل، کمک فراوانی می نماید. پس اگر هیچ گونه اطلاعی در این زمینه ندارید، این مجموعه می تواند شما را در یادگیری انجام صحیح کاشت ناخن یاری دهد.

آموزش گام به گام کاشت ناخن 1



:: برچسب‌ها: آموزش گام به گام ناخن , آموزش طراحی ناخن , آموزش ناخن ژله ای ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش قدم به قدم هیپ هاپ
یک شنبه 18 فروردين 1398 ساعت 11:30 | بازدید : 44 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ انواع سبک های هیپ هاپ و سبک های مشابه را نیز به طور کامل و مرحله به مرحله آموزش می دهد. این مجموعه اموزشی که توسط یکی از برترین مربیان هیپ هاپ تهیه شده است، یکی از بی نظیرترین مجموعه های آموزشی به منظور فراگیری هرچه بهتر هیپ هاپ می باشد. آموزش قدم به قدم هیپ هاپ با آموزش هیپ هاپ برای افراد مبتدی آموزش را آغاز کرده و مربی مجموعه به صورت آرام و قدم به قدم مراحل انجام کار را آموزش می دهد به گونه ای که در حین تماشای مجموعه به دلیل پایین بودن سرعت آموزش قادر به انجام حرکات همراه با مربی خواهید بود.

 

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

 

 

 

 

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ - آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

آموزش چاچا، سالسا و Breakdance از دیگر موارد آموزشی بخش اول مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ می باشد. در ادامه مربی مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ سطح آموزش را بالاتر برده و حرکات با سرعت بیشتری نسبت به سطح مبتدی آموزش داده می شود به طوری که بخش دوم این مجموعه بی نظیر، به آموزش حرکات هیپ هاپ در موزیک ویدئو خوانندگان معروف پرداخته است.

 

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

 

 

 

 

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ - آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

باید افزود بخش سوم مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ در واقع تکمیل کننده آموزش های بخش دوم می باشد. مربی مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ آقای Mirhan می باشد که اهل کشور ارمنستان است و یکی از بازیگران کاربلد بوده و در مجموعه هایی نظیر 17 again نیز ایفای نقش کرده است. وی که به عنوان یکی از برترین مربیان هیپ هاپ در دنیا شناخته می شود در برخی از ویدئوها به تنهایی و در بسیاری با همکاری تیمش متشکل از دو خانم و آقا به آموزش اصولی حرکات هیپ هاپ پرداخته است.



:: برچسب‌ها: آموزش گام به گام هیپ هاپ , آموزش هیپ هاپ , هیپ هاپ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش شینیون مو
یک شنبه 18 فروردين 1398 ساعت 10:29 | بازدید : 51 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش شینیون مو یکی از مجموعه های تخصصی در زمینه شینیون مو به شمار می رود. این مجموعه با پوشش مباحث زیادی در زمینه آموزش شینیون مو، در یادگیری مدل های متنوع و به روز شینیون به شما کمک فراوانی می نماید. در مجموعه آموزش شینیون مو شما با انواع مدل های شینیون از جمله شینیون موهای کوتاه، شینیون بدون گرما و شینیون عروس و ... آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است که این مجموعه با آموزش بیش از 50 مدل بافت مو در زیباسازی هر چه بیشتر موهای مشتریانتان کمک فراوانی می کند.

 

آموزش شینیون مو1

 

 

آموزش شینیون مو

در مبحث آموزش شینیون موهای کوتاه، شما مدل های متنوعی را برای شینیون این نوع موها و نیز بلند جلوه دادن آنان یاد خواهید گرفت. شما توسط مجموعه آموزش شینیون مو و در قالب آموزش شینیون بدون گرما درباره انجام شینیون بدون نیاز به هیچ گونه اتوی مو و یا بابلیس، اطلاعاتی را کسب نموده و مدل های زیادی را با این روش آموزش خواهید دید. 

آموزش شینیون مو - آموزش شینیون مو

یکی دیگر از موارد پوشش داده شده در مجموعه آموزش شینیون مو، آموزش شینیون باز می باشد. در این مبحث شما مدل های شینیون جذاب و زیبای بسیاری را که به صورت باز و یا نیمه باز آرایش یافته، یاد خواهید گرفت. باید افزود که این مدل ها به دلیل سادگی و در عین حال جذابیتشان می توانند برای مجالس مهم و عروسی ها بسیار مناسب باشند.

