عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 44
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 52
:: بازدید ماه : 152
:: بازدید سال : 915
:: بازدید کلی : 30712

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

دوره آموزشی زومبا
یک شنبه 31 شهريور 1398 ساعت 12:55 | بازدید : 26 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

وره آموزش زومبا در خانه با ارائه سه پارت و بیش از 2000 دقیقه فیلم آموزشی سعی کرده تا ورزش جذاب و شاد زومبا را به خوبی از سطح مبتدی تا پیشرفته برای علاقه مندان نیز آموزش دهد. دوره آموزش زومبا در خانهطی سه مجموعه با عناوین "آموزش زومبااز مبتدی تا پیشرفته"، "آموزش حرکات ورزشی برای تناسب اندام" و "آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته" کلیه حرکات و تمرینات ورزش زومبا در همه سطوح را برای علاقه مندان و ورزش دوستان ارائه می کند. بخشی از آموزش های این دوره شامل زومبا سناتو، زومبا تونینگ، زومبا استرانگ، زومبا زین می باشد که به همراه ویدیو های بسیاری از حرکات زومبا با آهنگ های شاد و مختلف گردآوری شده است.

•دوره آموزش زومبا در خانه برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به آموزش های دوره آموزش زومبا در خانه، می توان این دوره را به تمامی علاقه مندان به ورزش های هوازی و پر تحرک و همچنین بانوان پر انرژی پیشنهاد نمود که می توانند بدون در نظر گرفتن میزان آمادگی بدنی خود با آموزش های این دوره، تمرینات مورد نظر را آغاز کرده و میزان انرژی، سلامتی و روحیه خود را به نحو چشمگیری بالا ببرند. این دوره حتی برای مربیان عزیز با داشتن تجربه و آگاهی از حرکات مفید بوده که با مشاهده آموزش زومبا در خانه می توانند با حرکات و سبک های جدید این ورزش آشنا شوند.



:: برچسب‌ها: آموزش زومبا کودکان , آموزش زومبا استرانگ , آموزش زومبا خارجی , آموزش زومبا ایرانی , آموزش زومبا مقدماتی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت عروسک های روسی
یک شنبه 31 شهريور 1398 ساعت 12:20 | بازدید : 26 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت عروسک های روسی فرایند ساخت و دوخت انواع عروسک های روسی نمدی را با زبان روسی و به صورت مرحله به مرحله و جزئیات کامل آموزش داده است به طوری که با تماشای کامل این مجموعه آموزشی قادر به دوخت این نوع از عروسک ها خواهید بود. آموزش عروسک های روسی با مرحله اندازه گیری و برش قسمت های مختلف عروسک های روسی آغاز شده و تا مرحله پایانی که دوخت و اتصال قسمت های متفاوت می باشد ادامه یافته است.

آموزش ساخت عروسک های روسی 1

در رابطه با دوخت انواع عروسک های روسی آنچه اهمیت ویژه ای دارد نحوه برش و اتصال قسمت های مختلف است که مجموعه آموزش عروسک های روسی به طور کامل این مباحث را پوشش داده است. همچنین مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی ایده هایی متفاوت از انواع عروسک های روسی نمدی با مدل و مو و نوع لباس متفاوت در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.



:: برچسب‌ها: ساخت عروسک , آموزش ساخت عروسک , آموزش ساخت عروسک روسی , ساخت عروسک روسی با الگو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش اجرای کفپوش اپوکسی
یک شنبه 31 شهريور 1398 ساعت 11:54 | بازدید : 17 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

کفپوش اپوکسی (epoxy flooring) نوعی کفپوش از خانواده بسپار (پلیمر) با کاربرد صنعتی و خانگی، قابل اجرا بر روی تمامی سطوح حتی سطوح بتنی می باشد. این در حالی است که این نوع از کفپوش عمر مفید بالایی داشته و حداقل به مدت 20 سال قابل استفاده است. پارت اول مجموعه آموزش اجرای کفپوش اپوکسی، تمامی جزئیات و نکات مربوط به اجرای کفپوش اپوکسی را مرحله به مرحله و به طور کامل با زبان انگلیسی در اختیارتان قرار می دهد. در هنگام اجرای کفپوش اپوکسی نکات بسیاری باید مورد توجه قرار گرفته و رعایت شود تا نتیجه حاصل، مطلوب و مورد پسند باشد.

 

آموزش اجرای کفپوش اپوکسی 1 مجموعه آموزش اجرای کفپوش اپوکسی تمامی نکات حائز اهمیت را به شما آموزش می دهد. اولین مرحله قبل از نصب کفپوش اپوکسی، تمیزی سطح می باشد زیرا سطح زیرکار باید کاملاً تمیز و عاری از هرگونه چربی یا اجزای سست و لغزنده باشد. در نظر داشته باشید در هنگام اجرای کفپوش اپوکسی دمای محیط باید بین 5 تا 45 درجه باشد و پس از آماده سازی کف، باید مواد مورد نیاز میکس شوند که در رابطه با میزان مواد میکس شده، مدت زمان میکس مواد و حلال مورد نیاز برای رقیق نمودن محلول اپوکسی، مطالبی را خواهید آموخت. 



