عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 110
:: بازدید سال : 873
:: بازدید کلی : 30670

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

مستند جذاب خرس های قهوه ای
شنبه 30 دی 1396 ساعت 11:19 | بازدید : 104 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مستند جذاب خرس های قهوه ای

مستند Bears (خرس ها) به کارگردانی Alastair Fothergill و Keith Scholey و نوشته Adam Chapman می باشد. این مستند زیبا محصول سال 2014 کشور آمریکاست و توسط شرکت دیزنی نیچر تولید و ساخته شده است. مستند خرس ها در ربطه با زندگی یک خرس بزرگ قهوه ای است که Sky نام داشته و دو فرزندش به نام های اسکات و امبر را در زمستانی سخت در غاری که در آن زندگی می کند به دنیا می آورد. زندگی در کوهستانی زمستانی و قدم گذاشتن بر روی برف اولین صحنه های زندگی دو خرس کوچک است.

بافرا رسیدن فصل سرما خطر ریزش بهمن نیز در کوهستان افزایش می یابد و خرس ها همواره باید مراقب این خطر احتمالی باشند، اما خوشبختانه خرس ها می توانند از خود در برابر خطر ریزش بهمن یاسایر بلایای طبیعی محافظت کنند. 

اکنون دیگر زمستان رخت بربسته و بهار همه جا را سبز و زیبا کرده است. خرس ها که اکنون یک خانواده را تشکیل می دهند در کنار یکدیگر زندگی کرده و از یکدیگر در برابر خطرات احتمالی محافظت می کنند. در فصل بهار و با زیاد شدن گرگها در اطراف خرس ها، خرس مادر به فرزندانش می آموزد که چگونه از خود در برابر گرگها محافظت کنند. همچنین آنها می آموزند که چگونه به دنبال غذا رفته و آنرا شکار کنند. به دنبال اتفاقات متعدد و درگیری میان خرس ها یکی از بچه خرس ها به نام اسکات ناپدید می شود. خرس مادر و دیگر فرزندش که چندین روز پیاپی را در پی اسکات بوده اند اکنون دیگر از یافتن وی ناامید شده اند اما ناگهان اسکات به خانه بر می گردد.

با فرارسیدن فصل تابستان تعداد زیادی ماهی برای شکار خرس ها وجود دارد اما اگر خرس ها دیر به محل شکار برسند دیگر غذایی برایشان وجود نخواهد داشت و حالا با آمدن سیل عظیمی از پرندگان ماهی خوار به این پارک دیگر غذایی برای خرس ها وجود ندارد.

در پی کاهش غذا، خرس مادر برای نجات خود و فرزندانش از گرسنگی و مرگ، پارک ملی کاتمای را ترک کرده و به پارک ملی دریاچه کلارک می رود اما در میانه های راه ...

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
انیمیشن Robinson Crusoe
پنج شنبه 28 دی 1396 ساعت 10:38 | بازدید : 117 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

انیمیشن Robinson Crusoe

 

انیمیشن رابینسون کروزو محصول سال 2016 فرانسه، ساخته Vincent Kesteloot و Ben Stassen و نوشته Lee Christopher، Domonic Paris و Graham Weldon می باشد. این انیمیشن زیبا بر اساس کتاب داستانی با عنوان Robinson Crusoe نوشته Daniel Defoe می باشد. 

داستان انیمیشن در رابطه با جزیره ای کوچک و دور افتاده می باشد که یک طوطی کوچک به نام “Tuesday” به همراه دوستانش که حیوانات مختلف هستند، در این جزیره دورافتاده زندگی می کنند. در این جزیره کوچک همه چیز برای حیوانات فراهم شده از آبشارهای زیبا گرفته تا انواع میوه ها و خوراکی های خوشمزه که زندگی را برای حیوانات آسوده تر کرده است.

اما “Tuesday”از زندگی در این جزیره دورافتاده و روزهای تکراری خسته شده و به دنبال تجربه ای جدید و مهیج می باشد. او همواره به ترک جزیره و کشف نقاط جدید در سرتاسر جهان فکر می کند تا اینکه یک روز بعد از طوفانی وحشتناک، “Tuesday”و دوستانش موجودی عجیب و غریب به نام Robinson Crusoe را در جزیره می یابند. به زودی رابینسون درمی یابد که ادامه حیاتش در جزیره در گرو کمک به “Tuesday” و دوستانش می باشد. همواره زندگی با حیوانات برای انسان ها مشکل بوده زیرا درک زبان متفاوت یکدیگر کاری بس دشوار است. اما به مرور زمان رابینسون و حیوانات جزیره زندگی مسالمت آمیز در کنار یکدیگر را می آموزند. 

زندگی آرام و به دور از تنش حیوانات و رابینسون در کنار یکدیگر ادامه داشت تا اینکه روزی دو گربه این آرامش را به هم زدند. دو گربه به دنبال حکمرانی بر تمام حیوانات جزیره بودند و به دنبال این حکمرانی درگیری شدیدی میان حیوانات جزیره و گربه ها رخ داد اما ...

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118فایل مراجعه نمائید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فیلم Creed دوبله فارسی
پنج شنبه 28 دی 1396 ساعت 10:25 | بازدید : 96 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

فیلم Creed دوبله فارسی

 

نام فارسی: کرید

نام لاتین: Creed

تاریخ انتشار: 19 نوامبر 2015

امتیاز فیلم: 10/7.6 IMDb

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

مدت زمان نمایش فیلم: 133 دقیقه

ژانر فیلم: درام | ورزشی

کارگردان: Ryan Coogler

بازیگران: Michael B. Jordan، Sylvester Stallone، Tessa Thompson، Phylicia Rashad، Anthony Bellow

خلاصه داستان:

در سال 1998، «آدونیس جانسون»، پسر قهرمان سابق سنگین وزن به نام «آپولو کرید»، که در بازداشتگاه جوانان لس آنجلس به سر می برد، با یکی از جوانان بازداشتگاه به دلیل توهین به مادرش درگیر می شود. در پی این درگیری، زن دوم «کرید»، «مری آن»، به ملاقات «آدونیس» آمده و به دلیل فوت پدر و مادرش از او می خواهد که با یکدیگر زندگی کنند. 

هفده سال بعد، «آدونیس» که در یک شرکت اوراق بهادار مشغول به کار است، استعفا داده تا رویای خود را برای تبدیل شدن به یک بوکسور حرفه ای دنبال کند. «مری آن» به شدت با رویا و آرزوی او مخالفت می کند، به این دلیل که سی سال پیش شوهرش در میدان بوکس مقابل «ایوان دروگو» کشته شد. اما «آدونیس» که به طور جدی تصمیم خود را گرفته به آکادمی Delphi Boxing نخبگان لس آنجلس که توسط دوست خانوادگیشان «تونی بورتون» اداره می گردد، می رود. اما همان ابتدای کار در مبارزه رد می شود. از این رو او به امید ملاقات «راکی بلبوا»، قهرمان سابق سنگین وزن و دوست قدیمی و رقیب پدرش، به فیلادلفیا سفر می کند. «آدونیس» در رستوران ایتالیایی «راکی» که به افتخار همسر مرحومش «آدریان» نام گرفته، با وی ملاقات می کند و از «راکی» می خواهد که مربیگری او را بر عهده بگیرد. «راکی» که تمایل بازگشت به بوکس را دارد، پس از اینکه متوجه می شود «آدونیس» پسر «آپولو» است، پیشنهاد او را قبول می کند تا اینکه ...