 

آموزش شینیون مو1

 


:: برچسب‌ها: شینیون مو , آموزش شینیون مو , مدل مو , آموزش آرایشگری مو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش دفاع شخصی
شنبه 17 فروردين 1398 ساعت 13:11 | بازدید : 36 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش دفاع شخصی عنوان یکی از پرطرفدارترین پکیج های سایت 118فایل می باشد که به صورت قدم به قدم همه آنچه را که مربوط به دفاع شخصی می باشد به وسیله یکی از بهترین رزمی کاران جهان به نام استاد Wong آموزش داده است. روش مبارزه استاد Wong که در مجموعه آموزش دفاع شخصی آموزش داده شده است، وینگ چون (wing chun) که قدمتی 350 ساله دارد یکی از سبک های رزمی چینی و کونگ فو می باشد.

 

آموزش دفاع شخصی 1

 

 

 

 

آموزش دفاع شخصی - آموزش دفاع شخصی

مجموعه آموزش دفاع شخصی شامل دو بخش می باشد که کلیه تکنیک های دفاع شخصی را آموزش می دهد. بخش اول مجموعه آموزش دفاع شخصی بهترین تکنیک های دفاع در خیابان، تکنیک های دفاع شخصی، چگونگی دفاع از خود در خیابان و دفاع در برابر هل دادن را آموزش داده است. دفاع شخصی زنان از دیگر مواردی است که بخش اول مجموعه آموزش دفاع شخصی به آن پرداخته است. با توجه به اینکه امکان شرکت در کلاس های رزمی برای خانم ها کمتر می باشد آموزش های مربوط به دفاع شخصی زنان برای بسیاری از خانم های علاقمند به فراگیری دفاع شخصی مناسب خواهد بود. باید افزود یکی از نکات مهم در دفاع شخصی بانوان' >بانوان برخورداری از قدرت جسمانی مناسب برای دفاع از خود در برابر افراد می باشد.



:: برچسب‌ها: دفاع شخصی , آموزش جامع دفاع شخصی , آموزش دفاع شخصی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش جامع زنبورداری
شنبه 17 فروردين 1398 ساعت 12:4 | بازدید : 44 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش جامع زنبورداری در ادامه و در واقع پارت دوم آموزش حرفه ای زنبورداریبوده و تکمیل کننده پارت اول می باشد. این مجموعه آموزشی که ابتدا تا انتهای زنبورداری را در اختیار علاقمندان قرار داده است دارای چهار بخش می باشد. این در حالی است که آموزش جامع زنبورداری با آغاز زنبورداری شروع شده و تا مرحله مربوط به بیماری های کندو و زنبورها پیش می رود.

 

آموزش جامع زنبورداری 1

آموزش جامع زنبورداری - آموزش جامع زنبورداری

بخش اول این مجموعه آموزشی شامل بیش از 16 ویدئو مرحله به مرحله بوده که تمام نکات ضروری پیرامون حرفه زنبورداری را آموزش داده است. باید افزود بخش دوم مجموعهآموزش جامع زنبورداری چگونگی پیدا کردن ملکه زنبورعسل، بررسی کامل قاب های کندو و اصول پایه مربوط به زنبورداری را در اختیار افراد مبتدی قرار داده است. باید افزود بخش سوم مجموعه آموزش جامع زنبورداری بیماری های مربوط به کندو را پوشش داده و اطلاعات جامعی در این رابطه ارائه داده است. نحوه پاک سازی کندو در برخی موارد، چگونگی انتقال زنبورها به یک کندوی جدید و بیماری واروا (Varroass) از مواردی است که  بخش سوم این مجموعه آموزشی به آن پرداخته است. در رابطه با بیماری واروا لازم به ذکر است که این بیماری به یکی از دو روش حمل و نقل کندوها از نقطه ای به نقطه دیگر یا ورود اتفاقی زنبورهای کارگر آلوده به کندو سالم صورت خواهد گرفت.