:: برچسب‌ها: آموزش اپوکسی , اجرای اپوکسی , آموزش اپوکسی کف , آموزش کفپوش اپوکسی , آموزش دیوارپوش سه بعدی , آموزش دیوارپوش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت میز با رزین
شنبه 30 شهريور 1398 ساعت 13:50 | بازدید : 19 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

موزش ساخت میز با رزین  که به صورت دوبله فارسی می باشد، به معرفی مواد و استفاده از این روش در زیباتر کردن طراحی وسایل مختلف می پردازد. در عصر حاضر انسان ها با کمک علوم گوناگون به دنبال کشف و یا ایجاد راهی برای زیبایی و بهتر کردن محیط و کیفیت زندگی خود می باشند. در این بین علم شیمی نیز عقب نمانده و توانسته با آگاهی از ساختار مولکلولی مواد مختلف به تولید ماده جدیدی به نام "اپوکسی" بپردازد. اپوکسی ها توانایی مخلوط شدن با سایر عناصر را داشته و از این رو می توانند دارای ویژگی های گوناگونی باشند.

 

آموزش ساخت میز با رزین

آموزش ساخت میز با رزین با ارائه ویدیو های آموزشی گوناگون و مفید، با زبان انگلیسی توانسته به یاری علاقه مندان فعالیت در این حوزه آمده است. اپوکسی به دلیل مقاومت بالای خود در برابر گرما، شستشو، عوامل شیمیایی و ... در  بسیاری از موارد نظیر طراحی داخلی و زیبا سازی مکان ها، حوزه زیست شناسی، هنر، کامپوزیت و موارد بسیار دیگری به کار می رود. امروزه جوانان به دلیل مشکل اش بیش از پیش به کارهای صنعتی و هنری روی آورده و خود نیز سعی دارند تا با فراگیری اصول و اشتغال،نحوه کار به انجام آن پرداخته و از این طریق صاحب درآمد گردند. اپوکسی همچنین در ایجاد طرح های متناسب و هماهنگ با محیط برای زیباسازی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فرد برای تولید نمونه ای منحصربفرد باید تا حدودی از رنگ ها و هارمونی آنها آگاهی داشته و دارای ذوق و سلیقه باشد. 

118فایل اولین مرکز فروش فایل حجمی

www.118 file.com



:: برچسب‌ها: آموزش گام به گام ساخت میز رزین , آموزش گام به گام ساخت میز با رزین , آموزش گام به گام ساخت میز رزینی , آموزش گام به گام ساخت میز اپوکسی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
دوره آموزش گام به گام تاتو
شنبه 30 شهريور 1398 ساعت 13:27 | بازدید : 18 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

دوره آموزش گام به گامتاتو  معرفی و ارائه مراحل انواع تاتو بدن و صورت و همچنین بیان طرح های مختلف تاتو توانسته به عنوان یکی از جامع ترین و مفید ترین مجموعه ها در زمینه آموزش تاتو شناخته شود. دوره آموزش گام به گام تاتو کلیه مراحل تاتو صورت و بدن با شیوه های گوناگون، انواع طرح های تاتو و تمامی ابزار و وسایل مورد نیاز را برای علاقه مندان و آرایشگران عزیز آموزش می دهد. دوره آموزش گام به گام تاتو حاوی دو پارت "آموزش تاتو روی بدن" و "آموزش تتوی صورت" و به طور مجموع دارای 8 بخش می باشد که موضوع تاتو را به طور کامل و دقیق بیان می کند.

 

 

تاتو به طرح های رنگی روی پوست بدن و صورت گویند که توسط دستگاه، در زیر پوست با رنگ های مختلف ایجاد می شود. تاتو بسته به سلیقه و دلخواه افراد می تواند در طرح، ابعاد و رنگ های مختلف در هر نقطه از بدن طراحی شود. دوره آموزش گام به گام تاتو قبل از ارائه مراحل انجام تاتو برای شما عزیزان، در پارت اول به بیان اشتباهات احتمالی در انجام تاتو، انواع تاتو از نظر سبک، آشنایی با کلیات تاتو، آماده سازی قبل از تاتو، آموزش مقدمات تاتو، بررسی انواع سوزن تاتو، بررسی انواع ماشین تاتو و مراقبت های پس از تاتو پرداخته و همچنین در کنار ویدیو های آموزشی در قالب فایل پی دی اف، توضیحات لازم در رابطه با عنوان هر بخش را به صورت کامل بیان کرده است. 

 

دوره آموزش گام به گام تاتو

تاتو نیز مانند بسیاری از کار های دیگر نظیر پاکسازی پوست به شیوه های مختلفی انجام می گیرد از این رو دوره آموزش گام به گام تاتو سعی کرده در پارت آموزش تاتو روی بدن انواع روش های تاتو بر روی بدن را طی ویدیو های با کیفیت در بخش های مختلف معرفی و از نمای نزدیک آموزش دهد. این پارت از دوره آموزش گام به گام تاتو نحوه اجرای تاتو داتینگ (نقطه ای)، اجرای تاتو شیدینگ (سایه زنی)، اجرای تاتو لاینیگ (خط کشی)، اجرای تاتو لترینگ (حروف و کلمات)، اجرای تاتو ترکیبی (لاینینگ، شیدینگ،کالرینگ)، اجرای تاتو واترکالر (آب رنگ)، اجرای تاتو سیاه و سفید به صورت جامع و واضح بیان می کند.



:: برچسب‌ها: آموزش تتو موقت , آموزش تاتو مبتدی , آموزش تاتو ابرو , آموزش تاتو چشم , آموزش تتو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زبان انگلیسی در منزل
پنج شنبه 28 شهريور 1398 ساعت 15:21 | بازدید : 19 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زبان انگلیسی در منزل در واقع تکمیل کننده و ادامه مجموعه آموزش زبان Engvid بوده و در بردارنده دروس مربوط به 6 تن از اساتید مجموعه Engvid به نام های Adam, Rebeca, James, Jade, Benjamin و Valen می باشد. مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل شامل 6 بخش است که هر بخش مربوط به دروس یکی از اساتید نام برده شده بوده و جدیدترین و آخرین دروس هر استاد از ابتدا تا انتها به زبان انگلیسی ارائه می شود.

