عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 110
:: بازدید سال : 873
:: بازدید کلی : 30670

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

دوره آموزش پیانو به زبان ساده
دو شنبه 31 تير 1398 ساعت 12:32 | بازدید : 68 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش پیانو به زبان ساده حاوی بیش از 2300 دقیقه فیلم آموزشی در رابطه با آشنایی کامل پیانو و نحوه نواختن آن می باشد. مجموعه آموزش پیانو به زبان سادهسعی کرده تا در طی بخش های متعدد با زبان انگلیسی در ابتدا آموزش های اولیه پیانو و نت ها را برای علاقه مندان توضیح دهد و در ادامه پس از آشنایی با پیانو و اصول اولیه نواختن، نوازندگی در سطح حرفه ای و تمرین هایی متناسب را بیان می کند. همچنین در این مجموعه در قالب فایل متنی نت های پیانو، اشتباهات رایج افراد در شروع یادگیری را به همراه نکات حائز اهمیت ارائه می دهد.

 

 

•مجموعه آموزش پیانو برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به ویدیو های ارائه شده در آموزش پیانو به زبان ساده می توان این مجموعه را به تمامی علاقه مندان به موسیقی و نواختن پیانو پیشنهاد کرد. مجموعه آموزش پیانو به زبان ساده با داشتن زیرنویس تحت الفظی و آموزش هایی مناسب کودکان، افراد مبتدی و همچنین نوازندگی حرفه ای باعث گردیده تا این مجموعه مناسب علاقه مندان با هر سطح آموزشی باشد. افرادی که هنوز فرصت یادگیری و نوازندگی پیانو را تجربه نکرده اند یا مشغول یادگیری پیانو در کلاس های موسیقی می باشند با مشاهده این مجموعه بر معلومات خود افزوده و می توانند با سرعت بیشتری به هدف خود دست یابند.

 

 

•چرا نواختن پیانو را فرابگیریم؟

اگر با علاقه مندان به دنیای موسیقی و هنر نوازندگی صحبتی کرده باشید، خواهید دانست که هر کدام از آنها بسته به علاقه و حس درونی خود مایل به نواختن یک ساز مشخص می باشند. برخی مایلند تا انگشتانشان به تارهای ساز هایی مانند تار، سه تار و .... برخورد کند و یا برخی علاقه مند به نوع گرفتن ویولون توسط دست می باشند. در این بین افرادی هستند که تمایل به نواختن ساز با صفحه کلید دارند و در بین اینگونه ساز ها، ساز مشهور پیانو را انتخاب می کنند. پیانو به دلیل تولید دامنه وسیعی از صدا، لقب ساز مادر را به خود اختصاص داده است. برای موفقیت در زمینه نوازندگی این ساز ارزشمند نیازمند آموزشی صحیح، تمرین مستمر و سرعت مناسب ریتم می باشیم. نواختن ساز پیانو آرامشی شگرف به انسان بخشیده و از لحاظ روحیه و انرژی در انسان تعادلی قابل توجه برقرار می کند. از طرفی در جامعه نواختن ساز مانند فراگیری زبان خارجه' >زبان خارجه و ورزش' >ورزش دارای اهمیت یکسانی می باشد و خانواده ها سعی می کنند تا با درنظر گرفتن علاقه و استعداد فرزندانشان، آنها را به کلاس های موسیقی بفرستند.



:: برچسب‌ها: پیانو , موسیقی , نوازندگی , موسیقی سنتی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت ربات تلگرام - گام به گام
دو شنبه 31 تير 1398 ساعت 12:8 | بازدید : 59 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت ربات تلگرام پس از معرفی ربات ها در نرم افزار پیام رسان محبوب تلگرام بسیار فراگیر شد. غیرممکن است کسی با شبکه های اجتماعی سروکار داشته باشد و از ربات ها چیزی نداند. پس از مدتی قابلیت های بسیار بیشتری نیز به آن ها اضافه گردید که اهمیت آموزش ساخت ربات تلگرام را بیشتر نمود. در ابتدا آموزش ساخت ربات تلگرام محدود به ساختن رباتی بود که بتواند پاسخ های کوتاه و از پیش تعیین شده ای را در جواب سوالات محدودی بدهد. برجسته شدن اهمیت آموزش ساخت ربات تلگرام از زمانی شروع شد که پس از یک به روز رسانی بزرگ در نرم افزار پیام رسان تلگرام، ربات ها توانستند به قابلیت های زیادی مانند ارسال فایل، دریافت پیام، نظر سنجی، بازی، جست و جو، هوش مصنوعی و پرداخت مالی نیز مجهز شوند. حتما در مورد ربات ها طرز کار آن ها و آموزش ساخت ربات تلگرام سوالات زیادی در ذهن دارید. مطمئن باشید آموزش ساخت ربات تلگرام با چنین کاربردهای وسیعی می تواند قابلیت های ویژه ای به فعالیت های شما بدهد.

 

آموزش ساخت ربات تلگرام

 

 

 

 

آموزش ساخت ربات تلگرام - آموزش ساخت ربات تلگرام

آموزش ساخت ربات تلگرام برخلاف تصور بسیاری از افراد که فکر می کنند کاری بسیار سخت و تخصصی است، می تواند ساده و کاربردی باشد. برای آموزش ساخت ربات تلگرام مهارت زیادی نیاز نیست و آشنایی ساده با اینترنت و شبکه های اجتماعی کافی است. البته باید در خاطر داشت که آموزش ساخت ربات تلگرام مثل تمام آموزش های دیگر، می تواند به صورت حرفه ای دنبال شود و تخصصی گردد. مثلا برای آموزش ساخت ربات تلگرام که جنبه ی سرگرمی' >سرگرمی و کاربردی ساده داشته باشد (مثلا رباتی که در پاسخ به عباراتی خاص، پیامی را ارسال کند، به صورت گروهی به کاربران اطلاع رسانی کند یا آمارگیری نماید) نیازی به تخصص خاص نیست و تمام کارهای موردنیاز را می توان در داخل نرم افزار تلگرام در گوشی انجام داد. آموزش ساخت ربات تلگرام در این سطح در زمان کوتاهی انجام می‌ گیرد، اما برخی افراد به دنبال آموزش ساخت ربات تلگرام به صورت تخصصی هستند. آموزش ساخت ربات تلگرام در سطوح حرفه ای نیازمند داشتن دانش برنامه نویسی می باشد که اغلب آموزش ساخت ربات تلگرام با زبان های سی، پی اچ پی، پایتون انجام می شوند.

آموزش ساخت ربات تلگرام - آموزش ساخت ربات تلگرام

اگر تخصص کافی برای آموزش ساخت ربات تلگرام به صورت حرفه ای ندارید، امکان دیگری که اخیرا فراهم گردیده، ساخت ربات های بسیار تخصصی با گزینه های آماده و پشتیبانی است که با هزینه یا رایگان عرضه می گردند. مشکل اصلی این است که ربات ساز های رایگان بعضا دارای تبلیغات فراوان و آزاردهنده هستند اما نگران نباشید چون راه حل ساده تری نیز وجود دارد. کافی است ابتدا با تهیه ی مجموعه‌ ای که برای شما تدارک دیده ایم، با اصول آموزش ساخت ربات تلگرام و نحوه ی راه اندازی آن آشنا شوید، سپس می توانید با مراجعه به چندین سایت معتبر، دستورات موردنیاز خود را به زبان برنامه نویسی تبدیل کنید و داخل ربات بگنجانید. مطمئن باشید که پس از دیدن آموزش ساخت ربات تلگرام خواهید فهمید که این کار نه تنها ساده است، بلکه می توانید با ساخت ربات های مختلف نیازهای روزمره ی خود را مثل اطلاع رسانی گروهی، دریافت پیام های تعاملی غیر مستقیم، تبلیغات کسب و کار و مدیریت گروه های خود را پاسخ دهید.



:: برچسب‌ها: ربات , ربات تلگرام , آموزش ساخت ربات تلگرام , تلگرام ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش قدم به قدم سفالگری با چرخ
دو شنبه 31 تير 1398 ساعت 11:46 | بازدید : 67 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش سفالگری با چرخ به اصول و مباحث اولیه سفالگری پرداخته و اطلاعات ضروری به منظور یادگیری سفالگری را به زبان انگلیسی دراختیار علاقمندان قرار می دهد. این مجموعه آموزشی به صورت مرحله به مرحله نحوه آماده سازی گل و قرار دادن بر روی چرخ برای ساخت وسیله مورد نظر را با جزئیات کامل شرح داده است.

 

آموزش سفالگری با چرخ 1

 

 

آموزش سفالگری با چرخ - آموزش سفالگری با چرخ

شکل دادن و در واقع فرم دهی گل رس را می توان مهمترین مرحله از سفالگری دانست از این رو بخشی از آموزش های مجموعه آموزش سفالگری با چرخ به این مهم اختصاص یافته است. آموزش سفالگری با چرخ شامل دو بخش می باشد که بخش اول به منظور آشنایی بیشتر با سفالگری بوده و دربردارنده آموزش اصول اولیه سفالگری و همچنین ابزار و وسایل مورد نیاز سفالگری می باشد. در ادامه بخش دوم مجموعهآموزش سفالگری با چرخ به طور ویژه چگونگی ساخت ابزار و وسایل متفاوت را شرح داده است.

آموزش سفالگری با چرخ - آموزش سفالگری با چرخ

آموزش مرحله به مرحله ساخت گلدان سفالی، چگونگی ساخت کاسه و فنجان از مواردی است که مجموعه آموزش سفالگری با چرخ با جزئیات کامل در اختیار علاقمندان قرار داده است. اگر علاقمند به ساخت ظروفی با زیبایی هنری بیشتر هستید، باید سفالگری با چرخ را به طور حرفه ای فرا بگیرید. با تماشای مجموعه آموزش سفالگری با چرخ که حاوی زیرنویس تحت الفظی است، مهارت کافی به منظور ساخت ظروف سفالی مختلف و نحوه کار با چرخ سفالگری را فرا خواهید گرفت.



:: برچسب‌ها: سفالگری , سفالگری با چرخ , آموزش سفالگری , ظروف سفالی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت صابون - مرحله به مرحله
دو شنبه 31 تير 1398 ساعت 11:18 | بازدید : 73 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت صابون پس از کشف صابون با مخلوط کردن خاکستر و انواع چربی رونق گرفت. هرچند آموزش ساخت صابون در گذشته و تا حد زیادی در دنیای امروز برای استفاده های کاربردی است، اما آموزش ساخت صابون تزیینی به شکل های مختلف و با عطرها و رنگ ها و افزودنی های خانگی نیز طرفداران زیادی دارد. آموزش ساخت صابون شغلی پردرآمد و زودبازده است که می توان آن را در خانه آموخت و در فضای کم با امکانات محدود انجام داد.با دیدن مجموعه آموزش ساخت صابون که حاوی ویدیو های متعدد به زبان انگلیسی است، خواهید دید که چقدر ساده می توان این هنر را به منبع درآمدی پرسود تبدیل کرد و از خرید صابون های گران قیمت بی نیاز شد.

 

 

آموزش ساخت صابون - آموزش ساخت صابون

آموزش ساخت صابون در خانه ساده تر از چیزی است که به نظر می رسد. آموزش ساخت صابون به موادی نیاز دارد که به آن ها پایه ی صابون می گویند و شامل یک چربی گیاهی یا جانوری به عنوان جزء اول و یک ترکیب بازی (قلیایی) مانند سدیم هیدروکسید (سود سوزآور) به عنوان جزء دوم می باشد. از واکنش این دو جزء که به واکنشِ آن صابونی شدن می گویند، صابون پدید می آید. البته باید بدانید که آموزش ساخت صابون محدود به این روش نیست و همان طور که در ویدئوهای آموزش ساخت صابون خواهید دید، چهار روش کلی برای صابون سازی وجود دارد. هر یک از آموزش ساخت صابون مزایا و معایبی دارند. البته آموزش ساخت صابون روش های ترکیبی نیز دارد اما در این جا به روش های اصلی اشاره می کنیم.



:: برچسب‌ها: صابون , آموزش ساخت صابون , ساخت صابون , صابون سازی , صابون فانتزی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
دوره آموزش گیتار
یک شنبه 30 تير 1398 ساعت 12:57 | بازدید : 54 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش گیتار به زبان ساده و قابل فهم و بدون نیاز به کلاس و استاد و صرف هزینه و زمان طولانی مساله‌ای است که بسیاری از هنرجویان موسیقی به دنبال آن هستند. در مجموعه‌ای که پیش روی شماست، آموزش گیتار به ساده و روان‌ترین شکل ممکن توضیح و آموزش داده می‌شود. مجموعه‌ی آموزش گیتار که در ادامه می‌بینید شامل بیش از 140 فایل ویدئویی آموزش گیتار به زبان انگلیسی است که از سطح مبتدی به تخصصی مرتب شده‌اند. مدرس این دوره‌ی آموزش گیتار Justin Sandercoe یکی از بهترین نوازندگان و استادان آموزش گیتار می‌باشد.

 

 

آموزش گیتار - آموزش گیتار

گیتار یکی از متداول‌ترین سازهای موسیقی می باشد که به دسته‌ی سازهای زهی تعلق دارد. می‌توان گیتار را پرکاربردترین ساز موسیقی دانست که در انواع موسیقی از پاپ و فلامنکو و جاز تا راک و متال مورد استفاده قرار می‌گیرد. نواختن گیتار با انگشت و ناخن یا پیک و مضراب انجام می‌شود. خانواده‌ی گیتار بسیار وسیع است که شامل گیتارهای کلاسیک، آکوستیک، برقی یا الکتریک و بیس می‌شود و هرکدام بسته به طراحی و کوک خاص خود، سبکی متفاوت را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که تمام انواع گیتار از نوع آکوستیک مشتق شده است و آموزش گیتار در سطح مقدماتی و متوسط برای این سازها تقریبا یکسان می‌باشد. در فیلم‌های آموزش گیتار با انواع گیتار و سبک‌های نوازندگی بیشتر آشنا خواهید شد.

