عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 11
:: بازدید ماه : 120
:: بازدید سال : 883
:: بازدید کلی : 30680

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش تعمیر ایکس باکس بصورت حرفه ای
سه شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 13:56 | بازدید : 44 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر ایکس باکس 

 

آموزش تعمیر ایکس باکس با فراگیر شدن کنسول های بازی گسترده تر شده است. آموزش تعمیر ایکس باکس یکی از مهم ترین تعمیرات کنسول هاست که گاهی بسیار ساده انجام می شود و گاهی نیازمند ابزارها و اقدامات خاصی می باشد. آموزش تعمیرایکس باکس علاوه بر رفع ایرادهای این کنسول محبوب مایکروسافت، برای کارهایی مانند پشتیبان گیری و بازیابی، بازگرداندن به تنظیمات کارخانه و تنظیم مجدد، ارتقای نرم افزار و سخت افزار مانند هارددیسک و ... نیز کاربرد دارد که تمام این کارها چون نیاز به باز و بسته کردن کنسول دارد، زیرمجموعه ی آموزش تعمیر ایکس باکس قرار می گیرد.

 

 

 

 

آموزش تعمیر ایکس باکس - آموزش تعمیر ایکس باکس

آموزش تعمیر ایکس باکس در بخش دیگری از خود به طور اختصاصی به عیب یابی سخت افزاری انواع ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان می پردازد. مهم ترین مشکلاتی که در آموزش تعمیر ایکس باکس پیش می آید، مشکل پورت اچ دی ام آی (HDMI)، مشکل خارج نشدن و نخواندن دیسک، نداشتن تصویر و روشن شدن چراغ مشهور به چراغ مرگ و در نهایت روشن نشدن کامل دستگاه است که تمام این مشکلات مرحله به مرحله در آموزش تعمیر ایکس باکس بررسی، عیب یابی، توضیح داده و رفع می گردند. مجموعه ویدئوهای آموزش تعمیر ایکس باکس در زمینه ی سخت افزار کاملا جامع است و با تماشای آن ها می توانید تقریبا تمام مشکلات سخت افزاری ایکس باکس را خودتان رفع کنید یا با شناسایی آن از پرداخت هزینه های بالای عیب یابی که معمولا بی نتیجه می مانند و منجر به تعمیر بیهوده و خرابی بیشتر می شوند جلوگیری کنید.

آموزش تعمیر ایکس باکس - آموزش تعمیر ایکس باکس

آموزش تعمیر ایکس باکس در ادامه به مشکلات نرم افزاری می پردازد که ممکن است برای ایکس باکس ایجاد شود. این مشکلات شامل شناسایی نشدن هارد دیسک، قطع ارتباط و نشان داده نشدن لوگوی اولیه یا مشکلاتی حین اجرا یا لود کنسول یا بازی می شود. بنابراین در آموزش تعمیر ایکس باکس که برای شما آماده کرده ایم، به روش بازسازی مجدد هارددیسک و بازگرداندن به تنظیمات اولیه ی کارخانه با استفاده از نرم افزارهای تحت لینوکس و ویندوز به صورت جداگانه نیز پرداخته شده است تا با این روش آموزش تعمیر ایکس باکس نیز آشنا شوید.

 

 

 

آموزش تعمیر ایکس باکس - آموزش تعمیر ایکس باکس

یکی دیگر از قطعاتی که اغلب در معرض خرابی است، دسته یا کنترلر ایکس باکس است. مشکلاتی از این دست معمولا با کار نکردن، سفت و شل شدن یا گیر کردن دکمه ها بروز پیدا می کنند و اگر ترفندهای ساده ی تعمیر و عیب یابی آن را ندانید، ممکن است هزینه ی زیادی به شما تحمیل شود. در بخشی  از ویدئوهای آموزش تعمیر ایکس باکس، به صورت تخصصی به آموزش تعمیر و عیب یابی قطعات دسته اشاره کرده ایم که بسیار کارگشا خواهند بود.



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیرات ایکس باکس , آموزش تعمیرات ایکس باکس وان , آموزش تعمیرات ایکس باکس 360 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت زیورآلات دست ساز
سه شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 13:41 | بازدید : 47 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت زیورآلات

 

آموزش ساخت زیورآلات یکی از مهم ترین فعالیت های بشر از ابتدا به امروز بوده است. آموزش ساخت زیورآلات از دیرباز با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، اشیای زیبا و فلزات مختلف رواج داشته و امروز به شکل مدرنی با ابزار خاص انجام می شود. یکی از مهم ترین موادی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می شود، سیم ها و مفتول های مسی هستد که در همین مجموعه ی آموزش ساخت زیورآلات نیز پرکاربردترین ماده ی اولیه ی آموزش ساخت زیورآلات می باشند. از دیگر محصولاتی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می گردند می توان به چرم، نخ ابریشم، انواع مهره و کریستال و مروارید، سنگ های مختلف مانند کوارتز، روبان و حتی کاغذ اشاره کرد.

 

 

 

 

آموزش ساخت زیورآلات - آموزش ساخت زیورآلات

آموزش ساخت زیورآلات همان طور که می دانید یکی از پر سود ترین مشاغل بشری است که همواره مورد توجه همه ی اقشار در سراسر جهان مخصوصا بانوان بوده است. از آن جا که بانوان مصرف کننده ی اصلی زیورآلات هستند، طبیعی است که برای هماهنگی سلیقه، آموزش ساخت زیورآلات نیز اغلب توسط بانوان انجام شود. آموزش ساخت زیورآلات به علت نیاز داشتن به مواد اولیه ی نسبتا ارزان قیمت و فراوان به علاوه ی قیمت بالای محصولات نهایی و عدم نیاز به تجهیزات و فضای زیاد می تواند یکی از بهترینمشاغل خانگی باشد که با سود سرشاری همراه است. البته باید گفت که در آموزش ساخت زیورآلات، مهم ترین وارزنده ترین عنصر و وسیله، خلاقیت و مهارت شخص سازنده است. اغلب کسانی که به آموزش ساخت زیورآلات علاقه مند هستند، از کمبود ایده های نو و تکراری بودن طرح های موجود گلایه مندند. علاوه بر کمبود ایده در بحث آموزش ساخت زیورآلات، عامل وجود نداشتن استادی که همیشه در دسترس باشد و بتوان برایآموزش ساخت زیورآلات دائما به او مراجعه کرد نیز مشکلی بزرگ است. حتی در جاهایی که اساتید این رشته حضور دارند، ایده های محدودی برای ارائه موجود است و زمان کم و هزینه ی زیاد هر کلاس آموزش ساخت زیورآلات و عدم امکان تکرار آموزش، یادگیری را دشوارتر می کند. راه حل این مشکل مراجعه به ویدئوهای آموزش ساخت زیورآلات است که صدها ایده را در خود جای داده اند و می توانند بارها برای یادگیری به آن ها مراجعه کرد. مزیت دیگر فیلم های آموزش ساخت زیورآلات، هزینه ی اندک و زمانِ نامحدود در اختیار داشتن آموزش ساخت زیورآلات می باشد.

 



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت زیورآلات , نحوه ساخت زیورآلات , ساخت زیورآلات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گیتار آنلاین
سه شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 13:19 | بازدید : 62 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش گیتار

 

آموزش گیتار به زبان ساده و قابل فهم و بدون نیاز به کلاس و استاد و صرف هزینه و زمان طولانی مساله‌ای است که بسیاری از هنرجویان موسیقی به دنبال آن هستند. در مجموعه‌ای که پیش روی شماست، آموزش گیتار به ساده و روان‌ترین شکل ممکن توضیح و آموزش داده می‌شود. مجموعه‌ی آموزش گیتار که در ادامه می‌بینید شامل بیش از 140 فایل ویدئویی آموزش گیتار است که از سطح مبتدی به تخصصی مرتب شده‌اند. مدرس این دوره‌ی آموزش گیتار Justin Sandercoe یکی از بهترین نوازندگان و استادانآموزش گیتار می‌باشد.

 

 

 

 

آموزش گیتار - آموزش گیتار

گیتار یکی از متداول‌ترین سازهای موسیقی می باشد که به دسته‌ی سازهای زهی تعلق دارد. می‌توان گیتار را پرکاربردترین ساز موسیقی دانست که در انواع موسیقی از پاپ و فلامنکو و جاز تا راک و متال مورد استفاده قرار می‌گیرد. نواختن گیتار با انگشت و ناخن یا پیک و مضراب انجام می‌شود. خانواده‌ی گیتار بسیار وسیع است که شامل گیتارهای کلاسیک، آکوستیک، برقی یا الکتریک و بیس می‌شود و هرکدام بسته به طراحی و کوک خاص خود، سبکی متفاوت را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که تمام انواع گیتار از نوع آکوستیک مشتق شده است و آموزش گیتار در سطح مقدماتی و متوسط برای این سازها تقریبا یکسان می‌باشد. در فیلم‌های آموزش گیتار با انواع گیتار و سبک‌های نوازندگی بیشتر آشنا خواهید شد.

آموزش گیتار - آموزش گیتار

مهم‌ترین چالش علاقه‌مندان به آموزش گیتار کمبود وقت کافی به دلیل فشرده بودن کلاس‌های آموزش گیتار است که علت آن محدود بودن وقت استادان و جلسات آموزش گیتار می‌باشد. فرصت کم در هر جلسه و پشت سرهم بودن جلسات آموزش گیتارباعث می‌شود که تمرین کافی بین هر مبحث صورت نگیرد. علاوه بر این هزینه‌ی زیاد و نامعقول و مسافت‌های طولانی برای آموزش گیتار بسیاری از افراد را دلسرد کرده است. راه حل این مشکل، آموزش گیتار به صورت مجازی از طریق ویدئوهای آموزشی است که آن را در مجموعه‌ی فراهم شده آموزش گیتار مشاهده می‌کنید.

 



:: برچسب‌ها: گیتار , موسیقی , آموزش گیتار , آموزش گیتار کلاسیک , آموزش گیتار زدن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کراتینه کردن مو در منزل
دو شنبه 27 اسفند 1397 ساعت 13:31 | بازدید : 33 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش کراتینه کردن مو یکی از محبوب ترین مجموعه ها در زمینه مو و زیبایی بوده که توسط وب سایت 118فایل در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته است. از آنجایی که امروزه، عدم وقت کافی برای صاف کردن موها یکی از دغدغه های بانوان محسوب می گردد، ما برآن شدیم تا مجموعه پرطرفدار آموزش کراتینه کردن مو را به منظور حل این مشکل و ارائه راهکارهایی برای آن، گردآوری نماییم. لازم به ذکر است که کراتین، علاوه بر صاف کردن موها موجب تقویت آنان نیز می گردد. از اینرو با انجام اینکار از موهایی صاف و درخشان برخوردار خواهید بود.

 

آموزش کراتینه کردن مو



:: برچسب‌ها: آموزش کراتینه کردن مو , کراتینه کردن مو , کراتینه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش خودآرایی بطور کامل
دو شنبه 27 اسفند 1397 ساعت 13:12 | بازدید : 53 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش خودآرایی

آموزش خودآرایی، مجموعه ای جامع در زمینه خودآرایی بوده که به توضیح نحوه صحیح آرایش صورت و ذکر جزئیات و نکات مربوط به آن می پردازد. باید بدانید که آرایش کردن کار سختی نیست اما آنچه که اهمیت دارد نحوه صحیح آرایش صورت می باشد. از اینرو وب سایت 118فایل با گردآوری مجموعه آموزش خودآرایی به شما در انجام صحیح آرایش صورت کمک فراوانی می نماید.

آموزش خودآرایی1



:: برچسب‌ها: آموزش خودآرایی , آموزش خودآرایی چشم , آموزش خودآرایی در منزل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت زیورآلات رزینی بطور کامل
دو شنبه 27 اسفند 1397 ساعت 12:52 | بازدید : 40 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

 

آموزش ساخت زیورآلات رزینی

آموزش ساخت زیورآلات رزینی

آموزش ساخت زیورآلات رزینی یکی از جدیدترین و در عین حال پرطرفدارترین مجموعه های حاضر در وب سایت 118فایل می باشد به طوری که به آموزش بی نظیرترین ایده های ساخت زیورآلات به کمک رزین اپوکسی پرداخته است. مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی دربردارنده شش بخش می باشد که بخش اول به طور کامل شیوه ساخت گردنبد رزینی را در اختیار علاقمندان قرار داده است. رزین و هاردنر مواد اصلی در ساخت زیورآلات رزینی می باشند که در رابطه با درصد اختلاط رزین و هاردند باید افزود بسته به نوع رزینی که استفاده می کنید این مقدار متفاوت خواهد بود.

 

آموزش ساخت زیورآلات رزینی

 

 

 

 

آموزش ساخت زیورآلات رزینی - آموزش ساخت زیورآلات رزینی

در ادامه مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی مراحل مربوط به ساخت انواع انگشتر که ترکیبی از چوب و رزین می باشد را شرح داده است. برای ترکیب چوب و رزین اپوکسی به منظور ساخت انواع گردنبند، انگشتر، دستبند، گوی و ... به ابزارآلات نجاری نیازمند خواهید بود همچنین مراحل انجام کار دربردارنده جزئیاتی است که مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی به صورت گام به گام آموزش داده است. برای ساخت انواع گردنبند رزینی به صوزت اشکال متفاوت نظیر قلب، دایره، مربع و گردنبندهای کروی شکل نیازمند انواع قالب های سیلیکونی خواهید بود که به راحتی می توانید از فروشگاه های وسایل هنری خریداری نمایید.    

آموزش ساخت زیورآلات رزینی - آموزش ساخت زیورآلات رزینی

لازم به ذکر است بخش دیگری از مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی دربردارنده آموزش ها یمربوط به ساخت انواع گوی کروی شکل به کمک رزین اپوکسی می باشد. با تمااشی کامل مجموعه آموزش نحوه ساخت زیورآلات رزینی به صورت جز به جز فرایند ساخت انواع گردنبند، دستبند، انگشتر، گوی و لامپ های هیبریدی را فرا خواهید گرفت. همچنین نحوه ساخت Diamond Glass-دایموند گلس از دیگر موارد مطرح شده در مجموعه آموزش ساخت زیورآلات رزینی می باشد.



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت زیورآلات رزینی , ساخت زیورآلات رزینی , زیورآلات رزینی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
کاملترین آموزش اوریگامی مقدماتی
یک شنبه 26 اسفند 1397 ساعت 12:44 | بازدید : 50 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش اوریگامی مقدماتی

 

آموزش اوریگامی مقدماتی که امروزه طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده، با هدف خلق طرح هایی جالب از کاغذ به آموزش این هنر جذاب می پردازد. اوریگامی که برای اولین بار در ژاپن به وجود آمد، در لغت به معنای «تا کردن کاغذ» می باشد. شما با استفاده از مجموعه آموزش اوریگامی مقدماتی قادر به ایجاد طرح های مختلف و جالب زیادی، تنها توسط یک برگ کاغذ مربع شکل خواهید بود. به طوریکه در طول این روش هرگز نیازی به بریدن کاغذ نخواهید داشت و فقط با تا کردن کاغذ به صورت های مختلف، می توانید شکل های متنوعی را ایجاد نمایید.

