عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 112
:: بازدید سال : 875
:: بازدید کلی : 30672

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش زبان آلمانی
پنج شنبه 29 آذر 1397 ساعت 17:47 | بازدید : 64 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی عنوان یکی دیگر از مجموعه های آموزشی پرطرفدار وب سایت 118فایل می باشد که این بار با رویکرد و روشی متفاوت به آموزش زبان آلمانی پرداخته است. آموزش زبان آلمانی که دارای سطوح متفاوتی می باشد در هر سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته تهیه شده است که سری ویدئوهای حال حاضر به آموزش سطوح مبتدی پرداخته و در واقع دربردارنده سطح A_1، A_2  و B_1 می باشد. این مجموعهآموزشی می تواند به عنوان مجموعه ای مکمل در کنار آموزش زبان آلمانی از پایهمورد استفاده قرار گیرد.

 

 

 

 

آموزش زبان آلمانی - آموزش زبان آلمانی

شیوه آموزشی مجموعه آموزش زبان آلمانی به گونه ای است که تمامی ویدئوها در قالب مصاحبه با افراد مختلف تهیه شده است. به عنوان مثال برای آموزش مجموعه ای از لغات و اصطلاحات مربوط به کامپیوتر، مدرس مجموعه همراه با دوربین و میکروفن به فروشگاهی مرتبط رفته و از افراد در رابطه با لوازم مرتبط با کامپیوتر سوالاتی را می پرسد همچنین از طریق نمایش تصاویر متفاوت به آموزش لغت مورد نظر در زبان آلمانی می پردازد.

آموزش زبان آلمانی - آموزش زبان آلمانی

همچنین به منظور آموزش ساختاری خاص در زبان آلمانی مثلاً چگونگی معرفی افراد، با تعداد زیادی از مردم مصاحبه کرده و از آنها درخواست می کند تا جملات مشابهی را تکرار کنند. لازم به ذکر است تمامی افرادی که مورد مصاحبه قرار می گیرند آلمانی بوده و زبان آلمانی زبان مادری یا زبان اولشان می باشد. لذا تماشای این مجموعه می تواند در ارتقا سطح شنوایی زبان آلمانی به شما کمک فراوانی بنماید.

آموزش زبان آلمانی

مطمئناً بارها شنیده اید که اگر قصد یادگیری زبانی جدید در کوتاه ترین زمان ممکن را دارید، چمدانتان را بسته و راهی کشور مورد نظر شوید اما این بار از طریق مجموعهآموزش زبان آلمانی به آلمان سفر خواهید کرد و در واقع با تماشای ویدئوهای آموزش زبان آلمانی، زبان آلمانی را هر چه بهتر فراخواهید گرفت.

 

 

 

 

آموزش زبان آلمانی

معمولاً افراد با اهداف متفاوتی قصد مهاجرت و سفر به آلمان را دارند، بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل به آلمان می روند که با توجه به رایگان بودن تحصیل در آلمان و همچنین وجود دانشگاه های عالی در آلمان بسیار منطقی به نظر می رسد از طرفی شرایط اقتصادی مناسب کشور آلمان از دیگر دلایل مهاجرت افراد به کشور آلمان می باشد. اما صرف نظر از اینکه با چه هدفی قصد سفر به آلمان را دارید یادگیری اصولی زبان آلمانی اولین قدمی است که باید بردارید. اما چگونه؟ پیشنهاد ما با شما مجموعه آموزش زبان آلمانی می باشد. این مجموعه آموزشی اگر به طور کامل و در کنار مجموعه هایآموزش زبان آلمانی از پایه و آموزش پیشرفته زبان آلمانی مورد استفاده قرار گیرد در یادگیری شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. 



:: برچسب‌ها: آموزش زبان آلمانی , آموزش زبان آلمانی از پایه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر موبایل
پنج شنبه 29 آذر 1397 ساعت 17:18 | بازدید : 83 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر موبایل

آموزش تعمیر موبایل با عمومی شدن استفاده از موبایل در جهان تبدیل به یک چالش و در عین حال فرصت گشته است. آموزش تعمیر موبایل از آن جایی معضل است که مشکلات مربوط به این وسایل الکترونیکی پیچیده بی شمار است و عیب یابی آن ها را دشوار می سازد. هم چنین به دلیل تعداد زیاد موبایل های ایراد دار، پیدا کردن تعمیرکاری مطمئن و باتجربه کاری سخت است. همین مشکلات باعث شده است که آموزش تعمیر موبایل تبدیل به فرصتی برای مشکل گشایی و اشتغال زایی مخصوصا در جوانان علاقه مند گردد. با یادگیری مسائل مربوط به سخت افزار موبایل در آموزش تعمیر موبایل می توانید علاوه بر این که با ساختار، مشکلات عمومی و اختصاصی مدل ها و برندها آشنا شوید و ایرادها را بدون مراجعه به تعمیرکار و صرف هزینه رفع کنید، به طور تخصصی به آموزش تعمیر موبایل بپردازید و شغلی پردآمد برای خود ایجاد کنید.

 

 

 

 

آموزش تعمیر موبایل - آموزش تعمیر موبایل

آموزش تعمیر موبایل که در مجموعه ی حاضر برایتان آماده گردیده، شامل مشکلات مختلف سخت افزاری در سطح برد موبایل می باشد که در نگاه اول قابل تشخیص نیست. در آموزش تعمیر موبایل، به تست قطعات الکتریکی می پردازیم که برخی از آن ها فقط زیر میکروسکوپ مخصوص تعمیرات قابل مشاهده اند و از نظر ظاهری مشکلی ندارند. این قطعات فقط با تست های تخصصی با اندازه گیری مقاومت، ولتاژ و شدت جریان مشخص می شوند. برخی دیگر از مشکلات راه حلی ساده دارند که مشاهده ی آموزش تعمیر موبایل ترفند رفع آن ها را به شما می آموزد. مثلا شل شدن کابل روبانی نمایشگر در اثر ضربه می تواند به قطع شدن نمایشگر و نمایش عجیب رنگ ها (آبی شدن، سیاه و سفید شدن، خاموش و روشن شدن، کم رنگ شدن یا خط دار شدن) شود. اگر تعمیرکار باتجربه نباشد و با آموزش تعمیر موبایل آشنایی کافی نداشته باشد، تشخیص اشتباهش می تواند منجر به هزینه ی بسیار بالا برای تعویض نمایشگر شود. این جاست که اهمیت این مجموعه ی باارزش آموزش تعمیر موبایل مشخص می گردد.

 

 

 

 

آموزش تعمیر موبایل - آموزش تعمیر موبایل

آموزش تعمیر موبایل محدود به تعمیر موبایل نیست. در این مجموعه دو بخش کلی داریم که آموزش تعمیر موبایل و آموزش تعمیر تبلت است و در هر بخش به صورت تخصصی و به تفکیک برند و مدل، مشکلات بررسی و رفع می شوند. شیوه ی فیلمبرداری منحصر به فرد این ویدئوها که با چند دوربین همزمان (روی سر از زاویه ی دید تعمیرکار، رو به رو برای دیدن چهره ی تعمیرکار، داخل میکروسکوپ برای دیدن بخش های الکترونیکی ریز، روی آمپرسنج و شارژر) انجام شده است، حضور در یک کلاس آموزش تعمیر موبایل را شبیه سازی می کند، با این تفاوت که شرکت در این کلاس مجازی نیاز به هزینه و وقت زیادی ندارد و همیشه و همه جا در دسترس و قابل تکرار می باشد. مدرس این دوره یکی از ماهرترین متخصصان تعمیر موبایل، لپ تاپ و تبلت و سایر لوازم الکترونیکی است که آموزش هایش به کامل و جامع بودن مشهورند.