آموزش گیتار - آموزش گیتار

مهم‌ترین چالش علاقه‌مندان به آموزش گیتار کمبود وقت کافی به دلیل فشرده بودن کلاس‌های آموزش گیتار است که علت آن محدود بودن وقت استادان و جلسات آموزش گیتار می‌باشد. فرصت کم در هر جلسه و پشت سرهم بودن جلسات آموزش گیتارباعث می‌شود که تمرین کافی بین هر مبحث صورت نگیرد. علاوه بر این هزینه‌ی زیاد و نامعقول و مسافت‌های طولانی برای آموزش گیتار بسیاری از افراد را دلسرد کرده است. راه حل این مشکل، آموزش گیتار به صورت مجازی از طریق ویدئوهای آموزشی است که آن را در مجموعه‌ی فراهم شده آموزش گیتار مشاهده می‌کنید.



:: برچسب‌ها: گیتار , تکنوازی , موسیقی , آموزش گیتار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پرورش قارچ بصورت مرحله به مرحله
یک شنبه 30 تير 1398 ساعت 12:24 | بازدید : 68 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پرورش قارچ از جمله کارهایی است که با هزینه ی اولیه ی نسبتا کم بازدهی مناسبی دارد. آموزش پرورش قارچ علاوه بر سود مادی می تواند با افزایش تولید غذا تبدیل به منبع تغذیه ی انسانی در شهرها شود. آموزش پرورش قارچ نیازمند تجربه و دانش فنی خاص است اما بر خلاف سایر محصولات کشاورزی نیاز به زمینی خاص و وسیع یا آب زیاد ندارد. آموزش پرورش قارچ اغلب در اتاقک هایی کوچک مانند گلخانه انجام می شود اما پرورش قارچ در فضای بیرون با امکانات لازم نیز رایج می باشد. لازم به ذکر است که آموزش پرورش قارچ در سطح خانگی برای مصارف شخصی به تجهیزات گران قیمت و پیشرفته نیازی ندارد و حتی در یک کیسه ی پلاستیکی نیز قابل انجام است. کلیات آموزش پرورش قارچ برای انواع قارچ ها مثل صدفی، دکمه ای، مورل و ... یکسان است و فقط شیوه ی آماده سازی بستر و نوع نگهداری متفاوتی دارند.

 

 

آموزش پرورش قارچ- آموزش پرورش قارچ

آموزش پرورش قارچ سابقه ای بیش از تاریخ دارد. پیش از یکجانشینی انسان ها و کشف کشاورزی، قارچ ها به همراه ریشه های درختان خودرو و میوه های وحشی، غذای بشر را تشکیل می دادند. در واقع شروع آموزش پرورش قارچ را می توان از زمانی دانست که انسان به خوراکی بودن برخی قارچ ها پی برد و با این که از روش علمیآموزش پرورش قارچ آگاه نبود، شرایطی را فراهم می کرد تا قارچ های قابل استفاده در آن رشد کنند. مثلا با مشاهده ی روییدن نوعی قارچ که فقط روی الوار درختان وجود دارد یا قارچی که تنها در مجاورت سایر قارچ ها وجود دارد، به شرایط مورد نیاز آموزش پرورش قارچ پی برد. عامل دیگر رواج آموزش پرورش قارچ، کشف خواص درمانی قارچ های چتری بود. آموزش پرورش قارچ راه زیادی را طی کرده است تا انسان بتواند انواع سمی و غیر سمی قارچ ها را شناسایی کند و آن را در فضایی کنترل شده کشت کند. پس از قرن ها کشف های شگرفی از خواص انواع قارچ به دست آمد که نقش آموزش پرورش قارچدر زندگی امروز را پررنگ تر می کند.



:: برچسب‌ها: قارچ , پرورش قارچ , تولید قارچ , قارچ خوراکی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش شعبده بازی با پاسور از 0 تا 100
یک شنبه 30 تير 1398 ساعت 12:4 | بازدید : 77 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش شعبده بازی با پاسور عنوان یکی از پرطرفدارترین مجموعه های موجود در وب سایت 118فایل می باشد که اصول شعبده بازی با پاسور را به زبان انگلیسی در اختیار علاقمندان قرار داده است. این مجموعه آموزشی شامل سه بخش می باشد که بخش اول مربوط به آموزش های مقدماتی است و با آموزش آسانترین حقه های شعبده بازیبرای افراد مبتدی آغاز شده و در ادامه نحوه جا به جایی کارت به شکل مناسب، حقه های شعبده بازی در میان دوستان و افراد خانواده و پیش بینی حقه کارت را آموزش داده است.

 

آموزش شعبده <a href='http://118file.com/list.aspx?cat=64775&key=منوی-اول' target='_blank' title='بازی' >بازی</a> با پاسور 1

 

 

 

آموزش شعبده بازی با پاسور - آموزش شعبده بازی با پاسور

آسانترین حقه های تعویض و تغییر کارت، حقه های شعبده بازی تاثیرگذار و چگونگی برنده شدن از دیگر موارد مطرح شده در مجموعه آموزش شعبده بازی با پاسور می باشد. در ادامه مجموعه آموزش شعبده بازی با پاسور پس از آموزش کامل اصول اولیه مربوط به شعبده بازی با پاسور در بخش دوم آموزش های سطح متوسط را ارائه داده است. این در حالی است که سطح متوسط آموزش شعبده بازی با پاسور اصول و حقه های David Blaine را آموزش داده است.

آموزش شعبده بازی با پاسور - آموزش شعبده بازی با پاسور

David Blaine یکی از شعبده بازان معروفی است که طرفداران بسیاری داشته و افراد مبتدی به دنبال یادگیری حقه های او می باشند. وی یکی از شعبده بازان آمریکایی و اهل بروکلین در نیویورک می باشد که اعمال شگفت انگیز بسیاری نظیر زنده به گور شدن، غرق شدن در آب و گردش نما را در کارنامه خود دارد. نام David Blaine در کتاب رکوردهای گینس نیز ثبت شده است. در ادامه بخش دوم مجموعه آموزش شعبده بازی با پاسورحقه های مربوط به انحراف و چرخش کارت آس، حقه های مربوط به کارت سرباز و حقه های غیر ممکن در شعبده بازی پرداخته است.



:: برچسب‌ها: شعبده بازی , پاسور , جادوگری , تردستی , آموزش شعبده بازی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش شینیون مو بصورت گام به گام
یک شنبه 30 تير 1398 ساعت 11:30 | بازدید : 63 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش شینیون مو یکی از مجموعه های تخصصی در زمینه شینیون مو به شمار می رود که به زبان انگلیسی ارائه شده است. این مجموعه با پوشش مباحث زیادی در زمینهآموزش شینیون مو، در یادگیری مدل های متنوع و به روز شینیون به شما کمک فراوانی می نماید. در مجموعه آموزش شینیون مو شما با انواع مدل های شینیون از جمله شینیون موهای کوتاه، شینیون بدون گرما و شینیون عروس و ... آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است که این مجموعه با آموزش بیش از 50 مدل بافت مو در زیباسازی هر چه بیشتر موهای مشتریانتان کمک فراوانی می کند.

 

آموزش شینیون مو1

 

 

آموزش شینیون مو

در مبحث آموزش شینیون موهای کوتاه، شما مدل های متنوعی را برای شینیون این نوع موها و نیز بلند جلوه دادن آنان یاد خواهید گرفت. شما توسط مجموعه آموزش شینیون مو و در قالب آموزش شینیون بدون گرما درباره انجام شینیون بدون نیاز به هیچ گونه اتوی مو و یا بابلیس، اطلاعاتی را کسب نموده و مدل های زیادی را با این روش آموزش خواهید دید. 

آموزش شینیون مو - آموزش شینیون مو

یکی دیگر از موارد پوشش داده شده در مجموعه آموزش شینیون مو، آموزش شینیون باز می باشد. در این مبحث شما مدل های شینیون جذاب و زیبای بسیاری را که به صورت باز و یا نیمه باز آرایش یافته، یاد خواهید گرفت. باید افزود که این مدل ها به دلیل سادگی و در عین حال جذابیتشان می توانند برای مجالس مهم و عروسی ها بسیار مناسب باشند.



:: برچسب‌ها: شینیون مو , عروس , آرایش , شینیون مو جدید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش نصب سنگ آنتيک بصورت مرحله به مرحله
شنبه 29 تير 1398 ساعت 15:10 | بازدید : 57 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش نصب سنگ های آنتیک مراحل نصب سنگ های آنتیک و دکوراتیو که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده را به صورت جزء به جزء با زبان انگلیسی و روسی آموزش داده است. برای نصب انواع سنگ های آنتیک به طور کلی سه روش نصب با چسب، رولپلاک و روش دوغاب کاری وجود دارد که مجموعه آموزش نصب سنگ های آنتیک تمامی این روش ها را پوشش داده است. به منظور نصب سنگ های آنتیک و تزئینی به هر روشی بسیار ضروری است که سطح زیر کار صاف و عاری از هرگونه آلودگی و برآمدگی باشد تا در هنگام نصب دچار مشکل نشوید.

 

آموزش نصب سنگ های آنتیک 1

 

آموزش نصب سنگ های آنتیک - آموزش نصب سنگ های آنتیک 

نصب سنگ های آنتیک با استفاده از چسب ساده ترین روش پیش روست به طوری که مجموعه آموزش نصب سنگ های آنتیک تمامی مراحل، نحوه چسب زدن و آماده سازی زیر کار را به طور کامل همراه با زیرنویس تحت الفظی در اختیار علاقمندان قرار داده است. آنچه در رابطه با نصب سنگ های آنتیک با استفاده از چسب اهمیت دارد استفاده از مقدار مناسب چسب و عدم جابجایی سنگ ها پس از چسباندن می باشد. در ادامه مجموعه آموزش نصب سنگ های آنتیک روش نصب این سنگ ها با استفاده از پیچ و رولپلاک را آموزش داده است که بسیار آسان بوده و افراد مبتدی به راحتی این آموزش ها را فرا خواهند گرفت.

آموزش نصب سنگ های آنتیک - آموزش نصب سنگ های آنتیک

نصب سنگ های آنتیک به روش دوغاب کاری از دیگر مواردی است که مجموعهآموزش نصب سنگ های آنتیک به آن پرداخته است. در رابطه با نصب سنگ های آنتیک به روش دوغاب کاری، نکته حائز اهمییت این است که در هنگام نصب به دقت درزگیری شوند و منافذ سنگ ها به خوبی با دوغاب پر شود. لازم به ذکر است روش دوغاب کاری همانند نصب سنگ های طبیعی می باشد که بخشی از آموزش های مجموعه آموزش نصب سنگ های آنتیک به این موارد اختصاص پیدا کرده است.

آموزش نصب سنگ های آنتیک

لازم به ذکر است امکان نصب سنگ های آنتیک برروی هر سطحی نظیر سطوح سیمانی، کاشی، سرامیک، کاغذ دیواری و گچ وجود داشته و شما به عنوان یک فرد مبتدی بدون آنکه مهارت خاصی در بنایی داشته باشید به راحتی قادر به نصب انواع سنگ های آنتیک خواهید بود. انواع سنگ های آنتیک به دلیل تنوع در مدل و زیبایی خاصی که به محیط داخلی و خارجی خانه ها می دهند طرفداران بسیاری داشته و افراد زیادی علاقمند به نصب این نوع سنگ ها در منزل خود هستند.



:: برچسب‌ها: سنگ آنتیک , نمای سنگ ساختمان , سنگ نما , سنگ آنتیک پشت ال سی دی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش چرم دوزی بصورت کامل
شنبه 29 تير 1398 ساعت 13:39 | بازدید : 51 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش چرم دوزی یکی از فوق العاده ترین مجموعه های حاضر به منظور آموزش کاملچرم دوزی می باشد که نحوه ساخت انواع بندساعت، دستبندچرم، صندل، کیف و کاور دفترچه یادداشت را با زبان انگلیسی و ایتالیایی در اختیار علاقمندان قرار می دهد. بخش اول مجموعه آموزش چرم دوزی به آموزش تخصصی ساخت کمربند و صندل پرداخته است به طوری که تمامی مراحل برش چرم، سوراخ کردن چرم به وسیله سمبه و مرحله پایانی که دوخت زدن و اتصال دکمه می باشد را جز به جز شرح داده است. یکی از نکاتی که چرم کاران حرفه ای در هنگام کار چرم دوزی به آن توجه می کنند استفاده از موم برای کشیدن بر روی نخ به منظور جلوگیری از باز و لایه لایه شدن آن می باشد.

 

آموزش چرم دوزی 1

 

آموزش چرم دوزی

همچنین بخش اول مجموعه آموزش چرم دوزی نحوه دوخت کاور برای انواع دفترچه های یادداشت در سایز های متفاوت را آموزش داده است به گونه ای با اندازه گیری چرم مورد نظر شروع شده و قدم به قدم برش چرم، حکاکی روی چرم، سوراخ کردن قسمت های مورد نیاز و نهایتاً رنگ کردن و دوخت کاور مورد نظر را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

آموزش چرم دوزی

در ادامه بخش دوم مجموعه آموزش چرم دوزی ساخت بند ساعت، دستبند چرم و کیف چرم را آموزش داده و آنچه را که برای ساخت یک بند ساعت خوب و مرغوب لازم و ضروری است به تفصیل شرح می دهد. از آنجا که دستبندهای چرم تنوع زیادی داشته و زیبایی خاصی دارند در میان نوجوانان و جوانان طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. لازم به ذکر است بافت گیس روی دستبند چرم از دیگر مواردی است که آموزش چرم دوزی آموزش داده است.