آموزش زبان انگلیسی در منزل1



:: برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته , آآموزش زبان خارجه , زبان انگلیسی , زبان انگلیسی درخانه , آموزش زبان بصورت حرفه ای ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت میز با رزین
پنج شنبه 28 شهريور 1398 ساعت 14:21 | بازدید : 21 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

آموزش ساخت میز با رزین  که به صورت دوبله فارسی می باشد، به معرفی مواد و استفاده از این روش در زیباتر کردن طراحی وسایل مختلف می پردازد. در عصر حاضر انسان ها با کمک علوم گوناگون به دنبال کشف و یا ایجاد راهی برای زیبایی و بهتر کردن محیط و کیفیت زندگی خود می باشند. در این بین علم شیمی نیز عقب نمانده و توانسته با آگاهی از ساختار مولکلولی مواد مختلف به تولید ماده جدیدی به نام "اپوکسی" بپردازد. اپوکسی ها توانایی مخلوط شدن با سایر عناصر را داشته و از این رو می توانند دارای ویژگی های گوناگونی باشند.

 

 

آموزش ساخت میز با رزین با ارائه ویدیو های آموزشی گوناگون و مفید، با زبان انگلیسی توانسته به یاری علاقه مندان فعالیت در این حوزه آمده است. اپوکسی به دلیل مقاومت بالای خود در برابر گرما، شستشو، عوامل شیمیایی و ... در  بسیاری از موارد نظیر طراحی داخلی و زیبا سازی مکان ها، حوزه زیست شناسی، هنر، کامپوزیت و موارد بسیار دیگری به کار می رود. امروزه جوانان به دلیل مشکل اشتغال، بیش از پیش به کارهای صنعتی و هنری روی آورده و خود نیز سعی دارند تا با فراگیری اصول و نحوه کار به انجام آن پرداخته و از این طریق صاحب درآمد گردند. اپوکسی همچنین در ایجاد طرح های متناسب و هماهنگ با محیط برای زیباسازی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فرد برای تولید نمونه ای منحصربفرد باید تا حدودی از رنگ ها و هارمونی آنها آگاهی داشته و دارای ذوق و سلیقه باشد. 

 

 

آموزش ساخت میز با رزین شما را با به کار بردن رزین برای زیباتر کردن انواع وسایل نظیر میز، ساعت، کیف و ... آشنا می کند. رزین ماده اصلی اپوکسی است که به دو صورت طبیعی و مصنوعی می باشد. رزین های گوناگونی وجود دارد که بسته به خصوصیتشان در موارد مختلفی استفاده می شوند. آموزش ساخت میز با رزین با ارائه بیش از 12 ساعت ویدیو شما را با نحوه ترکیب رزین با هاردنر و رنگ ها و همچنین طرح های گوناگون حاصل از اپوکسی آشنا می سازد. از آنجا که گام اول کار با اپوکسی، مخلوط کردن رزین با سایر مواد می باشد به همین منظور در بخش نخست آموزش ساخت میز با رزین شما با مطالب مهمی در مورد مخلوط کردن رزین با هاردنر و رنگ ها، مقدار آنها و همچنین نحوه صحیح مخلوط کردن آشنا خواهید شد. همچنین در ادامه مطالبی در مورد شناخت رنگ های رزین اپوکسی، ماهیت رزین، فرمول مخلوط کردن رزین و آموزش گام به گام ساخت میز چوبی با رزین اپوکسی را در قالب فایل پی دی اف ارائه می کند. نا گفته نماند که در انجام هر کاری نکات مهمی نیز وجود دارد که در صورت رعایت آنها می توان از اشتباهات احتمالی پیشگیری کرد. در نتیجه با مشاهده ویدیو های این بخش می توانید از کلیه نکات و نحوه انجام کار به طور کامل مطلع گردید.



:: برچسب‌ها: ساخت میزبا رزین , ساخت میز رزینی , آموزش ساخت میز رزین ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر
چهار شنبه 27 شهريور 1398 ساعت 13:43 | بازدید : 58 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر به طور ویژه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان 4 تا 13 سال تهیه و گرد آوری شده است. این مجموعه آموزشی که به زبان انگلیسی است، در 4 سطح و با هدف آموزش مرحله به مرحله زبان انگلیسی می باشد. سطح اول مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر، اعداد، قسمت های مختلف بدن و اشکال هندسی را آموزش داده است.

 

آموزش زبان انگلیسی به <a href='http://118file.com/list.aspx?pcat=2048&key=کودکان' target='_blank' title='کودکان' >کودکان</a> با شعر

 

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

شیوه آموزشی مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر از طریق شعر و آهنگ و با نمایش تصاویر و انیمیشن های متفاوت می باشد به گونه ای که کودک پس از مشاهده اشکال مورد نظر، تلفظ هر یک را فراگرفته و با تکرار مداوم کلمه مورد نظر با آهنگ، به طور کامل کلمه جدید را به خاطر می سپارد. از ویژگی های برجسته مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می توان به چند منظوره بودن آموزش ها اشاره کرد. به عنوان مثال در سری ویدئوهای مربوط به آموزش اشکال هندسی، همزمان با آموزش نام شکل مورد نظر به آموزش رنگ اشکال نیز می پردازد یا از طریق شمارش تعداد هر شکل به گونه ای اعداد را نیز آموزش می دهد.