:: برچسب‌ها: تعمیر موبایل , تعمیر موبایل در منزل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش رنگ آمیزی ساختمان
پنج شنبه 29 آذر 1397 ساعت 9:48 | بازدید : 51 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش رنگ آمیزی ساختمان از بخش های مهم خدمات ساختمانی می باشد. آموزش رنگ آمیزی ساختمان هنر استفاده از رنگ و مواد مختلف برای ایجاد سطح مطلوب در خانه یا بیرون از آن است. آموزش رنگ آمیزی ساختمان شامل دیوار، سقف، کف، تزئینات، وسایل چوبی و نرده می شود. آموزش رنگ آمیزی ساختمان حرفه ای تخصصی است که نیاز به مهارت ها و وسایل مخصوص به خود دارد. یاد گرفتن اصول، ترفندها و نکات مربوط به آموزش رنگ آمیزی ساختمان به صورت تصویری می تواند کارگشا و راهنمای نقاشان ساختمان باشد. هم چنین آموزش رنگ آمیزی ساختمان می تواند شروعی بر یادگیری آموزش رنگ آمیزی ساختمان برای افرادی باشد که می خواهند برای اولین بار به این شغل پردرآمد و متنوع بپردازند.

 

 

 

 

آموزش رنگ آمیزی ساختمان - آموزش رنگ آمیزی ساختمان

آموزش رنگ آمیزی ساختمان دو کاربرد اساسی دارد. اول اینکه آموزش رنگ آمیزی ساختمان از مراحل انتهایی ساختمان سازی است که عیب های ظاهری را می پوشاند و ظاهری تمیز و یک دست ارائه می دهد. برای این کار با توجه به جنس دیوار، درزگیری یا بتونه کاری اجرا می گردد و پس از اطمینان از مسطح بودن سطح زیرین، مراحل بعدی رنگ آمیزی انجام می شود. کاربرد دوم آموزش رنگ آمیزی ساختمان برای زیباسازی اشیا و سطوح مختلف است. اگر کسی بخواهد رنگ دیوارهای یک اتاق در خانه اش را عوض کند، ناچار به آموزش رنگ آمیزی ساختمان خواهد بود. ایجاد تزئینات و اشکال مختلف روی دیوارها نیز به آموزش رنگ آمیزی ساختمان نیاز دارد. همان طور که دیدیم، آموزش رنگ آمیزی ساختمان اهمیت زیادی در ظاهر و کارکرد منازل دارد.

آموزش رنگ آمیزی ساختمان - آموزش رنگ آمیزی ساختمان

آموزش رنگ آمیزی ساختمان شاید به نظر کاری ساده باشد اما در حقیقت چنین نیست. آموزش رنگ آمیزی ساختمان نیاز به مهارت هایی دارد که همه ی آن ها در این مجموعه ی آموزش رنگ آمیزی ساختمان به صورت مرحله به مرحله و تصویری آمده است. از جمله این مهارت ها، توانایی ترکیب رنگ ها و شناخت خصوصیات و خواص رنگ های مختلف می باشد. آشنایی با کاربرد و طرز کار با ابزارهای مختلف نیز از مهارت هایی است که هر نقاش ساختمان به آن نیاز دارد و در این مجموعه ی آموزش رنگ آمیزی ساختمان به طور کامل با وسایل و روش کارشان آشنا خواهید شد.

 



:: برچسب‌ها: آموزش رنگ آمیزی ساختمان, آموزش رنگ آمیزی ساختمان با پیستوله, آموزش رنگ آمیزی ساختمان با رنگ پلاستیک, آموزش رنگ آمیزی ساختمان با غلطک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت صابون
پنج شنبه 29 آذر 1397 ساعت 9:21 | بازدید : 61 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت صابون پس از کشف صابون با مخلوط کردن خاکستر و انواع چربی رونق گرفت. هرچند آموزش ساخت صابون در گذشته و تا حد زیادی در دنیای امروز برای استفاده های کاربردی است، اما آموزش ساخت صابون تزیینی به شکل های مختلف و با عطرها و رنگ ها و افزودنی های خانگی نیز طرفداران زیادی دارد. آموزش ساخت صابون شغلی پردرآمد و زودبازده است که می توان آن را در خانه آموخت و در فضای کم با امکانات محدود انجام داد.با دیدن مجموعه آموزش ساخت صابون خواهید دید که چقدر ساده می توان این هنر را به منبع درآمدی پرسود تبدیل کرد و از خرید صابون های گران قیمت بی نیاز شد.

 

 

 

 

آموزش ساخت صابون - آموزش ساخت صابون

آموزش ساخت صابون در خانه ساده تر از چیزی است که به نظر می رسد. آموزش ساخت صابون به موادی نیاز دارد که به آن ها پایه ی صابون می گویند و شامل یک چربی گیاهی یا جانوری به عنوان جزء اول و یک ترکیب بازی (قلیایی) مانند سدیم هیدروکسید (سود سوزآور) به عنوان جزء دوم می باشد. از واکنش این دو جزء که به واکنشِ آن صابونی شدن می گویند، صابون پدید می آید. البته باید بدانید که آموزش ساخت صابون محدود به این روش نیست و همان طور که در ویدئوهای آموزش ساخت صابون خواهید دید، چهار روش کلی برای صابون سازی وجود دارد. هر یک از آموزش ساخت صابون مزایا و معایبی دارند. البته آموزش ساخت صابون روش های ترکیبی نیز دارد اما در این جا به روش های اصلی اشاره می کنیم.

 

 

 

 

آموزش ساخت صابون - آموزش ساخت صابون

روش اول آموزش ساخت صابون، روش سرد نامیده می شود. در این روش آموزش ساخت صابون از روغن و ماده ی قلیایی استفاده می شود اما حرارت اضافه از بیرون به آن داده نمی شود. صابون های حاصل از آموزش ساخت صابون به روش سرد، نیاز به چهار الی 6 هفته زمان برای سفت شدن نیاز دارند. انجام کارهای هنری و طراحی روی این صابون ها ساده است زیرا صاف و نازکند. اما در روش دوم که روش داغ آموزش ساخت صابون نامیده می شود، حین فرآیند صابونی شدن به مواد حرارت داده می شود و صابونِ حاصل قطورتر است و ظاهری طبیعی دارد. این صابون در زمان کوتاهی سفت می شود. در هر دو روش، می توان مواد اولیه ی صابون و اسانس و رنگ آن را به نسبت های مشخص و دلخواه تنظیم کرد. دو روش بعدی آموزش ساخت صابون، بازیافت صابون و ذوب و قالب گیری مجدد صابون هستند که بیشترِ آموزش ساخت صابون برای مبتدیان با همین روش است. شاید عدم امکان اضافه کردن و تغییر مواد اولیه از عیب های این روش ها باشد اما چون فرآیند صابونی شدن از قبل اتفاق افتاده، نیازی به مواد شیمیایی مضر و افزودنی ها نیست.



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت صابون , آموزش صابون سازی , آموزش ساخت صابون در منزل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ
چهار شنبه 28 آذر 1397 ساعت 11:3 | بازدید : 56 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ که در واقع پارت دوم مجموعه آموزش حرکات ورزشی برای تناسب اندام محسوب می گردد، یکی از پر طرفدارترین و جذاب ترین آموزش های مربوط به حرکات ورزشی پیشرفته و به خصوص هیپ هاپ به شمار می رود. این مجموعه به دلیل پوشش آموزش حرکات ورزشی پیشرفته برای تمامی سنین از محبوبیت بالایی برخوردار است. باید افزود که مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ برای افرادی که در زمینه هیپ هاپ، کمی تخصص دارند، مناسب می باشد.

 

 

 

 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ - آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

همانطور که می دانید ورزش، یکی از مهم ترین موارد برای حفظ سلامت و تندرستی در عین تناسب اندام به حساب می آید. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که انجام حرکات ورزشی به صورت نادرست می تواند منجر به آسیب های جدی گردد. پس در انجام درست حرکات ورزشی دقت بسیاری به خرج دهید. 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ - آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ که توسط مؤسسه معروف FitDance تهیه شده و از طریق وب سایت 118فایل در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته، شامل 5 بخش می باشد. یکی از بخش های این مجموعه به آموزش کامل حرکات ورزشی به صورت پیشرفته اختصاص داده شده است. در این بخش از مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ، شما نحوه انجام این حرکات ورزشی را با آهنگ های محبوب لاتین، اسپانیایی و ... به صورت کامل یاد خواهید گرفت. باید افزود که انجام این حرکات ورزشی به همراه آهنگ، زومبا نام دارد. از اینرو در این بخش، شما با بیش از 300 آهنگ جدید خوانندگان معروف خارجی، نحوه انجام حرکات زومبا را آموزش خواهید دید.

