عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 17
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 17
:: بازدید ماه : 126
:: بازدید سال : 889
:: بازدید کلی : 30686

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش کامل آرایش صورت
سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت 10:11 | بازدید : 65 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش کامل آرایش صورت به عنوان پارت دوم مجموعه محبوب آموزش خود آرایی در وب سایت 118فایل انتشار یافته است. این مجموعه آموزشی با ارائه مباحث تکمیل کننده پارت اول می تواند در یادگیری کامل آرایش صحیح صورت به شما کمک فراوانی نماید. در این مجموعه نیز همانند پارت اول آن، یک بخش به آموزش کامل نحوه صحیح خود آرایی اختصاص داده شده است. همچنین شما توسط مجموعه آموزش کامل آرایش صورت، مدل های متنوع بسیاری را برای آرایش چشم یاد خواهید گرفت. باید افزود که در این مجموعه نیز آرایش های ساده بسیاری برای علاقه مندان به طبیعی بودن آرایش صورت، ارائه گردیده است.

 

آموزش کامل آرایش صورت1

 

آموزش کامل آرایش صورت

از دیگر موارد پوشش داده شده در مجموعه آموزش کامل آرایش صورت می توان به توضیح نحوه آرایش صورت مردان به عنوان داماد اشاره نمود. یکی از ویژگی های برجسته این مجموعه که آن را از پارت اول خود متمایز کرده، آموزش مدل های آرایش صورت افراد مشهور در موقعیت های خاص می باشد. به عنوان مثال شما با مشاهده این بخش از مجموعه آموزش کامل آرایش صورت قادر به یادگیری آرایش صورت خوانندگان مشهور بسیاری در یکی از معروف ترین کلیپ هایشان خواهید بود. هم چنین نحوه آرایش صورت بازیگران و خوانندگان معروف در مراسم خاصی مانند Grammy، Red Carpet و ... را به صورت مرحله به مرحله یاد خواهید گرفت.

آموزش کامل آرایش صورت - آموزش کامل آرایش صورت

در ادامه مجموعه آموزش کامل آرایش صورت، شما با چگونگی کانسیلر، کانتور و هایلایت صورت به صورت کامل تری نسبت به پارت اول این مجموعه آشنا خواهید شد. لازم به ذکر بوده که در این مجموعه همانند پارت اول آن، نحوه فونداسیون صحیح صورت نیز به صورت کامل آموزش داده شده است.



:: برچسب‌ها: کامل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
 آموزش شینیون مو
سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت 10:1 | بازدید : 59 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش شینیون مو یکی از مجموعه های تخصصی در زمینه شینیون مو به شمار می رود. این مجموعه با پوشش مباحث زیادی در زمینه آموزش شینیون مو، در یادگیری مدل های متنوع و به روز شینیون به شما کمک فراوانی می نماید. در مجموعه آموزش شینیون مو شما با انواع مدل های شینیون از جمله شینیون موهای کوتاه، شینیون بدون گرما و شینیون عروس و ... آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است که این مجموعه با آموزش بیش از 50 مدل بافت مو در زیباسازی هر چه بیشتر موهای مشتریانتان کمک فراوانی می کند.

 

آموزش شینیون مو1

 

 آموزش شینیون مو

در مبحث آموزش شینیون موهای کوتاه، شما مدل های متنوعی را برای شینیون این نوع موها و نیز بلند جلوه دادن آنان یاد خواهید گرفت. شما توسط مجموعه آموزش شینیون مو و در قالب آموزش شینیون بدون گرما درباره انجام شینیون بدون نیاز به هیچ گونه اتوی مو و یا بابلیس، اطلاعاتی را کسب نموده و مدل های زیادی را با این روش آموزش خواهید دید. 

آموزش شینیون مو - آموزش شینیون مو

یکی دیگر از موارد پوشش داده شده در مجموعه آموزش شینیون مو، آموزش شینیون باز می باشد. در این مبحث شما مدل های شینیون جذاب و زیبای بسیاری را که به صورت باز و یا نیمه باز آرایش یافته، یاد خواهید گرفت. باید افزود که این مدل ها به دلیل سادگی و در عین حال جذابیتشان می توانند برای مجالس مهم و عروسی ها بسیار مناسب باشند.