سطح دوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر با آموزش قسمت های مختلف خانه نظیر اتاق خواب و آشپزخانه، روزهای هفته و میوه ها در زبان انگلیسی آغاز شده و در ادامه حیوانات جنگل، ماشین آلات ساختمانی و ده ها مورد آموزشی دیگر را نیز پوشش داده است. آموزش فصل ها، زمان و افعال از موارد مطرح شده در سطح سوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می باشد.



:: برچسب‌ها: آموزش زبان , آموزش زبان انگلیسی به کودکان , آموزش تصویری زبان به کودکان , آموزش زبان به کودکان , آموزش زبان برای کودکان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زنبورداری بصورت کامل و جامع
چهار شنبه 27 شهريور 1398 ساعت 12:53 | بازدید : 26 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش جامع زنبورداری که به صورت تخصصی دوبله فارسی شده است، در واقع پارت دوم آموزش حرفه ای زنبورداری بوده و تکمیل کننده پارت اول می باشد. این مجموعه آموزشی که ابتدا تا انتهای زنبورداری را در اختیار علاقمندان قرار داده است دارای چهار بخش می باشد. این در حالی است که آموزش جامع زنبورداری با آغاز زنبورداری شروع شده و تا مرحله مربوط به بیماری های کندو و زنبورها پیش می رود.

 

آموزش جامع زنبورداری 1



:: برچسب‌ها: آموزش زنبورداری برای مبتدیان , آموزش زنبورداری مدرن , زنبورداری مدرن , آموزش زنبورداری ایران ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
دوره آموزش گام به گام تاتو
پنج شنبه 7 شهريور 1398 ساعت 12:13 | بازدید : 56 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

دوره آموزش گام به گام تاتو

دوره آموزش گام به گام تاتو با معرفي و ارائه مراحل انواع تاتو بدن و صورت و همچنين بيان طرح هاي مختلف تاتو توانسته به عنوان يکي از جامع ترين و مفيد ترين مجموعه ها در زمينه آموزش تاتو شناخته شود. دوره آموزش گام به گام تاتو کليه مراحل تاتو صورت و بدن با شيوه هاي گوناگون، انواع طرح هاي تاتو و تمامي ابزار و وسايل مورد نياز را براي علاقه مندان و آرايشگران عزيز آموزش مي دهد. دوره آموزش گام به گام تاتو حاوي دو پارت "آموزش تاتو روي بدن" و "آموزش تتوي صورت" و به طور مجموع داراي 8 بخش مي باشد که موضوع تاتو را به طور کامل و دقيق بيان مي کند.

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش تاتو , آموزش تتو , آموزش تاتو ابرو , آموزش تاتو صورت , آموزش تتو صورت , آموزش تاتو بدن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
ایده های جالب برای مراسم عروسی
سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت 12:8 | بازدید : 18 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی

مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی با ارائه بیش از هزاران ایده جالب و خلاقانه سعی کرده تا به زبان انگلیسی شما را در برگزاری مراسمی خاص کمک نماید. این مجموعه به دلیل ارائه ایده هایی مقرون به صرفه و در عین حال خاص و زیبا، توانسته به یکی از محبوب ترین مجموعه ها در میان زوج های جوان تبدیل شود. امروزه تلاش تمامی زوج های جوان بر برگزاری جشن عروسی خاص و منحصر به فرد با به کار گیری ایده هایی خلاقانه و جذاب می باشد. از اینرو مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی که توسط وب سایت 118فایل منتشر شده، به شما در خاطره انگیز کردن هر چه بیشتر مراسمتان کمک می کند.

 

<p< p="">

 



:: برچسب‌ها: ایده برای مراسم عروسی , ایده جالب برای مراسم عروسی , ایده های جالب برای مراسم عروسی , ایده های جالب برای مراسم عروسی ایرانی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت دریم کچر
سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت 11:55 | بازدید : 24 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

•درباره مجموعه آموزش ساخت آویز دریم کچر

آموزش ساخت آویز دریم کچر مجموعه ای کامل و مفید در زمینه ساخت آویز دریم کچر(کابوس گیر) با ابعاد و انواع گوناگون می باشد که توانسته در قالب بیش از 8 ساعت فیلمآموزشی، نحوه ساخت این شی دست ساز بومیان آمریکا را با زبان انگلیسی و به صورت گام به گام آموزش دهد. مجموعه آموزش ساخت آویز دریم کچر سعی کرده تا آموزش ساخت آویز دریم کچر های مختلف همراه با ایده های جذاب را آموزش دهد که مناسب تزیین تمام قسمت های منازل به صورت نصبی و آویزی باشد. این مجموعه نحوه ساختدریم کچر حیوانات، دریم کچر سه بعدی، دریم کچر حرفه ای، دریم کچر با قلاب دوزی و مناسب تزیینات را طی ویدیو های متعدد برای علاقه مندان ارائه می کند.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت دریم کچر , آموزش دریم کچر , ساخت دریم کچر , آموزش ساخت دریم کچر کوچک , آموزش ساخت دریم کچر ماه , آموزش ساخت دریم کچر بزرگ , ساخت دریم کچر در خانه , ساخت دریم کچر بزرگ , ساخت دریم کچر گوشواره ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش نقاشی روی شیشه
سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت 11:23 | بازدید : 31 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