 

 

 

 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

یکی دیگر از بخش های مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ به آموزش حرکات ورزشی برای کودکان اختصاص داده شده است. در این بخش، شما می توانید با نمایش این آموزش ها به کودکانتان، به یادگیری این حرکات توسط آنان کمک فراوانی نمایید. باید افزود که مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ به دلیل انجام حرکات ورزشی همراه آهنگ از جذابیت بسیاری به خصوص برای کودکان برخوردار می باشد. از اینرو این مجموعه قادر به حفظ سلامت و تندرستی کودکانتان در عین فراهم آوردن محیطی شاد برای آنان خواهد بود. 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

از دیگر بخش های مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ می توان به آموزش هیپ هاپ برای نوجوانان اشاره نمود. این مجموعه، علاوه بر هیپ هاپ به آموزش زومبای پیشرفته برای نوجوانان نیز می پردازد. لازم به ذکر است که این بخش از مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ به آموزش هیپ هاپ با بیش از 60 آهنگ لاتین و اسپانیایی خواهد پرداخت.



:: برچسب‌ها: آموزش پيشرفته حرکات ورزشي و هيپ هاپ , آموزش زومبا پيشرفته , دانلود آموزش زومبا پيشرفته , آموزش سطح پيشرفته ورزش زومبا , آموزش هيپ هاپ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر لپ تاپ
چهار شنبه 28 آذر 1397 ساعت 10:0 | بازدید : 343 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر لپ تاپ یکی از پرکاربردترین مشاغل خدماتی در دنیا می باشد. آموزش تعمیر لپ تاپ به عنوان یکی از زیرشاخه های الکترونیک به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات سخت افزاری می پردازد. آموزش تعمیر لپ تاپ نیازمند آشنایی با ساختار کلی لپ تاپ های مختلف مثل محل قرارگیری قطعات داخلی و خارجی مثل هارددیسک، گرافیک، فن، رم و از همه مهم تر نحوه ی اتصالات این موارد به یکدیگر است. هم چنین برای آموزش تعمیر لپ تاپ باید با مفاهیم بنیادی الکترونیک مانند ولتاژ و جریان و قطعاتی مانند دیود، خازن، مقاومت، آی سی و ترانزیستور آشنا بود. پیش نیاز مهم دیگر درآموزش تعمیر لپ تاپ، مهارت کار با هویه و لحیم کاری می باشد.

 

 

 

 

آموزش تعمیر لپ تاپ - آموزش تعمیر لپ تاپ

آموزش تعمیر لپ تاپ برخلاف ظاهر پیچیده ای که دارد، از اصولی ساده پیروی می کند که می توان با آموختن آن ها نه تنها نیاز های اولیه ی خود در زمینه ی آموزش تعمیر لپ تاپ را پاسخ داد، بلکه به آموزش تعمیر لپ تاپ به عنوان یک شغل پر درآمد نگاه کرد. امروزه کمتر کسی را می توان یافت که سروکارش به آموزش تعمیر لپ تاپ نیفتاده باشد و اکثر مردم از وقت گیر بودن و هزینه ی بالای این تعمیرات گلایه دارند در حالی که اگر با اصول آموزش تعمیر لپ تاپ آشنا باشید، خواهید دید که شاید هرگز نیازی به مراجعه به تعمیرکار ندارید زیرا بیش تر عیب هایی که به نظر جدی می آیند، بر اثر مشکلاتی بسیار جزیی نظیر کثیف شدن و قطع اتصال داخلی، نچرخیدن درست فن ها و مشکل در خنک کنندگی، مشکلات فیزیکی پورت ها مثل خم شدگی و اتصال کوتاه و حتی جدا شدن کابل ها در داخل لپ تاپ ایجاد می گردند. آشنایی ساده با آموزش تعمیر لپ تاپ این امکان را ایجاد کرده است که با یک بازرسی کوتاه، در اغلب موارد از صرف هر هزینه ای بی نیاز باشید.

آموزش تعمیر لپ تاپ - آموزش تعمیر لپ تاپ

آموزش تعمیر لپ تاپ به شما نشان می دهد که برای عیب یابی چه مراحلی باید طی شود. روش کار کلی آموزش تعمیر لپ تاپ به این صورت است که کارکرد وسیله از ورودی یعنی کابل برق تا خروجی تصویر باید بررسی گردد. اگر لپ تاپ شارژ و روشن نمی شود، علت های مختلف آن در این مجموعه بیان شده است که می تواند مشکل در کابل، پورت، بورد الکتریکی و اجزای روی آن باشد. آموزش تعمیر لپ تاپ به ما می آموزد که چگونه با وسیله ای ساده به نام مولتی متر که ولتاژ و جریان دو سر یک قطعه را نشان می دهد، می توان به علت مشکلات لپ تاپ پی برد. کار آموزش تعمیر لپ تاپ به همین جا ختم نمی شود. پس از یافتن قطعه ی معیوب، نوبت به تعمیر و تعویض قطعه می رسد. در مجموعه ویدئوهای آموزش تعمیر لپ تاپ می بینیم که چگونه با هویه قطعه ی معیوب را از برد جدا کنیم و آن را جایگزین نماییم.



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر لپ تاپ , آموزش تعمیرات لپ تاپ , آموزش تعمیر لپ تاپ سونی , آموزش تعمیر لپ تاپ dell ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت زیورآلات
چهار شنبه 28 آذر 1397 ساعت 9:18 | بازدید : 104 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت زیورآلات

آموزش ساخت زیورآلات یکی از مهم ترین فعالیت های بشر از ابتدا به امروز بوده است. آموزش ساخت زیورآلات از دیرباز با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، اشیای زیبا و فلزات مختلف رواج داشته و امروز به شکل مدرنی با ابزار خاص انجام می شود. یکی از مهم ترین موادی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می شود، سیم ها و مفتول های مسی هستد که در همین مجموعه ی آموزش ساخت زیورآلات نیز پرکاربردترین ماده ی اولیه ی آموزش ساخت زیورآلات می باشند. از دیگر محصولاتی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می گردند می توان به چرم، نخ ابریشم، انواع مهره و کریستال و مروارید، سنگ های مختلف مانند کوارتز، روبان و حتی کاغذ اشاره کرد.

 

 

 

 

آموزش ساخت زیورآلات - آموزش ساخت زیورآلات

آموزش ساخت زیورآلات همان طور که می دانید یکی از پر سود ترین مشاغل بشری است که همواره مورد توجه همه ی اقشار در سراسر جهان مخصوصا بانوان بوده است. از آن جا که بانوان مصرف کننده ی اصلی زیورآلات هستند، طبیعی است که برای هماهنگی سلیقه، آموزش ساخت زیورآلات نیز اغلب توسط بانوان انجام شود. آموزش ساخت زیورآلات به علت نیاز داشتن به مواد اولیه ی نسبتا ارزان قیمت و فراوان به علاوه ی قیمت بالای محصولات نهایی و عدم نیاز به تجهیزات و فضای زیاد می تواند یکی از بهترینمشاغل خانگی باشد که با سود سرشاری همراه است. البته باید گفت که در آموزش ساخت زیورآلات، مهم ترین وارزنده ترین عنصر و وسیله، خلاقیت و مهارت شخص سازنده است. اغلب کسانی که به آموزش ساخت زیورآلات علاقه مند هستند، از کمبود ایده های نو و تکراری بودن طرح های موجود گلایه مندند. علاوه بر کمبود ایده در بحث آموزش ساخت زیورآلات، عامل وجود نداشتن استادی که همیشه در دسترس باشد و بتوان برایآموزش ساخت زیورآلات دائما به او مراجعه کرد نیز مشکلی بزرگ است. حتی در جاهایی که اساتید این رشته حضور دارند، ایده های محدودی برای ارائه موجود است و زمان کم و هزینه ی زیاد هر کلاس آموزش ساخت زیورآلات و عدم امکان تکرار آموزش، یادگیری را دشوارتر می کند. راه حل این مشکل مراجعه به ویدئوهای آموزش ساخت زیورآلات است که صدها ایده را در خود جای داده اند و می توانند بارها برای یادگیری به آن ها مراجعه کرد. مزیت دیگر فیلم های آموزش ساخت زیورآلات، هزینه ی اندک و زمانِ نامحدود در اختیار داشتن آموزش ساخت زیورآلات می باشد.