 

آموزش اوریگامی <a  data-cke-saved-href='/cat/64835/introduction-to-computers' href='/cat/64835/introduction-to-computers' target='_blank' title='مقدماتی' >مقدماتی</a> 1



:: برچسب‌ها: اوريگامي , ساخت اوریگامی , آموزش اوریگامی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
کاملترین آموزش زبان آلمانی از پایه
یک شنبه 26 اسفند 1397 ساعت 12:32 | بازدید : 61 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زبان آلمانی از پایه

 

آموزش زبان آلمانی از پایه یکی از کاملترین مجموعه ها در زمینه آموزش زبان آلمانی می باشد که از سطح A1 برای افراد مبتدی شروع شده و تا سطح C1 برای گروه های پیشرفته تر پیش می رود. بخش اول مجموعه آموزش زبان آلمانی از پایه تنها دو سطح A1 و A2 و تا حدودی سطح B1 را در بر می گیرد اما به زودی سایر سطوح پیشرفته تر نیز ارائه خواهد شد.

 

آموزش زبان آلمانی از پایه1

 

آموزش زبان آلمانی از پایه

آموزش زبان آلمانی از پایه در سطح A1 به آموزش حروف الفبای آلمانی طی دو درس پرداخته و نحوه صحیح تلفظ حروف در زبان آلمانی را به طور کامل شرح می دهد. حرف R یکی از حروفی است که در بسیاری از زبان ها مانند فرانسه، انگلیسی و به ویژه زبان آلمانی نسبت به سایر حروف تلفظ مشکل تری دارد اما مجموعه آموزش زبان آلمانی از پایه به طور ویژه به آموزش نحوه تلفظ صحیح این حرف در بسیاری از کلمات آلمانی مبادرت ورزیده است.

آموزش زبان آلمانی از پایه 

افعال با قاعده، عبارات کاربردی برای افراد مبتدی و ترتیب کلمات از دیگر مباحثی است که مجموعه آموزش زبان آلمانی از پایه در سطح A1 به آن پرداخته است همچنین نحوه بیان بسیاری از اصطلاحات و عبارات ضروری روزمره را نیز بیان کرده است. در ادامه سطح A2-B1 مجموعه آموزش زبان آلمانی از پایه به شرح کامل قیدهای زمان، زمان حال کامل و بیش از صد عبارت کاربردی و ضروری مناسب برای سطح A2 پرداخته و اطلاعات بسیاری در اختیار علاقمندان به زبان آلمانی قرار می دهد. 

آموزش زبان آلمانی از پایه

باید افزود حروف ربط در زبان آلمانی، تفاوت میان schon-schȫn و نحوه تشکر از دیگر مباحثی است که مجموعه آموزش زبان آلمانی از پایه آموزش داده است. زبان آلمانی یکی از 5 زبان پرکاربرد دنیا بوده و بیش از 95 میلیون نفر در جهان به این زبان صحبت می کنند. افراد بسیاری به دلایل متعدد از قبیل سفر به آلمان و ادامه تحصیل در این کشور یا آشنایی با فرهنگ آلمانی علاقمند به یادگیری زبان آلمانی می باشند اما باور عموم بر این است که زبان آلمانی یکی از سخت ترین زبان هاست.



:: برچسب‌ها: آموزش زبان آلمانی از پایه , آموزش زبان آلمانی , آموزش زبان آلماني a1 , آموزش زبان آلماني a2 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
کاملترین آموزش آرایشگری مردانه
یک شنبه 26 اسفند 1397 ساعت 12:12 | بازدید : 58 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش آرایشگری مردانه جدیدترین مدل های مو مردانه در سال 2017 را به علاقمندان آموزش می دهد. آموزش آرایشگری مردانه شامل سه بخش میباشد که توسط دو آرایشگر حرفه ای تمامی آموزش ها ارائه شده است. یکی از بخش های آموزش آرایشگری مردانه به نحوه کوتاه کردن موی بچه های خردسال در سنین 1 تا 12 سال اختصاص یافته و انواع مدل های مختلف برای بچه ها با فرم سر و صورت متفاوت را آموزش میدهد.

 

 

آموزش آرایشگری مردانه 1



:: برچسب‌ها: آموزش آرایشگری مردانه , آموزشگاه آرایشگری مردانه , آرایش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
کاملترین آموزش آشپزی
یک شنبه 26 اسفند 1397 ساعت 11:57 | بازدید : 48 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش آشپزی  یکی از بهترین و پر طرفدارترین پکیج های آموزش آشپزی پیشرفته در جهان به شمار می رود. شما با خرید پکیج آموزش آشپزی بین المللی قادر خواهید بود هزاران نوع غذای جدید و متنوع را تهیه کنید. اگر از غذاهای تکراری خسته شده اید و تمایل به یادگیری دستور پخت غذاهای بیشتری را دارید، ما به شما پکیج آموزش آشپزی بین المللی را پیشنهاد می کنیم.

 

آموزش <a  data-cke-saved-href='/cat/64805/cooking' href='/cat/64805/cooking' target='_blank' title='آشپزی' >آشپزی</a> بین المللی1



:: برچسب‌ها: آموزش آشپزی , آشپزی , غذاهای ایرانی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
کاملترين آموزش نصب آسمان مجازي
یک شنبه 26 اسفند 1397 ساعت 11:34 | بازدید : 51 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

ماده اولیه سقف های کشسان از pvc تشکیل شده، این درحالی است که این سقف ها ضخامت اندکی داشته و وزن بسیار کمی دارند؛ در نتیجه استفاده از سقف کشسان در کاهش وزن ساختمان تاثیر بسزایی دارد. مجموعه آموزش سقف کشسان و آسمان مجازی مراحل نصب سقف کشسان را به طور کامل و گام به گام آموزش می دهد.روش نصب سقف کشسان بسیار آسان است فقط کافیست ابزار و لوازم مورد نیاز را در اختیار داشته باشید. این دوره آموزش آسمان مجازی مرحله به مرحله تکنیک های نصب اصولی سقف کشسان را آموزش می دهد.

 

 

 

 

آموزش نصب آسمان مجازی و سقف کشسان 1



:: برچسب‌ها: آموزش نصب آسمان مجازی , نصب آسمان مجازی , سقف کشسان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پیانو به زبان ساده بصورت تصویری
پنج شنبه 23 اسفند 1397 ساعت 12:18 | بازدید : 49 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش پیانو به زبان ساده

 

مجموعه آموزش پیانو به زبان ساده حاوی بیش از 2300 دقیقه فیلم آموزشی در رابطه با آشنایی کامل پیانو و نحوه نواختن آن می باشد. مجموعه آموزش پیانو به زبان ساده سعی کرده تا در طی بخش های متعدد در ابتدا آموزش های اولیه پیانو و نت ها را برای علاقه مندان توضیح دهد و در ادامه پس از آشنایی با پیانو و اصول اولیه نواختن، نوازندگی در سطح حرفه ای و تمرین هایی متناسب را بیان می کند. همچنین در این مجموعه در قالب فایل متنی نت های پیانو، اشتباهات رایج افراد در شروع یادگیری را به همراه نکات حائز اهمیت ارائه می دهد.

 

 

 

 

 

 

مجموعه آموزش پیانو برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به ویدیو های ارائه شده در آموزش پیانو به زبان ساده می توان این مجموعه را به تمامی علاقه مندان به موسیقی و نواختن پیانو پیشنهاد کرد. مجموعه آموزش پیانو به زبان ساده با در برداشتن آموزش هایی مناسب کودکان، افراد مبتدی و همچنین نوازندگی حرفه ای باعث گردیده تا این مجموعه مناسب علاقه مندان با هر سطح آموزشی باشد. افرادی که هنوز فرصت یادگیری و نوازندگی پیانو را تجربه نکرده اند یا مشغول یادگیری پیانو در کلاس های موسیقی می باشند با مشاهده این مجموعه بر معلومات خود افزوده و می توانند با سرعت بیشتری به هدف خود دست یابند.

 

•چرا نواختن پیانو را فرابگیریم؟

اگر با علاقه مندان به دنیای موسیقی و هنر نوازندگی صحبتی کرده باشید، خواهید دانست که هر کدام از آنها بسته به علاقه و حس درونی خود مایل به نواختن یک ساز مشخص می باشند. برخی مایلند تا انگشتانشان به تارهای ساز هایی مانند تار، سه تار و .... برخورد کند و یا برخی علاقه مند به نوع گرفتن ویولون توسط دست می باشند. در  این بین افرادی هستند که تمایل به نواختن ساز با صفحه کلید دارند و در بین اینگونه ساز ها، ساز مشهور پیانو را انتخاب می کنند. پیانو به دلیل تولید دامنه وسیعی از صدا، لقب ساز مادر را به خود اختصاص داده است. برای موفقیت در زمینه نوازندگی این ساز ارزشمند نیازمند آموزشی صحیح، تمرین مستمر و سرعت مناسب ریتم می باشیم. نواختن ساز پیانو آرامشی شگرف به انسان بخشیده و از لحاظ روحیه و انرژی در انسان تعادلی قابل توجه برقرار می کند. از  طرفی در جامعه نواختن ساز مانند فراگیری زبان خارجه' >زبان خارجه و ورزش' >ورزش دارای اهمیت یکسانی می باشد و خانواده ها سعی می کنند تا با درنظر گرفتن علاقه و استعداد فرزندانشان، آنها را به کلاس های موسیقی بفرستند.

 



:: برچسب‌ها: پیانو , پیانو برای همه , نت ها پیانو , آموزش پیانو به زبان ساده , آموزش پیانو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر یخچال فریزر بصورت تصویری
پنج شنبه 23 اسفند 1397 ساعت 11:57 | بازدید : 96 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر یخچال فریزر

 

آموزش تعمیر یخچال فریزر که دربردارنده بیش از 16 ساعت ویدئو آموزشی می باشد به آموزش تعمیر یخچال های ساید بای ساید، تعمیر یخچال های تک درب و تعمیر یخچال های فریزر بالا و کشویی پرداخته است. تعمیرات آب سرد کن، یخ ساز و درب یخچال تنها بخشی از آموزش های این مجموعه آموزشی است. نحوه تعویض قطعات مختلف یخچال، بررسی مشکل نشتی آب، خنک نکردن و مشکل یخ زدگی فریزر، بخشی دیگر از مواردی است که مجموعه آموزش تعمیر یخچال فریزر در اختیار علاقمندان قرار داده است. ویدئوهای آموزشی با کیفیت، گام به گام بودن آموزش ها و بیان نکات کلیدی در تعمیرات وسایل برقی از ویژگی های بارز مجموعه آموزش تعمیر یخچال فریزر می باشد.

آموزش تعمیر یخچال فریزر برای چه کسانی مناسب است؟ 

آموزش تعمیر یخچال فریزر برای کلیه کسانی که به تعمیرات یخچال علاقمند هستند مناسب بوده و نداشتن اطلاعات و تخصص در این زمینه و همچنین بی تجربگی خود دلیلی بر تهیه کامل این مجموعه آموزشی می باشد. آموزش تعمیر یخچال فریزر از آن جهت که تعداد زیادی ویدئو آموزشی به منظور تعمیر بخش های مختلف یخچال دارد می تواند برای تعمیرکاران نیز مناسب بوده و در پیشرفت کاریشان کمک فراوانی بنماید. بنابراین اگر برای اولین بار به دنبال فراگیری اصولی تعمیرات یخچال می باشید یا علارغم سالها تجربه در زمینه تعمیر کاری، نیازمند گسترش اطلاعات کاریتان می باشید، مجموعه آموزش تعمیر یخچال فریزر بدون شک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر یخچال فریزر , آموزش تعمیر یخچال و فریزر , آموزش تعمیر یخچال , یخچال ساید بای ساید , یخچال سامسونگ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
فیلم آموزش TRX در خانه
پنج شنبه 23 اسفند 1397 ساعت 11:33 | بازدید : 73 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش TRX در خانه 

 

مجموعه آموزش TRX در خانه با بیش از 40 ساعت فیلم آموزشی توانسته با ارائه تمرینات گوناگون TRX و نیز راهنمایی های مفید مربیان حرفه ای در این ورزش' >ورزش، افراد را برای فرا گرفتن این ورزش' >ورزش و همچنین رسیدن به اندامی زیبا و خوش فرم کمک نماید. مجموعه آموزش TRX در خانه شامل پنج بخش می باشد که در ابتدا به نحوه انجام ورزش' >ورزش TRX در باشگاه و خانه پرداخته و در ادامه شیوه نصب کش های TRX، تی آر ایکس برای آقایان در دو پارت، تی آر ایکس برای سالمندان و تی آر ایکس برای بانوان' >بانوان را در سه پارت ارائه می کند که هر کدام از این بخش ها به تمامی آموزش ها و نکات موجود می پردازد. ورزش' >ورزش TRX مانند بسیاری ازورزش' >ورزش ها مختص سن خاصی نبوده و به همین دلیل آموزش TRX در خانهحرکات مناسبی را برای بانوان' >بانوان عزیز، آقایان و همچنین سالمندان آموزش می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه آموزش TRX در خانه برای چه کسانی مناسب است؟

آموزش TRX در خانه شامل همه سنین شده و ورزشکاران عزیز، بانوان' >بانوان و سالمندان در هر سطحی از قدرت بدنی با مشاهده فیلم های آموزشی این مجموعه می توانند به سطحی بالا در انجام حرکات TRX برسند. آموزش TRX در خانه همه تمرینات موجود در این ورزش' >ورزش را به گونه ای اصولی توسط مربیان کار آزموده آموزش می دهد. شما با انجام تمرینات آموزش TRX درخانه می توانید همه عضلات بدن خود را به چالش کشیده و با سفت کردن عضلات باعث فشار بر روی چربی های اضافی شده و بدن خود را خوش فرم کنید. بنابراین با توجه به آموزش های ارائه شده توسط آموزش TRX در خانه این مجموعه کم نظیر به تمامی افراد علاقه مند به ورزش' >ورزش TRX در سنین مختلف و با هر سطحی از قدرت بدنی توصیه می گردد.

 

•چرا ورزش TRX را فرابگیریم؟

ورزش TRX با تمرینات قدرتی و کششی خود باعث تقویت کلیه عضلات شده و با فشاری که بر روی تمامی قسمت های مختلف بدن می آورد باعث چربی سوزی بیشتر و بهتری می گردد. همچنین افرادی که از سایز زیاد قسمت های مختلف بدن خود گلایه داشته و مایلند تا به آسانی کاهش سایز داشته باشند می توان ورزشTRX را به آنان پیشنهاد نمود. بنابراین دستیابی به اندامی عضلانی، دلخواه و عاری از چربی با ورزش' >ورزش TRX در کمترین زمان میسر می باشد. اکثر ورزشکاران نیز با انجام تمرینات TRX، خود را برای انجام مسابقات ورزش' >ورزش تخصصی آماده می کنند.TRX همچنین برای درد های آرتروز مفید بوده و با تمرکز بر اندام میانی بدن باعث تقویت آنها می شود. افراد با انجام TRX پس از گذشت دو الی سه ماه شاهد تغییرات شگرفی در اندام خود می گردند. ناگفته نماند که TRX مانند بسیاری از ورزش' >ورزش ها برای جلوگیری از آسیب، نیازمند آموزش اصولی بوده و برای حصول نتیجه بهتر، باید TRX باورزش' >ورزش های هوازی نظیر پیاده روی در هم آمیخته شود.

 



:: برچسب‌ها: TRX, آموزش TRX درخانه , آموزش تمرینات TRX , آموزش حرکات TRX , آموزش تی آر ایکس در خانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش شنا بصورت مرحله به مرحله
چهار شنبه 22 اسفند 1397 ساعت 13:15 | بازدید : 43 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش شنا

 

مجموعه آموزش شنا یکی از جامع و ارزشمند ترین مجموعه های آموزش شنا می باشد که توانسته با ارائه سه بخش، تمامی سطوح شنا را با توجه به سطح آنها در ترتیبی مشخص بیان کند. مجموعه آموزش شنا با داشتن بیش از 500 دقیقه فیلمآموزشی، به آموزش شنا برای کودکان، مبتدیان و افراد حرفه ای می پردازد. در مجموعهآموزش شنا علاوه بر آموزش انواع شنا از جمله کرال سینه، شنا 2400 متر، شنا کرال پشت، شنا پروانه، شنا قورباغه، آموزش مطالبی نظیر شنا برای کودکان، غریق نجات و تجهیزات شنای حرفه ای را توسط ویدیو هایی با کیفیت و همچنین نحوه انجام انواع شنابه همراه نکات حائز اهمیت در قالب فایل متنی ارائه می کند.