•درباره مجموعه آموزش نقاشی روی شیشه

مجموعه آموزش نقاشی روی شیشه یکی از مجموعه های جامع و مفید در زمینه هنرویترای می باشد که توانسته با ارائه بیش از 23 ساعت فیلم آموزشی نحوه نقاشی روی شیشه و طلق را برای هنردوستان و علاقه مندان آموزش دهد. مجموعه آموزش نقاشی روی شیشه پیاده سازی انواع نقوش مانند اشکال هندسی، فانتزی و گل را با زبان انگلیسی و به روش های گوناگون بر روی شیشه، آینه، طلق و ظروف کریستالی ارائه می کند. مجموعه آموزش نقاشی روی شیشه علاوه بر ویدیو های آموزشی، دربردارنده طرح های خام مانند طرح حیوانات، گل و انسان می باشد.

 



:: برچسب‌ها: آموزش ویترای , آموزش نقاشی روی شیشه , آموزش ویترای روی شیشه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گیتار الکتریک
سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت 11:31 | بازدید : 29 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

•درباره مجموعه آموزش گیتار الکتریک

مجموعه آموزش گیتار الکتریک با ارائه 38 ساعت فیلم آموزشی به آموزش تمامی سبک های نواختن گیتار می پردازد. مجموعه آموزش گیتار الکتریک در طی 5 بخش آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک بلوز، آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک پاپ، آموزش مبتدی کلاسیک راک و آموزش سطح متوسطه و پیشرفته سبک کلاسیک را با زبان انگلیسی و به طور کامل آموزش می دهد. از جمله عناوین آموزشی مجموعهآموزش گیتار الکتریک می توان به اجرای ریتم گیتار با استفاده از پنتاتونیک، آموزش بلوز به سبک استاد Eric Clapton، نواختن در فضاهای خالی گیتار، آموزش صداهای آکورد، نحوه اجرا در گیتار آکوستیک راک، آکورد های بسته در گیتار، آموزش های گیتار Marty Schwartz، آموزش آکورد به سبک استاد  Jimi Hendrix، یادگیری آکورد های فشرده، نواختن آکورد های تند و موارد دیگر اشاره نمود.

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش گیتار , آموزش گیتار کلاسیک , آموزش گیتار الکتریک , آموزش گیتار از صفر , آموزش گیتار آکوستیک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گیتار الکتریک
سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت 11:31 | بازدید : 12 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

•درباره مجموعه آموزش گیتار الکتریک

مجموعه آموزش گیتار الکتریک با ارائه 38 ساعت فیلم آموزشی به آموزش تمامی سبک های نواختن گیتار می پردازد. مجموعه آموزش گیتار الکتریک در طی 5 بخش آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک بلوز، آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک پاپ، آموزش مبتدی کلاسیک راک و آموزش سطح متوسطه و پیشرفته سبک کلاسیک را با زبان انگلیسی و به طور کامل آموزش می دهد. از جمله عناوین آموزشی مجموعهآموزش گیتار الکتریک می توان به اجرای ریتم گیتار با استفاده از پنتاتونیک، آموزش بلوز به سبک استاد Eric Clapton، نواختن در فضاهای خالی گیتار، آموزش صداهای آکورد، نحوه اجرا در گیتار آکوستیک راک، آکورد های بسته در گیتار، آموزش های گیتار Marty Schwartz، آموزش آکورد به سبک استاد  Jimi Hendrix، یادگیری آکورد های فشرده، نواختن آکورد های تند و موارد دیگر اشاره نمود.

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش گیتار , آموزش گیتار کلاسیک , آموزش گیتار الکتریک , آموزش گیتار از صفر , آموزش گیتار آکوستیک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گیتار الکتریک
سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت 11:31 | بازدید : 27 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

•درباره مجموعه آموزش گیتار الکتریک

مجموعه آموزش گیتار الکتریک با ارائه 38 ساعت فیلم آموزشی به آموزش تمامی سبک های نواختن گیتار می پردازد. مجموعه آموزش گیتار الکتریک در طی 5 بخش آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک بلوز، آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک پاپ، آموزش مبتدی کلاسیک راک و آموزش سطح متوسطه و پیشرفته سبک کلاسیک را با زبان انگلیسی و به طور کامل آموزش می دهد. از جمله عناوین آموزشی مجموعهآموزش گیتار الکتریک می توان به اجرای ریتم گیتار با استفاده از پنتاتونیک، آموزش بلوز به سبک استاد Eric Clapton، نواختن در فضاهای خالی گیتار، آموزش صداهای آکورد، نحوه اجرا در گیتار آکوستیک راک، آکورد های بسته در گیتار، آموزش های گیتار Marty Schwartz، آموزش آکورد به سبک استاد  Jimi Hendrix، یادگیری آکورد های فشرده، نواختن آکورد های تند و موارد دیگر اشاره نمود.