 



:: برچسب‌ها: ساخت زیورآلات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر کولر گازی
سه شنبه 27 آذر 1397 ساعت 13:1 | بازدید : 105 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر کولر گازی در عصر حاضر از مهم ترین مشاغل خدماتی محسوب می گردد. اهمیت آموزش تعمیر کولر گازی از جایی مشخص می شود که بدانیم بیشتر منازل و مکان های تجاری مخصوصا در مناطق مرطوب از کولرهای گازی استفاده می کنند.آموزش تعمیر کولر گازی مربوط به تمام کولرهایی است که سیستم سردکننده یا گرم کننده ی آن ها از ماده ای به نام «مبرّد» بهره می برد. در سیستم های جدید تهویه مطبوع، هر دو قابلیت سردسازی و گرم سازی در یک واحد وجود دارد و تنها جهت آن معکوس است بنابراین آموزش تعمیر کولر گازی به هر دو مبحث می پردازد. آموزش تعمیر کولر گازی عملی تخصصی است و نیاز به حداقل آشنایی با سیستم های الکترونیکی و مکانیکی و سازوکار سیستم مبرد دارد. اصطلاحاتی خاص نیز در آموزش تعمیر کولر گازی وجود دارد که تعمیرکاران مجرب با آن آشنا هستند.

 

 

 

 

آموزش تعمیر کولر گازی - آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی بخش های مختلفی را مانند نصب، راه اندازی، سرویس، عیب یابی، شارژ مبرد و تعویض قطعات را شامل می شود. کولر گازی که گاهی به خاطر محبوبیت نوعی از آن اسپلیت نیز نامیده می شود، در نگاه اول پیچیدگی هایی دارد که به نظر افراد سرویس و تعمیر آن کاری دشوار به نظر می آید. آموزش تعمیر کولر گازیشبیه تعمیر یخچال است زیرا سیستم کاری مشابهی دارند بنابراین در سرویس دوره ای آن اصلا کاری دشوار نیست و برخلاف آموزش تعمیر کولر گازی نیاز به مهارت خاصی ندارد. در واقع بازدید و عیب یابی ساده ی این وسیله از جمله کارهایی است که باید هرکسی بلد باشد تا در صورت لزوم بتواند مشکلات احتمالی را شناسایی یا رفع کند و از عملکرد صحیح این وسیله اطمینان حاصل کند. منظور از اقدامات ساده در آموزش تعمیر کولر گازی، بازدید و تمیز کردن و در صورت امکان پیدا کردن ایراداتی است که جلوی بازدهی کامل کولر را می گیرد. در این مجموعه علاوه بر آموزش تعمیر کولر گازی به صورت تخصصی برای تعمیرکاران و سرویس کاران، ترفندهای ساده ی تمیزکاری و عیب یابی کولر گازی را نیز نشان خواهیم داد.

آموزش تعمیر کولر گازی - آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی مراحل مختلفی را شامل می شود. ابتدا باید بدانیم که کولر گازی چه بخش هایی دارد و چه مشکلاتی ممکن است برای آن به وجود بیاید. سپس باآموزش تعمیر کولر گازی به بررسی علل مشکل و رفع آن می‌پردازیم. به طور کلی مشکلات مربوط به کولر گازی می تواند مربوط به پوسیدگی ها و نشتی ها، مشکلات ایجاد شده حین حمل یا نصب، عیب های الکتریک ایجاد شده به خاطر مشکلات برق، ایراد یا گیر کردن بخش های مکانیکی مثل فن دمنده و کمپرسور یا ایراد در قطعات الکتریکی مانند خازن ها، مقاومت ها، کویل، ترموستات یا برد الکتریکی باشد. هر کدام از این ایرادات با علت ایجاد آن به صورت کامل در آموزش تعمیر کولر گازی به صورت تصویری گنجانده شده است.

 



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر کولر گازی , آموزش تعمیر کولر گازی اسپیلت , آموزش تعمیر کولر گازی اینورتر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گیتار
سه شنبه 27 آذر 1397 ساعت 11:42 | بازدید : 135 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش گیتار به زبان ساده و قابل فهم و بدون نیاز به کلاس و استاد و صرف هزینه و زمان طولانی مساله‌ای است که بسیاری از هنرجویان موسیقی به دنبال آن هستند. در مجموعه‌ای که پیش روی شماست، آموزش گیتار به ساده و روان‌ترین شکل ممکن توضیح و آموزش داده می‌شود. مجموعه‌ی آموزش گیتار که در ادامه می‌بینید شامل بیش از 140 فایل ویدئویی آموزش گیتار است که از سطح مبتدی به تخصصی مرتب شده‌اند. مدرس این دوره‌ی آموزش گیتار Justin Sandercoe یکی از بهترین نوازندگان و استادانآموزش گیتار می‌باشد.

 

 

 

 

آموزش گیتار - آموزش گیتار

گیتار یکی از متداول‌ترین سازهای موسیقی می باشد که به دسته‌ی سازهای زهی تعلق دارد. می‌توان گیتار را پرکاربردترین ساز موسیقی دانست که در انواع موسیقی از پاپ و فلامنکو و جاز تا راک و متال مورد استفاده قرار می‌گیرد. نواختن گیتار با انگشت و ناخن یا پیک و مضراب انجام می‌شود. خانواده‌ی گیتار بسیار وسیع است که شامل گیتارهای کلاسیک، آکوستیک، برقی یا الکتریک و بیس می‌شود و هرکدام بسته به طراحی و کوک خاص خود، سبکی متفاوت را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که تمام انواع گیتار از نوع آکوستیک مشتق شده است و آموزش گیتار در سطح مقدماتی و متوسط برای این سازها تقریبا یکسان می‌باشد. در فیلم‌های آموزش گیتار با انواع گیتار و سبک‌های نوازندگی بیشتر آشنا خواهید شد.

آموزش گیتار - آموزش گیتار

مهم‌ترین چالش علاقه‌مندان به آموزش گیتار کمبود وقت کافی به دلیل فشرده بودن کلاس‌های آموزش گیتار است که علت آن محدود بودن وقت استادان و جلسات آموزش گیتار می‌باشد. فرصت کم در هر جلسه و پشت سرهم بودن جلسات آموزش گیتارباعث می‌شود که تمرین کافی بین هر مبحث صورت نگیرد. علاوه بر این هزینه‌ی زیاد و نامعقول و مسافت‌های طولانی برای آموزش گیتار بسیاری از افراد را دلسرد کرده است. راه حل این مشکل، آموزش گیتار به صورت مجازی از طریق ویدئوهای آموزشی است که آن را در مجموعه‌ی فراهم شده آموزش گیتار مشاهده می‌کنید.