 

 

 

 

 

 

مجموعه آموزش شنا برای چه کسانی مناسب است؟

شنا یکی از ورزش' >ورزش های قدیمی می باشد که پیامبر اکرم (ص) نیز در کنار اسب سواری و تیراندازی  به فراگیری آن توصیه کرده اند. در بین ورزش' >ورزش های آبی شنابه دلیل عدم محدودیت سنی در یادگیری، دارای طرفداران زیادی می باشد و علاقه مندان با هر سطح از قدرت بدنی می توانند حرکات این ورزش' >ورزش روح بخش را فرا بگیرند.

 

•چرا شنا را فرابگیریم؟

همانطور که ذکر شد علاوه بر توصیه پیامبر گرامی اسلام، این ورزش' >ورزش دارای فواید بسیاری بوده که بر هیچکس پوشیده نمی باشد. در ورزش' >ورزش شنا به دلیل حرکات مختلف عضلات بدن باعث تقویت و شکل گیری مناسب آنها، تقویت و سالم ماندن قلب و عروق، درمان گرفتگی و درد های بدن و ... می گردد. از طرفی این ورزش' >ورزش توسط پزشکان در مواقع ضروری برای درمان درد های سیاتیک و یا بروز دیسک در قسمت های مختلف بدن پیشنهاد داده می شود. همچنین در فصول گرما افراد با انجام شنا می توانند درصد زیادی از گرمای بدن خود را از این طریق رفع نمایند بنابراین با توجه به فواید اینورزش' >ورزش بهتر است تا در فراگیری شنا نیز در کمترین زمان اقدام نماییم.

 

 

 

 

 

 

در پایان این مجموعه آموزشی چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

آموزش شنا با دربرداشتن فیلم های آموزشی با سطوح مختلف سعی کرده تا به کمک علاقه مندان در هر سنی آمده و آنها را برای فعالیت در این ورزش' >ورزش آماده سازد. افراد با مشاهده کامل مجموعه آموزش شنا با داشتن هیچگونه اطلاعات و مهارت در این زمینه، از انواع شنا، نحوه انجام آنها و وسایل مورد نیاز نیز مطلع می گردند. یکی از مواردآموزشی که باعث شده تا این مجموعه از سایر مجموعه ها متمایز گردد آموزش غریق نجات می باشد که توانسته به ارائه تمامی موارد آموزشی بپردازد.

 

•بازارکار غریق نجات در ایران

در حال حاضر با گسترش مراکز تفریحی از جمله مجتمع های آبی، استخر های عمومی و خصوصی، حرفه غریق نجات بسیار مورد توجه می باشد. از آنجایی که فرد غریق نجات باید در مواقع نیاز به سرعت و با مهارت لازم وارد عمل گردد از این رو نیازمند آموزشیصحیح و اصولی می باشد. در بیشتر موارد علاقه مندان به فعالیت در این زمینه  با شرکت در دوره های مخصوص و گذراندن ساعات آموزش عملی به مهارت کافی و لازم دست می یابند. اما مجموعه آموزش شنا با ارائه ویدیو های مختص به آموزش غریق نجات سعی کرده تا این نیاز را مرتفع سازد و افراد با مشاهده این بخش از این مجموعه می توانند با تمرین به توانایی لازم دست یابند.

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش شنا , ورزش 3 , شنا , آموزش شنای پروانه , آموزش شنای قورباغه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
کاملترین آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی
چهار شنبه 22 اسفند 1397 ساعت 12:1 | بازدید : 57 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی کلیه مراحل تعمیر قسمت های مختلف ماشین لباسشویی در انواع و برند های مختلف را به همراه نحوه عیب یابی قطعات و بسیاری مطالب کاربردی دیگر برای علاقه مندان ارائه می کند. آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی با در برداشتن 8 بخش سعی کرده تا نحوه تعمیر اکثر ماشین لباسشویی های موجود در بازار را آموزش دهد و از این رو یک مجموعه کامل در این زمینه محسوب می گردد. قبل از تعمیر هر وسیله ای باید از قطعات و نحوه کارکرد آنها اطلاع کافی داشته باشیم تا بتوانیم به درستی به عیب یابی و تعمیر آنها بپردازیم به همین منظور آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی به این مهم پرداخته و ابزار لازم برای تعمیر ماشین لباسشویی و لوازم خانگی، کتاب آموزش عیب یابی و تعمیر لباسشویی شاخه کاردانش، معرفی اجزای ماشین لباسشویی اتوماتیک و تمام اتوماتیک و آموزش نحوه کارکرد و تعمیر ماشین لباسشویی را در قالب فایل ورد برای شما عزیزان آماده کرده است.

 

 

 

 

 

 

 آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

برایتعمیر ماشین لباسشویی علاوه بر ابزارآلات مرسوم، به تعدادی دستگاه از جمله اهم متر، پراب مولتی متر نوک تیز و خازن سنج نیازمند می باشیم که آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی به گونه ای واضح و دقیق همراه با تصاویر شما را با ظاهر و کارکرد آنها آشنا می کند. آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویینحوه تعمیر ماشین لباسشویی شرکت های جنرال الکتریک، بوش، سامسونگ، ویرپول، بکو، ال جی، هات پوینت، فریجیدر و ایندزیت را در مدل های مختلف طی ویدیو های کامل و با کیفیت آموزش می دهد کهبا مشاهده آنها می توانید به تعمیر ماشین لباسشویی خود در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به تعمیرکار بپردازید. آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی با ارائه تصاویری از مراحل مختلف کار و همچنین معرفی اجزای ماشین لباسشویی اتوماتیک و تمام اتوماتیک به طور جداگانه سعی کرده تا به خوبی این موضوع را برای علاقه مندان ورود به این حرفه بیان کند. 

آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی

آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در حال حاضر شامل یک پارت می باشد که به زودی دیگر پارت های این مجموعه نیز جمع آوری و افزوده خواهد شد. آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی در بخش اول به آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی مدل جنرال الکتریک و همچنین نحوه تست و عیب یابی قطعات ماشین لباسشویی طی ویدیو های جامع پرداخته که در صورت مشاهده آنها با کلیه مراحل تعمیر قسمت های مختلف ماشین لباسشویی از ابتدا تا انتها آشنا می شوید. از آنجایی که ماشین لباسشویی وسیله ای برقی محسوب می گردد از این رو در هنگام کار و تعمیر آن باید موارد ایمنی را رعایت کنیم و همچنین از نحوه صحیح استفاده از دستگاه های مخصوص تعمیر ماشین لباسشویی و اتصال آنها به سایر قطعات معیوب مطلع باشیم که در بخش اول به ارائه طریقه کارکرد اهم متر، آزمایش دوام موتور ترموستات، تست هیتر، تست پمپ تخلیه و ... بطور کامل پرداخته است.

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیرات انواع ماشین لباسشویی , آموزش تعمیر ماشین لباسشویی , آموزش تعمیر ماشین لباسشویی ال جی , آموزش تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
کاملترین آموزش ساخت میز با رزین
چهار شنبه 22 اسفند 1397 ساعت 11:21 | بازدید : 60 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت میز با رزین 

 

آموزش ساخت میز با رزین به معرفی مواد و استفاده از این روش در زیباتر کردن طراحی وسایل مختلف می پردازد. در عصر حاضر انسان ها با کمک علوم گوناگون به دنبال کشف و یا ایجاد راهی برای زیبایی و بهتر کردن محیط و کیفیت زندگی خود می باشند. در این بین علم شیمی نیز عقب نمانده و توانسته با آگاهی از ساختار مولکلولی مواد مختلف به تولید ماده جدیدی به نام "اپوکسی" بپردازد. اپوکسی ها توانایی مخلوط شدن با سایر عناصر را داشته و از این رو می توانند دارای ویژگی های گوناگونی باشند.

 

 

 

 

آموزش ساخت میز با رزین

آموزش ساخت میز با رزین با ارائه ویدیو های آموزشی گوناگون و مفید، به یاری علاقه مندان فعالیت در این حوزه آمده است. اپوکسی به دلیل مقاومت بالای خود در برابر گرما، شستشو، عوامل شیمیایی و ... در  بسیاری از موارد نظیر طراحی داخلی و زیبا سازی مکان ها، حوزه زیست شناسی، هنر، کامپوزیت و موارد بسیار دیگری به کار می رود. امروزه جوانان به دلیل مشکل اشتغال، بیش از پیش به کارهای صنعتی و هنری روی آورده و خود نیز سعی دارند تا با فراگیری اصول و نحوه کار به انجام آن پرداخته و از این طریق صاحب درآمد گردند. اپوکسی همچنین در ایجاد طرح های متناسب و هماهنگ با محیط برای زیباسازی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین فرد برای تولید نمونه ای منحصربفرد باید تا حدودی از رنگ ها و هارمونی آنها آگاهی داشته و دارای ذوق و سلیقه باشد. 

آموزش ساخت میز با رزین 

آموزش ساخت میز با رزین شما را با به کار بردن رزین برای زیباتر کردن انواع وسایل نظیر میز، ساعت، کیف و ... آشنا می کند. رزین ماده اصلی اپوکسی است که به دو صورت طبیعی و مصنوعی می باشد. رزین های گوناگونی وجود دارد که بسته به خصوصیتشان در موارد مختلفی استفاده می شوند. آموزش ساخت میز با رزین با ارائه بیش از 12 ساعت ویدیو شما را با نحوه ترکیب رزین با هاردنر و رنگ ها و همچنین طرح های گوناگون حاصل از اپوکسی آشنا می سازد. از آنجا که گام اول کار با اپوکسی، مخلوط کردن رزین با سایر مواد می باشد به همین منظور در بخش نخست آموزش ساخت میز با رزین شما با مطالب مهمی در مورد مخلوط کردن رزین با هاردنر و رنگ ها، مقدار آنها و همچنین نحوه صحیح مخلوط کردن آشنا خواهید شد. همچنین در ادامه مطالبی در مورد شناخت رنگ های رزین اپوکسی، ماهیت رزین، فرمول مخلوط کردن رزین و آموزش گام به گام ساخت میز چوبی با رزین اپوکسی را در قالب فایل پی دی اف ارائه می کند. نا گفته نماند که در انجام هر کاری نکات مهمی نیز وجود دارد که در صورت رعایت آنها می توان از اشتباهات احتمالی پیشگیری کرد. در نتیجه با مشاهده ویدیو های این بخش می توانید از کلیه نکات و نحوه انجام کار به طور کامل مطلع گردید.



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت میز با رزین , آموزش ساخت میز رزینی , آموزش ساخت میز با رزین اپوکسی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت کندو زنبور عسل
سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 12:44 | بازدید : 41 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت کندو عسل

 

آموزش ساخت کندو عسل مراحل ساخت انواع کندوی زنبور عسل را طی دو پارت به همراه فایل هایی در رابطه با ابعاد و انواع کندو ها و موارد دیگر برای علاقه مندان ورود به این حرفه آموزش می دهد. آموزش ساخت کندو عسل در پارت اول مراحل ساخت کندو دادانت، کندو شیشه ای و کندو های افقی را به همراه توضیحاتی در رابطه با ابعاد کندو، انواع کندو، بررسی کندو مدرن در ایران، ویژگی های چوب مورد استفاده کندو و کندو های روان در قالب فایل پی دی اف ارائه می کند. پارت دوم آموزش ساخت کندو عسل به مراحل ساخت کندو لانگستروت و کندو مدرن پرداخته و ویدیو های مفید و جامعی نیز در این رابطه دربردارد. کندو دادانت یکی از کندو های جدید می باشد که بسیار مورد توجه پرورش دهندگان زنبور عسل قرار گرفته است.

 

 

 

آموزش ساخت کندو عسل

در بخش نخست آموزش ساخت کندو عسل مراحل ساخت قسمت های مختلف کندو دادانت از جمله استوانه برای نشان ملکه، بدنه کندو، پایه عصاره گیری عسل، پایه های کندو، قفس ملکه، تلسکوپ در بالای جعبه، تهویه، جای دست، شان، قاب، قسمت داخلی بدنه، کف کندو، محفظه گرما برای عسل و همچنین ساخت کندو سه قاب را در سه پارت آموزش می دهد به گونه ای که با مشاهده این ویدیو ها از جزء به جزء مراحل ساخت و همچنین نحوه اندازه گیری و اتصال قطعات آشنا می گردید. سپس آموزش ساخت کندو عسل مراحل ساخت کندو شیشه ای را به همراه نکات قابل توجه بیان می کند. 

آموزش ساخت کندو عسل

همانطور که بیان شد کندو ها دارای تنوع بوده و از لحاظ جنس و شکل با یکدیگر تفاوت هایی دارند که آموزش ساخت کندو عسل سعی کرده مراحل ساخت تمامی کندو ها را برای علاقه مندان و زنبورداران عزیز بیان کند. کندو های افقی یکی دیگر از انواع کندو ها می باشد که آموزش ساخت کندو عسل نیز طی ویدیو های با کیفیت و کاربردی به معرفی و آموزش ساخت کلیه قسمت های کندو از جمله پایه و درپوش آلومینیومی کندوی افقی پرداخته و طی 4 ویدیو مراحل ساخت این کندو را به طور کلی آموزش می دهد.آموزش ساخت کندو عسل در پارت دوم خود نیز مراحل ساخت کندو لانگستروت و کندو مدرن را در دو بخش مجزا بیان می کند.

 

آموزش ساخت کندو عسل

یکی از پر طرفدارترین کندو ها در بین پرورش دهندگان زنبور عسل در سرتاسر جهان، کندو لانگستروت می باشد که جزء کندو های مدرن محسوب شده و از سال های اخیر در ایران نیز مورد استفاده بیشتری قرار می گیرد. اندازه کندوی لانگستروت در کشور های مختلف با یکدیگر تفاوت داشته که این مطلب با جزئیات کامل در فایلی پی دی اف برای شما عزیزان ارائه شده است. آموزش ساخت کندو عسل شما را با مراحل ساخت کندو لانگستروت آشنا کرده و ساخت بدنه کندو، بدنه کندو قدیمی، پایه برای کندو های سنگین، درپوش کندو قدیمی، سلول لانگستروت برای ملکه، شان برای کندو، کندو سه قاب، رنگ کردن و نصب کندو، شان مشترک و قاب برای لانگستروت را به خوبی بیان می کند. 