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش گیتار , آموزش گیتار کلاسیک , آموزش گیتار الکتریک , آموزش گیتار از صفر , آموزش گیتار آکوستیک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گیتار الکتریک
سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت 11:31 | بازدید : 19 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

•درباره مجموعه آموزش گیتار الکتریک

مجموعه آموزش گیتار الکتریک با ارائه 38 ساعت فیلم آموزشی به آموزش تمامی سبک های نواختن گیتار می پردازد. مجموعه آموزش گیتار الکتریک در طی 5 بخش آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک بلوز، آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک پاپ، آموزش مبتدی کلاسیک راک و آموزش سطح متوسطه و پیشرفته سبک کلاسیک را با زبان انگلیسی و به طور کامل آموزش می دهد. از جمله عناوین آموزشی مجموعهآموزش گیتار الکتریک می توان به اجرای ریتم گیتار با استفاده از پنتاتونیک، آموزش بلوز به سبک استاد Eric Clapton، نواختن در فضاهای خالی گیتار، آموزش صداهای آکورد، نحوه اجرا در گیتار آکوستیک راک، آکورد های بسته در گیتار، آموزش های گیتار Marty Schwartz، آموزش آکورد به سبک استاد  Jimi Hendrix، یادگیری آکورد های فشرده، نواختن آکورد های تند و موارد دیگر اشاره نمود.

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش گیتار , آموزش گیتار کلاسیک , آموزش گیتار الکتریک , آموزش گیتار از صفر , آموزش گیتار آکوستیک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گیتار الکتریک
سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت 11:31 | بازدید : 25 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

•درباره مجموعه آموزش گیتار الکتریک

مجموعه آموزش گیتار الکتریک با ارائه 38 ساعت فیلم آموزشی به آموزش تمامی سبک های نواختن گیتار می پردازد. مجموعه آموزش گیتار الکتریک در طی 5 بخش آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک بلوز، آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک پاپ، آموزش مبتدی کلاسیک راک و آموزش سطح متوسطه و پیشرفته سبک کلاسیک را با زبان انگلیسی و به طور کامل آموزش می دهد. از جمله عناوین آموزشی مجموعهآموزش گیتار الکتریک می توان به اجرای ریتم گیتار با استفاده از پنتاتونیک، آموزش بلوز به سبک استاد Eric Clapton، نواختن در فضاهای خالی گیتار، آموزش صداهای آکورد، نحوه اجرا در گیتار آکوستیک راک، آکورد های بسته در گیتار، آموزش های گیتار Marty Schwartz، آموزش آکورد به سبک استاد  Jimi Hendrix، یادگیری آکورد های فشرده، نواختن آکورد های تند و موارد دیگر اشاره نمود.

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش گیتار , آموزش گیتار کلاسیک , آموزش گیتار الکتریک , آموزش گیتار از صفر , آموزش گیتار آکوستیک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گیتار الکتریک
سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت 11:31 | بازدید : 7 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

•درباره مجموعه آموزش گیتار الکتریک

مجموعه آموزش گیتار الکتریک با ارائه 38 ساعت فیلم آموزشی به آموزش تمامی سبک های نواختن گیتار می پردازد. مجموعه آموزش گیتار الکتریک در طی 5 بخش آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک بلوز، آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک پاپ، آموزش مبتدی کلاسیک راک و آموزش سطح متوسطه و پیشرفته سبک کلاسیک را با زبان انگلیسی و به طور کامل آموزش می دهد. از جمله عناوین آموزشی مجموعهآموزش گیتار الکتریک می توان به اجرای ریتم گیتار با استفاده از پنتاتونیک، آموزش بلوز به سبک استاد Eric Clapton، نواختن در فضاهای خالی گیتار، آموزش صداهای آکورد، نحوه اجرا در گیتار آکوستیک راک، آکورد های بسته در گیتار، آموزش های گیتار Marty Schwartz، آموزش آکورد به سبک استاد  Jimi Hendrix، یادگیری آکورد های فشرده، نواختن آکورد های تند و موارد دیگر اشاره نمود.

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش گیتار , آموزش گیتار کلاسیک , آموزش گیتار الکتریک , آموزش گیتار از صفر , آموزش گیتار آکوستیک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گیتار الکتریک
سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت 11:31 | بازدید : 12 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

•درباره مجموعه آموزش گیتار الکتریک

مجموعه آموزش گیتار الکتریک با ارائه 38 ساعت فیلم آموزشی به آموزش تمامی سبک های نواختن گیتار می پردازد. مجموعه آموزش گیتار الکتریک در طی 5 بخش آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک بلوز، آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک پاپ، آموزش مبتدی کلاسیک راک و آموزش سطح متوسطه و پیشرفته سبک کلاسیک را با زبان انگلیسی و به طور کامل آموزش می دهد. از جمله عناوین آموزشی مجموعهآموزش گیتار الکتریک می توان به اجرای ریتم گیتار با استفاده از پنتاتونیک، آموزش بلوز به سبک استاد Eric Clapton، نواختن در فضاهای خالی گیتار، آموزش صداهای آکورد، نحوه اجرا در گیتار آکوستیک راک، آکورد های بسته در گیتار، آموزش های گیتار Marty Schwartz، آموزش آکورد به سبک استاد  Jimi Hendrix، یادگیری آکورد های فشرده، نواختن آکورد های تند و موارد دیگر اشاره نمود.