 



:: برچسب‌ها: آموزش گیتار , آموزش گیتار کلاسیک , آموزش گیتار زدن , آموزش گیتار مبتدی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پرورش قارچ
دو شنبه 26 آذر 1397 ساعت 13:32 | بازدید : 57 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پرورش قارچ از جمله کارهایی است که با هزینه ی اولیه ی نسبتا کم بازدهی مناسبی دارد. آموزش پرورش قارچ علاوه بر سود مادی می تواند با افزایش تولید غذا تبدیل به منبع تغذیه ی انسانی در شهرها شود. آموزش پرورش قارچ نیازمند تجربه و دانش فنی خاص است اما بر خلاف سایر محصولات کشاورزی نیاز به زمینی خاص و وسیع یا آب زیاد ندارد. آموزش پرورش قارچ اغلب در اتاقک هایی کوچک مانند گلخانه انجام می شود اما پرورش قارچ در فضای بیرون با امکانات لازم نیز رایج می باشد. لازم به ذکر است که آموزش پرورش قارچ در سطح خانگی برای مصارف شخصی به تجهیزات گران قیمت و پیشرفته نیازی ندارد و حتی در یک کیسه ی پلاستیکی نیز قابل انجام است. کلیات آموزش پرورش قارچ برای انواع قارچ ها مثل صدفی، دکمه ای، مورل و ... یکسان است و فقط شیوه ی آماده سازی بستر و نوع نگهداری متفاوتی دارند.

 



:: برچسب‌ها: آموزش پرورش قارچ , آموزش پرورش قارچ دکمه ای , آموزش پرورش قارچ صدفی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش آشنایی با تولید قارچ
دو شنبه 26 آذر 1397 ساعت 13:7 | بازدید : 71 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آشنایی با تولید قارچ یکی از زیر شاخه های علوم کشاورزی است. آشنایی با تولید قارچ از عوامل مهم تولید غذا در جوامع مختلف و منبع درآمد و محل تغذیه ی بسیاری از انسان ها در سراسر جهان می باشد. در نگاه اول آشنایی با تولید قارچ هزینه بر و دشوار به نظر می رسد اما با کسب تجربه ی کافی و کمی تخصص درمورد آشنایی با تولید قارچ خواهید فهمید که چقدر این کار جذاب است. آشنایی با تولید قارچ در سطح خانگی نیاز به تجهیزات خاصی ندارد و می توان حتی در یک قوطی این کار را انجام داد. آشنایی با تولید قارچ در سطح گسترده با اصول آشنایی با تولید قارچ در سطح محدود یکسان است و تنها مساحت و حجم محیط کشت متفاوت است.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آشنایی با تولید قارچ , آموزش تولید قارچ , آشنایی با پرورش قارچ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش آشنایی با تولید قارچ
دو شنبه 26 آذر 1397 ساعت 13:7 | بازدید : 55 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آشنایی با تولید قارچ یکی از زیر شاخه های علوم کشاورزی است. آشنایی با تولید قارچ از عوامل مهم تولید غذا در جوامع مختلف و منبع درآمد و محل تغذیه ی بسیاری از انسان ها در سراسر جهان می باشد. در نگاه اول آشنایی با تولید قارچ هزینه بر و دشوار به نظر می رسد اما با کسب تجربه ی کافی و کمی تخصص درمورد آشنایی با تولید قارچ خواهید فهمید که چقدر این کار جذاب است. آشنایی با تولید قارچ در سطح خانگی نیاز به تجهیزات خاصی ندارد و می توان حتی در یک قوطی این کار را انجام داد. آشنایی با تولید قارچ در سطح گسترده با اصول آشنایی با تولید قارچ در سطح محدود یکسان است و تنها مساحت و حجم محیط کشت متفاوت است.

 



:: برچسب‌ها: آموزش آشنایی با تولید قارچ , آموزش تولید قارچ , آشنایی با پرورش قارچ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کوتاهی مو زنانه
یک شنبه 25 آذر 1397 ساعت 12:19 | بازدید : 77 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش کوتاهی مو زنانه به دنبال تقاضای بسیاری از کاربران 118فایل و با هدف آموزش کوتاهی مو زنانه به صورت مرحله به مرحله گردآوری شده است. آموزش کوتاهی مو زنانه دربردارنده سری ویدئوهای متفاوت، تهیه شده توسط مربیان مختلف می باشد اما به طور کلی مجموعه آموزش کوتاهی مو بانوان به گونه ای است که تمامی آموزش ها به صورت گام به گام بوده و انجام هر مرحله برای افراد مبتدی و حرفه ای امکان پذیر خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: آموزش کوتاهی مو زنانه , آموزش کوتاهی مو زنانه کوتاه , آموزش کوتاهی مو زنانه ساده ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش حکاکی روی چرم
یک شنبه 25 آذر 1397 ساعت 11:50 | بازدید : 54 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش حکاکی روی چرم یکی از شاخه های هنری کار روی چرم است و در ادامه ی چرم دوزی برای بهبود ظاهر محصول استفاده می گردد. آموزش حکاکی روی چرم سطوح مختلفی دارد اما اصول کلی تمام انواع آموزش حکاکی روی چرم این است که روی چرم فرورفتگی ایجاد می شود. آموزش حکاکی روی چرم با وسایل مختلفی انجام می شود که هریک ویژگی های خود را دارد. آموزش حکاکی روی چرم را می توان با ساده ترین ابزار ممکن یعنی یک وسیله ی نوک تیز روی چرم تا پیشرفته ترین ابزار موجود یعنی حکاکی لیزری انجام داد. انتخاب روش آموزش حکاکی روی چرم بستگی به امکانات هنرآموز و انتظار او از خروجی دارد.

 

آموزش حکاکی روی چرم



:: برچسب‌ها: آموزش حکاکی روی چرم , آموزش حکاکی روی چرم طبیعی , آموزش حکاکی روی چرم با دست ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش جامع ساخت آبنما
شنبه 24 آذر 1397 ساعت 17:6 | بازدید : 83 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت آبنما

آموزش ساخت آبنما یکی از فعالیت های تخصصی ساختمانی است و مربوط به آبنماهای بزرگی می باشد که درحیاط یا خارج از ساختمان ها و داخل باغ ها ایجاد می شوند. نوع دیگری از آموزش ساخت آبنما نیز وجود دارد که به آموزش ساخت آبنماهای کوچک و داخلی یا حتی رومیزی می پردازد. این نوع آبنما نیازی به فعالیت تخصصی ندارد و با آموزشی سریع و جامع می توان کاملا به آموزش ساخت آبنما مسلط شد و بدون نیاز به پرداخت هزینه، آن را اجرا کرد. مزیت آموزش ساخت آبنما علاوه بر صرفه جویی در هزینه ی اجرا، آشنایی با ایده ها و طرح های جدید برای آموزش ساخت آبنما و یادگیری طریقه ی استفاده از مواد مختلف به شیوه ای خلاقانه است.

آموزش ساخت آبنما



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت آبنما , آموزش ساخت آبنما سنگی , آموزش ساخت آبنما صخره ای ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بیلیارد
شنبه 24 آذر 1397 ساعت 11:18 | بازدید : 78 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بیلیارد یکی از قدیمی ترین ورزش های جهان است که صدها سال پیش در اروپا وجود داشته است. آموزش بیلیارد در ایران نیز دارای محبوبیت بالایی می باشد و حتی فدراسیونی برای آموزش بیلیارد وجود دارد. آموزش بیلیارد یکی از جذاب ترین ورزش های دنیاست که نیازمند مهارت ها و وسایل خاصی بوده و معمولا به صورت جمعی انجام می شود. آموزش بیلیارد که در انگلیسی به دو بخش اصلی pool و snooker تقسیم بندی می شود مورد پسند بسیاری از جوانان است اما امکانات محدود در شهرهای مختلفآموزش بیلیارد را دشوار نموده است. از بهترین راه های آموزش بیلیارد یادگیری از طریق فیلم های آموزشی است که در این مجموعه برای شما آماده شده است.