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118فایل مراجعه نمائید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بازی Mass Effect Andromeda
چهار شنبه 27 دی 1396 ساعت 17:18 | بازدید : 163 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

بازی Mass Effect Andromeda

بازی Mass Effect Andromeda با سبک اکشن نقش آفرینی، توسط شرکت BioWare توسعه یافته و به وسیله کمپانی Electronic Arts در 21 مارس 2017 انتشار یافت. در اینبازی، بازیکن باید کنترل شخصیت Scott یا Sara Ryder را از منظر سوم شخص در دست بگیرد. بازیکن می تواند ظاهر و نام هر کدام از این دو شخصیت را تغییر دهد و ظاهر پدر آن ها به نام Alec به صورت خودکار براساس ظاهر دوقلوهای Ryder تنظیم می شود. در طول مبارزات بازی، یک مرحله جدید باز خواهد شد که امکان راه اندازی مجدد بازی با پاداش های خاص و در صورت تمایل تغییر شخصیت خود به Ryder دیگر را به بازیکن می دهد. هم چنین بازیکنان قادر خواهند بود بازی را با شخصیت های فعلی خود ادامه داده و ماموریت های نا تمام را کامل نمایند.

برخلاف قوانین سری های قبلی بازی Mass Effect که بازیکنان هر بازی می بایست با انتخاب یکی از 6 کلاس شخصیت مختلف، بازی خود را آغاز می کردند، در این نسخه می توانند آزادانه مهارت های دلخواه خود را باز کنند.

بازی Mass Effect Andromeda در سال 1285 بین وقایع Mass Effect 2 و Mass Effect 3 آغاز می گردد. چهار نژاد شورای مرکزی و Quarianها در حال برنامه ریزی برای ایجاد دنیایی جدید در کهکشان Andromeda به عنوان بخشی از یک استراتژی به نام Andromeda Initiative هستند. هر نژاد 20000 شهروند را در یک سفر یکطرفه 600 ساله توسط کشتی حمل و نقل شخصی خود به نام Ark به Andromeda می فرستند و یک رهبر هم با عنوان مسیر یاب (Pathfinder) برایشان انتخاب می کنند. پس از این سفر 634 ساله بازیکن باید با دنبال کردن نقاطی از داخل یک سفینه به نام Tempest به کاوش در کهکشان Andromeda بپردازد. این بازی دارای 5 سیاره اصلی و بیش از 12 دنیای هاب است که بازیکن را به ماموریت های مختلفی از جمله گرفتن پایگاه های دشمن، اسکن اشیاء با داده های مفید و یا تکمیل ماموریت وفاداری برای سربازان Ryder می فرستد.

حداقل سیستم مورد نیاز: 

سیستم عامل: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 / 64bit

پردازنده: Intel Core i5 3570 or AMD FX-6350

میزان حافظه RAM: 8GB

کارت گرافیک: Nvidia GTX 660 2GB, AMD Radeon 7850 2GB

میزان حافظه دیسک سخت: حداقل 55GB فضای خالی

DirectX: ورژن 11

 برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118فایل مراجعه نمائید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فیلم Paranormal Activity 1
دو شنبه 25 دی 1396 ساعت 10:48 | بازدید : 113 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

فیلم Paranormal Activity 1

 

نام فارسی: فعالیت فراطبیعی 1

نام لاتین:1  Paranormal Activity

تاریخ انتشار: 14 اکتبر 2007

امتیاز فیلم: 10/6.3  IMDb

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

زبان فیلم: انگلیسی + زیرنویس فارسی

مدت زمان نمایش فیلم: 86 دقیقه

ژانر فیلم: ترسناک | رازآلود | هیجانی

کارگردان: Oren Peli

بازیگران: Katie Featherston، Micah Sloat، Mark Fredrichs

خلاصه داستان:

فیلم Paranormal activity 1 محصول کشور آمریکا و به کارگردانی Oren Peli، اولین فیلماز سری فیلم های Paranormal Activity است. داستان این فیلم بر زندگی زوج جوانی به نام های Katie و Micah که به خانه جدیدی در San Diego نقل مکان کرده و شاهد فعالیت هایی غیر طبیعی در آن هستند، تمرکز دارد.

Katie ادعا می کند که حضور شیطانی را از همان دوران کودکیش احساس می کرده، بنابراین Micah دوربینی در اتاق خوابشان قرار می دهد تا تمامی فعالیت های غیر طبیعی در هنگام خوابشان را ثبت نماید. Katie و Micah این موضوع را با دکتر Fredrichs، روانشناس معروف، در میان می گذارند و او معتقد است که Katie توسط نیرویی شیطانی که از انرژی منفی تغذیه می کند، تسخیر شده و قصد شکنجه او را دارد. دکتر Fredrichs هم چنین به آنان توصیه می نماید که با شیطان ارتباط برقرار نکنند و در صورت لزوم با دکتر Johann Averies تماس بگیرند. Katie علاقه زیادی به تماس با دکتر Averies دارد اما Micah این موضوع را جدی نمی گیرد تا اینکه هنگام شب ...

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده ویا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش Dreamweavers cs6
یک شنبه 24 دی 1396 ساعت 11:3 | بازدید : 164 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش Dreamweavers cs6

 

Dreamweavers نرم افزاری برای طراحی وب سایت می باشد که توسط شرکت Adobe خریداری و توسعه داده شده است. با کمک این نرم افزار می توانید کدها و تگ های مورد نیاز خود را نوشته و در محیط ویرایشگر فوق حرفه ای دریم ویور به کدنویسی کدها و تگ های موردنظرتان بپردازید.

این نرم افزار فوق حرفه ای علاوه بر پشتیبانی از تگ های HTML، CSS3 امکان ویرایش و استفاده از زبان های برنامه نویسی تحت وب مانند: JSP، ASP.NET، PHP و... را در اختیارتان قرار میدهد به طوریکه با استفاده از آن می توانید به ایجاد وب سایت های حرفه ای بپردازید.

دوره آموزشی Dreamweavers cs6 که شامل دو بخش می باشد با معرفی Dreamweavers آغاز شده و در ادامه در رابطه با مرورگر، وب، صفحه ساختار HTML و کار با Wireframe اطلاعاتی در اختیار کاربران قرار می دهد. در طول این دوره آموزشی با انواع سند در XHTML، ابزارهای برنامه نویسی و صدها مطلب کاربردی دیگر آشنا خواهید شد.

مدرس دوره آموزشی Dreamweavers cs6 (Candyce Mairs)، به عنوان یک مدرس حرفه ای و کارشناس در Dreamweaver، نحوه ساخت یک وب سایت هیجان انگیز و فریبنده با استفاده از نرم افزارهای پیشرو در صنعت را به شما آموزش می دهد. او با استفاده از یک روش سازمان یافته و مستقیم به دانشجویان برای درک بهتر محیط کدها و رابط تصویری در Dreamweavers cs6 کمک می کند. وی از سال 1994 در زمینه تدریس فعالیت داشته و طراح و مدرس وب مستر (CIW) می باشد. وی همچنین دارای گواهینامه اداری و گواهینامه کارشناسی ارشد در Firework، coldfusion، Acrobat و Contribute می باشد.

اگر به دنبال یادگیری طراحی گام به گام و اصولی وب سایت با استفاده از برنامه Dreamweavers cs6 می باشید، تماشای دوره آموزشی Dreamweavers cs6 که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید.