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش گیتار , آموزش گیتار کلاسیک , آموزش گیتار الکتریک , آموزش گیتار از صفر , آموزش گیتار آکوستیک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش حرکات ورزشی و هیپ هاپ بصورت پیشرفته
سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت 10:31 | بازدید : 34 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ که در واقع پارت دوم مجموعه آموزش حرکات ورزشی برای تناسب اندام محسوب می گردد، یکی از پر طرفدارترین و جذاب ترین آموزش های مربوط به حرکات ورزشی پیشرفته و به خصوص هیپ هاپ به شمار می رود. این مجموعه به دلیل پوشش آموزش حرکات ورزشی پیشرفته برای تمامی سنین از محبوبیت بالایی برخوردار است. باید افزود که مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ برای افرادی که در زمینه هیپ هاپ، کمی تخصص دارند، مناسب می باشد.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش TRX در خانه
دو شنبه 4 شهريور 1398 ساعت 11:44 | بازدید : 16 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

•درباره مجموعه آموزش TRX در خانه 

مجموعه آموزش TRX در خانه با بیش از 40 ساعت فیلم آموزشی توانسته با ارائه تمرینات گوناگون TRX و نیز راهنمایی های مفید مربیان حرفه ای در این ورزش، افراد را برای فرا گرفتن این ورزش و همچنین رسیدن به اندامی زیبا و خوش فرم کمک نماید. مجموعه آموزش TRX در خانه شامل پنج بخش می باشد که با زبان انگلیسی در ابتدا به نحوه انجام ورزش TRX در باشگاه و خانه پرداخته و در ادامه شیوه نصب کش های TRX، تی آر ایکس برای آقایان در دو پارت، تی آر ایکس برای سالمندان و تی آر ایکس برای بانوان را در سه پارت ارائه می کند که هر کدام از این بخش ها به تمامی آموزش ها و نکات موجود می پردازد. ورزش TRX مانند بسیاری از ورزش ها مختص سن خاصی نبوده و به همین دلیل آموزش TRX در خانه حرکات مناسبی را برای بانوان عزیز، آقایان و همچنین سالمندان آموزش می دهد.

 



:: برچسب‌ها: آموزش تی آر ایکس , آموزش ورزش تی آر ایکس , آموزش حرکات تی آر ایکس , آموزش تمریناتtrx , آموزش ورزش trx , آموزش تی آر ایکس پیشرفته ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت زیورآلات
دو شنبه 4 شهريور 1398 ساعت 11:8 | بازدید : 119 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت زیورآلات یکی از مهم ترین فعالیت های بشر از ابتدا به امروز بوده است. آموزش ساخت زیورآلات از دیرباز با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، اشیای زیبا و فلزات مختلف رواج داشته و امروز به شکل مدرنی با ابزار خاص انجام می شود. یکی از مهم ترین موادی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می شود، سیم ها و مفتول های مسی هستد که در همین مجموعه ی آموزش ساخت زیورآلات نیز پرکاربردترین ماده ی اولیه ی آموزش ساخت زیورآلات می باشند. از دیگر محصولاتی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می گردند می توان به چرم، نخ ابریشم، انواع مهره و کریستال و مروارید، سنگ های مختلف مانند کوارتز، روبان و حتی کاغذ اشاره کرد.

 



:: برچسب‌ها: ساخت زیورآلات , آموزش ساخت زیورآلات , آموزش ساخت زیورآلات دست ساز , ساخت زیورآلات دست ساز , ساخت زیورآلات مفتولی , آموزش ساخت زیورآلات مفتولی , آموزش ساخت زیورآلات مهره ای ,آموزش ساخت بدلیجات دست ساز , آموزش ساخت زیورآلات دست ساز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کراتینه کردن مو
دو شنبه 4 شهريور 1398 ساعت 10:55 | بازدید : 36 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش کراتینه کردن مو یکی از محبوب ترین مجموعه ها در زمینه مو و زیبایی بوده که به زبان انگلیسی توسط وب سایت 118فایل در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته است. از آنجایی که امروزه، عدم وقت کافی برای صاف کردن موها یکی از دغدغه هایبانوان محسوب می گردد، ما برآن شدیم تا مجموعه پرطرفدار آموزش کراتینه کردن مو را به منظور حل این مشکل و ارائه راهکارهایی برای آن، گردآوری نماییم. لازم به ذکر است که کراتین، علاوه بر صاف کردن موها موجب تقویت آنان نیز می گردد. از اینرو با انجام اینکار از موهایی صاف و درخشان برخوردار خواهید بود.

 