 

آموزش بیلیارد



:: برچسب‌ها: آموزش بیلیارد , آموزش بیلیارد حرفه ای , آموزش بیلیارد مبتدی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش راه اندازی کافی شاپ
شنبه 24 آذر 1397 ساعت 10:51 | بازدید : 136 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش راه اندازی کافی شاپ، هر آنچه که باید جهت داشتن یک منوی متفاوت برای کافی شاپ خود بدانید را به صورت کامل پوشش می دهد. در این مجموعه شما دستور العمل تهیه انواع نوشیدنی های سرد و گرم را یاد خواهید گرفت. از آنجایی که کافی شاپ های بسیاری در شهرهای مختلف ایران موجود است، پس یکی از مواردی که منجر به موفقیت شما نسبت به سایر رقیبانتان خواهد شد، داشتن یک منوی متفاوت و البته نوشیدنی هایی خوش طعم می باشد. از اینرو ما تصمیم گرفتیم تا برای این منظور مجموعه ای بسیار جذاب را تحت عنوان آموزش راه اندازی کافی شاپ گردآوری کرده و شما را در رسیدن به این موفقیت بزرگ یاری نماییم.

 

آموزش راه اندازی کافی شاپ



:: برچسب‌ها: آموزش راه اندازی کافی شاپ , آموزش کافی شاپ داری , آموزش نوشیدنی های کافی شاپ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر
پنج شنبه 22 آذر 1397 ساعت 11:22 | بازدید : 55 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر به طور ویژه برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان 4تا 13 سال تهیه و گرد آوری شده است. این مجموعه آموزشی در 4 سطح و با هدف آموزش مرحله به مرحله زبان انگلیسی می باشد. سطح اول مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر، اعداد، قسمت های مختلف بدن و اشکال هندسی را آموزش داده است.

 

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر



:: برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر , آموزش زبان به کودکان , آموزش زبان به کودکان 6ساله ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت ربات تلگرام
پنج شنبه 22 آذر 1397 ساعت 10:57 | بازدید : 64 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت ربات تلگرام پس از معرفی ربات ها در نرم افزار پیام رسان محبوب تلگرام بسیار فراگیر شد. غیرممکن است کسی با شبکه های اجتماعی سروکار داشته باشد و از ربات ها چیزی نداند. پس از مدتی قابلیت های بسیار بیشتری نیز به آن ها اضافه گردید که اهمیت آموزش ساخت ربات تلگرام را بیشتر نمود. در ابتدا آموزش ساخت ربات تلگرام محدود به ساختن رباتی بود که بتواند پاسخ های کوتاه و از پیش تعیین شده ای را در جواب سوالات محدودی بدهد. برجسته شدن اهمیت آموزش ساخت ربات تلگرام از زمانی شروع شد که پس از یک به روز رسانی بزرگ در نرم افزار پیام رسان تلگرام، ربات ها توانستند به قابلیت های زیادی مانند ارسال فایل، دریافت پیام، نظر سنجی، بازی، جست و جو، هوش مصنوعی و پرداخت مالی نیز مجهز شوند. حتما در مورد ربات ها طرز کار آن ها و آموزش ساخت ربات تلگرام سوالات زیادی در ذهن دارید. مطمئن باشید آموزش ساخت ربات تلگرام با چنین کاربردهای وسیعی می تواند قابلیت های ویژه ای به فعالیت های شما بدهد.

 

آموزش ساخت ربات تلگرام



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت ربات تلگرام , آموزش ساخت ربات تلگرام با پایتون , آموزش ساخت ربات تلگرام حرفه ای ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش قدم به قدم هیپ هاپ
چهار شنبه 21 آذر 1397 ساعت 10:26 | بازدید : 67 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ انواع سبک های هیپ هاپ و سبک های مشابه را نیز به طور کامل و مرحله به مرحله آموزش می دهد. این مجموعه اموزشی که توسط یکی از برترین مربیان هیپ هاپ تهیه شده است، یکی از بی نظیرترین مجموعه های آموزشی به منظور فراگیری هرچه بهتر هیپ هاپ می باشد. آموزش قدم به قدم هیپ هاپ با آموزش هیپ هاپ برای افراد مبتدی آموزش را آغاز کرده و مربی مجموعه به صورت آرام و قدم به قدم مراحل انجام کار را آموزش می دهد به گونه ای که در حین تماشای مجموعه به دلیل پایین بودن سرعت آموزش قادر به انجام حرکات همراه با مربی خواهید بود.

 

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ



:: برچسب‌ها: آموزش قدم به قدم هیپ ها , آموزش هیپ هاپ , اموزش هیپ هاپ دنس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش شعبده بازی
چهار شنبه 21 آذر 1397 ساعت 9:49 | بازدید : 88 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش شعبده بازی از سرگرم کننده ترین کارهایی است که می توان در اوقات فراغت در کنار آشنایان تجربه کرد. یک آموزش شعبده بازی نیازمند داشتن استادی مجرب در کنار تمرین و تکرار فراوان است. در واقع در آموزش شعبده بازی هیچ اتفاق ماوراء طبیعه ای رخ نمی دهد و در عین دشوار به نظر رسیدن در نگاه اول، پس از آشکار شدن آموزش شعبدهبازی، خواهید دید که آموزش شعبده بازی محدود به خطای دید و ابزارهای مخصوص آموزش شعبده بازی است. میزبان مجموعه ی آموزش شعبده بازی Evan Era می باشد که در شروع فیلم، تردستی هایی که قصد ارائه دارد را انجام می دهد و سپس آموزش شعبده بازی را با جزئیات شرح می دهد.

 

آموزش شعبده <a href='/cat/64775/منوی-اول' target='_blank' title='بازی' >بازی</a>



:: برچسب‌ها: آموزش حرفه ای شعبده بازی , آموزش شعبده بازی , آموزش تردستی , آموزش شعبده بازی با پاسور ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کراتینه کردن مو
سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت 10:56 | بازدید : 52 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش کراتینه کردن مو

آموزش کراتینه کردن مو یکی از محبوب ترین مجموعه ها در زمینه مو و زیبایی بوده که توسط وب سایت 118فایل در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته است. از آنجایی که امروزه، عدم وقت کافی برای صاف کردن موها یکی از دغدغه های بانوان محسوب می گردد، ما برآن شدیم تا مجموعه پرطرفدار آموزش کراتینه کردن مو را به منظور حل این مشکل و ارائه راهکارهایی برای آن، گردآوری نماییم. لازم به ذکر است که کراتین، علاوه بر صاف کردن موها موجب تقویت آنان نیز می گردد. از اینرو با انجام اینکار از موهایی صاف و درخشان برخوردار خواهید بود.

آموزش کراتینه کردن مو



:: برچسب‌ها: آموزش کراتینه کردن مو،آموزش کراتینه کردن مو در منزل،آموزش ویتامینه کردن مو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تردستی
سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت 9:53 | بازدید : 80 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تردستی یکی از بهترین فعالیت هایی است که می توان از آن برای سرگرم کردن خود و دوستان استفاده کرد. البته باید برای یک آموزش تردستی خوب علاوه بر داشتن یک استاد خوب، تمرین و پشتکار را نیز مدنظر قرار داد. آموزش تردستی شاید دشوار به نظر برسد اما پس از توضیحات کسی که آموزش تردستی را به شما می گوید، خواهید دید که آموزش تردستی تنها محدود به خطاها و حقه های بصری و ابزارهای خاص شعبده بازیاست. این مجموعه ی آموزش تردستی را Evan Era میزبانی کرده است و پس از اجرای تردستی در ابتدای هر فیلم، آموزش تردستی های مختلفی را به صورت تصویری و با توضیحات کامل ارائه می کند.

 

آموزش تردستی



:: برچسب‌ها: آموزش تردستی , آموزش تردستی با پاسور , آموزش شعبده بازی , تردستی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تئوری موسیقی
دو شنبه 19 آذر 1397 ساعت 10:32 | بازدید : 92 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تئوری موسیقی به آموزش مطالب آموزشی همراه با تکرار و تمرین و اجرای عملی به صورت گام به گام می پردازد. اگر علاقه‌مند به دانش موسیقی مانند یادگیری الفبای موسیقی، نت‌خوانی، آشنایی با میزان‌ها و ضرب و ملودی هستید، ویدئوهای آموزش تئوری موسیقی برای شما بسیار مفید خواهد بود. آموزش تئوری موسیقی که پیش روی شماست شامل 50 فایل ویدئویی می‌باشد که توسط یکی از استادان با سابقه‌ی آموزش تئوری موسیقی به نام Andrew Furmanczyk که نوازنده نیز هست برای شما آماده شده است.