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل کراجعه نمائید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
انیمیشن Kubo and the two strings
شنبه 23 دی 1396 ساعت 11:10 | بازدید : 116 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

این انیمیشن درباره داستان زندگی پسرکی به نام «کوبو» در ژاپن باستان است. وی در غاری بالای کوه بزرگی نزدیک یک دهکده از مادر خود مراقبت می کند. «کوبو» هر روز با درست کردن حیوانات و شخصیت های متفاوتی از کاغذ به دهکده رفته که با استفاده از آن ها و نواختن ساز 2 تار، داستانی را برای اهالی دهکده تعریف می کند.  اهالی دهکده هم اشتیاق زیادی برای شنیدن داستان های او از خودشان نشان می دهند. با نواختن ساز توسط «کوبو»، شخصیت های کاغذی جان گرفته و در طول داستان حرکت کرده و داستان را شکل می دهند.

یک شب، مادر کوبو داستانی در رابطه با قهرمانی های پدرش به نام «هانزو» تعریف نمود. به گفته او، پدر «کوبو» جنگجویی قدرتمند و باهوش با ظاهری شبیه به «کوبو» بود. مادر او اعتقاد دارد که پدر «کوبو»، توسط پدر و خواهرش به قتل رسیده است. پدر بزرگی که در هنگام نوزادی «کوبو»، یک چشمش را از او گرفته و اگر در حال حاضر او را پیدا کنند، وی را دزدیده و از مادرش جدا خواهند کرد. مادر «کوبو» به او هشدار می دهد که هرگز بعد از تاریکی به خارج از غار نرود.

یک روز «کوبو» بر سر مزار پدرش رفته و تا غروب با او سخن می گوید. اما هنگامی که عکس العملی از طرف پدرش دریافت نمی کند، عصبانی شده و به فکر فرو می رود. تا اینکه هوا تاریک شده و ناگهان تمامی فانوس هایی که مردم دهکده برای رفتگانشان داخل رودخانه انداخته بودند، خاموش شده و شبح تاریکی در حالیکه نام «کوبو» را صدا می زند، ظاهر می شود. او ادعا می کند که خاله «کوبو» بوده و قصد دارد چشم دیگرش را نیز از او بگیرد. «کوبو» به سمت دهکده فرار می کند. در حین فرار مادرش او را نجات داده و از وی می خواهد تا برای محافظت از خود زره و شمشیر قدیمی پدرش را پیدا کند. تا اینکه ...

 برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش زومبا از مبتدی تا پیشرفته
پنج شنبه 21 دی 1396 ساعت 9:59 | بازدید : 113 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

آموزش زومبا از مبتدی تا پیشرفته

زومبا که ورزشی هوازی و همراه با رقص است، در اواسط دهه 1990 توسط بتوپرز در شهر کالی واقع در کلمبیا اختراع گردید. کلمه زومبا معنای خاصی ندارد و کاملا به صورت قراردادی به عنوان نام تجاری انتخاب شده که این نام تجاری متعلق به Zumba Fitness, LLC می باشد. در یک کلاس حدودا یک ساعته زومبا، یک فرد می تواند بسته به انرژی که مصرف می کند، بین 500 تا 1000 کالری بسوزاند که این ورزش گروهی و شاد می تواند به فرم دهی اندام های بدن نیز کمک کند.

زومبا انواع مختلفی دارد که بر اساس گروه های سنی افراد و مهارت آنان در اجرای حرکات، متفاوت است. این پکیج آموزش زومبا از مبتدی تا پیشرفته که توسط مدرسه رقص Saskia تهیه شده، شامل برخی از انواع زومبا مانند زومباتومیک یا Zumba Kids، Zumba Step، Fitness Dance و Strong Zumba می شود. زومباتومیک برای کودکان بین 7 تا 11 سال طراحی شده که می تواند از طریق رقص و ورزش، سرگرمی مناسبی برای کودکان باشد. Zumba Step تمرینات بدنی شامل روال های زومبا و گام های ایروبیک با ریتم رقص لاتین است. Strong Zumba هم که در سال 2016 راه اندازی شد، ترکیبی از تمرینات متناوب و شدید، منطبق بر ریتم موسیقی می باشد که شامل حرکات جهشی و اسکوات بوده و به عضله سازی افراد کمک خواهد کرد. Fitness Dance یکی از انواع ورزش های گروهی است که شامل بسیاری از حرکات رقص می باشد. این نوع تمرین هوازی، تمام قسمت های بدن را درگیر می کند که انجام این تمرینات به طور مرتب، موجب افزایش تناسب اندام و تغییر شکل بدن افراد شده، اعتماد به نفس را افزایش و استرس را کاهش می دهد.

پکیج آموزش زومبا از مبتدی تا پیشرفته برای تمامی گروه های سنی مناسب بوده و می تواند در کنار ورزش و تناسب اندام، موجب شادی و نشاط افراد شود. 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فیلم Blade Runner 2049
چهار شنبه 20 دی 1396 ساعت 10:34 | بازدید : 99 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

فیلم Blade Runner 2049

نام فارسی: بلید رانر 2049

نام لاتین: Blade Runner 2049

تاریخ انتشار: 3 اکتبر 2017

امتیاز فیلم: 10/8.4 IMDb

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

مدت زمان نمایش فیلم: 163 دقیقه

ژانر فیلم: درام | رازآلود | علمی – تخیلی

کارگردان: Denis Villeneuve

بازیگران: Harrison Ford، Ryan Gosling، Ana de Armas، Sylvia Hoeks، Robin Wright، Mackezie Davis، Carla Juri، Lennie James، Dave Bautista، Jared Leto

خلاصه داستان:

فیلم Blade Runner 2049، محصول کشور ایالات متحده آمریکا و به کارگردانی Denis Villeneuve، با رتبه 79 جزء 250 فیلم برتر IMDb برگزیده شده است. داستان این فیلم 30 سال پس از اتفاقات قسمت اول آن، رخ می دهد. در سال 2049، تکرار کنندگان (انسان های زیستی مهندسی) به عنوان بندگان و بردگان در جامعه متحد شدند. K یکی از این تکرار کنندگان متحد، برای LAPD به عنوان یک Blade Runner که مامور شکار و حذف تکرار کنندگان سرکش است، کار می کند. او با دوست دختر هولوگرافی خود به نام Joi که یک هوش مصنوعی، محصول سازنده Wallace Corporation است، زندگی می کند. K پس از حذف تکرار کننده سرکشی به نام Sapper Morton، جعبه ای دفن شده در مزرعه او حاوی استخوان هایی را پیدا می کند. بعد از تجزیه و تحلیل قانونی بر روی استخوان های موجود در این جعبه، مشخص می شود آنها متعلق به یک تکرار کننده زن که طی سزارینی اورژانسی جان خود را از دست داده، می باشند و هم چنین یک راز مخفی را کشف می کنند. این راز مخفی آنقدر ترسناک است که می تواند موجب ایجاد آشوب در جامعه شود. در پی این اکتشافات، K مجبور به یافتن Blade Runner سابق که حدود 30 سال پیش ناپدید شده، می گردد و ...

  برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
Engvid مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی
دو شنبه 18 دی 1396 ساعت 8:42 | بازدید : 218 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

Engvid مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی

آنچه وب سایت 118فایل در این پست برای شما فراهم آورده، دوره ای است تحت عنوان مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی Engvid، که یکی از بهترین آموزش های سایت Engvid می باشد. مدرس این دوره آموزشی، Ronnie نام داشته که یکی از برترین مدرسان سایت Engvid بوده و به شیوه ای جذاب و نوین به آموزش زبان انگلیسی می پردازد.