آموزش چرم دوزی

بخش سوم مجموعه آموزش چرم دوزی مراحل ساخت کیف گوشی برای انواع مختلف گوشی در سایزهای متفاوت را آموزش داده به طوری که جزء به جزء برش چرم، نحوه حک کردن تصویر و مارک روی چرم و دوخت محکم کیف را خواهید آموخت. با تماشای بخش سوم آموزش چرم دوزی در واقع ساخت کیف گوشی برای گوشی های آیفون، آیپد و سایر مدل های گوشی را فرا خواهید گرفت. کیف کمری اسلحه از دیگر مواردی است که مجموعه آموزش چرم دوزی به آن پرداخته است.

آموزش چرم دوزی

 مجموعه آموزش چرم دوزی که به همراه زیرنویس تحت الفظی می باشد، دارای سه پارت بوده که به دلیل گسترده بودن آموزش های مربوط به کیف چرم، پارت دوم و سوم به آموزش کیف چرم اختصاص یافته است.

برای آغاز هنر پرکاربرد و البته پرطرفدار چرم دوزی انواع چرم، سمبه، مشته، چسب آهن، کاتر، خط کش علامت زن، خودکار ژله ای، نخ موم زده، تخته کار، قیچی چرم دوزی و سوزن تمام آن چیزی است که به آن نیاز دارید. به عنوان یک فرد مبتدی ترجیحاً کار خود را با دوخت کیف آغاز کنید که مجموعه آموزش چرم دوزی در این رابطه اطلاعات کافی را در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد. هنر چرم دوزی این روزها بازار کار خوبی داشته و افراد زیادی از این طریق به درآمدهای خوبی دست یافته اند. اگر شما هم علاوه بر فراگیری یکهنر پرکاربرد به دنبال کسب درآمد و ایجاد اشتغال هستید با خریداری این مجموعه از وب سایت 118file و دریافت به صورت لینک دانلود یا دی وی دی در محل، گام بزرگی در زمینه شغلی خود بردارید. 



:: برچسب‌ها: چرم , چرم دوزی , کیف چرم , دستبند چرم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت عروسک های روسی بصورت گام به گام
شنبه 29 تير 1398 ساعت 13:21 | بازدید : 56 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت عروسک های روسی فرایند ساخت و دوخت انواع عروسک های روسی نمدی را با زبان روسی و به صورت مرحله به مرحله و جزئیات کامل آموزش داده است به طوری که با تماشای کامل این مجموعه آموزشی قادر به دوخت این نوع از عروسک ها خواهید بود. آموزش عروسک های روسی با مرحله اندازه گیری و برش قسمت های مختلف عروسک های روسی آغاز شده و تا مرحله پایانی که دوخت و اتصال قسمت های متفاوت می باشد ادامه یافته است.

 

آموزش ساخت عروسک های روسی 1

 

 

آموزش ساخت عروسک های روسی - آموزش ساخت عروسک های روسی

در رابطه با دوخت انواع عروسک های روسی آنچه اهمیت ویژه ای دارد نحوه برش و اتصال قسمت های مختلف است که مجموعه آموزش عروسک های روسی به طور کامل این مباحث را پوشش داده است. همچنین مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی ایده هایی متفاوت از انواع عروسک های روسی نمدی با مدل و مو و نوع لباس متفاوت در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

آموزش ساخت عروسک های روسی - آموزش ساخت عروسک های روسی

برای شروع کار نمد دوزی به پارچه تریکو، توپک یونولیتی، پارچه کشباف برای کفش، کلاه و کت، چرم مصنوعی یا نمد، چسب حرارتی، سیخ چوبی (سیخ جوجه کباب) و تریشه اشبالت نیاز دارید که نحوه استفاده از هر کدام به صورت کامل در مجموعه آموزش ساخت عروسک های روسی شرح داده شده است. عروسک های روسی به دلیل زیبایی و جذابیت ویژه ای که دارند علاقمندان فراوانی داشته و افراد بسیاری به دنبال فراگیری نحوه دوخت و ساخت این نوع از عروسک ها می باشند.



:: برچسب‌ها: عروسک , عروسک روسی , عروسک سازی , ساخت عروسک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کامل نصب کاغذ دیواری
شنبه 29 تير 1398 ساعت 8:1 | بازدید : 76 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش نصب کاغذ دیواری مراحل نصب انواع کاغذ دیواری را با زبان انگلیسی و جزئیات کامل و همچنین به صورت کاملاً عملی آموزش می دهد. این مجموعه آموزشیتمام نکات و جزئیات مربوط به آماده سازی چسب کاغذ دیواری و زیر سازی دیوار قبل از چسباندن کاغذ را شرح می دهد. مجموعه آموزش نصب کاغذ دیواری قدم به قدم پیش رفته و تمامی مراحل نصب را به تفصیل و به طور کامل در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

آموزش نصب کاغذ دیواری 1

 

آموزش نصب کاغذ دیواری - آموزش نصب کاغذ دیواری

با تماشای مجموعه آموزش نصب کاغذ دیواری ترفندهای کاربردی جهت نصب انواع کاغذ دیواری از قبیل کاغذ دیواری طرح دار و ساده، کاغذ دیواری پوستری و برچسب دیواری آشپزخانه را فرا خواهید گرفت. در واقع نصب کاغذ دیواری طرح دار شامل سه مرحله آماده سازی سطح زیر کار، چسب زدن و در پایان چسباندن کاغذ دیواری است که مجموعه آموزش نصب کاغذ دیواری تمامی این مراحل را همراه با زیرنویس تحت الفظی پوشش داده است. در هنگام چسباندن کاغذ دیواری ممکن است مشکلات اجتناب ناپذیری از قبیل ایجاد حباب در سطح زیر کاغذ و یا جمع شدن کاغذ دیواری رخ دهد که مجموعه آموزش نصب کاغذ دیواری ترفندهای لازم جهت رهایی یا رفع این مشکلات را در اختیارتان قرار می دهد.

آموزش نصب کاغذ دیواری

مجموعه آموزش نصب کاغذ دیواری نکات حائز اهمیت به منظور جداکردن کاغذهای دیواری قبلی و چسباندن کاغذ جدید را نیز آموزش می دهد. مجموعه آموزش نصب کاغذ دیواری علاوه بر کاغذ دیواری طرح دار و ساده، به آموزش نحوه نصب کاغذ دیواری پوستری نیز پرداخته است. کاغذ دیواری پوستری به دلیل تنوع در طرحی که دارد طرفداران زیادی داشته و افراد بسیاری به دنبال نصب این نوع کاغذ دیواری برای اتاق نوجوان و پذیرایی هستند. نصب کاغذ دیواری پوستری ترفندها و قلق هایی دارد که مجموعهآموزش نصب کاغذ دیواری این نکات را به شما می آموزد.

آموزش نصب کاغذ دیواری

باید افزود مجموعه آموزش نصب کاغذ دیواری به آموزش نحوه نصب برچسب دیواری آشپزخانه نیز پرداخته و برچسب های آشپزخانه با طرح کاشی را آموزش می دهد. درپایان مجموعه آموزش نصب کاغذ دیواری دربردارده تعداد زیادی نمونه کار با تنوع بالا است که در انجام کار به شما کمک فراوانی خواهد کرد. 

اگر علاقمند به یادگیری حرفه ای پردرآمد و پرطرفدار هستید مجموعه آموزش نصب کاغذ دیواری از وب سایت 118فایل خریداری کرده تا در کوتاهترین زمان به صورت لینک دانلود یا دی وی دی در محل دریافت نمایید.



:: برچسب‌ها: آموزش نصب کاغذ دیواری , کاغذ دیواری پوستری , استیکر , کاغذ دیواری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بافت لباس بچگانه بصورت گام به گام
پنج شنبه 27 تير 1398 ساعت 9:4 | بازدید : 61 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش بافت لباس بچگانه به آموزش بافت انواع لباس بچگانه و لباس نوزاد پرداخته است. آموزش بافت تیشرت، شلوار، شلوارک، کلاه، سرهمی، دامن و هودی، همچنین آموزش بافت سوئیشرت و شلوار پیشبندی نوزاد سه ماهه و بافت پلیور نوزاد 6 ماهه بخشی از ویدئوهای آموزشی، آموزش بافت لباس بچگانه می باشد. لازم به ذکر است تمامی ویدئوهای آموزشی، بافت با قلاب را آموزش داده است به جز بافت لباس نوزاد که در لیست سرفصل های آموزشی به آنها اشاره شده است. در تکمیل اطلاعات مربوط به مجموعه آموزش بافت لباس بچگانه باید افزود این مجموعه آموزشی پارت چهارم از دوره آموزش گام به گام بافتنی می باشد که به زبان انگلیسی بوده و در آینده ای نزدیک پارت های بعدی نیز افزوده خواهد شد.

 

 

•مجموعه آموزش بافت لباس بچگانه برای چه کسانی مناسب است؟

آموزش بافت لباس بچگانه برای کلیه افراد مبتدی که علاقمند به بافت انواع لباس بچگانه می باشند، مناسب خواهد بود. از آنجا که بخش زیادی از آموزش های این مجموعه، آموزش بافت با قلاب می باشد، تسلط کامل افراد به قلاب بافی را می طلبد که مجموعه آموزش مبتدی بافتنی در این راستا کلیه نکات را به شما آموزش خواهد داد.

•چرا هنر بافتنی را بیاموزیم؟

هنر بافتنی را می توان یکی از پرکاربردترین و پر طرفدارترین هنرها در میان بانوان' >بانوانبه حساب آورد از اینرو فراگیری این هنر به طور ویژه به  بانوان' >بانوان پیشنهاد می شود. تنها کافیست اصول کار را از طریق مجموعه آموزش بافت لباس بچگانه که به همراه زیرنویس تحت الفظی است، فرا گرفته و در ادامه از طریق الگوهای بافتنی موجود در این مجموعه و سایر ژورنال های بافتنی می توانید به ارتقاء سطح کاریتان بپردازید که درآمد بیشتری را برایتان به دنبال خواهد داشت. هم اکنون این مجموعه بی نظیر را می توانید از طریق وب سایت 118فایل سفارش داده و به صورت لینک دانلود یا دی وی دی در محل دریافت نمایید. 



:: برچسب‌ها: لباس بچگانه , بافتنی , بافت لباس , قلاب بافی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بافت دستکش و جوراب بصورت گام به گام
پنج شنبه 27 تير 1398 ساعت 8:39 | بازدید : 57 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش بافت دستکش و جوراب در دو بخش آموزشی، بافت انواع دستکش و جوراب با دو میل و قلاب را به زبان انگلیسی در اختیار علاقمندان قرار داده است. بافت انواع دستکش نظیر دستکش بدون انگشت ساق بلند، دستکش با انگشت، دستکش یک انگشتی و دستکش نوزاد (3-0 ماه) بخشی از آموزش های بخش اول و آموزش بافت دمپایی روفرشی با قلاب و انواع جوراب ساق بلند و کوتاه، مربوط به بخش دوم مجموعهآموزش بافت دستکش و جوراب می باشد. این مجموعه آموزشی که پارت سوم از دوره آموزش گام به گام بافتنی می باشد در کنار آموزش بافتنی مبتدی مجموعه ای کامل به منظور یادگیری هر چه بهتر بافتنی خواهد بود.

 

 

•مجموعه آموزش بافت دستکش و جوراب برای چه کسانی مناسب است؟

آموزش بافت دستکش و جوراب برای کلیه علاقمندان به هنر بافتنی مناسب می باشد. دقت داشته باشید که فراگیری هر چه بهتر آموزش های این مجموعه، تسلط کافی به قلاب بافی، دومیل و آشنایی با انواع بافت را می طلبد که مجموعه آموزش بافتنی مبتدی تمام این موارد را پوشش داده است. ویدئوهای آموزشی مجموعه آموزش بافت دستکش و جوراب به دلیل آموزش گام به گام برای کلیه افراد مناسب خواهد بود، با این حال این مجموعه آموزشی که به همراه زیرنویس تحت الفظی است، پیشنهاد ویژه ما بهبانوان' >بانوان خانه داری که در فکر یادگیری هنری کاربردی و در عین حال پردرآمد می باشند، است. هم اکنون این مجموعه را می توانید به صورت لینک دانلود یا دی وی دی در محل دریافت کنید. 

•چرا هنر بافتنی را بیاموزیم؟

هنر بافتنی طرفداران زیادی داشته و یکی از هنرهای زیبایی است که در صورتی که به اصولی ترین شکل ممکن فراگرفته شود نتایج چشمگیری را به دنبال خواهد داشت. باتوجه به اینکه این روزها مردم علاقمند به داشتن جدیدترین مدل از هر لباس، کلاه، شالگردن و جوراب بافتنی می باشند، لذا شما به عنوان یک فرد بافنده باید جدیدترین مدلها را فرابگیرید تا همیشه مشتریان دائمی خود را داشته باشید.



:: برچسب‌ها: بافت دستکش , بافت جوراب , قلاب بافی , بافندگی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ
پنج شنبه 27 تير 1398 ساعت 8:9 | بازدید : 74 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ که در واقع پارت دوم مجموعه آموزش حرکات ورزشی برای تناسب اندام محسوب می گردد، یکی از پر طرفدارترین و جذاب ترین آموزش های مربوط به حرکات ورزشی پیشرفته و به خصوص هیپ هاپ به شمار می رود. این مجموعه به دلیل پوشش آموزش حرکات ورزشی پیشرفته برای تمامی سنین از محبوبیت بالایی برخوردار است. باید افزود که مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ برای افرادی که در زمینه هیپ هاپ، کمی تخصص دارند، مناسب می باشد.