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت کندو عسل , آموزش ساخت جعبه کندو عسل , آموزش ساخت کندو , آموزش انواع کندو عسل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
کاملترین آموزش پاکسازی صورت
سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 12:32 | بازدید : 65 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پاکسازی صورت

در ظاهر افراد، صورت یکی از اعضای مهم می باشد که در برقراری ارتباط با یکدیگر بسیار تأثیرگذار است. از این رو حفظ سلامتی پوست یکی از دغدغه های هر فرد در تمام طول زندگی اش بوده و برای حفظ و بهبود آن به انواع پاکسازی پوست خانگی یا پزشکی روی می آورد. در حال حاضر با پیشرفت علم پزشکی روش های نوین پاکسازی برای زیباتر کردن هر چه بیشتر پوست به وجود آمده که توسط این شیوه ها می توان به از بین بردن لکه ها و ایجاد شفافیت آن کمک کرد. اکنون با وجود افزایش آلودگی ها، تغییر زاویه تابش خورشید و دیگر عوامل مخرب در زیبایی پوست باعث روی آوردن هر چه بیشتر افراد به سمت انواع پاکسازی پوست شده است. در حال حاضر روش های متعددی برای سلامتی و بهبود زیبایی پوست در کلینیک ها و بعضأ در سالن های زیبایی ارائه می گردد و افراد با مراجعه به آنها در مدت کوتاهی با پوستی شفاف، صاف و عاری از هر گونه لک مواجه می شوند. آموزش پاکسازی صورت کلیه روش های موجود برای پاکسازی پوست را به گونه ای دقیق و کامل آموزش داده و تمامی نکات مربوط به طریقه انجام پاکسازی و همچنین مراقبت های قبل و بعد از آن را بیان می کند.

 

 

آموزش پاکسازی صورت – آموزش پاکسازی صورت

آموزش پاکسازی صورت با ارائه بیش از 32 ساعت فیلم آموزشی توانسته کلیه موارد لازم و همچنین نحوه انجام انواع پاکسازی پوست را بیان کند تا با مشاهده این مجموعه بتوانید به راحتی برای خود و یا دیگر عزیزانتان روش های پاکسازی را به کار بگیرید. آموزش پاکسازی صورت در ابتدا با ارائه فیلم های ویدیویی گوناگون به "آموزش درماپلنینگ" پرداخته و این روش را بطور کامل شرح داده و نیز متخصصان نکات لازم و مهمی را در میان آموزش برای شما علاقه مندان عزیز بیان می دارند. از آنجا که وجود سلول های مرده و موی زاید بر روی صورت باعث از بین رفتن زیبایی و شادابی آن شده، درماپلنینگ به کمک ابزار خود "تیغ مخصوص" به رفع این موارد کمک کرده و در مدت کوتاهی باعث صافی و شفافیت هر چه بیشتر پوست صورت شما می گردد. 

 

آموزش پاکسازی صورت – آموزش پاکسازی صورت

در کنار آموزش درماپلنینگ، مجموعه آموزش پاکسازی صورت به آموزش درمارولینگ پرداخته و با ارائه فیلم های با کیفیت و مختلف کلیه موارد لازم و حائز اهمیت را به همراه نکات شرح می دهد. این روش که توسط ابزاری به نام "درمارولر" انجام می شود باعث حفظ شادابی و جوان سازی پوست، از بین بردن لک و جای جوش و دیگر مشکلات پوستی می گردد. این روش در مقایسه با سایر روش های پاکسازی پوست دارای خطر کمتری بوده و با صرف هزینه بسیار اندک می توانید در کمترین زمان به پوستی درخشان دست پیدا کنید. آموزش درمارولینگ در آموزش پاکسازی صورت فیلم هایی در رابطه با آموزش مرحله به مرحله، نحوه انجام درمارولینگ، نحوه استفاده این روش در مشکلاتی نظیر جای جوش، طریقه ضد عفونی کردن درمارولر و نکات حائز اهمیت دیگری را ارائه می کند. همچنین طی مشاهده 16 فایل ویدیویی با اشتباهات رایج، آشنایی با انواع درمارولر ها، درمارولینگ در محدوده چشم و ... آشنا خواهید شد.

 

 

آموزش پاکسازی صورت – آموزش پاکسازی صورت

آموزش پاکسازی صورت پس از بیان روش های درماپلنینگ و درمارولینگ به معرفی شیوه میکرودرم می پردازد. این روش در مقایسه با شیوه های قبلی دارای مراحل بیشتری بوده و به کمک دستگاه خاصی به رفع سلول های مرده و افزایش تولید کلاژن می پردازد. میکرودرم باید در محیطی کاملأ بهداشتی توسط متخصص انجام شود و قبل و بعد از انجام آن نیازمند مراقبت های ویژه ای است. در کنار معرفی مفاهیم پایه و آموزش گام به گام میکرودرم توسط متخصصین به معرفی و نحوه استفاده از دستگاه میکرودرم خانگی "pmd" نیز می پردازد. دستگاه pmd اکنون در کلیه فروشگاه های لوازم آرایشی موجود بوده و با دانستن نحوه استفاده از آن و رعایت یک سری از نکات می توانید خود نیز برای بهبود پوستتان گامی مفید بردارید. 



:: برچسب‌ها: آموزش پاکسازی صورت , آموزش درماپلنينگ , آموزش درمارولينگ , آموزش ميکرونيدلينگ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پیلاتس در خانه
سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 11:58 | بازدید : 55 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پیلاتس در خانه

تناسب اندام از یک طرف، سلامتی و جوانی از طرف دیگر دغدغه این روزهای افراد بخصوص خانم هاست. اما باشگاه رفتن و به طور مرتب دنبال کردن ورزش' >ورزش خارج از منزل تقریباً برای بسیاری از افراد غیر ممکن است زیرا مشغله کاری و صرف زمان و هزینه زیاد برای باشگاه و کلاس های ورزشی برای جمع کثیری از مردم ممکن نمی باشد. حال تنها راه حل پیش رو ورزش' >ورزش در خانه است اما آیا بدون هیچ اطلاعات و مربی ای می توان به تنهایی در منزل ورزش' >ورزش کرد؟

 

 

آموزش پیلاتس در خانه – آموزش پیلاتس در خانه

اگر تناسب اندام و جوانی یکی از خواسته های شماست اما وقت و هزینه کافی برای شرکت در کلاس های ورزشی و باشگاه را ندارید، مجموعه آموزش پیلاتس در خانهبهترین انتخاب برای شما خواهد بود. آموزش پیلاتس در خانه که دربردارنده بیش از چندین سرفصل آموزشی است دارای سه فصل آموزشی برای افراد مبتدی، متوسط و پیشرفته می باشد. همچنین بخشی از ویدئوهای این مجموعه آموزشی به آموزش پیلاتس برای آقایان اختصاص یافته است.

 



:: برچسب‌ها: پیلاتس , ورزش پیلاتس , حرکات پیلاتس , پیلاتس و لاغری , ایروبیک , ورزش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
کاملترین آموزش بافت مو
سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 11:37 | بازدید : 44 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بافت مو یکی از قدیمی ترین مباحث آرایشی بشر است، طوری که هر منطقه ی جغرافیایی بسته به شرایط خود بافت موی منحصر به فردی داشته است که بیانگر آموزش بافت موی متفاوت می باشد. با گسترش روند جهانی شدن، آموزش بافت مو از حالت منطقه ای تغییر پیدا کرده و اکنون می توان آموزش بافت مو را در هرجایی از جهان تجربه کرد. البته گفتنی است که برخی از انواع آموزش بافت مو مانند آموزش بافت موی آفریقایی یا آبشاری تنها برای افراد خاصی قابل اجرا است زیرا نیازمند ویژگی هایی مثل جنس خاص یا طول مشخص می باشد.

 

 

 

 

 

آموزش بافت مو - آموزش بافت مو

آموزش بافت مو در حال حاضر برای اهداف متفاوتی استفاده می گردد که مهم ترین آن ها زیبایی است. آموزش بافت مو به عنوان یک شیوه ی آرایشی که به مواد اولیه ی زیادی احتیاج ندارد و در واقع حاصل شکل خاص خود مو است، اهمیت زیادی در مراسم مختلف مانند مهمانی ها، عروسی، تولد و غیره دارد. آموزش بافت مو نیز مانند سایر شیوه های آرایشی، دارای سبک ها و شیوه های متعددی است که آموزش بافت مو را برای مناسبت های گوناگون مناسب می سازد. هرچند هدف نهایی آموزش بافت مو زیبایی است، اما باید به هماهنگی سبک و موقعیت نیز توجه داشت.

آموزش بافت مو - آموزش بافت مو

آموزش بافت مو برای برخی از افراد هدف دیگری جز زیبایی نیز دارد. کاربرد دیگر آموزش بافت مو، نگهداری از موهای بلند است که شست و شو، نظافت و رسیدگی خاص خود را می طلبد. افرادی که موهای خیلی بلند دارند، با آموزش بافت مو می توانند راحت تر حمام کنند، بدون این که مجبور باشند متحمل زحمت زیادی شوند. آموزش بافت مو به افراد کمک می کند تا حجم زیاد مو را در قالب دسته های منظم رسیدگی ونگهداری کنند، بی آن که نگران مشکلات آن باشند. آموزش بافت مو که برای این هدف استفاده می شود معمولا محکم تر و طولانی مدت تر است تا برای مدت زیادی نیاز به تجدید بافت نباشد.

آموزش بافت مو - آموزش بافت مو

آموزش بافت مو گاهی نیز تنها با هدف سرگرمی انجام می گیرد. حتما می دانید که در زمان های گذشته که مردم وقت زیادی را با یکدیگر می گذراندند و آموزش بافت مو یکی از راه های گذران وقت و انتقال هنر و احساسات بود. در واقع ریشه ی آموزش بافت موی فعلی نیز از همان جاست. البته در دوران معاصر، آموزش بافت مو از جمع های صمیمی به آرایشگاه ها و سالن های زیبایی منتقل شده اما هم چنان اهمیت و محبوبیت خود را حفظ نموده است. در ادامه، با سبک های مختلف آموزش بافت مو آشنا خواهیم شد و آن ها را به اختصار توضیح می دهیم.

آموزش بافت مو - آموزش بافت مو

آموزش بافت مو همان طور که گفته شد، سبک های مختلفی دارد. شاید بافت آبشاری مو را بتوان مشهورترین و پرطرفدارترین سبک آموزش بافت مو دانست. در این سبک که از نامش پیداست، موها به صورت آبشاری و آویخته حالت می گیرند تا ظاهری زیبا پیدا کنند. بافت موی آبشاری خود دارای انواعی مانند آبشاری فرانسوی، ضربدری، اف ست، فاکس، قیچی، دوتایی، چهارتایی، قوسی و... می باشد که تمام آموزش اجرای این انواع را در مجموعه ویدئوهای گردآوری شده خواهید دید. دومین بافت مشهور، بافت آفریقایی (با اکستنشن و بدون اکستنشن) است. در این بخش علاوه بر فایل های ویدئویی آموزش بافت بلند، درختی، بلوکی، مثلثی، کورن رو، بلند و درشت، یک عدد فایل پی دی اف برای آشنایی با بافت آفریقایی درنظر گرفته شده است.



:: برچسب‌ها: آموزش بافت مو , آموزش بافت تخصصی مو , آموزش بافت مو دخترانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تتوی صورت بدون درد و خونریزی
سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 11:24 | بازدید : 42 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تتوی صورت

 

آموزش تتوی صورت یکی از زیرشاخه های هنر تتو یا تاتو می باشد که توسط متخصصان و هنرمندان این کار انجام می پذیرد. اخیرا آموزش تتوی صورت در آرایشگاه ها نیز رونق زیادی یافته است که البته کاری ظریف تر از تتوی بدن است. ماشین های مورد استفاده در آموزش تتوی صورت کوچک تر از انواع طراحی  برای بدن هستند زیرا برای نواحی ظریف مانند لب و پلک به کار میروند و طبیعتا از سوزن های متفاوتی استفاده می کنند. البته کلیت تتوی بدن و تتوی زیبایی صورت یکسان است و در هر دو مورد یک جوهر با رنگ دلخواه وارد لایه ی زیرین پوست می شود تا برای مدت طولانی و تقریبا دائمی باقی بماند.

 

 

 

 

آموزش تتوی صورت - آموزش تتوی صورت

آموزش تتوی صورت با اهداف متفاوتی انجام می شود. برخی افراد می خواهند که با تتوی لب و ابرو و خط چشم، آرایش دائمی داشته باشند تا از زحمت آرایش کردن هرروزه راحت باشند. آموزش تتوی صورت برای این افراد کاملا مناسب است زیرا می توانند با انتخاب رنگ مورد نظر خود، حالت یک رژلب دائمی برای خود ایجاد نمایند. البته لازم به ذکر است که تتوی قسمت هایی مثل لب کاملا دائمی نیست و نیمه دائم نامیده می شود زیرا بعد از مدتی رنگ خود را از دست می دهد و نیاز به تجدید تتو دارد اما این مدت حداقل یک سال دوام دارد. در مجموعه ای که برایتان تهیه شده است، به طور کامل به جزئیات و اجرای آموزش تتوی صورت برای این هدف پرداخته شده است.

آموزش تتوی صورت - آموزش تتوی صورت

آموزش تتوی صورت برای دسته ی دیگری از افراد کاربرد دارد و آن کسانی هستند که دارای عیوب ظاهری (مثل از دست دادن قسمتی از موهای ابرو بر اثر حادثه یا عوامل ژنتیکی) هستند یا می خواهند ابروها و لب هایی بزرگ تر یا کوچک تر از حالت اولیه داشته باشند و تقارن برایشان اهمیت دارد. این جاست که آموزش تتوی صورت به کمک می آید تا به سادگی زیبایی را به شخص برگرداند. جالب است بدانید آموزش تتوی صورت مخصوص زنان نیست و مردانی با ابروهای ایراد دار یا مبتلا به کچلی زودرس با استفاده ازآموزش تتوی صورت می توانند ظاهر مو را در سر و صورت خود ایجاد نمایند. این بخش از آموزش تتوی صورت نیز پرطرفدار است و در این مجموعه به صورت جامع تدارک دیده شده است.

 

 

 

 

آموزش تتوی صورت - آموزش تتوی صورت

آموزش تتوی صورت همان طور که گفته شد در کلیت با تتوی بدن یکسان است اما معمولا حالت طبیعی چهره را برمی گرداند و طرحی اضافه بر اجزای صورت ندارد. یعنی در آموزش تتوی صورت، تتو روی خود لب و به رنگ لب یا روی ابرو روی خود ابرو برای پر کردن و ترمیم آن اجرا می گردد. مشهورترین شیوه های آموزش تتوی صورت، میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن هستند که تفاوت های اساسی دارند. هر دوی این روش ها در مجموعه ی حاضر موجود است. در ادامه به توضیح این روش ها و ویژگی هایشان می پردازیم.



:: برچسب‌ها: آموزش تاتو , آموزش تتو , آموزش تتوی صورت , آموزش تتو به صورت حرفه ای , آموزش تصویری تتو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
کاملترین آموزش تعمیر تلویزیون
دو شنبه 20 اسفند 1397 ساعت 17:33 | بازدید : 85 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر تلویزیون

 

آموزش تعمیر تلویزیون به عنوان یکی از وسایل پرکاربرد که در تمام خانه ها موجود است، اهمیتی دارد که نیاز به توضیح نیست زیرا همه ی ما در زندگی خود با آموزش تعمیر تلویزیون سروکار داشته ایم که گاهی به دلیل آشنا نبودن با اصول و مقدمات آموزش تعمیر تلویزیون، هزینه ی زیادی برای تعمیر یا تعویض تلویزیون پرداخته ایم.آموزش تعمیر تلویزیون اگر به صورت جدی آموخته شود، به دلیل این که پرمشتری، دائم و سودآور است، می تواند به عنوان یک شغل خدماتی مهم شناخته شود که نیاز به تجهیزات و فضای زیادی ندارد. بنابراین با تهیه ی آموزش تعمیر تلویزیون و مشاهده ی ویدئوهای متخصصان این حوزه می توانید راه ورود به این کار را پیدا نموده و از سال ها تجربه ی دیگران استفاده کنید.