اگر در زمینه یادگیری یا آموزش زبان انگلیسی فعالیت کرده و به دنبال یک منبع عالی برای یادگیری زبان هستید، بی شک تاکنون نام Engvid را شنیده اید. سایت این مجموعه یکی از برترین و محبوب ترین سایت های آموزش زبان انگلیسی معرفی شده به طوری که با گذشت زمان اندکی از روی کار آمدن این سایت، سیل عظیمی از کاربران، آن را به عنوان سایت محبوب خود انتخاب کرده و عنوان پربازدیدترین سایت آموزش زبان انگلیسی را اخذ کرده است.

مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی Engvid، شامل 186 درس می باشد که هر سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته را دربرگرفته و پیرامون موضوعاتی نظیر تجارت، فرهنگ، اصطلاحات محاوره ای، reading ،writing ،vocabulary ، grammar، تافل، آیلتس، TOEIC و ... است. باید افزود درس ها با توجه به سطح و موضوع مورد نظر دسته بندی شده تا زبان آموز با توجه به سطح زبان انگلیسی خود، به انتخاب درس بپردازد.

لازم به ذکر است آموزش گرامر در این درس ها به صورت General بوده و برای آزمون های تافل و آیلتس نیز مناسب می باشد؛ علی رغم اینکه برخی از دروس به صورت مجزا به آموزش آیلتس و تافل پرداخته اند.

از ویژگی های برجسته مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی Engvid، می توان به کوتاه و مفید بودن هر درس اشاره کرد به طوری که برای مخاطب خسته کننده نبوده و لازم نیست فرد زمان زیادی را صرف آموزش کند. این مجموعه نه تنها برای دانش آموزان و دانشجویان با هرسطحی، بلکه برای اساتید زبان انگلیسی نیز مناسب خواهد بود. شیوه تدریس اساتید مجموعه ویدئویی آموزش زبان انگلیسی Engvid از حیث جذاب بودن می تواند موجب ارتقاء سطح اساتید زبان شده و در بهبود کلاس درس به آن ها کمک فراوانی نماید. 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118فایل مراجعه نمائید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش OpenGL In Depth
یک شنبه 17 دی 1396 ساعت 9:4 | بازدید : 143 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش OpenGL In Depth

Open GL کتابخانه ایمتن باز و گرافیکی است که به وسیله آن می توانید به رسم اشکال گرافیکی سه بعدی پرداخته یا انیمیشن و بازی های گرافیکی بسازید. Open GLمانند C++ یا C یک زبان برنامه نویسی نیست و در واقع برنامه ای تحت عنوان OpenGL وجود ندارد. لذا هنگامی که صحبت از یک برنامه OpenGL می شود در حقیقت بدین معناست که در ساختار این برنامه از OpenGL به عنوان APIگرافیکی استفاده شده است.

Open GL کوتاه شده عبارت Open Graphic Library می باشد و تنها استانداردی به منظور توصیف یک رابط گرافیکی است که توسط شرکت های متعدد توسعه داده شده و می تواند توسط درایورهای گرافیک، سیستم عامل ها و نرم افزارهای مختلف پیاده سازی شود.

دوره آموزشی Open GL in Depthشما را از سطح مقدماتی و اولیه به سطحی می رساند که به درک بالایی از OpenGL API رسیده و تکنیک های گرافیکی در پس برنامه های سه بعدی و موتورهای بازیامروزی را کشف کنید. برای ایجاد رابط با OpenGL روش های متعددی پیش روی شماست که به محض اینکه اقدام به ساخت برنامه گرافیکی  و سه بعدی مورد نظرتان نمایید به شما این امکان را می دهد تا کلمات مجازی دلخواهتان را طراحی کنید. 

دوره آموزشی OpenGL In Depth که شامل سه بخش ،Practice English و می باشد به شرح وکتور و عملکردهای آن پرداخته و اطلاعات جامعی دررابطه با کلاس وکتور، نصب GLUT و SDLدر اختیارتان قرار می دهد. همچنین در طول این دوره آموزشی با نحوه اضافه کردن کنترل ها، دیباگ کردن برنامه ها و ... آشنا خواهید شد.

Open GL هستید، دوره آموزشی OpenGL In Depth که توسط وب سایت 118فایل فراهم گردیده را از دست ندهید.

  برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش motion Tracking
شنبه 16 دی 1396 ساعت 8:48 | بازدید : 109 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش motion Tracking

آموزش motion Tracking

دوره آموزش motion Tracking در واقع به طور مفصل به آموزش motion Tracking در محیط Adobe After Effects می پردازد به طوریکه در همان ابتدا با مبانی Motion Trackingو انواع motion Tracking آشنا خواهید شد. در ادامه با تماشای مجموعه آموزش motion Tracking نحوه تعویض صفحه نمایش عمومی، تعویض صفحه نمایش پیچیده در دو قسمت و چگونگی افزودن عناصر به فایل را به طور کامل فرا خواهید گرفت. 
motion Tracking در حقیقت، یک بخش ضروری ویژوال افکت و CG Workمی باشد اما ابزاری کاربردی به منظور دست یابی به برنامه های ساده سازی شده است و دوره آموزش motion Tracking کاربردهای متفاوت motion Tracking و نحوه استفاده از ابزارهای آن در محیط Adobe After Effects را آموزش می دهد. با استفاده از ابزارهای متفاوت motion Tracking قادر به پاک سازی بخشی از صحنه ها، افزودن متن به هر چیزی و انجام برخی از بخش های پیشرفته خواهید بود. اگر علاقمند به یادگیری کامل استفاده از motion Tracking می باشید دوره آموزش motion Tracking که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید. 

سرفصل های دوره آموزش motion Tracking عبارتند از: 
- Introduction to Motion Tracking - 1.0.Welcome 
- Introduction 
- Types of Motion Tracking 
- Tracking to Replace Background Elements 
- Lock On Target Tracking (Part 1) 
- Lock On Target Tracking (Part 2) 
- Perspective Corner Pin Tracking 
- Tricky Screen Replacements (Part 1) 
- Tricky Screen Replacements (Part 2) 
- 3D Camera Tracker 
- Adding Elements to a 3D Track (Part 1) 
- Adding Elements to a 3D Track (Part 2) 
- Tracking, Intro to C4D, and Environment Reflections 
- Background, Lighting, and Tweaking Materials 
- Creating Text and Multi-Pass Rendering 
- Pre-Rendering and Compositing 
- Mocha AE Basics 
- Adjusting Track, Export to AE, and Adjust in AE 
- Second Side Flip Track and AE Adjustments 
- Using Mocha for Rotoscoping 
- More Rotoscoping in Mocha 
- Final Adjustments and Compositing Adjustments 
- Final Thoughts 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایلمراجعه نمائید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
انیمیشن How To Train Your Dragon 2 2014
پنج شنبه 14 دی 1396 ساعت 8:19 | بازدید : 204 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

پنج سال از اتفاقات نسخه اول این انیمیشن می گذرد. حال هیکاب و سایر وایکینگ ها مهارت زیادی در اژدها سواری و اطلاعات بسیاری در مورد اژدهایان کسب نموده اند. آنان حتی مسابقات زیادی در زمینه اژدها سواری برگزار می کنند. هیکاب پس از گذشت آن جریانات، خود را در قبال حفاظت از «برک» موظف دانسته و تلاش می کند به همراهی اژدهای خود به نام «بی دندان» در رابطه با جزایر اطراف و دشمنان سرزمین خود اطلاعاتی را بدست آورد. 