 

 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ - آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

همانطور که می دانید ورزش' >ورزش، یکی از مهم ترین موارد برای حفظ سلامت و تندرستی در عین تناسب اندام به حساب می آید. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که انجام حرکات ورزشی به صورت نادرست می تواند منجر به آسیب های جدی گردد. پس در انجام درست حرکات ورزشی دقت بسیاری به خرج دهید. 

آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ - آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ

مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ که توسط مؤسسه معروف FitDance تهیه شده و از طریق وب سایت 118فایل در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته، شامل 5 بخش به زبان انگلیسی می باشد. یکی از بخش های این مجموعه به آموزش کامل حرکات ورزشی به صورت پیشرفته اختصاص داده شده است. در این بخش از مجموعه آموزش پیشرفته حرکات ورزشی و هیپ هاپ، شما نحوه انجام این حرکات ورزشی را با آهنگ های محبوب لاتین، اسپانیایی و ... به صورت کامل یاد خواهید گرفت. باید افزود که انجام این حرکات ورزشی به همراه آهنگ، زومبا نام دارد. از اینرو در این بخش، شما با بیش از 300 آهنگ جدید خوانندگان معروف خارجی، نحوه انجام حرکات زومبا را آموزش خواهید دید.



:: برچسب‌ها: ورزش , هیپ هاپ , زومبا , رقص ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کامل زومبا برای سطوح پیشرفته
چهار شنبه 26 تير 1398 ساعت 9:51 | بازدید : 122 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته شامل دو سبک پیشرفته از زومبا یعنی زومبا زین (Zumba Zin) و زومبا سترانگ (Zumba Strong) می باشد که در واقع جدیدترین سبک های زومبا می باشند. آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته تمام آنچه را در رابطه با زومبا زین باید فرا بگیرید به طور کامل پوشش داده است به طوری که زومبا زین 74، زومبا زین73 و ... را با زبان انگلیسی آموزش داده است. همچنین زومبا Toning و مدل های زومبا 2017 از دیگر مواردی است که در مجموعه آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته گنجانده است. 

آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته - آموزش زومبا برای سطوح پیشرفته

تحقیقات محققان اروپایی و آمریکایی حاکی از ان است که حرکات ورزشی زومبا علاوه بر تناسب اندام، شادی را نیز برای افراد به ارمغان می آورد. در ادامه مجموعه آموزش زومبابرای سطوح پیشرفته دربردارنده آموزش های مربوط به سبک زومبااسترانگ می باشد که با توجه به اینکه از حرکات تند و سریع تشکیل شده به شدت موجب سوزاندن چربی و کالری شده و در کوتاه ترین زمان ممکن موجب کاهش وزن می شود.



:: برچسب‌ها: آموزش زومبا , زومبا , ورزش , فیت نس , زومبازین ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زبان Engvid بصورت کامل
چهار شنبه 26 تير 1398 ساعت 9:13 | بازدید : 65 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

آموزش زبان Engvid 1

 

اگر در زمینه یادگیری یا آموزش زبان انگلیسی فعالیت کرده و به دنبال یک منبع عالی برای یادگیری زبان هستید، بی شک تاکنون نام Engvid را شنیده اید. سایت این مجموعه یکی از برترین و محبوب ترین سایت های آموزش زبان انگلیسی معرفی شده به طوری که با گذشت زمان اندکی از روی کار آمدن این سایت، سیل عظیمی از کاربران، آن را به عنوان سایت محبوب خود انتخاب کرده و عنوان پربازدیدترین سایت آموزش زبان انگلیسی را اخذ کرده است.



:: برچسب‌ها: آموزش زبان , زبان انگلیسی , یادگیری , اساتید انگوید ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زبان انگلیسی در منزل از 0 تا 100
چهار شنبه 26 تير 1398 ساعت 8:36 | بازدید : 56 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زبان انگلیسی در منزل در واقع تکمیل کننده و ادامه مجموعه آموزش زبان Engvid بوده و در بردارنده دروس مربوط به 6 تن از اساتید مجموعه Engvid به نام های Adam, Rebeca, James, Jade, Benjamin و Valen می باشد. مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل شامل 6 بخش است که هر بخش مربوط به دروس یکی از اساتید نام برده شده بوده و جدیدترین و آخرین دروس هر استاد از ابتدا تا انتها به زبان انگلیسی ارائه می شود.

آموزش زبان انگلیسی در منزل1

 

آموزش زبان انگلیسی در منزل

بخش اول مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل 115 درس از دروس استاد Adam که به موضوعاتی نظیر اصطلاحات تکنولوژی، گرامر، آیلتس، تافل و... مربوط می باشد را پوشش داده و می تواند در ایجاد آمادگی برای آزمون های بین المللی نظیر تافل و آیلتس تاثیر بسزایی داشته باشد.

آموزش زبان انگلیسی در منزل

بخش دوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل به دروس استاد Rebeca که 216 درس می باشد اختصاص یافته و به مباحث کاربردی مانند اشتباهات رایج گرامری زبان آموزان، اصطلاحات و عبارات مربوط به تجارت و کلماتی که اشتباهاً به جای یکدیگر به کار می روند پرداخته است. همچنین بخش دوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزلبه طور مفصل به مهارت Speaking پرداخته و مباحثی نظیر نحوه گفت و گو در مورد دوستان، ملیت ها و اصطلاحات انگلیسی را پوشش می دهد.

آموزش زبان انگلیسی در منزل

بخش سوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل مربوط به 200 درس استاد James بوده و در واقع تکمیل کننده دروس دیگر اساتید مجموعه آموزش زبان Engvidمی باشد. سایر بخش های مجموعه آموزش زبان انگلیسی در منزل دربردارنده بیش از 100 درس سه استاد دیگر این مجموعه است و تا حد زیادی در ارتقاء مهارت Speaking, listening, writing و Reading به شما کمک خواهد کرد. هم اکنون این مجموعه را می توانید از طریق وب سایت 118file خریداری کرده و به صورت لینک دانلود یا دی وی دی در محل دریافت نمایید. 



:: برچسب‌ها: آموزش زبان , زبان انگلیسی , گرامر , تافل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر پلی استیشن وان
سه شنبه 25 تير 1398 ساعت 9:30 | بازدید : 44 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیرات پلی استیشن 1 مجموعه ای کامل و کم نظیر در زمینه تعمیر پلی استیشن 1 می باشد که مانند مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل، با زبان انگلیسی به نحوه تعمیر تمام بخش های نسل دوم از کنسول های بازی شرکت سونی می پردازد. مجموعه آموزش تعمیرات پلی استیشن 1 با ارائه بیش از 5 ساعت فیلمآموزشی، مشکلات نرم افزاری و بخش های اصلی پلی استیشن به نام "برد الکتریکی" و "لنز" را در کنار سایر قسمت های پلی استیشن بررسی نموده و سپس نحوه تعمیر آنها را از زاویه نزدیک با کیفیت مطلوب آموزش می دهد. علاوه بر ویدیو های آموزشی، مجموعه آموزش تعمیرات پلی استیشن 1 حاوی دو فایل متنی می باشد که قطعاتپلی استیشن نسل اول تا سوم از جمله برد، لنز، هارد دیسک، منبع تغذیه و فن را توسط تصاویر معرفی نموده و همچنین مشکلات عمده پلی استیشن 1 را بیان کرده است. پولی لنز بخشی از پلی استیشن 1 است که در صورت خرابی، دستگاه نمی تواند بازیها را اجرا کند از این رو تعمیر آن بسیار مورد اهمیت می باشد و مجموعه آموزش تعمیرات پلی استیشن 1، خرابی قطعه پولی لنز را بطور کامل بررسی و نحوه تعویض آن را در فایل متنی ارائه کرده است.

 

 

•مجموعه آموزش تعمیرات پلی استیشن 1 برای چه کسانی مناسب است؟

بحث تعمیرات کنسول بازی را اگر بخواهیم دسته بندی کنیم به دو دسته شامل تعمیر قطعاتی همچون دسته بازی، دیسک خوان و دسته دوم حاوی تعمیر برد است که علاقه مندان می توانند تعمیر همه بخش های پلی استیشن را انجام دهند اما با این تفاوت که در تعمیر برد باید افراد اطلاعات نسبی در مورد بحث الکترونیک و طرز استفاده از دستگاه هایی مانند اهم متر و اسیلوسکوپ را داشته باشند. بنابراین از آنجاییکه مجموعه آموزش تعمیرات پلی استیشن 1 شامل تعمیرات کلیه قسمت های پلی استیشن به همراه زیرنویس تحت الفظی است، این مجموعه پیشنهاد خوبی برای تعمیرکاران وسایل الکترونیکی به منظور افزایش سطح دانش تعمیرات پلی استیشن در زمینه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین مناسب افراد تازه کار و مبتدی می باشد.

 

•چرا آموزش تعمیرات پلی استیشن 1 را فرابگیریم؟

پلی استیشن محصول پر فروش و محبوب شرکت سونی است که با آمدنش، طیف وسیعی از دوستداران بازی های رایانه ای را مجذوب خود ساخت. این کنسول های بازیبا داشتن قابلیت ها و راحتی کار با آنها، در مدت کوتاهی جای خود را در خانه ها و گیمنت ها باز کردند و همچنان نیز شاهد اشتیاق افراد برای تجربه بازی های هیجان انگیز و شگفت آور پلی استیشن هستیم. شرکت سونی با ساخت پلی استیشن باعث تحول عظیمی در بازی ها شد که با مشاهده استقبال اکثریت مردم جهان، برای تولید نسل های بعدی پلی استیشن با ویژگی های جذابتر انگیزه بیشتری به دست آورد. با گذشت زمان نسبتأ زیادی از ساخت پلی استیشن 1، همچنان این دستگاه در منازل وجود دارد و با بالا رفتن قیمت دستگاه های بازی، تعمیر آن نیز اهمیت بیشتری پیدا می کند. افرادی هستند که در اوقات فراغت با بازی های به یاد ماندنی پلی استیشن 1 مانند متال‌گیر‌سالید، وایپ اوت، تکن 3، کرونو کراس، کرش تیم ریسنگ، فاینال فانتزی، رزیدنت ایول 2 و بازی های دیگر لحظات پرشور و هیجان آوری را برای خود می سازند. به همین منظور موضوع تعمیر پلی استیشن 1 همچنان مطرح بوده و فراگیری نحوه تعمیر این کنسول بازی، می تواند بسیار کاربردی و پرسود باشد. با توجه به مطالب ذکر شده، هم اکنون علاقه مندان می توانند از طریق وب سایت 118file نسبت به خریداری این محصول اقدام کرده و در کوتاهترین زمان به صورت لینک دانلود یا دی وی دی در محل دریافت نمایند. 



:: برچسب‌ها: پلی استیشن 1 , پلی استیشن , تعمیرات , تعمیر پلی استیشن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر جاروبرقی بصورت گام به گام
سه شنبه 25 تير 1398 ساعت 8:51 | بازدید : 56 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش تعمیر جاروبرقی هفتمین پارت از دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی برقی است که به عنوان یکی از جامع ترین مجموعه ها در این زمینه محسوب می شود. مجموعه آموزش تعمیر جاروبرقی با ارائه بیش از 13 ساعت فیلم آموزشی به معرفی اجزای جاروبرقی و بیان مشکلات آن پرداخته و نحوه تعمیر عیوب کلیه قسمت های جاروبرقی را برای شما عزیزان به زبان انگلیسی و از نمای نزدیک آموزش می دهد. قطعات بسیاری در کارکرد صحیح جاروبرقی و مکش قدرتمند آن نقش دارند که مجموعه آموزش تعمیر جاروبرقی در قالب فایل متنی تمامی مطالب مفید و لازم در مورد تعمیر جاروبرقی از جمله ابزار لازم، قطعات الکترونیکی، قطعات مکانیکی، قطعات مصرفی، توضیح عملکرد ریز قطعات جاروبرقی، بیان مشکلات متداول جاروبرقی و پاسخ به آنها را ارائه می کند. مجموعه آموزش تعمیر جاروبرقی سعی کرده تا مشکلات و عیوب جاروبرقی را به طور کامل بررسی و نحوه تعمیر و رفع آنها را به شیوه عملی از زوایای مختلف آموزش دهد.

 

 

 

•مجموعه آموزش تعمیر جاروبرقی برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به معرفی قطعات داخلی جاروبرقی در فایل متنی مجموعه آموزش تعمیر جاروبرقی، می توان مشاهده این مجموعه را به علاقه مندان به حرفه تعمیرات وسایل برقی و همچنین افراد عادی پیشنهاد داد. از طرفی ویدیو های آموزشی مجموعه آموزش تعمیر جاروبرقی به گونه ای است که مشکلات تمامی بخش های انواع جاروبرقی در برند های مختلف را آموزش می دهد که این موضوع باعث می گردد تا مجموعه آموزش تعمیر جاروبرقی به همراه زیرنویس تحت الفظی، برای تعمیر کاران باتجربه مناسب باشد و بر دانش آنها در این زمینه بیافزاید.

 

•چرا آموزش تعمیر جاروبرقی را فرابگیریم؟

جاروبرقی از جمله وسایل برقی می باشد که در هر خانه و اماکن عمومی نیز شاهد آن هستیم و در زندگی روزمره به یاری افراد آمده و نقش مهمی در پاکیزگی محیط ایفا می کند. این وسیله برقی مانند سایر وسایل دیگر ممکن است دچار مشکلاتی شود که در این صورت با آگاهی از سیستم جاروبرقی می توانیم در مدت کوتاهی اقدام به رفع آن کنیم. در بسیاری از مواقع عیوب پیش آمده برای جاروبرقی نیازمند تعمیر تخصصی نمی باشد از این رو آشنایی با تعمیرات جاروبرقی بسیار مفید بوده و در مواقع لازم به کمک افراد می آید. بنابراین اگر بخواهیم از هزینه های مختلف روزمره کاسته و در کمترین زمان مشکلجاروبرقی را برطرف نماییم بهتر است تا خود نیز دانش کافی در این زمینه را کسب کرده و با تسلط کامل جاروبرقی را تعمیر کنیم.