 

 

 

 

آموزش تعمیر تلویزیون - آموزش تعمیر تلویزیون

آموزش تعمیر تلویزیون در گذشته متفاوت بود زیرا تلویزیون های قدیمی دارای لامپ تصویر بودند که به CRT مشهورند اما حالا با پیشرفت تکنولوژی، آموزش تعمیر تلویزیون نیز دگرگون شده است. تلویزیون ها و به طور کلی تر نمایشگرهای فعلی از نوع پلاسما (مدل قدیمی) ال سی دی (LCD) و ال ای دی (LED) می باشند که روش کار و در نتیجه قطعات و آموزش تعمیر تلویزیون متفاوتی دارند. کلیت آموزش تعمیر تلویزیون های جدید یکسان است زیرا ساختار آن ها یکسان می باشد و تنها تفاوت های عمده در روش های باز و بسته کردن و اختلاف جزیی در محل قرارگیری قطعات داخلی آن هاست. با دیدن این مجموعه ی تصویری که از تعمیر واقعی تلویزیون ها تهیه شده است، با آموزش تعمیر تلویزیون ها مخصوصا نوع ال ای دی و ال سی دی و انواع مانیتورها همراه با تست و عیب یابی و مراحل تعمیر و تعویض آشنا می شوید.

آموزش تعمیر تلویزیون - آموزش تعمیر تلویزیون

آموزش تعمیر تلویزیون محدود به تلویزیون ها نیست و شامل مانیتورهای کامپیوتر و نمایشگرهای دیگر مانند نمایشگرهای فروشگاهی نیز می شود. مشکلاتی که ممکن است در آموزش تعمیر تلویزیون وجود داشته باشد شامل مشکلات برق (کابل، اینورتر، پاور)، قطعات داخلی (خازن، مقاومت، دیود یا ترانسیستور معیوب) یا نمایشگر (شکستگی، آب خوردگی یا سوختن پنل، نداشتن نور زمینه یا ایراد درکابل نواری) باشد. هر کدام از این مشکلات راه حل جداگانه ای دارند که به سادگی قابل شناسایی و رفعند. در آموزش تعمیر تلویزیون در سطح مدار، با استفاده از اندازه گیری ولتاژ دو سر قطعات می توان از سالم بودن آن ها مطمئن شد. سپس با داشتن دانش ابتدایی الکترونیک و لحیم کاری، تعویض قطعات کاری ساده است. در مجموعه ویدئوهای آموزش تعمیر تلویزیون، خواهید دید که چطور عیب یابی و تعویض قطعات معیوب انجام می پذیرد.

 

 

آموزش تعمیر تلویزیون - آموزش تعمیر تلویزیون

آموزش تعمیر تلویزیون مزایای زیادی نسبت به آموزش حضوری دارد. آموزش تعمیر تلویزیون به صورت ویدئوهای جامعی است که به صورت قدم به قدم کلاسی مجازی برای شما فراهم می سازد. در دنیای امروز که وقت و هزینه ارزش زیادی دارد، با آموزش تعمیر تلویزیون به صورت مجازی می توانید در وقت و هزینه ی خود برای شرکت در کلاس های آموزش تعمیر تلویزیون حضوری صرفه جویی کنید. نکته ی دیگر این است که ویدئوها قابلیت تکرار دائمی دارند و در صورت لزوم می توان با مشاهده ی مجدد، مطلب را فرا گرفت، در حالی که آموزش های حضوری چنین نیستند. آخرین مساله این که کلاس های حضوری آموزش تعمیر تلویزیون فرصت و امکانات محدودی دارند و نمونه های تمرینی در آن ها کم و اندک است. حتی ممکن است شخص آموزش دهنده تسلط کافی به مباحث آموزش تعمیر تلویزیون نداشته باشد.



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر تلویزیون , آموزش تعمیرات تلویزیون , آموزش تعمیر تلویزیون سامسونگ , آموزش تعمیر تلویزیون ال ای دی , آموزش تعمیر تلویزیون crt ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
کاملترین آموزش تعمیر دستگاه های بازی
یک شنبه 19 اسفند 1397 ساعت 13:39 | بازدید : 53 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر دستگاه های بازی

 

آموزش تعمیر دستگاه های بازی یکی از مشاغل خدماتی است که تا سال ها قبل رونق بسیاری داشت و علت آن فراگیر بودن کنسول های خانگی بازی مخصوصا محصولات ژاپنی مثل سگا و آتاری و کنسول های سونی بود. با رونق کنسول های بازی جدید سونی و مایکروسافت که موسوم به پلی استیشن و ایکس باکس هستند، آموزش تعمیر دستگاه های بازی قدیمی نیز کم رنگ تر شد اما کماکان آموزش تعمیر دستگاه های بازیبه حیات خود ادامه می دهد.

 

بازی"="" titleآموزش="">

 

 

 

آموزش تعمیر دستگاه های بازی - آموزش تعمیر دستگاه های بازی

آموزش تعمیر دستگاه های بازی قدیمی تر که در مورد آن حرف می زنیم، شامل تمام دستگاه های بازی جز کنسول ایکس باکس و پلی استیشن می شوند. آموزش تعمیر دستگاه های بازی درباره ی کنسول های مختلف مانند وی، گیم بوی، آتاری، نینتندو، پی اس پی، سگا، پلی استیشن 1 و 2 (که در ایران به نام سونی شناخته می شد) و از همه مهم تر آرکیدها است. وقتی بحث در مورد آموزش تعمیر دستگاه های بازی است، شاید مهم ترین نوع آن همین آرکیدها باشند. آرکید (Arcade) همان دستگاه های بازیایستاده ای هستند که گاهی به صورت عمومی در محل هایی مانند شهر بازی نصب می شدند و با وارد سکه هرکسی می توانست با آن ها بازی کند.

آموزش تعمیر دستگاه های بازی - آموزش تعمیر دستگاه های بازی

آموزش تعمیر دستگاه های بازی آرکید در آن دوران پیشرفت چشمگیری داشت زیرا قیمت این دستگاه ها و متقاضیان آن بسیار بالا بود. با فراگیری کامپیوترها و شخصی شدن وسایل الکترونیکی هوشمند، آموزش تعمیر دستگاه های بازی جایگاه ویژه ی خود در مشاغل خدماتی را به آموزش تعمیر ایکس باکس و آموزش تعمیر پلی استیشنداد اما آموزش تعمیر دستگاه های بازی برای چند دسته از افراد هنوز بسیار پرکاربرد است. اولین گروهی که آموزش تعمیر دستگاه های بازی را نیاز دارند، کسانی هستند که می خواهند با سیستم های الکترونیک قدیمی آشنا شوند و مقدمات الکترونیک را به صورت عملی بیاموزند. این افراد آموزش تعمیر دستگاه های بازی را تمرینی برای افزایش مهارت خود در شناسایی، کاربرد، عیب یابی و تعمیر بردهای الکتریکی به صورت عملی می دانند و به نحوی در حال کارآموزی هستند.

 

بازی"="" titleآموزش="">

 

 

 

آموزش تعمیر دستگاه های بازی - آموزش تعمیر دستگاه های بازی

آموزش تعمیر دستگاه های بازی برای افراد دیگری نیز کاربرد دارد. مثلا افرادی هستند که هنوز به بازی های قدیمی علاقه مند هستند و طرفدار کنسول های نسل جدید نیستند و آن ها را نمی پسندند. این گروه به علت کمبود وسایل یدکی یا کسی که حرفه ای به آموزش تعمیر دستگاه های بازی بپردازد، خودشان مشغول به این کار می شوند. گروه دیگری که به آموزش تعمیر دستگاه های بازی مشغولند، کلکسیونرهایی هستند که از جمع آوری وسایل قدیمی لذت می برند و دارای مدل هایی هستند که به صورت محدود تولید شده اند. آموزش تعمیر دستگاه های بازی برای نگه داری، عیب یابی و تعمیر این دستگاه ها کاملا مفید است.



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر دستگاه های بازی , آموزش تعمیرات کنسول های بازی , آموزش تعمیر کنسول های بازی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
کاملترین آموزش تعمیر پلی استیشن
یک شنبه 19 اسفند 1397 ساعت 13:28 | بازدید : 70 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر پلی استیشن با فروش بالای کنسول های بازی سونی به اهمیت ویژه ای دست پیدا نموده است. آموزش تعمیر پلی استیشن یکی از مشاغل خدماتی است که در حال حاضر با بالارفتن قیمت های کنسول های بازی درآمدی دو چندان یافته، طوری که تعمیرکارانی هستند که با آموزش تعمیر پلی استیشن و خرید کنسول هایی که به نظر غیرقابل استفاده (به اصطلاح dead) می آیند و تعمیر و فروش مجدد آن ها به درآمدهایی کلان دست پیدا می کنند. اگر به دنبال چنین شغلی هستید و مهارت کافی در زمینه ی الکترونیک دارید، می توانید با مشاهده ی آموزش تعمیر پلی استیشن که به صورت فایل های ویدئویی است، آموزش تعمیر پلی استیشن را شروع کنید.

 

 

 

 

 

آموزش تعمیر پلی استیشن - آموزش تعمیر پلی استیشن

آموزش تعمیر پلی استیشن که به نظر برخی بسیار تخصصی است، مانند تعمیر سایر وسایل الکترونیکی دارای ترفندها و نکاتی می باشد که انجام آن را ساده می کند. آموزش تعمیر پلی استیشن را می توان با آشنایی مناسب با قطعات و کارکرد آن ها فرا گرفت. آموزش تعمیر پلی استیشن مشکلات متعددی را پوشش می دهد که می تواند سخت افزاری یا نرم افزاری باشند و اغلب آن ها مربوط به پورت خروجی تصویر اچ دی ام آی (HDMI) است که در مجموعه ویدئوهای آموزش تعمیر پلی استیشن با آن ها آشنا خواهید شد. از جمله مشکلات سخت افزاری دیگر می توان به نخواندن یا گیر کردن دیسک داخل دستگاه، روشن شدن چراغ های مشهور به چراغ سفید مرگ و در نهایت روشن نشدن دستگاه نام برد. مورد آخر یعنی روشن نشدن دستگاه در آموزش تعمیر پلی استیشن جایگاه مخصوصی دارد زیرا مجموعه ای از عوامل مختلف می توانند در ایجاد آن دخیل باشند.

آموزش تعمیر پلی استیشن - آموزش تعمیر پلی استیشن 

در آموزش تعمیر پلی استیشن، باید بدانیم که اولین و مهم ترین قدم عیب یابی است. اگر ندانیم مشکل از کدام بخش دستگاه است، تعمیر نامناسب می تواند منجر به خرابی بیشتر یا حتی آسیب جدی و از کار افتادن قطعی کنسول گردد. اگر آموزش تعمیر پلی استیشن را فرا گرفته باشید، می توانید اغلب مشکلات را خودتان شناسایی کنید و خرید قطعات یدکی آن را رفع کنید و جلوی اشتباه تعمیرکاران یا تعویض قطعات سالم را بگیرید. بدین ترتیب مجموعه ی آموزش تعمیر پلی استیشن به شما کمک می کند تا خود به تعمیرکاری ماهر در زمینه ی آموزش تعمیر پلی استیشن تبدیل شوید.



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر پلی استیشن , آموزش تعمیر پلی استیشن 4 , آموزش تعمیر پلی استیشن 4 چراغ مرگ , اموزش تعمیر دسته پلی استیشن 4 ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر ایکس باکس بصورت کامل و مرحله به مرحله
شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 12:11 | بازدید : 52 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر ایکس باکس 

 

آموزش تعمیر ایکس باکس با فراگیر شدن کنسول های بازی گسترده تر شده است. آموزش تعمیر ایکس باکس یکی از مهم ترین تعمیرات کنسول هاست که گاهی بسیار ساده انجام می شود و گاهی نیازمند ابزارها و اقدامات خاصی می باشد. آموزش تعمیرایکس باکس علاوه بر رفع ایرادهای این کنسول محبوب مایکروسافت، برای کارهایی مانند پشتیبان گیری و بازیابی، بازگرداندن به تنظیمات کارخانه و تنظیم مجدد، ارتقای نرم افزار و سخت افزار مانند هارددیسک و ... نیز کاربرد دارد که تمام این کارها چون نیاز به باز و بسته کردن کنسول دارد، زیرمجموعه ی آموزش تعمیر ایکس باکس قرار می گیرد.

 

 

 

 

آموزش تعمیر ایکس باکس - آموزش تعمیر ایکس باکس

آموزش تعمیر ایکس باکس در بخش دیگری از خود به طور اختصاصی به عیب یابی سخت افزاری انواع ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان می پردازد. مهم ترین مشکلاتی که در آموزش تعمیر ایکس باکس پیش می آید، مشکل پورت اچ دی ام آی (HDMI)، مشکل خارج نشدن و نخواندن دیسک، نداشتن تصویر و روشن شدن چراغ مشهور به چراغ مرگ و در نهایت روشن نشدن کامل دستگاه است که تمام این مشکلات مرحله به مرحله در آموزش تعمیر ایکس باکس بررسی، عیب یابی، توضیح داده و رفع می گردند. مجموعه ویدئوهای آموزش تعمیر ایکس باکس در زمینه ی سخت افزار کاملا جامع است و با تماشای آن ها می توانید تقریبا تمام مشکلات سخت افزاری ایکس باکس را خودتان رفع کنید یا با شناسایی آن از پرداخت هزینه های بالای عیب یابی که معمولا بی نتیجه می مانند و منجر به تعمیر بیهوده و خرابی بیشتر می شوند جلوگیری کنید.

آموزش تعمیر ایکس باکس - آموزش تعمیر ایکس باکس

آموزش تعمیر ایکس باکس در ادامه به مشکلات نرم افزاری می پردازد که ممکن است برای ایکس باکس ایجاد شود. این مشکلات شامل شناسایی نشدن هارد دیسک، قطع ارتباط و نشان داده نشدن لوگوی اولیه یا مشکلاتی حین اجرا یا لود کنسول یا بازی می شود. بنابراین در آموزش تعمیر ایکس باکس که برای شما آماده کرده ایم، به روش بازسازی مجدد هارددیسک و بازگرداندن به تنظیمات اولیه ی کارخانه با استفاده از نرم افزارهای تحت لینوکس و ویندوز به صورت جداگانه نیز پرداخته شده است تا با این روش آموزش تعمیر ایکس باکس نیز آشنا شوید.

 

 

 

 

آموزش تعمیر ایکس باکس - آموزش تعمیر ایکس باکس

یکی دیگر از قطعاتی که اغلب در معرض خرابی است، دسته یا کنترلر ایکس باکس است. مشکلاتی از این دست معمولا با کار نکردن، سفت و شل شدن یا گیر کردن دکمه ها بروز پیدا می کنند و اگر ترفندهای ساده ی تعمیر و عیب یابی آن را ندانید، ممکن است هزینه ی زیادی به شما تحمیل شود. در بخشی  از ویدئوهای آموزش تعمیر ایکس باکس، به صورت تخصصی به آموزش تعمیر و عیب یابی قطعات دسته اشاره کرده ایم که بسیار کارگشا خواهند بود.