او یک روز به همراه آسترید به کشف سرزمینی ناشناخته پرداختند. اما هنگامی که بر فراز آسمان آن سرزمین در حال پرواز بودند، ناگهان اژدهای آسترید توسط افراد آن سرزمین ناشناخته به دام افتاد و در آنجا سقوط کرد. رئیس سرزمین با نام «اریت»، فکر می کند که قبیله هیکاب اژدهایان را دزدیده و سرزمینشان را نابود کرده اند. او از شخصی به نام «دراگو» صحبت می کند که یک ارتش اژدها داشته و قصد نابودی تمامی سرزمین ها و باز پس گرفتن تمامی اژدهایان را دارد. سرانجام هیکاب و آسترید توانستند با کمک «بی دندان»، اژدهای آسترید را آزاد کرده و از آن سرزمین فرار کنند. هیکاب پس از بازگشت به «برک»، جریان را برای پدرش تعریف کرده و می گوید شخصی به نام «دراگو» با ساختن ارتش اژدها قصد نابودی تمامی سرزمین ها را دارد. پدر هیکاب می گوید که چندین سال قبل در یک گردهمایی برای تصمیم گیری جهت جلوگیری از خطرات اژدها، شخصی با لباسی از پوست اژدها که از سرزمین ناشناخته ای آمده بود و تمام بدنش پر از زخم بود، وارد شد. 

او هیچ اسلحه ای به همراه نداشت و خود را «دراگو مشت خونی» معرفی نمود. وی ادعا می کرد طرفدار مردم بوده و قصد دارد آنان را از دام اژدها نجات دهد. هم چنین ادعا می کرد که توانایی کنترل اژدها را داشته و می تواند از مردم قبیله حفاظت نماید اما به شرط آنکه به عنوان رئیس قبیله انتخاب شود. پس از شنیدن این حرف، تمامی افراد حاضر در گردهمایی به او خندیدند و «دراگو» آنجا را ترک نمود. اما پس از رفتنش، ارتش اژدها حمله کرده و همه جا را به آتش کشیدند و تنها پدر هیکاب توانست از این ماجرا جان سالم به در ببرد. اما باز هم این حرف ها تاثیری بر روی هیکاب نگذاشت و او اعتقاد داشت که می تواند نظر «دراگو» را عوض کرده و از جنگ جلوگیری نماید. پس به همراه اژدهای خود به سمت سرزمین «دراگو» پرواز کرد ولی در حین پرواز با شخصی مواجه شد که ... 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فیلم جنگ جهانی زد
چهار شنبه 13 دی 1396 ساعت 9:29 | بازدید : 178 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

نام فارسی: جنگ جهانی زد 
نام لاتین: World War Z 
تاریخ انتشار فیلم: 2 ژوئن 2013 
امتیاز فیلم: 10/7.0 IMDb 
محصول کشور: ایالات متحده آمریکا 
مدت زمان نمایش فیلم: 116 دقیقه 
ژانر فیلم: ترسناک | ماجراجویی | درام | اکشن | علمی – تخیلی 
کارگردان: Marc Forster 
بازیگران: Brad Pitt، Mireille Enos، Daniella Kertesz، James Badge Dale، David Morse، Fana Mokoena، David Andrews، Sterling Jerins، Abigail Hargrove، Peter Capaldi، Pierfrancesco Favino، Ludi Boeken، Gregory Fitoussi، Mathew Fox 

خلاصه داستان: 
Gerry Lane، کارمند سابق سازمان ملل متحد، به همراه همسرش Karin و دو دخترشان در ترافیک سنگین Philadelphia با صحنه ای مواجه می شوند. آنان مشاهده می کنند که با شیوع بیماری آنفولانزای مرغی در میان مردم، افرادی به صورت زامبی درآمده و با حمله به سایر مردم، سعی بر تبدیل آنان به زامبی دارند. با گسترش هرج و مرج، Gerry به همراه خانواده اش فرار کرده و به خانه ای واقع در یک آپارتمان که زن و شوهری با پسر جوانشان به نام Tommy در آن زندگی می کنند، پناه می برند. Gerry پس از تماس با دوست قدیمی خود Thierry Umutoni، معاون دبیر کل سازمان ملل متحد، از وی درخواست کمک می کند تا هلیکوپتری برای نجات Gerry و خانواده اش بر فراز آپارتمانی که در آن قرار دارند، بفرستد. فردای آن روز خانواده Lane به همراه Tommy که مادر و پدر خود را به دلیل کشته شدن توسط زامبی ها از دست داد، به وسیله هلیکوپتر ارسالی از Thierry به یک کشتی نیروی دریایی ایالات متحده در اقیانوس اطلس می روند که داخل آن دانشمندان و پرسنل نظامی در حال تحلیل بیماری های جهان هستند. 

در آنجا از Gerry می خواهند برای یافتن منشاء شیوع این ویروس که مردم را به زامبی تبدیل کرده به کره جنوبی برود، در غیر این صورت او و خانواده اش حق ماندن در کشتی را نخواهند داشت. پس Gerry مجبور به قبول این درخواست شده و با همراهی گروهی رهسپار کره جنوبی می گردد ... 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118فایل مراجعه نمائید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مجموعه Learn English with Lucy
سه شنبه 12 دی 1396 ساعت 16:58 | بازدید : 95 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

چه وب سایت 118فایل در این پست برای شما همراهان گرامی فراهم آورده، مجموعه ای است بی نظیر تحت عنوان Learn English with Lucy که بیش از 14 ساعت آموزش زبان انگلیسی با موضوعات مختلف نظیر listening، دایره لغات، گرامر، اصطلاحات و عبارات روزمره و کاربردی می باشد به طوریکه برای زبان آموزان در هرسه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته مناسب خواهد بود. 

در طول مجموعه Learn English with Lucy باهزاران اصطلاح و عبارت کاربردی در انگلیسی آشنا شده و نحوه به کار بردن این اصطلاحات در موقعیت های مختلف را فرا خواهید گرفت. مدرس مجموعه Learn English with Lucy خانوم Lucy بوده که از برترین اساتید زبان انگلیسی با لهجه بریتانیایی می باشد. 
بخشی از ویدئوهای این مجموعه آموزش زبان انگلیسی به سفرهای مختلف لوسی به کشورهای متفاوت اختصاص داشته و در واقع به آموزش زبان انگلیسی در محیط ها و موقعیت های مختلف با افراد متفاوت می پردازد. تماشای مجموعه Learn English with Lucy در یادگیری تفاوت های میان دو لهجه امریکن و بریتیش و همچنین لغاتی که به طور خاص تنها آمریکایی ها یا انگلیسی ها به کار می برند، کمک ها ی فراوانی به شما خواهد کرد. 

در پایان این مجموعه آموزش زبان انگلیسی Speaking، Listening و دایره لغاتتان به طور چشمگیری بهبود یافته و قادر به بیان درخواست خود در موقعیت های متفاوت خواهید بود. به عبارت بهتر مجموعه Learn English with Lucy انگلیسی روزمره در محیط واقعی را به شما آموزش می دهد. لازم به ذکر است تمامی ویدئوها با کیفیت 1080 می باشند. 
اگر علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی بریتانیایی توسط یکی از بهترین اساتید native بوده و به دنبال تقویت مهارت listening خود می باشید تماشای مجموعه Learn English with Lucy را از دست ندهید. 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
انیمیشن Moana 2016
دو شنبه 11 دی 1396 ساعت 11:3 | بازدید : 150 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

هزاران سال پیش، پس از پیدایش جزیره مادر توسط «تفیتی» که قلبش بزرگترین قدرت های شناخته شده مانند قدرت خلق حیات را داشت، او زندگی را با جهان تقسیم نمود. اما بعضی افراد تلاش می کردند تا قلب «تفیتی» را به دست آورند. زیرا گمان می کردند پس از به دست آوردن این قلب، می توانند از قدرت خلق حیات بهره ببرند. تا اینکه یکی از جسورترین این افراد و جنگاوری به نام «مائویی» از اقیانوس عبور کرد تا قلب را به دست آورد. وجود او نیمی از باد و نیمی از دریا بود. 