:: برچسب‌ها: جاروبرقی , تعمیرات , تعمیر جاروبرقی , رفع مشکلات جاروبرقی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل بصورت گام به گام
سه شنبه 25 تير 1398 ساعت 8:15 | بازدید : 55 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل یکی از بهترین مجموعه هایآموزشی وب سایت 118file می باشد که توانسته در طی بیش از 13 ساعت فیلمآموزشی نحوه تعمیر پلی استیشن مدل قابل حمل (PSP) را به وضوح و از نمای نزدیک آموزش دهد. مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل دربردارنده نحوه تعمیر پی اس پی در مدل های 1000، 2000، 3000، Go و Vita می باشد. مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل سعی کرده تا در قالب فایل متنی مدل های مختلف PSP را معرفی و اطلاعاتی در مورد ابعاد و ظاهر آنها برای علاقه مندان بیان کند. مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل فایل های ویدیویی را به دو بخش مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری برای یادگیری هر چه بهتر شما عزیزان تقسیم بندی کرده که باعث می شود تا درک بهتری از مطالب آموزشی این مجموعه که به زبان انگلیسی ارائه می گردد، داشته باشید.

 

 

•مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل برای چه کسانی مناسب است؟

مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل برای تمامی علاقه مندان به تعمیر دستگاه های بازی و کارهای الکترونیکی مناسب می باشد. ویدیو های این مجموعه به گونه ای است که باز کردن قطعات، تعمیر و بستن دستگاه را از نمای نزدیک نمایش داده و همین موضوع سبب می گردد تا افراد بتوانند همگام با آموزش، قسمت موردنظر از پلی استیشن خود را تعمیر نمایند. تعمیرات ارائه شده در مجموعه آموزش تعمیر پلی استیشن قابل حمل که حاوی زیرنویس تحت الفظی است، شامل رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری پلی استیشن با ورژن های PSP 1000، PSP 2000، PSP 3000، PSP GO و PSP Vita است که در نتیجه این مجموعه پیشنهاد خوبی برای تعمیرکاران پلی استیشن و افراد عادی می باشد.

 

•چرا آموزش تعمیر پلی استیشن را فرابگیریم؟

پلی استیشن ها پس از مدتی تحت تأثیر عواملی همچون گرد و غبار، گرما و نوسانات برق دچار مشکل سخت افزاری می گردند. همچنین با وجود بخش نرم افزاری پلی استیشن، امکان بروز مشکلات نرم افزاری نیز می باشد که در صورت آگاهی از علل احتمالی و نحوه تعمیر آنها می توانید در مدت کوتاهی مشکلات را برطرف سازیم. بنابراین فراگیری نحوه تعمیر پلی استیشن مانند تعمیر سایر دستگاه های برقی حائز اهمیت بوده و در بسیاری از موارد به کمک ما نیز خواهد آمد.



:: برچسب‌ها: پلی استیشن , تعمیرات , تعمیر پلی استیشن , مشکلات پلی استیشن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش فوتبال به کودکان بصورت گام به گام
دو شنبه 24 تير 1398 ساعت 9:14 | بازدید : 69 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش فوتبال به کودکان با ارائه بیش از 2000 دقیقه فیلم آموزشی درمورد آموزش قوانین و نحوه بازی فوتبال به کودکان یکی از مفیدترین مجموعه ها به زبان انگلیسی در این زمینه می باشد. آموزش دروازه بانی، کنترل توپ، دریبلینگ و نحوه شوت زدن بخشی از مطالب مجموعه آموزش فوتبال به کودکان است که در طی ویدیو های متعدد، به خوبی حرکات و تکنیک های موردنظر را به کودکان آموزش می دهد. مجموعهآموزش فوتبال به کودکان سعی کرده در قالب 7 بخش کلیه قوانین و اصول ورزش' >ورزش فوتبال را همراه با تمرینات صحیح و مرحله به مرحله بیان کند.

 

 

 •مجموعه آموزش فوتبال به کودکان برای چه کسانی مناسب است؟

مجموعه آموزش فوتبال به کودکان برای تمامی کودکان و نوجوانان عزیز و علاقه مند بهورزش' >ورزش فوتبال مناسب بوده و می توانند توسط این مجموعه خود را به سطح خوبی در فوتبال برسانند. این مجموعه سعی کرده تکنیک ها و تمرینات متنوعی برای سنین مختلف ارائه کند تا علاقه مندان با انجام آنها از مهارت کافی در انجام همه حرکات فوتبال برخوردار شوند.

 

•چرا آموزش فوتبال را فرابگیریم؟

بی شک ورزش' >ورزش فوتبال یکی از ورزش' >ورزش های مورد علاقه طیف گسترده ای از کودکان و نوجوانان این مرز و بوم است که با وجود باشگاه ها و امکانات اندک، دست از فوتبال برنداشته و تلاش می کنند تا به فوتبالیستی تکنیکی تبدیل شوند. همچنین اینورزش' >ورزش در سطح جهانی کاملأ شناخته شده می باشد و همگان از تأثیر آن بر سلامتی بدن آگاه هستند. فوتبال با بالابردن سرعت گردش خون برای سلامتی قلب و عروق و همچنین اکسیژن رسانی به بافت های بدن بسیار مفید است. فوتبال در مقایسه با سایر ورزش' >ورزش ها همیشه از جذابترین و پرطرفدارترین ها بوده که افراد از سنین کودکی شیفته فراگیری آن می باشند. بنابراین افراد می توانند با داشتن استعداد کافی در این ورزش' >ورزش، آموزش خود را آغاز کنند تا با تمرین و تلاش بسیار آینده درخشانی برای خود بیافرینند.



:: برچسب‌ها: آموزش فوتبال به کودکان , فوتبال , ورزش , مهارت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش شمع سازی بصورت گام به گام
دو شنبه 24 تير 1398 ساعت 8:43 | بازدید : 47 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش شمع سازی شامل سه بخش و بیش از 800 دقیقه فیلم آموزشی با زبان انگلیسی می باشد که آموزش شمع سازی در انواع مدل را برای علاقه مندان بههنر شمع سازی ارائه می کند.مجموعه آموزش شمع سازی دربردارنده آموزش ساخت شمع به صورت تزیینی، حکاکی، دکوپاژ، نوشیدنی، ژله ای، مناسبتی و شناور روی آب می باشد که مراحل را به صورت واضح همراه با نکات حائز اهمیت و زبان هندی بیان می کند. همچنین در این مجموعه علاوه بر ویدیو های آموزشی، مطالبی با عناوین ابزار شمع سازی، آموزش ساخت انواع شمع و آموزش مرحله به مرحله شمع سازیدر قالب فایل متنی برای آموزش هرچه بهتر علاقه مندان ارائه شده است.

 

 

 •مجموعه آموزش شمع سازی برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به آموزش های جامع این مجموعه، می توان آموزش شمع سازی را برای تمامی هنرمندان با سلیقه های متفاوت و علاقه مندان به شمع مناسب دانست. آموزش های این مجموعه به گونه ای است که افراد بدون هیچگونه تجربه و اطلاعی در این زمینه می توانند همراه با مجموعه آموزش شمع سازی که به همراه زیرنویس تحت الفظی است، از کلیه مواد و مقادیر مورد نیاز، مراحل ساخت انواع شمع و نکات مهم به خوبی مطلع شوند. 

•چرا آموزش شمع سازی را فرابگیریم؟

از دیرباز شاهد حضور روشنایی شمع در خانه ها و اماکن مذهبی بوده ایم و این به دلیل دارابودن عناصر چهارگانه در شمع و القاء انرژی مثبت و مطلوب به محیط می باشد. علاوه بر این شمع باعث زیبایی هر چه بیشتر محیط و علی الخصوص سفره ها در مناسبت های گوناگون می شود. از این رو فراگیری شمع سازی می تواند افراد را در برگزاری جشن و آیین های مختلف یاری کرده تا چیدمانی جذاب را به همراه حس آرامشی بی نظیر برای اطرافیان ایجاد کنند.



:: برچسب‌ها: آموزش شمع سازی , شمع , شمع تزئینی , ساخت شمع ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر پنکه سقفی بصورت مرحله به مرحله
دو شنبه 24 تير 1398 ساعت 8:4 | بازدید : 62 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش تعمیر پنکه سقفی دومین پارت از دوره آموزش تعمیر پنکه می باشد که مانند پارت اول این دوره با عنوان "آموزش تعمیر پنکه رومیزی" به نحوه تعمیر پنکه در مدل های مختلف می پردازد. مجموعه آموزش تعمیر پنکه سقفی در طی 9 بخش تعمیر پنکه سقفی، پنکه قابل حمل و هواکش را در مدل و برند های متعدد از تمام زوایا و با زبان انگلیسی آموزش می دهد. مجموعه آموزش تعمیر پنکه سقفی با ارائه بیش از 2000 دقیقه فیلم آموزشی مطالبی همچون نصب، جداسازی و تعمیر پنکه سقفی، تعمیر و سرویس کاری پنکه های (برجی، دیواری و قابل حمل) را به همراه هواکش در ابعاد مختلف ارائه می کند.

 

 

•مجموعه آموزش تعمیر پنکه سقفی برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به ویدیو های مجموعه آموزش تعمیر پنکه سقفی می توان این مجموعه را به تمامی علاقه مندان به این حرفه پیشنهاد نمود. در این مجموعه افراد با مراحل تعمیر قسمت های مختلف پنکه از ابتدا تا انتها آشنا شده و به همین دلیل این مجموعه برای کسانی که دارای تجربه بوده یا مایلند در این زمینه فعالیت کنند، مناسب می باشد.  

 

•چرا تعمیر پنکه را فرابگیریم؟

تعمیر پنکه مانند بسیاری از وسایل برقی دیگر به گونه ای می باشد که با فراگیری ساختار پنکه در یک برند می توان پنکه با برند های دیگر را بررسی و تعمیر نمود. پنکه هایی که مشکلاتشان در این مجموعه بررسی شده، اغلب در کارخانه ها و اماکن عمومی مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو مشاهده مجموعه آموزش تعمیر پنکه سقفی می تواند کمک بزرگی به تعمیرکاران و علاقه مندان باشد تا در مواقع ضروری خود نیز اقدام به تعمیر پنکه کنند.



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر پنکه سقفی , تعمیر پنکه , پنکه , عیب یابی , سرویس کردن پنکه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کوتاهی مو زنانه از 0 تا 100
یک شنبه 23 تير 1398 ساعت 9:9 | بازدید : 50 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش کوتاهی مو زنانه به دنبال تقاضای بسیاری از کاربران 118فایل و با هدفآموزش کوتاهی مو زنانه به صورت مرحله به مرحله گردآوری شده است. آموزش کوتاهی مو زنانه دربردارنده سری ویدئوهای متفاوت، تهیه شده توسط مربیان مختلف می باشد اما به طور کلی مجموعه آموزش کوتاهی مو بانوان' >بانوان به گونه ای است که تمامی آموزش ها با زبان انگلیسی و به صورت گام به گام بوده و انجام هر مرحله برای افراد مبتدی و حرفه ای امکان پذیر خواهد بود.

 

 

آموزش کوتاهی مو زنانه- آموزش کوتاهی مو زنانه

آموزش کوتاهی مو زنانه می تواند فرایندی زمانبر و نیازمند صبر و تحمل فراوان باشد اما آنچه بیش از هر چیز دیگری در فراگیری آموزش کوتاهی مو زنانه اهمیت دارد تمرین و ممارست فراوان است. از اینرو مجموعه آموزش کوتاهی مو زنانه می طلبد که پس از تماشای کامل هر ویدئو، مدل مو فراگرفته شده توسط هنرجو اجرا گردد. لذا داشتن افرادی به عنوان مدل برای انجام هر کوتاهی یا کلاه گیس های متفاوت می تواند در امر آموزش به شما کمک فراوانی بنماید.

آموزش کوتاهی مو زنانه - آموزش کوتاهی مو زنانه

سری ویدئوهای مجموعه آموزش کوتاهی مو زنانه بر اساس مدل مو افراد به دو دسته مو کوتاه و بلند دسته بندی شده اند همچنین برخی از ویدئوها به آموزش کوتاهی مو زنانه در حالی که موها خیس است، می پردازد. همانگونه که می دانید انتخاب مدل مو مناسب برای هر فرد با توجه به مدل صورت فرد و فاکتورهای متفاوت دیگری صورت می پذیرد لذا مجموعه آموزش کوتاهی مو زنانه به دلیل برخورداری از ویدئوهای مختلف که به کوتاهی مو افراد با موهای بلند، متوسط، کوتاه و همچنین فرم صورت گرد، کشیده و ... پرداخته است، می تواند اصول انتخاب مدل مو برای هر مدل صورت را در اختیارتان قرار دهد.

آموزش کوتاهی مو زنانه

باید افزود برخی از ویدئوهای مجموعه آموزش کوتاهی مو زنانه به کوتاهی موها به روش تقسیم کردن موها با گیره می پردازد که در عین آسان بودن نتیجه نهایی نیز مطلوب تر خواهد بود. اگر علاقمند به یادگیری جدیدترین مدل های کوتاهی مو زنانه در سال 2018 می باشید مجموعه آموزش کوتاهی مو زنانه بهترین انتخاب برای شما می باشد.