آموزش کراتینه کردن مو



:: برچسب‌ها: کراتینه کردن مو , آموزش کراتینه مو , آموزش کراتینه ی مو , آموزش کراتینه مو مردانه , آموزش کراتینه مو در خانه (در منزل) , ویتامنه کردن مو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش ساخت گلخانه
یک شنبه 3 شهريور 1398 ساعت 10:33 | بازدید : 26 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش ساخت گلخانه حاوی بیش از 33 ساعت فیلم آموزشی باکیفیت در مورد مراحل ساخت گلخانه می باشد که توسط وب سایت 118file برای علاقه مندان و کشاورزان عزیز ارائه شده است. آموزش ساخت گلخانه در مقایسه با سایر مجموعه ها و دربرداشتن آموزش مراحل ساخت انواع گلخانه و سیستم های کشت گلخانه در قالب دو پارت، باعث شده تا به عنوان یکی از جامع ترین و کم نظیرترین مجموعه ها در زمینه کشاورزی محسوب گردد. مجموعه آموزش ساخت گلخانه به زبان انگلیسی صفر تا صد مراحل ساخت گلخانه های تونلی، گوتیک، یکطرفه، شیشه ای، گنبدی، گلخانه با سقف شیروانی تک واحدی، گلخانه گوتیک با کشت آکواپونیک، ساخت و بازسازی گلخانه نیمه دوطرفه و گلخانه سقف شیروانی داخل زمین را آموزش می دهد. آموزش این مجموعه به گونه ای است که از جزئی ترین مرحله تا پایان کار ساخت انواع گلخانه و همچنین معرفی وسایل و تجهیزات لازم را توسط استادکاران و کشاورزان با تجربه در طی ویدیو های جذاب ارائه کرده است . همانطور که می دانید ساخت گلخانه در ابعاد و انواع مختلفی صورت گرفته و بسته به نوع محصولی که در آن کشت می شود، با یکدیگر تفاوت هایی داشته و نیازمند تجهیزات و رعایت نکات حائز اهمیتی می باشد. از این رو مجموعهآموزش ساخت گلخانه در قالب فایل متنی تمامی مطالب مرتبط با انواع گلخانه، سازه گلخانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تهویه، میزان نور موردنیاز، کشت هیدروپونیک به روش های گوناگون، پرورش زعفران گلخانه ای به روش آیروپونیک، ابزار و هزینه های ساخت گلخانه را همراه با تصویر بیان کرده است. تقسیم بندی گلخانه بر اساس نوع (تولید، کاربری، شکل ظاهری، سازه و پوشش)، انواع بستر های کشت گلخانه، نکات مربوط به محل احداث، جریان هوا، نیاز نوری گیاهان، مراحل احداث یک گلخانه خانگی، آفات و بیماری ها، مشخصات فنی احداث گلخانه های تونلی، انواع کشت آیروپونیک، مراحل کامل کشت گوجه فرنگی، تجهیزات و هزینه های مربوط به ساخت گلخانه برخی از عناوین فایل متنی می باشد. علاوه بر مطالب گفته شده، از موارد جالب توجه در این مجموعه بیان مشخصات فنی گلخانه تونلی در سایز های مختلف است که به صورت انیمیشن ارائه شده و همچنین به آن دسته از سؤالاتی که ممکن است در آغاز احداث گلخانه برای شما عزیزان ایجاد شود، بطور کامل پاسخ داده شده است.



:: برچسب‌ها: ساخت گلخانه , آموزش ساخت گلخانه , احداث گلخانه , آموزش ساخت گلخانه در بالکن , آموزش ساخت گلخانه خانگی , آموزش ساخت گلخانه در خانه آموزش ساخت گلخانه در منزل , آموزش ساخت گلخانه در پشت بام , ساخت گلخانه کوچک در خانه , ساخت گلخانه در منزل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
دوره آموزش نصب پارکت و لمینت
شنبه 2 شهريور 1398 ساعت 19:42 | بازدید : 199 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

دوره آموزش نصب پارکت و لمینت با هدف آموزش روش های تعمیر کفپوش چوبی ولمینت و اتصال آنها، برای علاقه مندان به فعالیت در این زمینه جمع آوری گردیده است. دوره آموزش نصب پارکت و لمینت طی بیش از 1400 دقیقه فایل ویدیویی، به همه موارد لازم در رابطه با نصب و تعمیر کفپوش چوبی و لمینت می پردازد و کلیه نکات قابل توجه را بیان می کند. کفپوش چوبی از گذشته تاکنون به دلیل زیبایی و دوام بسیار مورد توجه بوده و در اکثر مکان ها از جمله منازل، کافی شاپ ها و ... به کار برده می شود، اما امروزه در کنار این ورقه های چوبی از ورقه های جدیدی به نام لمینت نیز استفاده می کنند. 



:: برچسب‌ها: آموزش نصب پارکت , آموزش نصب لمینت , نصب پارکت , آموزش نصب پارکت و لمینت , آموزش نصب پارکت با چسب , آموزش نصب پارکت pdf , آموزش نصب پارکت کف , آموزش نصب پارکت دیواری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بستن شال و روسری
شنبه 2 شهريور 1398 ساعت 19:29 | بازدید : 71 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بستن شال و روسری بسیاری از ایده های جذاب و متنوع پیرامون بستن شال و روسری را با زبان انگلیسی به شما آموزش می دهد. اگر علاقمند به بستن شال و روسری خود با حجاب کامل و زیباترین شکل ممکن می باشید مجموعه آموزش بستن شال و روسری ایده های بسیاری در اختیارتان قرار خواهد داد.



:: برچسب‌ها: آموزش بستن روسری , آموزش بستن شال , بستن شال , آموزش بستن شال و روسری , بستن شال و روسری , بستن شال زیر چادر , بستن روسری قواره بزرگ , بستن شال و روسری مجلسی , بستن شال و روسری زیر چادر , طرز بستن روسری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش اوریگامی مقدماتی
شنبه 2 شهريور 1398 ساعت 18:59 | بازدید : 92 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش اوریگامی مقدماتی که امروزه طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده، با هدف خلق طرح هایی جالب از کاغذ به آموزش این هنر جذاب می پردازد. اوریگامی که برای اولین بار در ژاپن به وجود آمد، در لغت به معنای «تا کردن کاغذ» می باشد. شما با استفاده از مجموعه آموزش اوریگامی مقدماتی که به زبان انگلیسی است، قادر به ایجاد طرح های مختلف و جالب زیادی، تنها توسط یک برگ کاغذ مربع شکل خواهید بود. به طوریکه در طول این روش هرگز نیازی به بریدن کاغذ نخواهید داشت و فقط با تا کردن کاغذ به صورت های مختلف، می توانید شکل های متنوعی را ایجاد نمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش اوریگامی , ساخت کاردستی , ساخت اوریگامی , آموزش ساخت اوریگامی , آموزش اوریگامی , آموزش اوریگامی حیوانات , آموزش اوریگامی سه بعدی , آموزش ساخت اوریگامی سه بعدی , آموزش ساخت اوریگامی متحرک , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...