 

آموزش تئوری موسیقی



:: برچسب‌ها: آموزش تئوری موسیقی , تئوری موسیقی به زبان ساده , تئوری موسیقی ایرانی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بافت انواع عروسک دختر
دو شنبه 19 آذر 1397 ساعت 10:26 | بازدید : 58 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بافت انواع عروسک دختر

آموزش بافت انواع عروسک دختر به دنبال تقاضای بسیاری از کاربران گرامی وب سایت 118فایل و با هدف آموزش بیش از ده ها مدل عروسک دختر خدمت علاقمندان بههنر پرکاربرد و در عین حال پردرآمد عروسک بافی ارائه می گردد. آموزش بافت انواع عروسک دختر در دو پارت گردآوری شده که پارت اول بافت هفت مدل عروسک دختر را آموزش داده است.

 

 1آموزش بافت انواع عروسک دختر



:: برچسب‌ها: آموزش بافت انواع عروسک دختر،آموزش بافت عروسک دخترانه با قلاب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پیشرفته زبان آلمانی
دو شنبه 19 آذر 1397 ساعت 10:9 | بازدید : 86 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پیشرفته زبان آلمانی به دنبال تقاضای بسیاری از کاربران گرامی وب سایت 118فایل و با هدف آموزش زبان آلمانی برای سطوح پیشرفته تر گردآوری شده است. مجموعه آموزش پیشرفته زبان آلمانی دربردارنده بیش از 190 درس به منظور آموزش پیشرفته زبان آلمانی برای سطوح B_1، B_2 و C_1 می باشد. این در حالی است که بخش اول مجموعه آموزش پیشرفته زبان آلمانی با بیش از 130 درس تمامی سرفصل های آموزشی سطح B_1 را پوشش داده و داوطلب را برای شرکت در آزمون B_1 به آمادگی کامل می رساند.

 

آموزش پیشرفته زبان آلمانی  Azure1



:: برچسب‌ها: آموزشی , زبان خارجه , آموزش پیشرفته زبان آلمانی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بافت انواع عروسک دختر
دو شنبه 19 آذر 1397 ساعت 10:8 | بازدید : 62 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بافت انواع عروسک دختر

آموزش بافت انواع عروسک دختر به دنبال تقاضای بسیاری از کاربران گرامی وب سایت 118فایل و با هدف آموزش بیش از ده ها مدل عروسک دختر خدمت علاقمندان بههنر پرکاربرد و در عین حال پردرآمد عروسک بافی ارائه می گردد. آموزش بافت انواع عروسک دختر در دو پارت گردآوری شده که پارت اول بافت هفت مدل عروسک دختر را آموزش داده است.

 

 1آموزش بافت انواع عروسک دختر



:: برچسب‌ها: آموزش بافت انواع عروسک دختر،آموزش بافت عروسک دخترانه با قلاب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان
یک شنبه 18 آذر 1397 ساعت 13:14 | بازدید : 89 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان پارت دوم پکیج آموزش حروف و کلمات به کودکان بوده که امروز وب سایت 118فایل در اختیار شما کاربران و علاقه مندان به این مجموعه ها، قرار داده است. این مجموعه یکی از مجموعه های کامل در زمینه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان شما می باشد. مجموعه آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان با برخورداری از ترانه های فارسی و انگلیسی به همراه آموزش به جذابیت هر چه بیشتر این مجموعه افزوده است. از موارد آموزش داده شده در این مجموعه می توان به آموزش اشکال هندسی مختلف، وعده های غذایی و رنگ های مختلف که با جذابیت خاصی تهیه شده اند، اشاره نمود.

 

آموزش زبان فارسی و انگلیسی برای کودکان 1



:: برچسب‌ها: آموزشی , سرگرمی , دانش آموزی , آموزش زبان فارسي و انگليسي براي کودکان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کامل آرایش صورت
شنبه 17 آذر 1397 ساعت 17:31 | بازدید : 99 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش کامل آرایش صورت

آموزش کامل آرایش صورت به عنوان پارت دوم مجموعه محبوب آموزش خود آرایی در وب سایت 118فایل انتشار یافته است. این پکیج آموزشی با ارائه مباحث تکمیل کننده پارت اول می تواند در یادگیری کامل آرایش صحیح صورت به شما کمک فراوانی نماید. در این مجموعه نیز همانند پارت اول آن، یک بخش به آموزش کامل نحوه صحیح خود آرایی اختصاص داده شده است. هم چنین شما توسط مجموعه آموزش کامل آرایش صورت، مدل های متنوع بسیاری را برای آرایش چشم یاد خواهید گرفت. باید افزود که در این مجموعه نیز آرایش های ساده بسیاری برای علاقه مندان به طبیعی بودن آرایش صورت، ارائه گردیده است.

آموزش کامل آرایش صورت1



:: برچسب‌ها: آموزش کامل آرایش صورت،موزش تصویری آرایش کامل صورت،فیلم آموزش آرایش کامل صورت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش خودآرایی
شنبه 17 آذر 1397 ساعت 8:35 | بازدید : 73 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش خودآرایی

آموزش خودآرایی، مجموعه ای جامع در زمینه خودآرایی بوده که به توضیح نحوه صحیح آرایش صورت و ذکر جزئیات و نکات مربوط به آن می پردازد. باید بدانید که آرایش کردن کار سختی نیست اما آنچه که اهمیت دارد نحوه صحیح آرایش صورت می باشد. از اینرو وب سایت 118فایل با گردآوری مجموعه آموزش خودآرایی به شما در انجام صحیح آرایش صورت کمک فراوانی می نماید.

آموزش خودآرایی1



:: برچسب‌ها: آموزش خودآرایی, آموزش خودآرایی چشم, آموزش خودآرایی در منزل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش شینیون مو
پنج شنبه 15 آذر 1397 ساعت 11:20 | بازدید : 68 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش شینیون مو

آموزش شینیون مو یکی از مجموعه های تخصصی در زمینه شینیون مو به شمار می رود. این مجموعه با پوشش مباحث زیادی در زمینه آموزش شینیون مو، در یادگیری مدل های متنوع و به روز شینیون به شما کمک فراوانی می نماید. در مجموعه آموزش شینیون مو شما با انواع مدل های شینیون از جمله شینیون موهای کوتاه، شینیون بدون گرما و شینیون عروس و ... آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است که این مجموعه با آموزش بیش از 50 مدل بافت مو در زیباسازی هر چه بیشتر موهای مشتریانتان کمک فراوانی می کند.

آموزش شینیون مو1

 



:: برچسب‌ها: آموزش شینیون مو،آموزش شينيون موي خيلي کوتاه،آموزش شینیون مو کوتاه،آموزش تصویری شینیون مو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بافت شخصیت های کارتونی
چهار شنبه 14 آذر 1397 ساعت 10:55 | بازدید : 48 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بافت شخصیت های کارتونی 

آموزش بافت شخصیت های کارتونی که دربردارنده بیش از ده مدل شخصیت می باشد، نحوه بافت عروسک هایی نظیر مینیون ها، خرگوش بانی، اسمورف ها و ... را به طور کامل آموزش داده است. این مجموعه آموزشی که شامل 5 بخش می باشد به صورت مرحله به مرحله اصول بافت بسیاری از عروسک ها را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد به طوری که بخش اول مجموعه آموزش بافت شخصیت های کارتونی نحوه بافت انواع عروسک کریسمس به شکل کودک، مادر و پدر را در اختیار علاقمندان قرار داده است.