:: برچسب‌ها: آموزش کوتاهی مو زنانه , کوتاهی مو , آرایشگر , تتو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت آبنما بصورت مرحله به مرحله
یک شنبه 23 تير 1398 ساعت 8:45 | بازدید : 67 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت آبنما یکی از فعالیت های تخصصی ساختمانی است و مربوط به آبنماهای بزرگی می باشد که درحیاط یا خارج از ساختمان ها و داخل باغ ها ایجاد می شوند. نوع دیگری از آموزش ساخت آبنما نیز وجود دارد که به آموزش ساخت آبنماهای کوچک و داخلی یا حتی رومیزی می پردازد. این نوع آبنما نیازی به فعالیت تخصصی ندارد و با آموزشی سریع و جامع می توان کاملا به آموزش ساخت آبنما مسلط شد و بدون نیاز به پرداخت هزینه، آن را اجرا کرد. مزیت آموزش ساخت آبنما علاوه بر صرفه جویی در هزینه ی اجرا، آشنایی با ایده ها و طرح های جدید برای آموزش ساخت آبنما و یادگیری طریقه ی استفاده از مواد مختلف به شیوه ای خلاقانه است.

 

آموزش ساخت آبنما

 

آموزش ساخت آبنما - آموزش ساخت آبنما

آموزش ساخت آبنما را می توان به دو دسته ی کلی تقسیم بندی کرد که آموزش ساخت آبنما در داخل یا خارج از فضای مسکونی خانه است. آموزش ساخت آبنماهای داخلی مربوط به آبنماهایی کوچک و معمولا سبک و بدون صدا و آلودگی می باشد که در آن ها از پمپ های کوچک آب استفاده می گردد. آموزش ساخت آبنماهای داخلی ظرافت بیشتری دارند اما در زمان کمتری اجرا می شوند و معمولا دارای جلوه های بصری زیباتری هستند. آموزش ساخت آبنماهای خارجی مربوط به آموزش ساخت آبنماهایی است که بسیار بزرگ تر هستند و طبعا هزینه ی بیشتری دارند. برخلاف آموزش ساخت آبنماهای داخلی که از مواد سبک مانند یونولیت و رنگ و پلاستیک استفاده می شود، آموزش ساخت آبنماهای خارجی شامل استفاده از تخته سنگ های طبیعی بزرگ و سیمان و پمپ های قوی آب برای انتقال چند متری آب می باشند. این آبنماها در حیاط خانه های بزرگ، باغ ها یا هتل ها مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند از یک متر تا چند ده متر متفاوت باشند. حتی برخی آموزش ساخت آبنماهای خارجی بزرگ درباره ی ساخت آبنماهای آبشاری و رودخانه ای هستند. ویژگی مشترک تمام آموزش ساخت آبنماها این است که آب در چرخه ای تکرار شونده به وسیله ی یک پمپ برقی به جریان می افتد تا ظاهری جذاب ایجاد کند.

آموزش ساخت آبنما - آموزش ساخت آبنما

آموزش ساخت آبنما از ابتدای تاریخ بشر وجود داشته است. در بناهای قدیمی مربوط به چند هزارسال قبل نیز رد پای استفاده از آبنماها برای زیبایی و یا کاربرد خاص (مانند حوض و فواره برای خنک کردن فضا یا انتقال آب) دیده می شود. در گذشته که پمپ های برقی وجود نداشته است، از اختلاف فشار و جاذبه و وزن آب برای ساخت آبنما استفاده می شده که چندان قدرتمند نبوده است. آموزش ساخت آبنماهای باستانی مانند آبنمای بامبویی در شرق آسیا، آبنمای دریایی با سوراخ کردن ساحل های سنگی و آبنماهای طبقاتی زیر بادگیرهای سنتی ایران با فواره نشان می دهد که این هنر در گذشته نیز وجود داشته است.



:: برچسب‌ها: آبنما , آموزش ساخت آبنما , فواره , آبنمای سنگی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش راه اندازی کافی شاپ بصورت مرحله به مرحله
یک شنبه 23 تير 1398 ساعت 7:58 | بازدید : 52 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش راه اندازی کافی شاپ، هر آنچه که باید جهت داشتن یک منوی متفاوت برای کافی شاپ خود بدانید را به صورت کامل پوشش می دهد. در این مجموعه که به زبان انگلیسی می باشد، شما دستور العمل تهیه انواع نوشیدنی های سرد و گرم را یاد خواهید گرفت. از آنجایی که کافی شاپ های بسیاری در شهرهای مختلف ایران موجود است، پس یکی از مواردی که منجر به موفقیت شما نسبت به سایر رقیبانتان خواهد شد، داشتن یک منوی متفاوت و البته نوشیدنی هایی خوش طعم می باشد. از اینرو ما تصمیم گرفتیم تا برای این منظور مجموعه ای بسیار جذاب را تحت عنوان آموزش راه اندازی کافی شاپ گردآوری کرده و شما را در رسیدن به این موفقیت بزرگ یاری نماییم.

 

آموزش راه اندازی کافی شاپ

 

آموزش راه اندازی کافی شاپ – آموزش راه اندازی کافی شاپ

حال به توضیح درباره مباحث پوشش داده شده توسط مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ می پردازیم. این مجموعه به آموزش امریکانو با طعم های مختلف می پردازد. حتی مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ درباره طرز تهیه امریکانو با یخ نیز توضیحات جامعی را ارائه می نماید. از دیگر نوشیدنی های گرم آموزش داده شده دراین مجموعه می توان به کاپوچینو اشاره نمود. باید افزود که این مجموعه به توضیح طرز تهیه کاپوچینو لاته نیز پرداخته است. 

آموزش راه اندازی کافی شاپ - آموزش راه اندازی کافی شاپ

مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ درباره دستور تهیه اسپرسویی متفاوت و خوش طعم، فیلم های آموزشی بسیاری را ارائه می نماید. در این مجموعه شما طرز تهیه بهترین اسپرسویی که تا به حال نوشیده اید را به صورت مرحله به مرحله آموزش خواهید دید. از اینرو مشاهده این بخش منجر به معروف شدن اسپرسوی کافی شاپ شما در بین تمامی کافی شاپ های سطح شهرتان خواهد شد.

آموزش راه اندازی کافی شاپ 

نحوه تهیه فرپه یکی دیگر از دستورالعمل های ارائه شده در مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ محسوب می گردد. فرپه شکلاتی، کاراملی و فرپه موکا و ... از نوشیدنی های آموزش داده در این بخش به شمار می روند. لازم به ذکر است که مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ به توضیح درباره طرز تهیه بیش از 30 نوع فراپوچینو نیز می پردازد. لاته و ماچیاتو از دیگر نوشیدنی های گرم ارائه شده در مجموعه آموزش راه اندازی کافی شاپ به شمار می روند.



:: برچسب‌ها: کافی شاپ , آموزش راه اندازی کافی شاپ , کیک و بیسکوئیت , بستنی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش نصب ديوارپوش سه بعدي بصورت کامل
شنبه 22 تير 1398 ساعت 9:23 | بازدید : 50 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی به طور کاملاً تخصصی مراحل نصب انواع دیوارپوش چوبی، سنگ گچی (Gypsum panel)، پی وی سی، چوب پنبه ای و پنل های سه بعدی با خزه را آموزش داده است. دیوارپوش های سه بعدی به دلیل مقاوم و ضد آب بودن و همچنین زیبایی خاصی که به دکوراسیون داخلی می دهند طرفداران بسیاری پیدا کرده اند لذا مجموعه آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی در چند بخش مختلف طریقه نصب هریک را به زبان انگلیسی و روسی آموزش داده است.

 

آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی 1

 

آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی - آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی

بخشی از ویدئوهای مجموعه آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی به مراحل ساخت و نصب دیوارپوش گچی اختصاص دارد که برای این منظور به قالب هایی ویژه برای ساخت پنل های گچی نیاز دارید. در ادامه مجموعه آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی طریقه نصب دیوارپوش pvc در طرح ها و مدل های متفاوت را آموزش داده است. به منظور زیبایی بیشتر می توان انواع مختلف دیوارپوش ها را رنگ کرد که مجموعه آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی این مبحث را نیز پوشش داده است.

آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی - آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی

آموزش نصب دیوارپوش چوبی از دیگر مواردی است که مجموعه آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی به آن پرداخته است. در رابطه با انواع دیوارپوش های سه بعدی می توان از چوبی، چوب پنبه ای، سرامیکی، بتنی، خزه ای، پی وی سی، پلاستر، سنگ گچی و چرم نام برد که برای بخش های مختلف خانه از نوعی خاص استفاده می شود. به دنبال معرفی انواع دیوارپوش های سه بعدی، این روزها افراد بسیاری علاقمند به طراحی داخلی منزل خود با انواع دیوارپوش های سه بعدی می باشند.

آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی

با تماشای مجموعه آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی مراحل نصب انواع دیوارپوش پی وی سی را به طور کامل فرا خواهید گرفت. لازم به ذکر است برای نصب دیوارپوش سه بعدی از نوعی چسب مخصوص و پرکننده محل اتصال استفاده شده و برای برش قسمت های اضافی می توان از کاتر استفاده کرد. آغازگر، رنگ نقاشی، قلم مو و مداد از دیگر مواردی است که در هنگام نصب انواع دیوارپوش سه بعدی کاربرد دارد.

آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی

قسمتی از آموزش های مجموعه آموزش نصب دیوارپوش سه بعدی به انواع پنل سه بعدی با خزه مربوط است که مراحل نصب این نوع متفاوت از دیوارپوش را آموزش داده است. پنل سه بعدی با خزه نوعی متفاوت و خاص از دیوارپوش های سه بعدی است که طرفداران بسیاری داشته و معمولاً برای محیط های بیرونی مانند ورودی منازل، حیاط و بالکن مورد استفاده قرار گرفته و به دلیل سبز بودن زیبایی بسیاری به محیط می بخشد.



:: برچسب‌ها: آموزش نصب دیوارپوش , دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش pvc , دکوراسیون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر بصورت ویژه
شنبه 22 تير 1398 ساعت 8:56 | بازدید : 56 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر به طور ویژه برای آموزش زبان انگلیسی بهکودکان 4 تا 13 سال تهیه و گرد آوری شده است. این مجموعه آموزشی که به زبان انگلیسی است، در 4 سطح و با هدف آموزش مرحله به مرحله زبان انگلیسی می باشد. سطح اول مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر، اعداد، قسمت های مختلف بدن و اشکال هندسی را آموزش داده است.

 

آموزش زبان انگلیسی به <a href='http://118file.com/list.aspx?pcat=2048&key=کودکان' target='_blank' title='کودکان' >کودکان</a> با شعر

 

 

 

 

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر - آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر 

شیوه آموزشی مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر از طریق شعر و آهنگ و با نمایش تصاویر و انیمیشن های متفاوت می باشد به گونه ای که کودک پس از مشاهده اشکال مورد نظر، تلفظ هر یک را فراگرفته و با تکرار مداوم کلمه مورد نظر با آهنگ، به طور کامل کلمه جدید را به خاطر می سپارد. از ویژگی های برجسته مجموعهآموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می توان به چند منظوره بودن آموزش ها اشاره کرد. به عنوان مثال در سری ویدئوهای مربوط به آموزش اشکال هندسی، همزمان با آموزش نام شکل مورد نظر به آموزش رنگ اشکال نیز می پردازد یا از طریق شمارش تعداد هر شکل به گونه ای اعداد را نیز آموزش می دهد.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر - آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر

سطح دوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر با آموزش قسمت های مختلف خانه نظیر اتاق خواب و آشپزخانه، روزهای هفته و میوه ها در زبان انگلیسی آغاز شده و در ادامه حیوانات جنگل، ماشین آلات ساختمانی و ده ها مورد آموزشی دیگر را نیز پوشش داده است. آموزش فصل ها، زمان و افعال از موارد مطرح شده در سطح سوم مجموعه آموزش زبان انگلیسی به کودکان با شعر می باشد.



:: برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان به کودکان باشعر , یادگیری زبان , آموزش حروف الفبا انگلیسی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بستن شال و روسری بصورت مرحله به مرحله
شنبه 22 تير 1398 ساعت 8:13 | بازدید : 179 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بستن شال و روسری بسیاری از ایده های جذاب و متنوع پیرامون بستن شال و روسری را با زبان انگلیسی به شما آموزش می دهد. اگر علاقمند به بستن شال و روسری خود با حجاب کامل و زیباترین شکل ممکن می باشید مجموعه آموزش بستن شال و روسری ایده های بسیاری در اختیارتان قرار خواهد داد.

 

آموزش بستن شال و روسری 1



:: برچسب‌ها: آموزش بستن شال , آموزش بستن روسری , حجاب لبنانی , حجاب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زبان استاد jon از 0 تا 100
پنج شنبه 20 تير 1398 ساعت 10:41 | بازدید : 44 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش زبان Engvid استاد Jon عنوان یکی دیگر از مجموعه های پرطرفدار سایت 118فایل می باشد که به درخواست کاربران و به دنبال تقاضای بسیاری از طرفداران مجموعه آموزش زبان Engvid ارائه شده است. مجموعه آموزش زبان Engvid استاد Jon که بیش از 38 درس با میانگین زمانی 10 دقیقه می باشد، دربردارنده تمامی دروس استاد Jon تا پایان سال 2017 میلادی بوده و در آنها استاد به زبان انگلیسی تمام مطالب آموزشی را بیان می کند.

 

آموزش زبان Engvid استاد Jon 1

 

 

آموزش زبان Engvid استاد Jon - آموزش زبان Engvid استاد Jon

با تماشای مجموعه آموزش زبان Engvid استاد Jon که حاوی زیرنویس تحت الفظی لست، با بسیاری از اشتباهات رایج زبان آموزان در هنگام به کار بردن کلماتی نظیر Soon, Early, Quick و Fast آشنا خواهید شد. برخی از حروف زبان انگلیسی نظیر F, V و B بعضاً به صورت اشتباه تلفظ می شوند، مجموعه آموزش زبان Engvid استاد Jon نحوه تلفظ صحیح این حروف، جایگاه زبان در هنگام تلفظ این حروف و نحوه قرارگرفتن دندان ها بر روی لب ها را به طور کامل آموزش خواهد داد.