:: برچسب‌ها: XBOX , XBOX360 , آموزش تعمیر ایکس باکس , آموزش تعمیرات ایکس باکس وان , آموزش تعمیرات ایکس باکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر موبایل بصورت کامل و گام به گام
شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 11:40 | بازدید : 67 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر موبایل

 

آموزش تعمیر موبایل با عمومی شدن استفاده از موبایل در جهان تبدیل به یک چالش و در عین حال فرصت گشته است. آموزش تعمیر موبایل از آن جایی معضل است که مشکلات مربوط به این وسایل الکترونیکی پیچیده بی شمار است و عیب یابی آن ها را دشوار می سازد. هم چنین به دلیل تعداد زیاد موبایل های ایراد دار، پیدا کردن تعمیرکاری مطمئن و باتجربه کاری سخت است. همین مشکلات باعث شده است که آموزش تعمیر موبایل تبدیل به فرصتی برای مشکل گشایی و اشتغال زایی مخصوصا در جوانان علاقه مند گردد. با یادگیری مسائل مربوط به سخت افزار موبایل در آموزش تعمیر موبایل می توانید علاوه بر این که با ساختار، مشکلات عمومی و اختصاصی مدل ها و برندها آشنا شوید و ایرادها را بدون مراجعه به تعمیرکار و صرف هزینه رفع کنید، به طور تخصصی به آموزش تعمیر موبایل بپردازید و شغلی پردآمد برای خود ایجاد کنید.

 

 

 

 

آموزش تعمیر موبایل - آموزش تعمیر موبایل

آموزش تعمیر موبایل که در مجموعه ی حاضر برایتان آماده گردیده، شامل مشکلات مختلف سخت افزاری در سطح برد موبایل می باشد که در نگاه اول قابل تشخیص نیست. در آموزش تعمیر موبایل، به تست قطعات الکتریکی می پردازیم که برخی از آن ها فقط زیر میکروسکوپ مخصوص تعمیرات قابل مشاهده اند و از نظر ظاهری مشکلی ندارند. این قطعات فقط با تست های تخصصی با اندازه گیری مقاومت، ولتاژ و شدت جریان مشخص می شوند. برخی دیگر از مشکلات راه حلی ساده دارند که مشاهده ی آموزش تعمیر موبایل ترفند رفع آن ها را به شما می آموزد. مثلا شل شدن کابل روبانی نمایشگر در اثر ضربه می تواند به قطع شدن نمایشگر و نمایش عجیب رنگ ها (آبی شدن، سیاه و سفید شدن، خاموش و روشن شدن، کم رنگ شدن یا خط دار شدن) شود. اگر تعمیرکار باتجربه نباشد و با آموزش تعمیر موبایل آشنایی کافی نداشته باشد، تشخیص اشتباهش می تواند منجر به هزینه ی بسیار بالا برای تعویض نمایشگر شود. این جاست که اهمیت این مجموعه ی باارزش آموزش تعمیر موبایل مشخص می گردد.

 

 

 

 

آموزش تعمیر موبایل - آموزش تعمیر موبایل

آموزش تعمیر موبایل محدود به تعمیر موبایل نیست. در این مجموعه دو بخش کلی داریم که آموزش تعمیر موبایل و آموزش تعمیر تبلت است و در هر بخش به صورت تخصصی و به تفکیک برند و مدل، مشکلات بررسی و رفع می شوند. شیوه ی فیلمبرداری منحصر به فرد این ویدئوها که با چند دوربین همزمان (روی سر از زاویه ی دید تعمیرکار، رو به رو برای دیدن چهره ی تعمیرکار، داخل میکروسکوپ برای دیدن بخش های الکترونیکی ریز، روی آمپرسنج و شارژر) انجام شده است، حضور در یک کلاس آموزش تعمیر موبایل را شبیه سازی می کند، با این تفاوت که شرکت در این کلاس مجازی نیاز به هزینه و وقت زیادی ندارد و همیشه و همه جا در دسترس و قابل تکرار می باشد. مدرس این دوره یکی از ماهرترین متخصصان تعمیر موبایل، لپ تاپ و تبلت و سایر لوازم الکترونیکی است که آموزش هایش به کامل و جامع بودن مشهورند.



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر موبایل , آموزش تعمیرات موبایل , تعمیر موبایل , تعمیر موبایل در منزل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زبان آلمانی بطور کامل
شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 11:14 | بازدید : 73 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زبان آلمانی

 

 

آموزش زبان آلمانی عنوان یکی دیگر از مجموعه های آموزشی پرطرفدار وب سایت 118فایل می باشد که این بار با رویکرد و روشی متفاوت به آموزش زبان آلمانی پرداخته است. آموزش زبان آلمانی که دارای سطوح متفاوتی می باشد در هر سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته تهیه شده است که سری ویدئوهای حال حاضر به آموزش سطوح مبتدی پرداخته و در واقع دربردارنده سطح A_1، A_2  و B_1 می باشد. این مجموعهآموزشی می تواند به عنوان مجموعه ای مکمل در کنار آموزش زبان آلمانی از پایهمورد استفاده قرار گیرد.

 

 

 

 

آموزش زبان آلمانی - آموزش زبان آلمانی

شیوه آموزشی مجموعه آموزش زبان آلمانی به گونه ای است که تمامی ویدئوها در قالب مصاحبه با افراد مختلف تهیه شده است. به عنوان مثال برای آموزش مجموعه ای از لغات و اصطلاحات مربوط به کامپیوتر، مدرس مجموعه همراه با دوربین و میکروفن به فروشگاهی مرتبط رفته و از افراد در رابطه با لوازم مرتبط با کامپیوتر سوالاتی را می پرسد همچنین از طریق نمایش تصاویر متفاوت به آموزش لغت مورد نظر در زبان آلمانی می پردازد.

آموزش زبان آلمانی - آموزش زبان آلمانی

همچنین به منظور آموزش ساختاری خاص در زبان آلمانی مثلاً چگونگی معرفی افراد، با تعداد زیادی از مردم مصاحبه کرده و از آنها درخواست می کند تا جملات مشابهی را تکرار کنند. لازم به ذکر است تمامی افرادی که مورد مصاحبه قرار می گیرند آلمانی بوده و زبان آلمانی زبان مادری یا زبان اولشان می باشد. لذا تماشای این مجموعه می تواند در ارتقا سطح شنوایی زبان آلمانی به شما کمک فراوانی بنماید.

آموزش زبان آلمانی

مطمئناً بارها شنیده اید که اگر قصد یادگیری زبانی جدید در کوتاه ترین زمان ممکن را دارید، چمدانتان را بسته و راهی کشور مورد نظر شوید اما این بار از طریق مجموعهآموزش زبان آلمانی به آلمان سفر خواهید کرد و در واقع با تماشای ویدئوهای آموزش زبان آلمانی، زبان آلمانی را هر چه بهتر فراخواهید گرفت.

 

 

 

 

آموزش زبان آلمانی

معمولاً افراد با اهداف متفاوتی قصد مهاجرت و سفر به آلمان را دارند، بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل به آلمان می روند که با توجه به رایگان بودن تحصیل در آلمان و همچنین وجود دانشگاه های عالی در آلمان بسیار منطقی به نظر می رسد از طرفی شرایط اقتصادی مناسب کشور آلمان از دیگر دلایل مهاجرت افراد به کشور آلمان می باشد. اما صرف نظر از اینکه با چه هدفی قصد سفر به آلمان را دارید یادگیری اصولی زبان آلمانی اولین قدمی است که باید بردارید. اما چگونه؟ پیشنهاد ما با شما مجموعه آموزش زبان آلمانی می باشد. این مجموعه آموزشی اگر به طور کامل و در کنار مجموعه هایآموزش زبان آلمانی از پایه و آموزش پیشرفته زبان آلمانی مورد استفاده قرار گیرد در یادگیری شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. 



:: برچسب‌ها: آموزش زبان آلمانی از پایه , آموزش زبان آلمانی , یادگیری زبان آلمانی , زبان آلمانی , آلمانی به فارسی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه بطور کامل
چهار شنبه 15 اسفند 1397 ساعت 13:7 | بازدید : 40 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه در مجموعه ی پیش روی شما، از جامع ترین آموزش های موجود در زمینه ی آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه و موبایل است. با فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه و وسایل مشابه مانند تبلت، نیاز به آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه نیز افزایش یافته است. کم تر کسی است که با موبایل خود مشکلی پیدا نکرده باشد و سروکارش به تعمیرگاه های موبایل نیفتاده باشد. آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه به شما کمک می کند که با اصول اولیه و ساختار موبایل ها مثلا محل قرارگیری قطعات مختلف در داخل موبایل آشنا شوید. آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه همچنین می تواند نقطه ی شروعی برای راه اندازی کسب و کار پر درآمد تعمیر موبایل و وسایل الکترونیکی باشد.

 

 

 

 

 

آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه - آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه

آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه اهمیتی انکار نشدنی دارد. با آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه حتی اگر خودتان تعمیرکار موبایل هستید، با ترفندها و نکته های ویژه ی هر گوشی تلفن همراه آشنا می شوید. مثلا برخی گوشی ها برای باز شدن نیاز به حرارت دارند، یا محل قرارگیری مدارهای روی بردشان خاص است و ناآگاهی می تواند منجر به خرابی بیشتر شود. آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه به شما کمک می کند تا با کسب تجربه از فعالیت هایی که به صورت ویدئوی واقعی از آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه ضبط شده اند، مهارت خود را تکمیل کنید. در آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه، انواع گوشی های رایج در بازار اعم از قدیمی و جدید بررسی شده اند. تمرکز اصلی این بخش از آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه بر معرفی آناتومی گوشی های مختلف، آموزش باز و بسته کردن گوشی ها، انواع تست و تعویض نمایشگر و صفحه ی لمسی است، اما آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه در کنار این مسایل به تعویض باتری، قاب، آنتن وای فای، کلیدهای مکان نما و رادیو نیز می پردازد.

آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه - آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه

آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه مجموعه ای بی نظیر از باز کردن Disassembly)) و بستن (Assembly) گوشی های مختلف، مخصوصا مدل های قدیمی تر است که دارای دکمه بودند و پیچیدگی ها و ظرافت خاص خود را دارند. گستره ی آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه از گوشی های قدیمی نوکیا تا گوشی های مدل جدید مانند Galaxy S8+ متغیر است، به این معنی که با آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه می توانید تقریبا با ساختار و روش تعمیر همه ی موبایل های موجود آشنا شوید. راه حل های زیادی برای آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه در این مجموعه گردآوری شده است که برخی از آن ها ابداعی می باشد. برای مثال در آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه، برای باز کردن و جدا کردن کامل و بدون آسیب صفحه ی چسبیده به موبایل، از پیک گیتار و چاقوی پلاستیکی استفاده می شود در حالی که اغلب افراد این کار را با اشیای فلزی انجام می دهند که منجر به آسیب به برد می شود.

 



:: برچسب‌ها: آموزش تصویری تعمیر تلفن همراه , تعمیر موبایل , تعمیر موبایل در منزل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش رنگ آمیزی ساختمان بصورت مرحله به مرحله
چهار شنبه 15 اسفند 1397 ساعت 12:49 | بازدید : 34 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش رنگ آمیزی ساختمان

 

آموزش رنگ آمیزی ساختمان از بخش های مهم خدمات ساختمانی می باشد. آموزش رنگ آمیزی ساختمان هنر استفاده از رنگ و مواد مختلف برای ایجاد سطح مطلوب در خانه یا بیرون از آن است. آموزش رنگ آمیزی ساختمان شامل دیوار، سقف، کف، تزئینات، وسایل چوبی و نرده می شود. آموزش رنگ آمیزی ساختمان حرفه ای تخصصی است که نیاز به مهارت ها و وسایل مخصوص به خود دارد. یاد گرفتن اصول، ترفندها و نکات مربوط به آموزش رنگ آمیزی ساختمان به صورت تصویری می تواند کارگشا و راهنمای نقاشان ساختمان باشد. هم چنین آموزش رنگ آمیزی ساختمان می تواند شروعی بر یادگیری آموزش رنگ آمیزی ساختمان برای افرادی باشد که می خواهند برای اولین بار به این شغل پردرآمد و متنوع بپردازند.

 

 

 

 

آموزش رنگ آمیزی ساختمان - آموزش رنگ آمیزی ساختمان

آموزش رنگ آمیزی ساختمان دو کاربرد اساسی دارد. اول اینکه آموزش رنگ آمیزی ساختمان از مراحل انتهایی ساختمان سازی است که عیب های ظاهری را می پوشاند و ظاهری تمیز و یک دست ارائه می دهد. برای این کار با توجه به جنس دیوار، درزگیری یا بتونه کاری اجرا می گردد و پس از اطمینان از مسطح بودن سطح زیرین، مراحل بعدی رنگ آمیزی انجام می شود. کاربرد دوم آموزش رنگ آمیزی ساختمان برای زیباسازی اشیا و سطوح مختلف است. اگر کسی بخواهد رنگ دیوارهای یک اتاق در خانه اش را عوض کند، ناچار به آموزش رنگ آمیزی ساختمان خواهد بود. ایجاد تزئینات و اشکال مختلف روی دیوارها نیز به آموزش رنگ آمیزی ساختمان نیاز دارد. همان طور که دیدیم، آموزش رنگ آمیزی ساختمان اهمیت زیادی در ظاهر و کارکرد منازل دارد.

آموزش رنگ آمیزی ساختمان - آموزش رنگ آمیزی ساختمان

آموزش رنگ آمیزی ساختمان شاید به نظر کاری ساده باشد اما در حقیقت چنین نیست. آموزش رنگ آمیزی ساختمان نیاز به مهارت هایی دارد که همه ی آن ها در این مجموعه ی آموزش رنگ آمیزی ساختمان به صورت مرحله به مرحله و تصویری آمده است. از جمله این مهارت ها، توانایی ترکیب رنگ ها و شناخت خصوصیات و خواص رنگ های مختلف می باشد. آشنایی با کاربرد و طرز کار با ابزارهای مختلف نیز از مهارت هایی است که هر نقاش ساختمان به آن نیاز دارد و در این مجموعه ی آموزش رنگ آمیزی ساختمان به طور کامل با وسایل و روش کارشان آشنا خواهید شد.

 

 

 

 

آموزش رنگ آمیزی ساختمان - آموزش رنگ آمیزی ساختمان

آموزش رنگ آمیزی ساختمان محدود به اعمال رنگ روی سطح موردنظر نیست. آموزش رنگ آمیزی ساختمان نیاز به آماده سازی سطح دارد که تقریبا هفتاد درصد مراحل آموزش رنگ آمیزی ساختمان را تشکیل می دهد. این مراحل شامل گچ کاری سطح، عیب یابی، لکه گیری، درزگیری، صاف کردن، روغن زدن، سنباده زدن و پس از آن زدن رنگ اولیه که (ته رنگ نامیده می شود) است. پس از آن حداقل دو دست رنگ روی سطح اعمال می شود که این مراحل و جزئیات آن ها را در آموزش رنگ آمیزی ساختمان خواهید دید. 



:: برچسب‌ها: آموزش رنگ آمیزی ساختمان , آموزش رنگ آمیزی ساختمان با پیستوله , آموزش رنگ آمیزی ساختمان با رنگ پلاستیک , آموزش رنگ آمیزی ساختمان با غلطک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت صابون های تزئینی
چهار شنبه 15 اسفند 1397 ساعت 12:30 | بازدید : 49 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت صابون پس از کشف صابون با مخلوط کردن خاکستر و انواع چربی رونق گرفت. هرچند آموزش ساخت صابون در گذشته و تا حد زیادی در دنیای امروز برای استفاده های کاربردی است، اما آموزش ساخت صابون تزیینی به شکل های مختلف و با عطرها و رنگ ها و افزودنی های خانگی نیز طرفداران زیادی دارد. آموزش ساخت صابون شغلی پردرآمد و زودبازده است که می توان آن را در خانه آموخت و در فضای کم با امکانات محدود انجام داد.با دیدن مجموعه آموزش ساخت صابون خواهید دید که چقدر ساده می توان این هنر را به منبع درآمدی پرسود تبدیل کرد و از خرید صابون های گران قیمت بی نیاز شد.