وی می توانست با استفاده از نیروی قلاب ماهیگیری جادویی اش تغییر شکل بدهد. اما به دست آوردن قلب توسط «مائویی» موجب فروپاشی «تفیتی» شد و تاریکی وحشتناکی سراسر جزیره را در بر گرفت. به دنبال حوادث اتفاق افتاده، «مائویی» تصمیم به فرار گرفت. اما در راه با یکی از افرادی که خواهان به دست آوردن قلب بودند، برخورد کرد. او شیطانی ساخته شده از خاک و آتش به نام «تکا» بود. «تکا» به او حمله کرد و دیگر کسی مائویی را ندید. هم چنین قلاب ماهیگیری وی و قلب «تفیتی» درون اقیانوس افتاد. اکنون پس از گذشت سالیان دراز هم کسی آنان را ندیده است و «تکا» و سایر شیاطین اعماق دریا هنوز هم به دنبال قلب می گردند. ولی قلب در تاریکی عمیقی که مدام در حال گسترش بوده و ماهی های دریا را از بین می برد، زندگی را از جزیره ای به جزیره ی دیگر نابود می کند تا اینکه تک تک انسان ها را در چنگال مرگی سیاه و تاریکی اسیر نماید. 

«موانا» دختر ماجراجو و دریانوردی است که اقیانوس او را برای نجات دنیا و بردن قلب «تفیتی» بر می گزیند تا با کمک «مائویی» بتواند قلب را به تفیتی باز گرداند. اما آنان در این راه با مشکلاتی مواجه می شوند ... 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش 3D Max
یک شنبه 10 دی 1396 ساعت 9:18 | بازدید : 115 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

نرم افزار 3D Max که در گذشته با عنوان استودیوی سه بعدی مکس شناخته می شد، برنامه ای گرافیکی، سه بعدی و رایانه ای است که به منظور ساخت انواع پویانمایی، مدل، بازی و همچنین تصاویر سه بعدی کاربر وجود دارد. این نرم افزار حرفه ای محصول شرکت اتودسک (Autodesk) می باشد و توسعه دهندگان بازی های ویدئویی، استودیو های تبلیغات تلویزیونی و استودیو های مجسمه سازی معماری از استفاده کنندگان همیشگی و فعال این نرم افزار قدرتمند هستند. 

دوره آموزش 3D Max، به آموزش کامل نرم افزار 3D Max می پردازد و به شما کمک می کند تا نحوه تجسم (Visualization) تصاویر در 3D Max و V-ray و نحوه صحیح پس پردازش در فتوشاپ را بیاموزید. در طول دوره آموزش 3D Max تکنیک هایی را فرا خواهید گرفت که منجر به افزایش سرعت شما در انجام کار خواهد شد. 
اگر در دنیای 3D Max مبتدی هستید، دوره آموزش 3D Max ابتدای راه، به سوی حرفه ای شدن را برای شما آسان خواهد کرد اما ممکن است یک ماه طول بکشد تا بتوانید حرفه ای شوید. اگر قبلاً در زمینه 3D Max فعالیت کرده اید در طول دوره آموزش 3D Max تکنیک های خاصی فرا خواهید گرفت که در رابطه با نور و تنظیمات رندر کردن کمک های فراوانی به شما کرده و کیفیت کارتان را بالا می برد. اگر هیچ تخصصی ندارید و در دنیای پیرامون خود سردرگم هستید، دوره آموزش 3D Max این امکان را برای شما فراهم می کند تا تجربه های زیادی در زمینه 3D Max کسب کنید. 

امروزه نیاز شدیدی به هنرمندان متخصص احساس می شود که شما با گام نهادن در این راه می توانید به کسب درامدهای بالا دست یابید. اگر به دنبال یادگیری نحوه استفاده از 3D Max و V-ray هستید، دوره آموزش 3D Max که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید. 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه نمائید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مستند دوبله فارسی جهش آدرنالین
شنبه 9 دی 1396 ساعت 10:0 | بازدید : 119 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مستند جهش آدرنالین به کارگردانی و نویسندگی Marc Fafard محصول 2002 کانادا می باشد که توسط Carl Samson تهیه شده است. از ستارگان این فیلم مستند می توان به Charles Bryan, Jon Devoreو ... اشاره کرد. 

مستند جهش آدرنالین نگاهی عمیق به ورزش پرش از ارتفاع و چتر بازی داشته که این پرش می تواند از بالای برج بلند، دره و ... باشد. تمرکز اصلی این مستند بر دو فرد خطرپذیر به نام های Adrian Nicholas و Katarina Ollikiana می باشد. نیکولاس که ورزشکاری باسابقه و پیشینه طولانی است تاکنون بیش از 1000پرش را در کارنامه خود ثبت کرده و دارنده رکورد طولانی ترین پرواز بشر یعنی پروازی به مدت 4دقیقه و 55 ثانیه با سرعتی بالای 200کیلومتر بر ساعت که در سال 1999 اتفاق افتاده، است. 
این مستند هیجان انگیز به تماشاگران این امکان را می دهد که برای اولین بار در طول زندگیشان تجربه یک پرش را داشته باشند. اینمستند جذاب حول گروهی از ورزشکاران که "Base Jumpers" نامیده می شوند، اتفاق می افتد. Base Jumpers به ورزشکارانی اطلاق می شود که ازبالای چیزی متصل به زمین، پرش می کنند مانند دره، ساختمان ها، پل های بزرگ و مرتفع و... . آنها همچنین از بالای هواپیما پریده و حرکات آکروباتی انجام می دهند. 

مستند جهش آدرنالین به زبانی ساده بیانگر این مسئله است که آدرنالین بالا کاملاً طبیعی بوده و به بررسی عوامل فیزیولوژیکی که باعث می شود افراد ریسک پذیر این قبیل تفریحات را تجربه کنند می پردازد. 
باتماشای این مستند خارق العاده با افرادی همراه خواهید بود که جان خود را به خطر انداخته و حاضرند با انجام این ورزش های خطرناک، هجوم آدرنالین در رگهایشان را تجربه کنند.

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش ساخت برنامه برای اندروید
پنج شنبه 7 دی 1396 ساعت 9:51 | بازدید : 99 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

دوره آموزش ساخت برنامه برای اندروید، در واقع بخشی از دوره Android Basics Nanodegree می باشد. در طول این دورهآموزشی تمام آنچه را که پایه و اساس برنامه نویسی اندروید و جاواست فرا گرفته و اولین قدم در راه برنامه نویس شدن را بر می دارید. دوره آموزش ساخت برنامه برای اندروید، مختص کسانی است که تاکنون هیچ فعالیتی در زمینه برنامه نویسی نداشته اند و به دنبال یادگیری ساخت برنامه های اندروید هستند. 
لازم نیست برنامه نویسی بدانید، تنها اگر یک گوشی هوشمند دارید و از آن برای وبگردی و چت با دوستانتان استفاده می کنید، دورهآموزشی ساخت برنامه برای اندروید، مناسب شما خواهد بود. اگر تنها از تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کنید، این دوره آموزشیشما را به یک سازنده تکنولوژی تبدیل خواهد کرد. این تخیل شماست که محدودتان کرده است. 