:: برچسب‌ها: زنبورداری , آموزش زنبورداری , پرورش زنبور عسل , آموزش جامع زنبور داری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت بدلیجات رزینی
یک شنبه 11 فروردين 1398 ساعت 13:33 | بازدید : 35 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت بدلیجات با رزین یکی دیگر از مجموعه های پرطرفدار و بی نظیر وب سایت 118فایل می باشد که به دنبال تقاضای بسیاری از کاربران در تکمیل مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی گردآوری شده است. آموزش ساخت بدلیجات با رزینبه آموزش ساخت بدلیجات با رزین اپوکسی پرداخته به طوری که مراحل ساخت انواع انگشتر، دستبند، گوشواره، گردنبند، گوی، ساعت و ده ها مورد دیگر را در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین ساخت انواع وسایل با ترکیب مداد رنگی و رزین بخشی دیگر از آموزش های مجموعه آموزش ساخت بدلیجات با رزین می باشد. این مجموعهآموزشی که بیش از 33 ساعت آموزش در قالب ویدئو می باشد، جدیدترین مدل های وسایل چوبی با رزین را آموزش داده است.

 



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت بدلیجات رزینی , بدلیجات , زیورآلات , دستبند , آموزش ساخت زیورآلات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
ترفندهای ساخت زیورآلات دست ساز
یک شنبه 11 فروردين 1398 ساعت 13:10 | بازدید : 42 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت زیورآلات

 

آموزش ساخت زیورآلات یکی از مهم ترین فعالیت های بشر از ابتدا به امروز بوده است. آموزش ساخت زیورآلات از دیرباز با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، اشیای زیبا و فلزات مختلف رواج داشته و امروز به شکل مدرنی با ابزار خاص انجام می شود. یکی از مهم ترین موادی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می شود، سیم ها و مفتول های مسی هستد که در همین مجموعه ی آموزش ساخت زیورآلات نیز پرکاربردترین ماده ی اولیه ی آموزش ساخت زیورآلات می باشند. از دیگر محصولاتی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می گردند می توان به چرم، نخ ابریشم، انواع مهره و کریستال و مروارید، سنگ های مختلف مانند کوارتز، روبان و حتی کاغذ اشاره کرد.

 

 

 

 

آموزش ساخت زیورآلات - آموزش ساخت زیورآلات

آموزش ساخت زیورآلات همان طور که می دانید یکی از پر سود ترین مشاغل بشری است که همواره مورد توجه همه ی اقشار در سراسر جهان مخصوصا بانوان' >بانوان بوده است. از آن جا که بانوان' >بانوان مصرف کننده ی اصلی زیورآلات هستند، طبیعی است که برای هماهنگی سلیقه، آموزش ساخت زیورآلات نیز اغلب توسط بانوان' >بانوان انجام شود. آموزش ساخت زیورآلات به علت نیاز داشتن به مواد اولیه ی نسبتا ارزان قیمت و فراوان به علاوه ی قیمت بالای محصولات نهایی و عدم نیاز به تجهیزات و فضای زیاد می تواند یکی از بهترین مشاغل خانگی باشد که با سود سرشاری همراه است. البته باید گفت که در آموزش ساخت زیورآلات، مهم ترین وارزنده ترین عنصر و وسیله، خلاقیت و مهارت شخص سازنده است. اغلب کسانی که به آموزش ساخت زیورآلات علاقه مند هستند، از کمبود ایده های نو و تکراری بودن طرح های موجود گلایه مندند. علاوه بر کمبود ایده در بحث آموزش ساخت زیورآلات، عامل وجود نداشتن استادی که همیشه در دسترس باشد و بتوان برای آموزش ساخت زیورآلات دائما به او مراجعه کرد نیز مشکلی بزرگ است. حتی در جاهایی که اساتید این رشته حضور دارند، ایده های محدودی برای ارائه موجود است و زمان کم و هزینه ی زیاد هر کلاس آموزش ساخت زیورآلات و عدم امکان تکرار آموزش، یادگیری را دشوارتر می کند. راه حل این مشکل مراجعه به ویدئوهای آموزش ساخت زیورآلات است که صدها ایده را در خود جای داده اند و می توانند بارها برای یادگیری به آن ها مراجعه کرد. مزیت دیگر فیلم های آموزش ساخت زیورآلات، هزینه ی اندک و زمانِ نامحدود در اختیار داشتن آموزش ساخت زیورآلات می باشد.

 



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت بدلیجات , بدلیجات , زیورآلات , دستبند , آموزش ساخت زیورآلات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...