عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 111
:: بازدید سال : 874
:: بازدید کلی : 30671

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش اپوکسی و سه بعدی
چهار شنبه 24 مهر 1398 ساعت 11:15 | بازدید : 38 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش اپوکسی و سه بعدی که دربردارنده سه پارت آموزشی می باشد با بیش از 35 ساعت ویدئو آموزشی گام به گام مراحل اجرای انواع کفپوش اپوکسی برای کف خانه و گاراژ، کفپوش سه بعدی اپوکسی و دیوارپوش اپوکسی را به طور کامل آموزش داده است. در تکمیل توضیحات این دوره آموزشی باید افزود پارت اول، دوم و سوم مکمل یکدیگر بوده و مشاهده کامل هر سه پارت در راستای یادگیری اصولی اپوکسی ضروری می باشد. همچنین بخشی از ویدئوهای این مجموعه آموزشی اطلاعات جامعی در رابطه با نحوه اختلاط مواد اپوکسی، اشتباهات رایج اپوکسی کاران و تکنیک های اجرای اپوکسی در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش اپوکسی و سه بعدی برای چه کسانی مناسب است؟

دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش اپوکسی و سه بعدی برای تمامی افرادی که علاقمند به فراگیری اپوکسی می باشند مناسب بوده و عدم داشتن تجربه کاری در زمینه اپوکسی مانعی برای مشاهده این مجموعه نخواهد بود. در واقع تمامی افراد تازه کار که به دنبال فراگیری حرفه ای پردرآمد به منظور کسب درآمد می باشند می توانند این مجموعه آموزشی را دریافت نمایند. علاوه بر افراد تازه کار، دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش اپوکسی و سه بعدی از حیث برخورداری از جدیدترین و به روزترین تکنیک های اجرای کفپوش اپوکسی می تواند برای افراد حرفه ای نیز مناسب بوده و در پیشرفت کاریشان موثر باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که پس از فارغ التحصیلی و تلاش فراوان برای یافتن شغلی مناسب، هنوز بیکار و بی درآمد می باشید، این مجموعه آموزشی مطمئناً برای شماست.

 

 

چرا اپوکسی را فرابگیریم؟

همواره فراگیری جدیدترین و بروزترین حرفه ها، بیشترین درآمد را برای افراد به دنبال دارد. بر هیچ کس پوشیده نیست که اینروزها کفپوش های اپوکسی طرفداران بسیاری پیدا کرده و فراگیری درست و اصولی این حرفه می تواند راهی برای کسب درآمدهای بالا باشد.



:: برچسب‌ها: آموزش اجرای کفپوش , اجرای اپوکسی , اپوکسی , دوره آموزش اجرای کفپوش و دیوارپوش , آموزش کفپوشی اپوکسی سه بعدیروی سرامیک , دیوارپوش , اپوکسی , آموزش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
دوره آموزش ساخت زیورآلات رزینی
چهار شنبه 24 مهر 1398 ساعت 10:46 | بازدید : 26 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت زیورآلات رزینی 

یکی از جدیدترین و در عین حال پرطرفدارترین مجموعه های حاضر در وب سایت 118 فایل می باشد به طوری که با زبان انگلیسی به آموزش بی نظیرترین ایده های ساخت زیورآلات به کمک رزین اپوکسی پرداخته است. مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی دربردارنده شش بخش می باشد که بخش اول به طور کامل شیوه ساخت گردنبد رزینی را در اختیار علاقمندان قرار داده است. رزین و هاردنر مواد اصلی در ساخت زیورآلات رزینی می باشند که در رابطه با درصد اختلاط رزین و هاردنر باید افزود بسته به نوع رزینی که استفاده می کنید این مقدار متفاوت خواهد بود.

 

آموزش ساخت زیورآلات رزینی

 

 

 

 

آموزش ساخت زیورآلات رزینی - آموزش ساخت زیورآلات رزینی

در ادامه مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی مراحل مربوط به ساخت انواع انگشتر که ترکیبی از چوب و رزین می باشد را شرح داده است. برای ترکیب چوب و رزین اپوکسی به منظور ساخت انواع گردنبند، انگشتر، دستبند، گوی و ... به ابزارآلات تجاری نیازمند خواهید بود. همچنین مراحل انجام کار دربردارنده جزئیاتی است که مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی با زبان چینی و به صورت گام به گام آموزش داده است. برای ساخت انواع گردنبند رزینی به صوزت اشکال متفاوت نظیر قلب، دایره، مربع و گردنبندهای کروی شکل نیازمند انواع قالب های سیلیکونی خواهید بود که به راحتی می توانید از فروشگاه های وسایل هنری خریداری نمایید.    

آموزش ساخت زیورآلات رزینی - آموزش ساخت زیورآلات رزینی

لازم به ذکر است بخش دیگری از مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی دربردارنده آموزش های مربوط به ساخت انواع گوی کروی شکل به کمک رزین اپوکسی می باشد. با مشاهده کامل مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی به صورت جزء به جزء فرایند ساخت انواع گردنبند، دستبند، انگشتر، گوی و لامپ های هیبریدی را فرا خواهید گرفت. همچنین نحوه ساخت دایموند گلس (Diamond Glassاز دیگر موارد مطرح شده در مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی می باشد.