بیش از 80 درصد مردم جهان گوشی اندروید دارند که موقعیت فوق العاده ای برای فعالیت برنامه نویسان اندروید به وجود آورده است. همه روزه میلیون ها انسان در سرتاسر جهان از گوشی های اندروید استفاده می کنند. این در حالی است که یادگیری ساخت برنامه برای اندروید این موقعیت را برای شما فراهم می آورد تا به این افراد دسترسی پیدا کرده و آنها خریدار برنامه های ساخته شده توسط شما باشند. 
با تماشای دوره آموزش ساخت برنامه برای اندروید، نحوه ایجاد پروژه، اتصال به سرویس های ابری و ساخت Activity را فرا خواهید گرفت. همچنین این دوره آموزشی اطلاعات جامعی در رابطه با نحوه استفاده از content provider، اتصال به پایگاه داده SQLite و اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی در اختیارتان قرار خواهد داد. لازم به ذکر است این دوره آموزشی محصول موسسه Udacity بوده و شامل 6 درس می باشد که صدها مطلب مفید و کاربردی را به شما آموزش می دهد. 

اگر به دنبال یادگیری قدم به قدم و کاربردی ساخت برنامه های اندروید می باشید، دوره آموزش ساخت برنامه برای اندروید که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید. 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
انیمیشن The Little Prince 2015
چهار شنبه 6 دی 1396 ساعت 9:36 | بازدید : 86 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

داستان این انیمیشن درباره ی خلبانی می باشد که دائما در حال سفر به مکان های مختلف بوده است. اما یک روز که با هواپیمای خود بر فراز آسمان ها پرواز می کرد، در یک صحرای بزرگ سقوط کرده و آنجا با پسر بچه ای ملاقات می کند که از سیارکی دور به آنجا آمده است. پسر بچه یا همان شازده کوچولو، داستان زندگی خود را برای خلبان تعریف می کند و می گوید که روزی تصمیم گرفته بود برای کشف سیارک های دیگر و یافتن یک دوست، خانه خود را ترک نماید. وی طی سفر های متعدد به سیارک های مختلف با شخصیت های متفاوتی رو به رو می گردد و حتی در یک سیارک با یک گل سرخ مواجه شده که عاشق آن گل می شود اما بهد ها به دلایلی مجبور به ترک این سیارک می گردد. پس از آن به زمین مهاجرت کرده و با روباهی آشنا می شود. در آن بیابان خلبان و شازده کوچولو برای رفع تشنگی خود به جستجو می پردازند و چاه پر از آبی را می یابند. 

در نهایت بعد از مدتی شازده کوچولو به خلبان می گوید که تصمیم گرفته تا به سیارک خانه خود باز گردد. 
پس از گذر سال ها، مادر و دختری به خانه ای درست در کنار خانه ی خلبانی که حال، پیر شده است، نقل مکان می کنند. مادر آن دختر به دلیل اینکه تمایل دارد دخترش حتما در آزمون آکادمی Werth قبول شود، برای او برنامه ریزی درسی به صورت روزانه و برای مدتی طولانی انجام داده است. یک روز که خلبان پیر برای چندمین بار تلاش بر روشن کردن هواپیمای خود می کند، خسارتی به خانه آن مادر و دختر وارد می نماید. پس از این سانحه، خلبان پیر تلاش می کند تا بتواند داستان شازده کوچولو را برای دخترک تعریف کند تا اینکه ... 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بازی Halo Wars Definitive Edition
سه شنبه 5 دی 1396 ساعت 16:45 | بازدید : 96 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

بازی Halo Wars: Definitive Edition با سبکی استراتژیک، توسعه یافته توسطBehaviour Interactive،Ensemble Studios و 343 Industries و منتشر شده به وسیله Microsoft Studios برای کامپیوتر می باشد. 
بازی Halo Wars: Definitive Edition یک بازی ویدئویی علمی – تخیلی می باشد که بازیکنان از دید یک پرنده در میدان جنگ، به ارتش خود دستور داده و آنان را هدایت می کنند. همانند نسخه قبل، این بازی دارای دو جناح قابل بازی کردن است، یکی سلاح اصلی ارتش بشری، فرماندهی فضایی سازمان ملل متحد (UNSC) که از نخستین بازی باز می گردد و دیگری یک جناح بیگانه جدید با نام Banished که به عنوان جایگزین Covenant خدمت می کند. یک حالت مبارزاتی مبتنی بر داستان، اجازه کنترل نیروهای UNSC هنگام جنگ علیه بیگانگان در ساختار باستانی را به بازیکنان می دهد. 

این مبارزه شامل 12 ماموریت است که می تواند به تنهایی و یا به صورت مشارکتی انجام شود. هر ماموریت اهداف اصلی هم چون گرفتن امتیاز، دفاع از پایگاه ها یا امواج دشمنان باقی مانده را شامل می شود و اغلب، بازیکنان را مجبور می کند تا واحدهای فوق العاده Spartan را در اطراف نقشه هدایت نمایند. 
خارج از این مبارزات، هر دو جناح UNSC و Banished قابلیت بازی کردن دارند. هر جناح دارای یک مجموعه مجزا از واحدها است. بازیکنان، یک رهبر که مبتنی بر شخصیتی برجسته بوده و بر سبک خاصی از بازی تاکید دارد، انتخاب می کنند. رهبران دارای توانایی های منحصر به فرد هستند که می توانند در طول یک جنگ ارتقاء داده و فعال شوند. بهبود گروهای واحدها، بمباران یک منطقه هدفمند و استقرار نیروهای ویژه، نمونه هایی از برخی توانایی های رهبر می باشند. 

حداقل سیستم مورد نیاز: 
سیستم عامل: Windows 7 SP1 64-bit یا بالاتر 
پردازنده: Intel Core i3 or Equivalent 
میزان حافظه RAM: 4GB 
کارت گرافیک: Intel HD Graphics 4200 NVIDIA GeForce GT 740M AMD Radeon R5 M240 
میزان فضای دیسک سخت: 12GB فضای خالی 
DirectX: ورژن 11 
شبکه: Broadband Internet connection 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118فایل مراجعه کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بازی استاکس ذره ای از تاریکی Styx Shards of Darkness
دو شنبه 4 دی 1396 ساعت 9:23 | بازدید : 113 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

بازی Styx: Shards of Darkness یک بازی ویدئویی خیره کننده است که توسط توسعه دهنده فرانسوی به نام Cyanide طراحی شده و انتشار یافته به وسیله Focus Home Interactive در تاریخ 14 مارس 2017 برای کامپیوتر، PS4 و Xbox می باشد. 

در بازی Styx: Shards of Darkness شخصیت Styx باید به شهر Karangar به نام Dark Elven نفوذ کرده تا دلیل اتحاد الهه های تاریکی با Dwarf ها را کشف نماید. در این بازی همانند نسخه های قبل، Styx می تواند در قالب چند نفر ظاهر شده و برای دشمنانش دام بگذارد. هم چنین قادر به غیر قابل مشاهده کردن خود خواهد بود. این امکان برای بازیکن وجود دارد که با دشمنان درگیر شده و یا هم از آنان دوری نماید. ضمنا برای رسیدن به مناطق بلند می تواند از طناب ها و قلاب ها استفاده کند. صعود به شهر گیج کننده Elven، عبور از قلمرو خطرناک Dwarf ها و گذراندن سرزمین های وسیع ناشناخته و پر از خطرات کشنده از جمله کارهایی است که باید برای تکمیل ماموریت خود انجام دهید. بازیکنان می توانند به صورت چند نفره و با همکاری یکدیگر بازی کرده و بازیکن دوم قادر خواهد بود کنترل یکی از شخصیت های Styx را بر عهده بگیرد. لازم به ذکر است که برای بازی آنلاین، اتصال به اینترنت نیاز خواهید داشت. 