 

آموزش زبان Engvid استاد Jon - آموزش زبان Engvid استاد Jon

در طول مجموعه آموزش زبان Engvid استاد Jon ده ها اصطلاح و عبارت در رابطه با  غذا و آشپزی در زبان انگلیسی خواهید آموخت که به ارتقاء و بهبود دایره لغات شما کمک فراوانی خواهد کرد. بسیاری از افراد وقت کافی برای شرکت در کلاس های زبان آموزشگاه های مختلف را ندارند و همواره به دنبال Self- Study و یادگیری زبان انگلیسی در منزل هستند، اما یک منبع خوب و معتبر به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده است.

 

آموزش زبان Engvid استاد Jon - آموزش زبان Engvid استاد Jon

اگر شما هم از این دسته افراد هستید و نمی دانید از کجا باید شروع کنید مجموعهآموزش زبان Engvid استاد Jon انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این مجموعهآموزشی برای هر سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته مناسب بوده و به طور چشمگیری موجب بهبود سطح زبان انگلیسی شما خواهد شد. مجموعه آموزش زبان Engvid که تاکنون دروس مربوط به 14 استاد از این مجموعه در وب سایت 118فایل ارائه شده است یکی از برترین مجموعه های حاضر به منظور آموزش زبان انگلیسی می باشد که می توانید از طریق وب سایت 118file خریداری کرده و به صورت لینک دانلود یا دی وی دی در محل دریافت نمایید. 



:: برچسب‌ها: آموزش , آموزش زبان انگلیسی استادjon , زبان انگلیسی , آموزش اصولی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش عروسک های بافتنی بصورت کامل
پنج شنبه 20 تير 1398 ساعت 9:34 | بازدید : 48 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش عروسک های بافتنی در ادامه و در واقع پارت دوم مجموعه آموزش عروسک بافی با قلاب بوده و تکمیل کننده آموزش های پارت اول می باشد. آموزش عروسک های بافتنی در سه بخش آماده شده که هر بخش نحوه بافت انواع مختلفی از عروسک ها را به زبان انگلیسی آموزش داده است. نحوه قلاب بافی گوزن کریسمس، باب اسفنجی و پنگوئن از مواردی است که بخش اول مجموعه آموزش عروسک های بافتنی به طور کامل شرح داده است. گوزن کریسمس به دلیل زیبایی خاصی که دارد بسیار مورد توجه بوده و بافت آن برای افراد جالب می باشد اما آنچه که در بافت این گوزن زیبا اهمیت دارد نحوه بافت شاخ گوزن و اتصال درست شاخ ها به تنه گوزن می باشد که مجموعه آموزش عروسک های بافتنی به طور کامل آموزش داده است.

 

آموزش عروسک های بافتنی  1

 

 

آموزش عروسک های بافتنی

چگونگی بافت کیف موبایل به شکل روباه، قارچ های کوچک، عروسک بابانوئل، کیک اسفنجی تزئینی و عروسک دختر از دیگر مواردی است که با تماشای بخش اول مجموعه آموزش عروسک های بافتنی فرا خواهید گرفت. در ادامه بخش دوم مجموعه آموزش عروسک های بافتنی نحوه قلاب بافی چند جا کلیدی زیبا به شکل الاغ، خوک و جغد را آموزش می دهد همچنین چگونگی قلاب بافی سگ، خرس پاندا، پرنده کوچک و شتر را نیز بخش دوم مجموعه آموزش عروسک های بافتنی در اختیار علاقمندان قرار می دهد. باید افزود اگر علاقمند به یادگیری نحوه بافت فیل، قورباغه، کفشدوزک و ده ها عروسک زیبای دیگر می باشید این مجموعه آموزشی تمامی این موارد را آموزش داده است.

آموزش عروسک های بافتنی

لازم به ذکر است بخش سوم مجموعه آموزش عروسک های بافتنی به طور ویژه چگونگی بافت خرس عروسکی، خرس عروس و داماد و نحوه بافت لباس و شلوار برای خرس را آموزش داده است. خرس عروس و داماد به دلیل متفاوت بودن و همچنین جذابیتی که دارد می تواند به عنوان گیفت در مجالس عروسی استفاده شده و در واقع هدیه ای خاص محسوب می شود. قسمت دیگری از آموزش های بخش سوم مجموعهآموزش عروسک های بافتنی به نحوه بافت خرگوش بانی اختصاص یافته است به گونه ای که چگونگی بافت لباس، کلاه و شالگردن برای خرگوش را فرا گرفته و مراحل بافت خرگوش کوچک را نیز مشاهده خواهید کرد.



:: برچسب‌ها: عروسک , عروسک های بافتنی , قلاب بافی , آموزش عروسک بافی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش دیوار پوش اپوکسی بصورت مرحله به مرحله
پنج شنبه 20 تير 1398 ساعت 7:59 | بازدید : 49 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش دیوارپوش اپوکسی در ادامه دو پارت اول و دوم مجموعه آموزش کفپوشاپوکسی بوده و در واقع تکمیل کننده آن می باشد. آموزش دیوارپوش اپوکسی حاوی چندین فایل آموزشی با زبان انگلیسی و آلمانی به منظور آموزش کامل دیوار اپوکسی بوده که به صورت مرحله به مرحله تمامی نکات و جزئیات اجرای دیوارپوش اپوکسی را شرح می دهد.

آموزش دیوارپوش اپوکسی 1

 

 

آموزش دیوارپوش اپوکسی

مجموعه آموزش دیوارپوش اپوکسی با بیش از 9 ساعت آموزش گام به گام تمامی آنچه را که در زمینه اپوکسی ضروری است در اختیارتان قرار داده و در واقع هیچ نکته مبهمی به جای نخواهد گذاشت. مجموعه آموزش دیوارپوش اپوکسی به آموزش اپوکسی روی کانتر و کابینت آشپزخانه نیز پرداخته و تمامی مراحل را همراه با زیرنویس تحت الفظی یک به یک آموزش می دهد.

آموزش دیوارپوش اپوکسی

به منظور آموزش اجرای هرچه بهتر اپوکسی مجموعه آموزش دیوارپوش اپوکسیحاوی یک فایل پی دی اف بوده که نحوه اختلاط مواد و مدت زمان مورد نیاز برای مخلوط کردن مواد اپوکسی را آموزش داده و دربردارنده فرمول اپوکسی نیز می باشد. همچنین مجموعه آموزش دیوارپوش اپوکسی، اپوکسی برای اطراف سینک و روشویی و اپوکسی روی میز غذاخوری را نیز به شما می آموزد.

آموزش دیوارپوش اپوکسی

تعمیر ترک دیوار با استفاده از اپوکسی به روشی خاص و ساخت تابلو با استفاده از اپوکسی از دیگر مواردی است که مجموعه آموزش دیوارپوش اپوکسی به آن پرداخته است. اجرای اپوکسی روی سطوح چوبی موجب می شود تا این سطوح به صورت سنگ گرانیت یا مرمر به نظر رسیده و زیبایی خاصی به سطح می دهد.

آموزش دیوارپوش اپوکسی

به دنبال استقبال بی نظیر شما کاربران گرامی از پارت دوم و سوم آموزش کفپوش اپوکسی، پارت سوم این مجموعه تحت عنوان آموزش دیوارپوش اپوکسی در واقع به طور ویژه به منظور آموزش اپوکسی برای دیوار گرد آوری شده است. با توجه به کاربردی بودن اپوکسی و سیل عظیم افراد علاقمند به اجرای اپوکسی در منزل و محیط کار، یادگیری اجرای اپوکسی می تواند یکی از پردرآمد ترین مشاغل حال حاضر بوده و افراد را به درآمدهای میلیونی برساند. بنابراین هم اکنون می توانید مجموعه آموزش دیوارپوش اپوکسی را به صورت لینک دانلود یا دریافت دی وی دی در محل دریافت نمایید.



:: برچسب‌ها: اپوکسی , دیوارپوش , آموزش , آموزش دیوارپوش اپوکسی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش شنا از 0 تا 100
چهار شنبه 19 تير 1398 ساعت 9:25 | بازدید : 48 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش شنا یکی از جامع و ارزشمند ترین مجموعه های آموزش شنا می باشد که توانسته با ارائه سه بخش، تمامی سطوح شنا را به زبان انگلیسی و با توجه به سطح آنها در ترتیبی مشخص بیان کند. مجموعه آموزش شنا با داشتن بیش از 500 دقیقه فیلم آموزشی، به آموزش شنا برای کودکان، مبتدیان و افراد حرفه ای می پردازد. در مجموعه آموزش شنا علاوه بر آموزش انواع شنا از جمله کرال سینه، شنا 2400 متر، شنا کرال پشت، شنا پروانه، شنا قورباغه، آموزش مطالبی نظیر شنا برای کودکان، غریق نجات و تجهیزات شنای حرفه ای را توسط ویدیو هایی با کیفیت و همچنین نحوه انجام انواع شنا به همراه نکات حائز اهمیت در قالب فایل متنی ارائه می کند.

 

 

 

 

 

 •مجموعه آموزش شنا برای چه کسانی مناسب است؟

شنا یکی از ورزش' >ورزش های قدیمی می باشد که پیامبر اکرم (ص) نیز در کنار اسب سواری و تیراندازی  به فراگیری آن توصیه کرده اند. در بین ورزش' >ورزش های آبی شنابه دلیل عدم محدودیت سنی در یادگیری، دارای طرفداران زیادی می باشد و علاقه مندان با هر سطح از قدرت بدنی می توانند حرکات این ورزش' >ورزش روح بخش را فرا بگیرند.

 

 

•چرا شنا را فرابگیریم؟

همانطور که ذکر شد علاوه بر توصیه پیامبر گرامی اسلام، این ورزش' >ورزش دارای فواید بسیاری بوده که بر هیچکس پوشیده نمی باشد. در ورزش' >ورزش شنا به دلیل حرکات مختلف عضلات بدن باعث تقویت و شکل گیری مناسب آنها، تقویت و سالم ماندن قلب و عروق، درمان گرفتگی و درد های بدن و ... می گردد. از طرفی این ورزش' >ورزش توسط پزشکان در مواقع ضروری برای درمان درد های سیاتیک و یا بروز دیسک در قسمت های مختلف بدن پیشنهاد داده می شود. همچنین در فصول گرما افراد با انجام شنا می توانند درصد زیادی از گرمای بدن خود را از این طریق رفع نمایند بنابراین با توجه به فواید اینورزش' >ورزش بهتر است تا در فراگیری شنا نیز در کمترین زمان اقدام نماییم.



:: برچسب‌ها: آموزش , شنا , آموزش شنا , غریق نجات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش قدم به قدم هیپ هاپ
چهار شنبه 19 تير 1398 ساعت 8:47 | بازدید : 34 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ انواع سبک های هیپ هاپ و سبک های مشابه را نیز به طور کامل و مرحله به مرحله آموزش می دهد. این مجموعه آموزشی که توسط یکی از برترین مربیان هیپ هاپ تهیه شده است، یکی از بی نظیرترین مجموعه های آموزشیبا زبان انگلیسی است که به منظور فراگیری هرچه بهتر هیپ هاپ می باشد. آموزشقدم به قدم هیپ هاپ با آموزش هیپ هاپ برای افراد مبتدی آموزش را آغاز کرده و مربی مجموعه به صورت آرام و قدم به قدم مراحل انجام کار را آموزش می دهد به گونه ای که در حین تماشای مجموعه به دلیل پایین بودن سرعت آموزش قادر به انجام حرکات همراه با مربی خواهید بود.

 

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

 

 

 

 

آموزش قدم به قدم هیپ هاپ - آموزش قدم به قدم هیپ هاپ

آموزش چاچا، سالسا و Breakdance از دیگر موارد آموزشی بخش اول مجموعه آموزشقدم به قدم هیپ هاپ می باشد. در ادامه مربی مجموعه آموزش قدم به قدم هیپ هاپ سطح آموزش را بالاتر برده و حرکات با سرعت بیشتری نسبت به سطح مبتدی آموزش داده می شود به طوری که بخش دوم این مجموعه بی نظیر، به آموزش حرکاتهیپ هاپ در موزیک ویدئو خوانندگان معروف پرداخته است.



:: برچسب‌ها: آموزش , هیپ هاپ , آموزش قدم به قدم هیپ هاپ , آموزش هیپ هاپ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش اوریگامی مقدماتی بصورت گام به گام
چهار شنبه 19 تير 1398 ساعت 8:9 | بازدید : 48 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش اوریگامی مقدماتی که امروزه طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده، با هدف خلق طرح هایی جالب از کاغذ به آموزش این هنر جذاب می پردازد. اوریگامی که برای اولین بار در ژاپن به وجود آمد، در لغت به معنای «تا کردن کاغذ» می باشد. شما با استفاده از مجموعه آموزش اوریگامی مقدماتی که به زبان انگلیسی است، قادر به ایجاد طرح های مختلف و جالب زیادی، تنها توسط یک برگ کاغذ مربع شکل خواهید بود. به طوریکه در طول این روش هرگز نیازی به بریدن کاغذ نخواهید داشت و فقط با تا کردن کاغذ به صورت های مختلف، می توانید شکل های متنوعی را ایجاد نمایید.

 

آموزش اوریگامی <a href='http://118file.com/list.aspx?cat=64835&key=introduction-to-computers' target='_blank' title='مقدماتی' >مقدماتی</a> 1

 

 

 

 

آموزش اوریگامی مقدماتی

مجموعه آموزش اوریگامی مقدماتی برای تمامی افراد مناسب می باشد، حتی کسانیکه هیچ گونه آشنایی با این هنر زیبا ندارند. این مجموعه با آموزش مرحله به مرحله اوریگامی به شما در ساخت طرح های مختلف کمک فراوانی می نماید. به طوریکه در پایان هر آموزش قادر به ساخت طرح مورد نظرتان بدون کمک از فیلم های تصویری مجموعه آموزش اوریگامی مقدماتی خواهید بود. 