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت زیورآلات رزینی , زیورآلات رزینی , رزین اپوکسی , رزینی , ساخت گردنبند رزینی , اپوکسی , آموزش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
دوره آموزش تاتو روی بدن
چهار شنبه 24 مهر 1398 ساعت 10:10 | بازدید : 24 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن یکی از قدیمی ترین هنرهای بشری است طوری که قدمت آموزش تاتو روی بدن به دوره ی پیش از تاریخ و تمدن برمی گردد. در ابتدا آموزش تاتو روی بدن برای اهداف و منظورهای خاصی مانند افتخارات جنگی استفاده می شد اما در دوران حاضر، آموزش تاتو روی بدن به امری عمومی بدل شده است. هم اکنون آموزش تاتو روی بدن که توسط افرادی به نام تتوآرتیست انجام می شود، یک شاخه ی هنری است که نیازمند مهارت ها و آشنایی ویژه با سبک ها و تئوری آموزش تاتو روی بدن می باشد.

 

 

 

 

آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن مجموعه ای از مهارت ها و کارهایی است که از انتخاب طرح موردنظر، پرینت مخصوص و انتقال آن آغاز می شود و تا پانسمان و بهبود جای تتو که چند هفته طول می کشد ادامه دارد. آموزش تاتو روی بدن به سادگی گفتن آن نیست و ماهر شدن در آن علاوه بر نیاز به هنر طراحی، نیازمند یاد گرفتن عملی و تمرین بسیار زیاد است تا نحوه ی دست گرفتن ماشین تتو (که به گان معروف است) و پیدا کردن زاویه و عمق مناسب به بهترین نحو آموزش داده شود. آموزش تاتو روی بدن نیازمند مشاهده ی استادان این حرفه در حال کار است که همین امر به علت کمبود این افراد، وقت‌ گیر بودن و هزینه ی بالای آموزش باعث سخت شدن یادگیری آموزش تاتو روی بدن گردیده و علاقه مندان را با مشکلاتی مواجه کرده است. اما دیگر جای نگرانی نیست چون بسیاری از برگزیده آموزش های بهترین استادان جهان در زمینه ی آموزش تاتو روی بدن را برایتان گردآوری کرده ایم تا به سادگی در خانه و با تماشای این ویدئوها آموزش تاتو روی بدن را بیاموزید و برای  تمام پرسش هایی که دارید پاسخی بیابید.

آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن، همان طور که احتمالا می دانید، عملی است که در آن با استفاده از سوزن های ویژه، جوهری مخصوص به لایه ی زیرین پوست منتقل می شود. این جوهرها در این لایه باقی می مانند و تقریبا همیشه بدون تغییر خواهند بود بنابراین کیفیت کار نیز بسیار مهم است. با توجه به سروکار داشتن آموزش تاتو روی بدن با بدن انسان و از طرفی دائمی بودن آن، آموزش تاتو روی بدن اهمیت و حساسیت ویژه ای دارد و حین این کار باید تمام دقت لازم را مبذول داشت. بهداشت و مهارت دو رکن اصلی برای دست یابی به این اهداف هستند که تمام ویدئوهای موجود در آموزش تاتو روی بدن بر این اساس تنظیم شده اند. با تهیه ی این مجموعه که به زبان انگلیسی و همراه با زیرنویس تحت الفظی است، می توانید با بالاترین کیفیت و کم ترین ریسک به آموزش تاتو روی بدن بپردازید.

آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن نیازمند تمرین زیاد است که به علت حساسیت کار آموزش تاتو روی بدن، نمی توان روی پوست انسان تمرین کرد. البته راه های زیادی برای تمرین وجود دارد که شامل تمرین روی پوست میوه هایی مثل گلابی و موز است که شباهت زیادی به پوست انسان دارند اما بهترین تمرین را باید روی ماده ای که به پوست مصنوعی مشهور است انجام داد که بسیار ساختاری شبیه به پوست واقعی بدن دارد. تمرین برای آموزش تاتو روی بدن نیز در این مجموعه گنجانده شده است تا بتوانید نمونه های تمرینی و روش آن را مشاهده کنید. علاوه بر این، آشنایی کامل و جامع با وسایل موردنیاز تتو از جمله دستگاه تتو و منبع تغذیه، سوزن ها و انواع کاربردشان، استنسیل و روش پرینت و ... نیز داخل آموزش تاتو روی بدن وجود دارد.

آموزش تاتو روی بدن - آموزش تاتو روی بدن

آموزش تاتو روی بدن ویژگی هایی دارد که آن را از سایر مجموعه های مشابه متمایز می سازد و آن وجود تعداد زیادی فایل پی دی اف اختصاصی به زبان فارسی برای توضیح ویدئوهای هر مبحث است. ویژگی دوم، جامع بودن مجموعه آموزش تاتو روی بدن است. داخل این مجموعه، آموزش طراحی طرح های تتو نظیر حیوانات، حروف و جمله ها و... جای گرفته است. برای راحتی آموزش تاتو روی بدن که از حروف استفاده می شود، بیش از 140 فونت مناسب و اختصاصی برای تتو گردآوری شده است و در نهایت، اگر می خواهید از طرح های آماده استفاده کنید، بیش از 20000 طرح آماده که به ترتیب سبک و موضوع پوشه بندی شده اند که همگی به فرمت عکس و فایل پی دی اف قابل پرینت هستند.



:: برچسب‌ها: آموزش تاتو روی بدن , تاتو روی بدن , سبک های مختلف تاتو , مراقبت های بعد از تاتو , آموزش تاتو روی بدن در خانه , تاتو , آموزش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...