 

 

 

 

 

آموزش ساخت صابون - آموزش ساخت صابون

آموزش ساخت صابون در خانه ساده تر از چیزی است که به نظر می رسد. آموزش ساخت صابون به موادی نیاز دارد که به آن ها پایه ی صابون می گویند و شامل یک چربی گیاهی یا جانوری به عنوان جزء اول و یک ترکیب بازی (قلیایی) مانند سدیم هیدروکسید (سود سوزآور) به عنوان جزء دوم می باشد. از واکنش این دو جزء که به واکنشِ آن صابونی شدن می گویند، صابون پدید می آید. البته باید بدانید که آموزش ساخت صابون محدود به این روش نیست و همان طور که در ویدئوهای آموزش ساخت صابون خواهید دید، چهار روش کلی برای صابون سازی وجود دارد. هر یک از آموزش ساخت صابون مزایا و معایبی دارند. البته آموزش ساخت صابون روش های ترکیبی نیز دارد اما در این جا به روش های اصلی اشاره می کنیم.

 

 

 

 

آموزش ساخت صابون - آموزش ساخت صابون

روش اول آموزش ساخت صابون، روش سرد نامیده می شود. در این روش آموزش ساخت صابون از روغن و ماده ی قلیایی استفاده می شود اما حرارت اضافه از بیرون به آن داده نمی شود. صابون های حاصل از آموزش ساخت صابون به روش سرد، نیاز به چهار الی 6 هفته زمان برای سفت شدن نیاز دارند. انجام کارهای هنری و طراحی روی این صابون ها ساده است زیرا صاف و نازکند. اما در روش دوم که روش داغ آموزش ساخت صابون نامیده می شود، حین فرآیند صابونی شدن به مواد حرارت داده می شود و صابونِ حاصل قطورتر است و ظاهری طبیعی دارد. این صابون در زمان کوتاهی سفت می شود. در هر دو روش، می توان مواد اولیه ی صابون و اسانس و رنگ آن را به نسبت های مشخص و دلخواه تنظیم کرد. دو روش بعدی آموزش ساخت صابون، بازیافت صابون و ذوب و قالب گیری مجدد صابون هستند که بیشترِ آموزش ساخت صابون برای مبتدیان با همین روش است. شاید عدم امکان اضافه کردن و تغییر مواد اولیه از عیب های این روش ها باشد اما چون فرآیند صابونی شدن از قبل اتفاق افتاده، نیازی به مواد شیمیایی مضر و افزودنی ها نیست.



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت صابون , آموزش صابون سازی , آموزش ساخت صابون در منزل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ برای لاغری
سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت 11:58 | بازدید : 43 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ که در واقع پارت دوم مجموعه آموزش حرکات ورزشی برای تناسب اندام محسوب می گردد، یکی از پر طرفدارترین و جذاب ترین آموزش های مربوط به حرکات ورزشی پیشرفته و به خصوص هیپ هاپ به شمار می رود. این مجموعه به دلیل پوشش آموزش حرکات ورزشی پیشرفته برای تمامی سنین از محبوبیت بالایی برخوردار است. باید افزود که مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ برای افرادی که در زمینه هیپ هاپ، کمی تخصص دارند، مناسب می باشد.

 

 

 

 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ - آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

همانطور که می دانید ورزش، یکی از مهم ترین موارد برای حفظ سلامت و تندرستی در عین تناسب اندام به حساب می آید. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که انجام حرکات ورزشی به صورت نادرست می تواند منجر به آسیب های جدی گردد. پس در انجام درست حرکات ورزشی دقت بسیاری به خرج دهید. 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ - آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ که توسط مؤسسه معروف FitDance تهیه شده و از طریق وب سایت 118فایل در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته، شامل 5 بخش می باشد. یکی از بخش های این مجموعه به آموزش کامل حرکات ورزشی به صورت پیشرفته اختصاص داده شده است. در این بخش از مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ، شما نحوه انجام این حرکات ورزشی را با آهنگ های محبوب لاتین، اسپانیایی و ... به صورت کامل یاد خواهید گرفت. باید افزود که انجام این حرکات ورزشی به همراه آهنگ، زومبا نام دارد. از اینرو در این بخش، شما با بیش از 300 آهنگ جدید خوانندگان معروف خارجی، نحوه انجام حرکات زومبا را آموزش خواهید دید.

 

 

 

 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

یکی دیگر از بخش های مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ به آموزش حرکات ورزشی برای کودکان اختصاص داده شده است. در این بخش، شما می توانید با نمایش این آموزش ها به کودکانتان، به یادگیری این حرکات توسط آنان کمک فراوانی نمایید. باید افزود که مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ به دلیل انجام حرکات ورزشی همراه آهنگ از جذابیت بسیاری به خصوص برای کودکان برخوردار می باشد. از اینرو این مجموعه قادر به حفظ سلامت و تندرستی کودکانتان در عین فراهم آوردن محیطی شاد برای آنان خواهد بود. 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

از دیگر بخش های مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ می توان به آموزش هیپ هاپ برای نوجوانان اشاره نمود. این مجموعه، علاوه بر هیپ هاپ به آموزش زومبای پیشرفته برای نوجوانان نیز می پردازد. لازم به ذکر است که این بخش از مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ به آموزش هیپ هاپ با بیش از 60 آهنگ لاتین و اسپانیایی خواهد پرداخت.



:: برچسب‌ها: آموزش پيشرفته حرکات ورزشي و هيپ هاپ , آموزش زومبا پيشرفته , دانلود آموزش زومبا پيشرفته , آموزش سطح پيشرفته ورزش زومبا , آموزش هيپ هاپ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر لپ تاپ با تصویر
سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت 11:38 | بازدید : 66 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر لپ تاپ یکی از پرکاربردترین مشاغل خدماتی در دنیا می باشد. آموزش تعمیر لپ تاپ به عنوان یکی از زیرشاخه های الکترونیک به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات سخت افزاری می پردازد. آموزش تعمیر لپ تاپ نیازمند آشنایی با ساختار کلی لپ تاپ های مختلف مثل محل قرارگیری قطعات داخلی و خارجی مثل هارددیسک، گرافیک، فن، رم و از همه مهم تر نحوه ی اتصالات این موارد به یکدیگر است. هم چنین برای آموزش تعمیر لپ تاپ باید با مفاهیم بنیادی الکترونیک مانند ولتاژ و جریان و قطعاتی مانند دیود، خازن، مقاومت، آی سی و ترانزیستور آشنا بود. پیش نیاز مهم دیگر درآموزش تعمیر لپ تاپ، مهارت کار با هویه و لحیم کاری می باشد.

 

 

 

 

 

آموزش تعمیر لپ تاپ - آموزش تعمیر لپ تاپ

آموزش تعمیر لپ تاپ برخلاف ظاهر پیچیده ای که دارد، از اصولی ساده پیروی می کند که می توان با آموختن آن ها نه تنها نیاز های اولیه ی خود در زمینه ی آموزش تعمیر لپ تاپ را پاسخ داد، بلکه به آموزش تعمیر لپ تاپ به عنوان یک شغل پر درآمد نگاه کرد. امروزه کمتر کسی را می توان یافت که سروکارش به آموزش تعمیر لپ تاپ نیفتاده باشد و اکثر مردم از وقت گیر بودن و هزینه ی بالای این تعمیرات گلایه دارند در حالی که اگر با اصول آموزش تعمیر لپ تاپ آشنا باشید، خواهید دید که شاید هرگز نیازی به مراجعه به تعمیرکار ندارید زیرا بیش تر عیب هایی که به نظر جدی می آیند، بر اثر مشکلاتی بسیار جزیی نظیر کثیف شدن و قطع اتصال داخلی، نچرخیدن درست فن ها و مشکل در خنک کنندگی، مشکلات فیزیکی پورت ها مثل خم شدگی و اتصال کوتاه و حتی جدا شدن کابل ها در داخل لپ تاپ ایجاد می گردند. آشنایی ساده با آموزش تعمیر لپ تاپ این امکان را ایجاد کرده است که با یک بازرسی کوتاه، در اغلب موارد از صرف هر هزینه ای بی نیاز باشید.

آموزش تعمیر لپ تاپ - آموزش تعمیر لپ تاپ

آموزش تعمیر لپ تاپ به شما نشان می دهد که برای عیب یابی چه مراحلی باید طی شود. روش کار کلی آموزش تعمیر لپ تاپ به این صورت است که کارکرد وسیله از ورودی یعنی کابل برق تا خروجی تصویر باید بررسی گردد. اگر لپ تاپ شارژ و روشن نمی شود، علت های مختلف آن در این مجموعه بیان شده است که می تواند مشکل در کابل، پورت، بورد الکتریکی و اجزای روی آن باشد. آموزش تعمیر لپ تاپ به ما می آموزد که چگونه با وسیله ای ساده به نام مولتی متر که ولتاژ و جریان دو سر یک قطعه را نشان می دهد، می توان به علت مشکلات لپ تاپ پی برد. کار آموزش تعمیر لپ تاپ به همین جا ختم نمی شود. پس از یافتن قطعه ی معیوب، نوبت به تعمیر و تعویض قطعه می رسد. در مجموعه ویدئوهای آموزش تعمیر لپ تاپ می بینیم که چگونه با هویه قطعه ی معیوب را از برد جدا کنیم و آن را جایگزین نماییم.



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر لپ تاپ, آموزش تعمیر لپ تاپ سونی, آموزش تعمیر لپ تاپ dell, آموزش تعمیر باطری لپ تاپ, آموزش تعمیر برد لپ تاپ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت زیورآلات دست ساز زیبا
سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت 11:18 | بازدید : 42 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت زیورآلات

 

آموزش ساخت زیورآلات یکی از مهم ترین فعالیت های بشر از ابتدا به امروز بوده است. آموزش ساخت زیورآلات از دیرباز با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، اشیای زیبا و فلزات مختلف رواج داشته و امروز به شکل مدرنی با ابزار خاص انجام می شود. یکی از مهم ترین موادی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می شود، سیم ها و مفتول های مسی هستد که در همین مجموعه ی آموزش ساخت زیورآلات نیز پرکاربردترین ماده ی اولیه ی آموزش ساخت زیورآلات می باشند. از دیگر محصولاتی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می گردند می توان به چرم، نخ ابریشم، انواع مهره و کریستال و مروارید، سنگ های مختلف مانند کوارتز، روبان و حتی کاغذ اشاره کرد.

 

 

 

 

آموزش ساخت زیورآلات - آموزش ساخت زیورآلات

آموزش ساخت زیورآلات همان طور که می دانید یکی از پر سود ترین مشاغل بشری است که همواره مورد توجه همه ی اقشار در سراسر جهان مخصوصا بانوان' >بانوان بوده است. از آن جا که بانوان' >بانوان مصرف کننده ی اصلی زیورآلات هستند، طبیعی است که برای هماهنگی سلیقه، آموزش ساخت زیورآلات نیز اغلب توسط بانوان' >بانوان انجام شود. آموزش ساخت زیورآلات به علت نیاز داشتن به مواد اولیه ی نسبتا ارزان قیمت و فراوان به علاوه ی قیمت بالای محصولات نهایی و عدم نیاز به تجهیزات و فضای زیاد می تواند یکی از بهترین مشاغل خانگی باشد که با سود سرشاری همراه است. البته باید گفت که در آموزش ساخت زیورآلات، مهم ترین وارزنده ترین عنصر و وسیله، خلاقیت و مهارت شخص سازنده است. اغلب کسانی که به آموزش ساخت زیورآلات علاقه مند هستند، از کمبود ایده های نو و تکراری بودن طرح های موجود گلایه مندند. علاوه بر کمبود ایده در بحث آموزش ساخت زیورآلات، عامل وجود نداشتن استادی که همیشه در دسترس باشد و بتوان برای آموزش ساخت زیورآلات دائما به او مراجعه کرد نیز مشکلی بزرگ است. حتی در جاهایی که اساتید این رشته حضور دارند، ایده های محدودی برای ارائه موجود است و زمان کم و هزینه ی زیاد هر کلاس آموزش ساخت زیورآلات و عدم امکان تکرار آموزش، یادگیری را دشوارتر می کند. راه حل این مشکل مراجعه به ویدئوهای آموزش ساخت زیورآلات است که صدها ایده را در خود جای داده اند و می توانند بارها برای یادگیری به آن ها مراجعه کرد. مزیت دیگر فیلم های آموزش ساخت زیورآلات، هزینه ی اندک و زمانِ نامحدود در اختیار داشتن آموزش ساخت زیورآلات می باشد.

 



:: برچسب‌ها: آموزش ساخت بدلیجات, بدلیجات, زیورآلات, دستبند, آموزش ساخت زیورآلات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
کاملترین آموزش تعمیر کولر گازی
یک شنبه 12 اسفند 1397 ساعت 13:29 | بازدید : 45 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر کولر گازی

 

آموزش تعمیر کولر گازی در عصر حاضر از مهم ترین مشاغل خدماتی محسوب می گردد. اهمیت آموزش تعمیر کولر گازی از جایی مشخص می شود که بدانیم بیشتر منازل و مکان های تجاری مخصوصا در مناطق مرطوب از کولرهای گازی استفاده می کنند.آموزش تعمیر کولر گازی مربوط به تمام کولرهایی است که سیستم سردکننده یا گرم کننده ی آن ها از ماده ای به نام «مبرّد» بهره می برد. در سیستم های جدید تهویه مطبوع، هر دو قابلیت سردسازی و گرم سازی در یک واحد وجود دارد و تنها جهت آن معکوس است بنابراین آموزش تعمیر کولر گازی به هر دو مبحث می پردازد. آموزش تعمیر کولر گازی عملی تخصصی است و نیاز به حداقل آشنایی با سیستم های الکترونیکی و مکانیکی و سازوکار سیستم مبرد دارد. اصطلاحاتی خاص نیز در آموزش تعمیر کولر گازی وجود دارد که تعمیرکاران مجرب با آن آشنا هستند.

 

 

 

 

آموزش تعمیر کولر گازی - آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی بخش های مختلفی را مانند نصب، راه اندازی، سرویس، عیب یابی، شارژ مبرد و تعویض قطعات را شامل می شود. کولر گازی که گاهی به خاطر محبوبیت نوعی از آن اسپلیت نیز نامیده می شود، در نگاه اول پیچیدگی هایی دارد که به نظر افراد سرویس و تعمیر آن کاری دشوار به نظر می آید. آموزش تعمیر کولر گازیشبیه تعمیر یخچال است زیرا سیستم کاری مشابهی دارند بنابراین در سرویس دوره ای آن اصلا کاری دشوار نیست و برخلاف آموزش تعمیر کولر گازی نیاز به مهارت خاصی ندارد. در واقع بازدید و عیب یابی ساده ی این وسیله از جمله کارهایی است که باید هرکسی بلد باشد تا در صورت لزوم بتواند مشکلات احتمالی را شناسایی یا رفع کند و از عملکرد صحیح این وسیله اطمینان حاصل کند. منظور از اقدامات ساده در آموزش تعمیر کولر گازی، بازدید و تمیز کردن و در صورت امکان پیدا کردن ایراداتی است که جلوی بازدهی کامل کولر را می گیرد. در این مجموعه علاوه بر آموزش تعمیر کولر گازی به صورت تخصصی برای تعمیرکاران و سرویس کاران، ترفندهای ساده ی تمیزکاری و عیب یابی کولر گازی را نیز نشان خواهیم داد.