حداقل سیستم مورد نیاز: 
سیستم عامل: windows 7, Windows 8, Windows 10 (64-bit) 
پردازنده: AMD FX-6300 (3,5GHz) / Intel i5-2500 (3,3GHz) 
میزان حافظه RAM: 8GB 
کارت گرافیک: 1 GB, AMD Radeon R7 260X / NVIDIA GeForce GTX 560 
میزان حافظه دیسک سخت: 11GB فضای خالی 
DirectX: ورژن 11 
برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118فایل مراجعه کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بازی کامپیوتری For Honor
یک شنبه 3 دی 1396 ساعت 9:18 | بازدید : 93 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

بازی For Honor با سبک اکشن، هک و اسلش که طراحی و ساخت آن توسط کمپانی Ubisoft Montral برای کامپیوتر انجام شده، در طول یک دوره قرون وسطی از تنظیمات فانتزی الهام گرفته است. در این بازی سوم شخص با تمرکز بر مبارزات تیمی، شما می توانید به عنوان یک کاراکتر در سه جناح مختلف یعنی Legion، Chosen و Warborn بازی کنید که این سه جناح به ترتیب نشان دهنده شوالیه، سامورایی و وایکینگ ها هستند. بازی For Honor یکی از برترین بازی های سال 2017 شناخته شده است. 

داستان بازی For Honor از این قرار است که جنگجویی به نام Apollyon، پس از قتل رقبای خود که برای سرزمین Ashfeld مبارزه می کردند، کنترل شوالیه های Blackstone Legion را در دست گرفت و این امکان برایش فراهم شد تا بذر جنگ دائمی را بیدار کرده و مردان قویتر را به قتل برساند. در طول تلاش Blackstone Legion جهت متمایل ساختن Hervis Daubeny به برقراری عدالت، فرمانده دوم Hervis به نام Warden، به جلوگیری از محاصره Blackstone و مبارزه با قهرمان شوالیه آن ها کمک کرد. به دنبال شکست یکی از کاپیتان های Blackstone Legion به نام Ademar، Warden توسط Holden Cross به شوالیه گروه Legion تبدیل شد و در آن گروه ماند. طی مدتی که Warden در نیروی ارتش Apollyon بود، در مبارزه با نیروهای وایکینگ از جناح Warborn، به Apollyon کمک می کرد. اما با گذشت زمان که Warden شناخت بیشتری نسبت به Apollyon پیدا می کند، متوجه می شود که او به دفاع از مردم هیچ اهمیتی نمی دهد و تنها به دنبال مبارزه با دشمنانش است. در مبارزه با وایکینگ ها Apollyon و جنگ جویانش شامل Cross، Warden، ستوان Stone و Mercy به شهرک ها حمله ور شده، قلعه های سرزمین های شمالی Valkenheim را غارت کرده و تنها مقداری آذوقه و لوازم کافی جهت مبارزه برایشان باقی گذاشتند. پس از کشتن وایکینگ جارل افسانه ای، Gudmundr که Warden را زخمی کرده بود، به وی در ترک گروه Blackstone Legion کمک کرد و ... 

حداقل سیستم مورد نیاز: 
سیستم عامل: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 فقط ورژن 64bit 
پردازنده: AMD Phenom II ×4 955, Intel Core i3-550 
میزان حافظه RAM: 4GB 
گرافیک: NVIDIA GeForce GTX660/GTX750ti/GTX950/GTX1050 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon HD6970/HD7870/R9 270/R9 370/RX460 with 2 GB VRAM or more 
شبکه: Broadband Internet connection 
میزان فضای خالی: 40GB 
کارت صدا: DirectX-Compatible using the latest drivers 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118فایل مراجعه کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
انیمیشن Smurfs The Lost Village 2017
شنبه 2 دی 1396 ساعت 9:21 | بازدید : 98 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

در دهکده Smurfs، اسمورف ها در کنار یکدیگر با صلح و آرامش زندگی می کنند و رهبر آنان «بابا اسمورف» نام دارد. هر کدام از این اسمورف ها ماهیت خاص خود را دارند که بر همین اساس نام گذاری شده اند، مانند «اسمورف گنده»، «اسمورف کله پر»، «اسمورف قوی»، «اسمورفت» و ... . «اسمورفت» یا همان «گل نمک» توسط «گارگامل» از یک توده رس ساخته شده که به وسیله «بابا اسمورف» آزاد گردیده و جزئی از ساکنین دهکده اسمورف ها شده است. اما تا به حال کسی نتوانسته ماهیت «اسمورفت» را تشخیص دهد. «گارگامل» هم قصد گرفتن تمامی اسمورف ها و دزدیدن ماهیت هایشان را دارد تا بتواند به قدرتمندترین جادوگر جهان تبدیل شود. 

«اسمورف کله پر»، وسیله ای اختراع می کند که توانایی تشخیص ماهیت هر اسمورف را دارد. «اسمورفت» که علاقه زیادی به آگاهی از ماهیت خود دارد، از دستگاه استفاده می کند. اما اختراع «کله پر» به طرز عجیبی خراب شده و نمی تواند اطلاعاتی راجع به ماهیت «اسمورفت» به نماش بگذارد. «اسمورفت» از این بابت بسیار غمگین می شود و «کله پر»، «قوی» و «گنده» تصمیم می گیرند برای خوشحال کردن «اسمورفت»، به جنگل رفته و تفریح کنند. در جنگل، «اسمورفت» موجودی آبی می یابد که در پشت برگی پنهان شده و پس از تعقیب او، آن موجود مستقیما به جنگل ممنوعه می رود. 

اما آن موجود آبی که به عقیده «اسمورفت» باید یک اسمورف باشد، در حین فرار کلاه خود را جا می گذارد. زمانیکه «اسمورفت» در حال توضیح دادن ماجرا برای دوستانش است، توسط کلاغ «گارگامل» به سرقت می رود. «گارگامل»، «اسمورفت» را در قفسی زندانی کرده و به طور اتفاقی کلاه آن موجود آبی را در دستان او مشاهده می کند. «گارگامل» کلاه را گرفته و با درست کردن معجونی از آن، محل زندگی صاحب کلاه که درون جنگل ممنوعه قرار دارد را پیدا کرده و تصمیم می گیرد تا برای گرفتن آن موجودات آبی یا همان اسمورف ها به این مکان برود. 

از طرفی «کله پر»، «قوی» و «گنده» که برای آزادی «اسمورفت» به قلعه «گارگامل» آمده بودند، از نقشه او با خبر شده و پس از آزادی «اسمورفت» تصمیم می گیرند تا زودتر از «گارگامل» به جنگل ممنوعه رفته و اسمورف های دیگر را پیدا کنند... 

برای اطلاع بیشتر با شماره 448 0919 0913 تماس حاصل کرده و یا به وب سایت 118فایل مراجعه نمایید.



:: برچسب‌ها: 118فایل ، انیمیشن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0