آموزش بافت شخصیت های کارتونی



:: برچسب‌ها: آموزش بافت شخصیت های کارتونی،آموزش عروسک بافی،آموزش عروسک بافي قدم به قدم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت زیورآلات رزینی
سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت 9:0 | بازدید : 73 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت زیورآلات رزینی

آموزش ساخت زیورآلات رزینی یکی از جدیدترین و در عین حال پرطرفدارترین مجموعه های حاضر در وب سایت 118 فایل می باشد به طوری که به آموزش بی نظیرترین ایده های ساخت زیورآلات به کمک رزین اپوکسی پرداخته است. مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی دربردارنده شش بخش می باشد که بخش اول به طور کامل شیوه ساخت گردنبد رزینی را در اختیار علاقمندان قرار داده است. رزین و هاردنر مواد اصلی درساخت زیورآلات رزینی می باشند که در رابطه با درصد اختلاط رزین و هاردنر باید افزود بسته به نوع رزینی که استفاده می کنید این مقدار متفاوت خواهد بود.

آموزش ساخت زیورآلات رزینی



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت زیورآلات رزینی،نحوه ساخت زیورآلات رزینی،ساخت زیورآلات رزینی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زبان انگلیسی در منزل
یک شنبه 11 آذر 1397 ساعت 17:17 | بازدید : 60 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زبان انگلیسی در منزل

آموزش زبان انگلیسی در منزل در واقع تکمیل کننده و ادامه مجموعه آموزش زبان Engvid بوده و در بردارنده دروس مربوط به 6 تن از اساتید مجموعه Engvid به نام های Adam, Rebeca, James, Jade, Benjamin و Valen می باشد. مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل شامل 6 بخش است که هر بخش مربوط به دروس یکی از اساتید نام برده شده بوده و جدیدترین و آخرین دروس هر استاد را از ابتدا تا انتها شامل می شود.

آموزش زبان انگلیسی در منزل1



:: برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی در منزل،آموزش زبان انگلیسی در خانه،آموزش زبان اِنگوید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش اکستنشن مو
شنبه 10 آذر 1397 ساعت 17:0 | بازدید : 71 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش اکستنشن مو

آموزش اکستنشن مو جزو پرطرفدارترین و محبوب ترین مجموعه ها در زمینه مو و زیبایی محسوب می گردد. همانطور که می دانید اکستنشن مو به روش های حجم دادن و افزایش قد مو اطلاق می شود. در این مجموعه شما با انواع روش های اکستنشن مو و نحوه انجام آن آشنایی پیدا خواهید کرد. یکی از روش های اکستنشن مو، روش مو دوختی نام دارد که در این روش اکستنشن ها با وسایلی مخصوص بر روی موها دوخته می شوند. از اینرو مجموعه آموزش اکستنشن مو به صورت مرحله به مرحله به توضیح این روش و نیز بیان نکاتی در خصوص روش مو دوختی پرداخته است.

آموزش اکستنشن مو



:: برچسب‌ها: آموزش اکستنشن مو با چسب , آموزش اکستنشن مو , آموزش اکستنشن مو با کراتین ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش شعبده بازی با پاسور
پنج شنبه 8 آذر 1397 ساعت 11:12 | بازدید : 78 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش شعبده بازی با پاسور

آموزش شعبده بازی با پاسور عنوان یکی از پرطرفدارترین مجموعه های موجود در وب سایت 118فایل می باشد که اصول شعبده بازی با پاسور را در اختیار علاقمندان قرار داده است. این مجموعه آموزشی شامل سه بخش می باشد که بخش اول مربوط به آموزش های مقدماتی است و با آموزش آسانترین حقه های شعبده بازی برای افراد مبتدی آغاز شده و در ادامه نحوه جا به جایی کارت به شکل مناسب، حقه های شعبده بازی در میان دوستان و افراد خانواده و پیش بینی حقه کارت را آموزش داده است.

آموزش شعبده <a href='/cat/64775/منوی-اول' target='_blank' title='بازی' >بازی</a> با پاسور 1



:: برچسب‌ها: آموزش شعبده بازی با پاسور،آموزش حرفه ای شعبده بازی با پاسور،آموزش تصویری شعبده بازی با پاسور ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تاتو روی بدن
چهار شنبه 7 آذر 1397 ساعت 17:24 | بازدید : 61 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن یکی از قدیمی ترین هنرهای بشری است طوری که قدمت آموزش تاتو روی بدن به دوره ی پیش از تاریخ و تمدن برمی گردد. در ابتدا آموزش تاتو روی بدن برای اهداف و منظورهای خاصی مانند افتخارات جنگی استفاده می شد اما در دوران حاضر، آموزش تاتو روی بدن به امری عمومی بدل شده است. هم اکنون آموزش تاتو روی بدن که توسط افرادی به نام تتوآرتیست انجام می شود، یک شاخه ی هنری است که نیازمند مهارت ها و آشنایی ویژه با سبک ها و تئوری آموزش تاتو روی بدن می باشد.



:: برچسب‌ها: آموزش تاتو روی بدن،آموزش خالکوبی روی بدن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی
سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت 13:8 | بازدید : 55 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی

مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی با ارائه بیش از هزاران ایده جالب و خلاقانه به شما در برگزاری مراسمی خاص کمک فراوانی می نماید. این مجموعه به دلیل ارائه ایده هایی مقرون به صرفه و در عین حال خاص و زیبا، توانسته به یکی از محبوب ترین مجموعه ها در میان زوج های جوان تبدیل شود. امروزه تلاش تمامی زوج های جوان بر برگزاری جشن عروسی خاص و منحصر به فرد با به کار گیری ایده هایی خلاقانه و جذاب می باشد. از اینرو مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی که توسط وب سایت 118فایل منتشر شده، به شما در خاطره انگیز کردن هر چه بیشتر مراسمتان کمک می کند.



:: برچسب‌ها: ایده های جالب برای عروسی،مجموعه ايده هاي جالب براي عروسي ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش نصب سنگ های آنتیک
سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت 10:56 | بازدید : 62 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

پکیج آموزش نصب سنگ آنتیک

پکیج آموزش نصب سنگ آنتیک در پارت اول خود با عنوان "آموزش نصب سنگ های آنتیک"،  به ارائه شیوه های مختلف نصب سنگ های آنتیک پرداخته و شما را بطور کامل با مراحل کار آشنا می سازد. همچنین ناگفته نماند که به زودی پارت های بعدی این پکیج به مجموعه آموزش ها افزوده می گردد. سنگ های آنتیک به دلیل تنوع در طرح و قابلیت نصبشان بر روی تمام سطوح، امروزه طرفداران زیادی داشته و برای زیبا سازی اماکن مورد استفاده قرار می گیرد. پکیج آموزش نصب سنگ آنتیک طی ویدیو های گوناگونی، طریقه نصب سنگ های آنتیک در نقاط مختلف محیط نظیر ستون ها، دیوار های داخلی و نمای بیرونی ساختمان را آموزش می دهد. سنگ های آنتیک به راحتی با شیوه های آسان و مختلفی نصب می گردند که پکیج آموزش نصب سنگ آنتیک به این مهم پرداخته و کاملأ مراحل اتصال آنها به دیوار را توضیح می دهد.



:: برچسب‌ها: آموزش نصب سنگ های آنتیک , نصب سنگ انتیک پشت تلویزیون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش سفالگری با چرخ
دو شنبه 5 آذر 1397 ساعت 17:43 | بازدید : 64 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش سفالگری با چرخ

آموزش سفالگری با چرخ به اصول و مباحث اولیه سفالگری پرداخته و اطلاعات ضروری به منظور یادگیری سفالگری را دراختیار علاقمندان قرار می دهد. این مجموعه آموزشی به صورت مرحله به مرحله نحوه آماده سازی گل و قرار دادن بر روی چرخ برای ساخت وسیله مورد نظر را با جزئیات کامل شرح داده است.

آموزش سفالگری با چرخ 1



:: برچسب‌ها: آموزش سفالگری با چرخ،آموزش حرفه ای سفالگری،آموزش اصول سفالگری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...