آموزش تعمیر کولر گازی - آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی مراحل مختلفی را شامل می شود. ابتدا باید بدانیم که کولر گازی چه بخش هایی دارد و چه مشکلاتی ممکن است برای آن به وجود بیاید. سپس باآموزش تعمیر کولر گازی به بررسی علل مشکل و رفع آن می‌پردازیم. به طور کلی مشکلات مربوط به کولر گازی می تواند مربوط به پوسیدگی ها و نشتی ها، مشکلات ایجاد شده حین حمل یا نصب، عیب های الکتریک ایجاد شده به خاطر مشکلات برق، ایراد یا گیر کردن بخش های مکانیکی مثل فن دمنده و کمپرسور یا ایراد در قطعات الکتریکی مانند خازن ها، مقاومت ها، کویل، ترموستات یا برد الکتریکی باشد. هر کدام از این ایرادات با علت ایجاد آن به صورت کامل در آموزش تعمیر کولر گازی به صورت تصویری گنجانده شده است.

 

 

آموزش تعمیر کولر گازی - آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی از ساده ترین ایرادات مثل کاهش جریان ورودی تا پیچیده ترین آن ها مانند کاهش فشار مبرد به علت نشت از لوله را شامل می شود بنابراین عیب یابی سیستم هایی که به HVAC مشهورند، تنها با آمیزه ای از تجربه و تخصص امکان پذیر است. با توجه به این که عمر مفید کولرهای گازی 10 سال قلمداد می شود، تعویض این وسیله پس از این مدت به صرفه تر است زیرا حتی اگر در ظاهر عملکرد بی نقصی داشته باشد، کارایی و بازدهی آن حتی در صورت سرویس و تعویض قطعات با جنس اولیه متفاوت خواهد بود. هزینه ی صرف شده برای واحد جدید در دراز مدت با جبران هزینه در قبض برق برگشت خواهد کرد. بنابراین حتی اگر قصد تعویض واحد خود را دارید، آموزش تعمیر کولر گازی می تواند کمک بزرگی برای شما باشد زیرا در بخشی از این آموزش تصویری، نصب و راه اندازی واحدهای تهویه مطبوع نیز گنجانده شده است. 

 



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر کولر گازی, آموزش تعمیر کولر گازی اسپیلت, آموزش تعمیر کولر گازی اینورتر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گیتار زدن
یک شنبه 12 اسفند 1397 ساعت 12:56 | بازدید : 38 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش گیتار به زبان ساده و قابل فهم و بدون نیاز به کلاس و استاد و صرف هزینه و زمان طولانی مساله‌ای است که بسیاری از هنرجویان موسیقی به دنبال آن هستند. در مجموعه‌ای که پیش روی شماست، آموزش گیتار به ساده و روان‌ترین شکل ممکن توضیح و آموزش داده می‌شود. مجموعه‌ی آموزش گیتار که در ادامه می‌بینید شامل بیش از 140 فایل ویدئویی آموزش گیتار است که از سطح مبتدی به تخصصی مرتب شده‌اند. مدرس این دوره‌ی آموزش گیتار Justin Sandercoe یکی از بهترین نوازندگان و استادانآموزش گیتار می‌باشد.

 

 

 

 

 

آموزش گیتار - آموزش گیتار

گیتار یکی از متداول‌ترین سازهای موسیقی می باشد که به دسته‌ی سازهای زهی تعلق دارد. می‌توان گیتار را پرکاربردترین ساز موسیقی دانست که در انواع موسیقی از پاپ و فلامنکو و جاز تا راک و متال مورد استفاده قرار می‌گیرد. نواختن گیتار با انگشت و ناخن یا پیک و مضراب انجام می‌شود. خانواده‌ی گیتار بسیار وسیع است که شامل گیتارهای کلاسیک، آکوستیک، برقی یا الکتریک و بیس می‌شود و هرکدام بسته به طراحی و کوک خاص خود، سبکی متفاوت را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که تمام انواع گیتار از نوع آکوستیک مشتق شده است و آموزش گیتار در سطح مقدماتی و متوسط برای این سازها تقریبا یکسان می‌باشد. در فیلم‌های آموزش گیتار با انواع گیتار و سبک‌های نوازندگی بیشتر آشنا خواهید شد.

آموزش گیتار - آموزش گیتار

مهم‌ترین چالش علاقه‌مندان به آموزش گیتار کمبود وقت کافی به دلیل فشرده بودن کلاس‌های آموزش گیتار است که علت آن محدود بودن وقت استادان و جلسات آموزش گیتار می‌باشد. فرصت کم در هر جلسه و پشت سرهم بودن جلسات آموزش گیتارباعث می‌شود که تمرین کافی بین هر مبحث صورت نگیرد. علاوه بر این هزینه‌ی زیاد و نامعقول و مسافت‌های طولانی برای آموزش گیتار بسیاری از افراد را دلسرد کرده است. راه حل این مشکل، آموزش گیتار به صورت مجازی از طریق ویدئوهای آموزشی است که آن را در مجموعه‌ی فراهم شده آموزش گیتار مشاهده می‌کنید.

 

آموزش گیتار - آموزش گیتار

 

آموزش گیتار شامل مباحث مختلفی است که از آشنایی با ساز آغاز می‌شود و با آموزش انگشت‌گذاری و نواختن قطعات مختلف ادامه پیدا می‌کند تا در نهایت به سطح پیشرفته‌ی ساخت موسیقی و اجرای قطعات مشهور برسد. آموزش گیتار مانند تمام سازهای دیگر نیازمند صبر و حوصله و تمرین فراوان است که در ویدئوهای حاضر آموزش گیتار به دلیل نداشتن محدودیت در دفعاتی که می توانید آن را ببینید، مانند کلاس درسی نامحدود عمل می‌کند. اجرای هم‌زمان با استاد آموزش گیتار و دقت در شیوه‌ی اجرا، می‌تواند به شما برای درک بهتر شیوه‌ی آموزش گیتار و رفع اشکالات احتمالی کمک کند.

آموزش گیتار - آموزش گیتار

این سری ویدئوهای آموزش گیتار دارای چهار بخش مجزا و تفکیک‌شده برای آموزش گیتار است. در بخش اول که آموزش گیتار مقدماتی نام‌ دارد و در 72 قسمت آماده شده است، با سوالات متداول در مورد گیتار و خرید آن، شکل‌شناسی و لوازم موردنیاز آن مانند مترونوم و کاپو آشنا می‌شوید. در ادامه‌ی بخش اول آموزش گیتار، شیوه‌ی خواندن آکورد‌ها، ریتم‌های مخصوص گیتار و شکل صحیح بدن به همراه اصطلاحاتی مانند اسلش‌کورد و پاورکورد آموزش داده می‌شود. برای ساده‌تر شدن آموزش گیتار، بخش اول که آموزش گیتار مقدماتی است به 9 سطح تقسیم‌بندی شده است که پس از هر بخش، جمع‌بندی محتوای آموزش گیتار همراه با تمرینات مختلف متناسب نیز برای بهبود آموزش گیتار ارائه می گردد. بخش دوم آموزش گیتار با عنوان آموزش گیتار سطح متوسط، دارای 43 قسمت است که به صورت تخصصی تر به آموزش گیتار می‌پردازد. از جمله موارد این بخش می توان به آکوردهای ماژور و مینور، بداهه‌نوازی، الگوهای ملودیک، معرفی کامل گام بلوز و انگشت‌گذاری‌های منتخب اشاره کرد. این بخش آموزش گیتار نیز مانند آموزش گیتار مقدماتی برای سادگی آموزش گیتار به پنج سطح تقسیم‌بندی شده است که در انتهای هر کدام، تمرینات مرتبط با محتوای آموزش گیتار گنجانده شده است. بخش سوم آموزش گیتار که تخصصی‌تر از مباحث قبل است، مربوط به انگشت‌گذاری‌های محلی می‌باشد و شامل 10 ویدئوی آموزش گیتار است. از جمله مباحث پوشش داده شده در بخش سوم می‌توان به الگوهای انگشت‌گذاری گام ماژور و مینور، اجرای یک والتس، آکوردهای آهنگ مشهور تولدت مبارک و استفاده از تکنیک همر و فلیک اشاره کرد. بخش چهارم آموزش گیتار در 10 قسمت اختصاصی به ریتم‌های بلوز می‌پردازد. میزان دوازده کلیدی بلوز، شیوه‌های نواختن تصادفی میزان، انگشت‌گذاری‌های مینی‌آکوردهای بلوز و نوشتن ریف‌های بلوز از جمله مباحث بخش چهارم آموزش گیتاراست. آخرین بخش آموزش گیتار با عنوان راهنمای کامل گام‌ها، درباره‌ی شناسایی گام‌های ماژور و مینور و الگوهای پنتاتونیک در 8 قسمت بحث می‌کند.

 

 

 

 

آموزش گیتار - آموزش گیتار

پکیج آموزش گیتار در مجموع دارای 143 ویدئوی آموزش گیتار از مبتدی‌ترین سطح ممکن تا تکنیک های نوازندگی تخصصی گیتار است. این مجموعه برای تمام کسانی که قصد شروع آموزش گیتار از صفر را دارند پیشنهاد می‌گردد. هم اکنون می‌توانید این مجموعه‌ی ارزشمند را از وب سایت  118Fileتهیه کرده و آموزش گیتار را همین امروز شروع کنید.

 

برای خرید این پکیج به وب سایت 118 فایل مراجعه کنید.

www.118file.com

 



:: برچسب‌ها: آموزش گیتار,آموزش گیتار کلاسیک,آموزش گیتار زدن,آموزش گیتار مبتدی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش پرورش قارچ
شنبه 11 اسفند 1397 ساعت 13:25 | بازدید : 71 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پرورش قارچ از جمله کارهایی است که با هزینه ی اولیه ی نسبتا کم بازدهی مناسبی دارد. آموزش پرورش قارچ علاوه بر سود مادی می تواند با افزایش تولید غذا تبدیل به منبع تغذیه ی انسانی در شهرها شود. آموزش پرورش قارچ نیازمند تجربه و دانش فنی خاص است اما بر خلاف سایر محصولات کشاورزی نیاز به زمینی خاص و وسیع یا آب زیاد ندارد. آموزش پرورش قارچ اغلب در اتاقک هایی کوچک مانند گلخانه انجام می شود اما پرورش قارچ در فضای بیرون با امکانات لازم نیز رایج می باشد. لازم به ذکر است که آموزش پرورش قارچ در سطح خانگی برای مصارف شخصی به تجهیزات گران قیمت و پیشرفته نیازی ندارد و حتی در یک کیسه ی پلاستیکی نیز قابل انجام است. کلیات آموزش پرورش قارچ برای انواع قارچ ها مثل صدفی، دکمه ای، مورل و ... یکسان است و فقط شیوه ی آماده سازی بستر و نوع نگهداری متفاوتی دارند.

 

 



:: برچسب‌ها: پرورش قارچ , قارچ , قارچ خوراکی , آموزش پرورش قارچ , تولید قارچ , پرورش قارچ دکمه ای , قارچ صدفی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آشنایی با تولید قارچ
دو شنبه 6 اسفند 1397 ساعت 12:24 | بازدید : 43 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آشنایی با تولید قارچ

 

آشنایی با تولید قارچ یکی از زیر شاخه های علوم کشاورزی است. آشنایی با تولید قارچ از عوامل مهم تولید غذا در جوامع مختلف و منبع درآمد و محل تغذیه ی بسیاری از انسان ها در سراسر جهان می باشد. در نگاه اول آشنایی با تولید قارچ هزینه بر و دشوار به نظر می رسد اما با کسب تجربه ی کافی و کمی تخصص درمورد آشنایی با تولید قارچ خواهید فهمید که چقدر این کار جذاب است. آشنایی با تولید قارچ در سطح خانگی نیاز به تجهیزات خاصی ندارد و می توان حتی در یک قوطی این کار را انجام داد. آشنایی با تولید قارچ در سطح گسترده با اصول آشنایی با تولید قارچ در سطح محدود یکسان است و تنها مساحت و حجم محیط کشت متفاوت است.

 

 

 

 

آشنایی با تولید قارچ- آشنایی با تولید قارچ

آشنایی با تولید قارچ قدمتی به اندازه ی تاریخ بشر دارد. قبل از این که انسان هاکشاورزی را کشف کنند، جمع آوری کننده ی غذا بودند و یکی از اصلی ترین منابع غذایی، قارچ ها بودند. آشنایی با تولید قارچ نیز از همین زمان آغاز شد که بشر کشف کرد تنها تعدادی از قارچ ها قابل خوردن هستند و برخی دیگر را فقط پس از پختن می توان مصرف کرد. آشنایی با تولید قارچ یکی از راه های زنده ماندن بود، زیرا قارچ های خاص در نواحی خاصی رشد می کنند مثلا گونه ای قارچ تنها روی تنه ی مرده ی درختان رشد می کند در حالی که دیگری فقط در مجاورت با محل زندگی گیاه یا موجود خاص دیگری مثل اسب به عمل می آید. آشنایی با تولید قارچ با گذشت زمان ارزشمندتر شد زیرا علاوه بر استفاده ی غذایی، از آشنایی با تولید قارچ برای شناسایی انواع قارچ به عنوان دارو استفاده می گردید. مهم ترین کشف بشر در رابطه با قارچ، کشف داروی پنی سیلین بوده است.

 



:: برچسب‌ها: تولیدقارچ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
حکاکی روی چرم بصورت گام به گام
دو شنبه 6 اسفند 1397 ساعت 12:6 | بازدید : 51 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش حکاکی روی چرم

 

آموزش حکاکی روی چرم یکی از شاخه های هنری کار روی چرم است و در ادامه ی چرم دوزی برای بهبود ظاهر محصول استفاده می گردد. آموزش حکاکی روی چرم سطوح مختلفی دارد اما اصول کلی تمام انواع آموزش حکاکی روی چرم این است که روی چرم فرورفتگی ایجاد می شود. آموزش حکاکی روی چرم با وسایل مختلفی انجام می شود که هریک ویژگی های خود را دارد. آموزش حکاکی روی چرم را می توان با ساده ترین ابزار ممکن یعنی یک وسیله ی نوک تیز روی چرم تا پیشرفته ترین ابزار موجود یعنی حکاکی لیزری انجام داد. انتخاب روش آموزش حکاکی روی چرم بستگی به امکانات هنرآموز و انتظار او از خروجی دارد.

 

آموزش حکاکی روی چرم



:: برچسب‌ها: آموزش حکاکی روی چرم،حکاکی،حکاکی روی چرم،آموزش حکاکی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت آبنما
یک شنبه 5 اسفند 1397 ساعت 11:47 | بازدید : 69 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت آبنما

 

آموزش ساخت آبنما یکی از فعالیت های تخصصی ساختمانی است و مربوط به آبنماهای بزرگی می باشد که درحیاط یا خارج از ساختمان ها و داخل باغ ها ایجاد می شوند. نوع دیگری از آموزش ساخت آبنما نیز وجود دارد که به آموزش ساخت آبنماهای کوچک و داخلی یا حتی رومیزی می پردازد. این نوع آبنما نیازی به فعالیت تخصصی ندارد و با آموزشی سریع و جامع می توان کاملا به آموزش ساخت آبنما مسلط شد و بدون نیاز به پرداخت هزینه، آن را اجرا کرد. مزیت آموزش ساخت آبنما علاوه بر صرفه جویی در هزینه ی اجرا، آشنایی با ایده ها و طرح های جدید برای آموزش ساخت آبنما و یادگیری طریقه ی استفاده از مواد مختلف به شیوه ای خلاقانه است.

آموزش ساخت آبنما



:: برچسب‌ها: آبنما , آبنما خانگی , آبنما سنگی , آبنما دیواری , طراحی ویلا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...