آموزش اوریگامی مقدماتی - آموزش اوریگامی مقدماتی

مجموعه آموزش اوریگامی مقدماتی به آموزش ساخت انواع حیوانات، چندین مدل هواپیما، گل های مختلف و طرح های جالب و خلاقانه دیگری به صورت گام به گام می پردازد. تمامی آموزش ها با یک برگ کاغذ که اندازه آن بسته به سایز دلخواه طرح نهایی تان می تواند متغیر باشد، آغاز می گردد. لازم به ذکر است که اوریگامی با استفاده از تعداد معدودی تاهای گوناگون قادر به خلق طیف گسترده ای از طرح های جالب و خلاقانه خواهد بود. ذکر این نکته هم که اوریگامی در علم بشریت نیز کاربردهای فراوانی دارد، خالی از لطف نیست.

آموزش اوریگامی مقدماتی

شما برای یادگیری مجموعه آموزش اوریگامی مقدماتی تنها به یک برگ کاغذ نازک و مقاوم که هنگام تاخوردگی دچار تغییر شکل نشود، خواهید داشت. حتی می توانید برای زیبا شدن هرچه بیشتر طرح و مدل خود از کاغذهایی با رنگ و نقش دلخواه و متناسب با نوع طرح انتخابی خود استفاده نمایید. در طول یادگیری مجموعه آموزش اوریگامیمقدماتی که حاوی زیرنویس تحت الفظی است، شما می بایست برای ایجاد هر مدل، دقت و حوصله زیادی به خرج دهید تا در نهایت بتوانید مدلی زیبا خلق کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش , اوریگامی , اوریگامی مقدماتی , آموزش اوریگامی مقدماتی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر ایکس باکس بصورت گام به گام
سه شنبه 18 تير 1398 ساعت 11:40 | بازدید : 39 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر ایکس باکس با فراگیر شدن کنسول های بازی گسترده تر شده است. آموزش تعمیر ایکس باکس یکی از مهم ترین تعمیرات کنسول هاست که گاهی بسیار ساده انجام می شود و گاهی نیازمند ابزارها و اقدامات خاصی می باشد. آموزش تعمیرایکس باکس علاوه بر رفع ایرادهای این کنسول محبوب مایکروسافت، برای کارهایی مانند پشتیبان گیری و بازیابی، بازگرداندن به تنظیمات کارخانه و تنظیم مجدد، ارتقای نرم افزار و سخت افزار مانند هارددیسک و ... نیز کاربرد دارد که تمام این کارها چون نیاز به باز و بسته کردن کنسول دارد، زیرمجموعه ی آموزش تعمیر ایکس باکس قرار می گیرد.

 

 

 

 

آموزش تعمیر ایکس باکس - آموزش تعمیر ایکس باکس

آموزش تعمیر ایکس باکس در بخش دیگری از خود به طور اختصاصی به عیب یابی سخت افزاری انواع ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان می پردازد. مهم ترین مشکلاتی که در آموزش تعمیر ایکس باکس پیش می آید، مشکل پورت اچ دی ام آی (HDMI)، مشکل خارج نشدن و نخواندن دیسک، نداشتن تصویر و روشن شدن چراغ مشهور به چراغ مرگ و در نهایت روشن نشدن کامل دستگاه است که تمام این مشکلات مرحله به مرحله در آموزش تعمیر ایکس باکس بررسی، عیب یابی، توضیح داده و رفع می گردند. مجموعه ویدئوهای آموزش تعمیر ایکس باکس که به زبان انگلیسی است، در زمینه ی سخت افزار کاملا جامع بوده و با تماشای آن ها می توانید تقریبا تمام مشکلات سخت افزاری ایکس باکس را خودتان رفع کنید یا با شناسایی آن از پرداخت هزینه های بالای عیب یابی که معمولا بی نتیجه می مانند و منجر به تعمیر بیهوده و خرابی بیشتر می شوند جلوگیری کنید.

آموزش تعمیر ایکس باکس - آموزش تعمیر ایکس باکس

آموزش تعمیر ایکس باکس در ادامه به مشکلات نرم افزاری می پردازد که ممکن است برای ایکس باکس ایجاد شود. این مشکلات شامل شناسایی نشدن هارد دیسک، قطع ارتباط و نشان داده نشدن لوگوی اولیه یا مشکلاتی حین اجرا یا لود کنسول یا بازی می شود. بنابراین در آموزش تعمیر ایکس باکس که برای شما آماده کرده ایم، به روش بازسازی مجدد هارددیسک و بازگرداندن به تنظیمات اولیه ی کارخانه با استفاده از نرم افزارهای تحت لینوکس و ویندوز به صورت جداگانه نیز پرداخته شده است تا با این روشآموزش تعمیر ایکس باکس نیز آشنا شوید.



:: برچسب‌ها: ایکس باکس , تعمیرایکس باکس , آموزش تعمیرایکس باکس , تعمیر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر موبایل بصورت مرحله ای
سه شنبه 18 تير 1398 ساعت 10:41 | بازدید : 48 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر موبایل با عمومی شدن استفاده از موبایل در جهان تبدیل به یک چالش و در عین حال فرصت گشته است. آموزش تعمیر موبایل از آن جایی معضل است که مشکلات مربوط به این وسایل الکترونیکی پیچیده بی شمار است و عیب یابی آن ها را دشوار می سازد. هم چنین به دلیل تعداد زیاد موبایل های ایراد دار، پیدا کردن تعمیرکاری مطمئن و باتجربه کاری سخت است. همین مشکلات باعث شده است که آموزش تعمیر موبایل تبدیل به فرصتی برای مشکل گشایی و اشتغال زایی مخصوصا در جوانان علاقه مند گردد. با یادگیری مسائل مربوط به سخت افزار موبایل در آموزش تعمیر موبایل می توانید علاوه بر این که با ساختار، مشکلات عمومی و اختصاصی مدل ها و برندها آشنا شوید و ایرادها را بدون مراجعه به تعمیرکار و صرف هزینه رفع کنید، به طور تخصصی به آموزش تعمیر موبایل بپردازید و شغلی پردآمد برای خود ایجاد کنید.

 

 

 

 

آموزش تعمیر موبایل - آموزش تعمیر موبایل

آموزش تعمیر موبایل که در مجموعه ی حاضر برایتان آماده گردیده، شامل مشکلات مختلف سخت افزاری در سطح برد موبایل می باشد که در نگاه اول قابل تشخیص نیست. در آموزش تعمیر موبایل، به تست قطعات الکتریکی می پردازیم که برخی از آن ها فقط زیر میکروسکوپ مخصوص تعمیرات قابل مشاهده اند و از نظر ظاهری مشکلی ندارند. این قطعات فقط با تست های تخصصی با اندازه گیری مقاومت، ولتاژ و شدت جریان مشخص می شوند. برخی دیگر از مشکلات راه حلی ساده دارند که مشاهده ی آموزش تعمیر موبایل با زبان انگلیسی ترفند رفع آن ها را به شما می آموزد. مثلا شل شدن کابل روبانی نمایشگر در اثر ضربه می تواند به قطع شدن نمایشگر و نمایش عجیب رنگ ها (آبی شدن، سیاه و سفید شدن، خاموش و روشن شدن، کم رنگ شدن یا خط دار شدن) شود. اگر تعمیرکار باتجربه نباشد و با آموزش تعمیر موبایل آشنایی کافی نداشته باشد، تشخیص اشتباهش می تواند منجر به هزینه ی بسیار بالا برای تعویض نمایشگر شود. این جاست که اهمیت این مجموعه ی باارزش آموزش تعمیر موبایل مشخص می گردد.



:: برچسب‌ها: موبایل , تعمیر موبایل , آموزش تعمیر موبایل , تعمیر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر لپ تاپ بصورت گام به گام
سه شنبه 18 تير 1398 ساعت 9:32 | بازدید : 63 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر لپ تاپ یکی از پرکاربردترین مشاغل خدماتی در دنیا می باشد. آموزش تعمیر لپ تاپ به عنوان یکی از زیرشاخه های الکترونیک به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات سخت افزاری می پردازد. آموزش تعمیر لپ تاپ نیازمند آشنایی با ساختار کلی لپ تاپ های مختلف مثل محل قرارگیری قطعات داخلی و خارجی مثل هارددیسک، گرافیک، فن، رم و از همه مهم تر نحوه ی اتصالات این موارد به یکدیگر است. همچنین برای آموزش تعمیر لپ تاپ باید با مفاهیم بنیادی الکترونیک مانند ولتاژ و جریان و قطعاتی مانند دیود، خازن، مقاومت، آی سی و ترانزیستور آشنا بود. پیش نیاز مهم دیگر درآموزش تعمیر لپ تاپ، مهارت کار با هویه و لحیم کاری می باشد.

 

 

آموزش تعمیر لپ تاپ - آموزش تعمیر لپ تاپ

آموزش تعمیر لپ تاپ برخلاف ظاهر پیچیده ای که دارد، از اصولی ساده پیروی می کند که می توان با آموختن آنها نه تنها نیاز های اولیه ی خود در زمینه ی آموزش تعمیر لپ تاپ را پاسخ داد، بلکه به آموزش تعمیر لپ تاپ به عنوان یک شغل پر درآمد نگاه کرد. امروزه کمتر کسی را می توان یافت که سروکارش به آموزش تعمیر لپ تاپ نیفتاده باشد و اکثر مردم از وقت گیر بودن و هزینه ی بالای این تعمیرات گلایه دارند در حالی که اگر با اصولآموزش تعمیر لپ تاپ آشنا باشید، خواهید دید که شاید هرگز نیازی به مراجعه به تعمیرکار ندارید زیرا بیش تر عیب هایی که به نظر جدی می آیند، بر اثر مشکلاتی بسیار جزیی نظیر کثیف شدن و قطع اتصال داخلی، نچرخیدن درست فن ها و مشکل در خنک کنندگی، مشکلات فیزیکی پورت ها مثل خم شدگی و اتصال کوتاه و حتی جدا شدن کابل ها در داخل لپ تاپ ایجاد می گردند. آشنایی ساده با آموزش تعمیر لپ تاپ این امکان را ایجاد کرده است که با یک بازرسی کوتاه، در اغلب موارد از صرف هر هزینه ای بی نیاز باشید.

آموزش تعمیر لپ تاپ - آموزش تعمیر لپ تاپ

آموزش تعمیر لپ تاپ با زبان انگلیسی به شما نشان می دهد که برای عیب یابی چه مراحلی باید طی شود. روش کار کلی آموزش تعمیر لپ تاپ به این صورت است که کارکرد وسیله از ورودی یعنی کابل برق تا خروجی تصویر باید بررسی گردد. اگر لپ تاپ شارژ و روشن نمی شود، علت های مختلف آن در این مجموعه بیان شده است که می تواند مشکل در کابل، پورت، بورد الکتریکی و اجزای روی آن باشد. آموزش تعمیر لپ تاپ به ما می آموزد که چگونه با وسیله ای ساده به نام مولتی متر که ولتاژ و جریان دو سر یک قطعه را نشان می دهد، می توان به علت مشکلات لپ تاپ پی برد. کار آموزش تعمیر لپ تاپ به همین جا ختم نمی شود. پس از یافتن قطعه ی معیوب، نوبت به تعمیر و تعویض قطعه می رسد. در مجموعه ویدئوهای آموزش تعمیر لپ تاپ می بینیم که چگونه با هویه قطعه ی معیوب را از برد جدا کنیم و آن را جایگزین نماییم.



:: برچسب‌ها: آموزش , لپ تاپ , آموزش تعمیرلپ تاپ , تعمیرلپ تاپ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش نصب پارکت لمینت
یک شنبه 16 تير 1398 ساعت 11:43 | بازدید : 64 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش نصب پارکت لمینت

لمینت نوعی پوشش برای کف می باشد که اشتباهاً به آن پارکت هم می گویند. جنس لمینت از HDF است که از 4 لایه فشرده تشکیل شده و برای کف منازل مسکونی ، تجاری و اداری می توان از آن استفاده کرد.مجموعه آموزش نصب پارکت لمینت(Laminate) بیش از 25 ساعت ویدئوی آموزشی مفید و کاربردی در رابطه با نحوه نصب و تعمیر انواع کفپوش و لمینت دارد که به زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می شود. با تماشای این مجموعه آموزشی نحوه اتصال قطعات به یکدیگر، روش نصب کفپوش ولمینت به صورت مورب و آماده سازی زیرساخت آن را فرا خواهید گرفت.

 

آموزش نصب پارکت لمینت 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همچنین چگونگی چسباندن قطعات در هنگام اتصال، نحوه اتصال لمینت بر روی کف بتنی، لوازم موردنیاز برای این کارو ... می آموزید. با توجه به اینکه در هنگام اتصال لمینت به کف از چسب استفاده نمی شود، کف اتاق هیچ صدمه و آسیبی نمی بیند بنابراین لمینت را تا چندین بار پس از نصب می توان جمع آوری و مجددا در محلی دیگر نصب کرد. مجموعه آموزش لمینت نحوه نصب لمینت بدون چسب و چگونگی قرار دادن فوم برای زیرسازی را به درستی آموزش می دهد. به طور کلی سرعت نصب و اجرای لمینت بسیارزیاد و یادگیری آن آسان می باشد، در نتیجه تنها با یک بار تماشای این مجموعهآموزشی، نحوه نصب لمینت و کفپوش را بطوردقیق خواهید آموخت.



:: برچسب‌ها: آموزش نصب پارکت لمینت , پارکت لمینت , نصب پارکت لمینت , لمینت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...