:: برچسب‌ها: آموزش شینیون مو , مدل مو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
ایده های جالب برای مراسم عروسی
سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 ساعت 9:45 | بازدید : 55 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی با ارائه بیش از هزاران ایده جالب و خلاقانه به شما در برگزاری مراسمی خاص کمک فراوانی می نماید. این مجموعه به دلیل ارائه ایده هایی مقرون به صرفه و در عین حال خاص و زیبا، توانسته به یکی از محبوب ترین مجموعه ها در میان زوج های جوان تبدیل شود. امروزه تلاش تمامی زوج های جوان بر برگزاری جشن عروسی خاص و منحصر به فرد با به کار گیری ایده هایی خلاقانه و جذاب می باشد. از اینرو مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی که توسط وب سایت 118فایل منتشر شده، به شما در خاطره انگیز کردن هر چه بیشتر مراسمتان کمک می کند.

 

 

 مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی - مجموعه ایده های جالب برایمراسم عروسی 

در مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی، نحوه تهیه گیفت هایی خلاقانه برای مهمانانتان آموزش داده شده است. همچنین در این مجموعه چندین ایده جذاب برای گیفت های عروسی ارائه گردیده که می تواند منجر به غافلگیر شدن مهمانانتان گردد. از دیگر موارد پوشش داده شده در مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی، آموزش نحوه تزئین دسته گل عروس می باشد که این مجموعه با ارائه بیش از 20 راهکار زیبا و البته کم هزینه، به شما در تزئین دسته گل عروسیتان کمک فراوانی می نماید. باید افزود که این مجموعه نحوه ساخت دسته گل با استفاده از گل های طبیعی، مصنوعی و حتی پارچه هایی مخصوص با بکار بردن مرواریدهایی زیبا و درخشان در آن، را آموزش می دهد. 

مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی - مجموعه ایده های جالب برایمراسم عروسی

از جمله ایده های خلاقانه ارائه شده درمجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی، می توان به آموزش نحوه ساختن کارت عروسی با طرح هایی خلاقانه اشاره نمود. اگر از مدل های تکراری کارت های عروسی خسته شده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که با تهیه این مجموعه آموزشی، کارت عروسی منحصر به فرد و زیبایی برای خود بسازید.



:: برچسب‌ها: عروسی ، مراسم عروسی , ایده های جالب برای مراسم عروسی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گام به گام کاشت ناخن
دو شنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت 13:0 | بازدید : 41 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش گام به گام کاشت ناخن، جزء بهترين مجموعه هاي آموزشي در زمينه کاشت و طراحي ناخن با انواع روش ها مي باشد. يکي از مهم ترين مسائل در حفظ ظاهر بانوان" >بانوان، داشتن ناخن هايي خوش فرم و زيبا است. مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن با توضيح جزء به جزء مراحل کاشت و بيان نکات مربوطه به شما در يادگيري و انجام کاشت ناخن به صورت مستقل، کمک فراواني مي نمايد. پس اگر هيچ گونه اطلاعي در اين زمينه نداريد، اين مجموعه مي تواند شما را در يادگيري انجام صحيح کاشت ناخن ياري دهد.

 

آموزش گام به گام کاشت ناخن 1?

آموزش گام به گام کاشت ناخن

اين مجموعه به آموزش نحوه آماده سازي ناخن قبل از کاشت به طور کامل و با ذکر جزئيات پرداخته است. بايد افزود شما با مشاهده مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، روش صحيح انجام مانيکور و پديکور ناخن و هم چنين طريقه صحيح سوهان کشي را آموزش خواهيد ديد.

آموزش گام به گام کاشت ناخن - آموزش گام به گام کاشت ناخن

کاشت ناخن به دو روش پودري و با ژل انجام مي گردد که در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، هر دوي اين روش ها به صورت کامل توضيح داده شده است. در اين مجموعه نحوه اکستنشن ناخن هاي کوتاه با تيپ و فرمر در کاشت پودري و با ژل در کاشت ژلي به صورت گام به گام آموزش داده مي شود. 

آموزش گام به گام کاشت ناخن - آموزش گام به گام کاشت ناخن

يکي ديگر از مباحثي که مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن به آن پرداخته، چگونگي انجام ژليش ناخن طبيعي با استفاده از بيس ژل و لاک ژل مي باشد. ژليش يا همان لاک موقت براي افرادي که داراي ناخن هايي خوش فرم هستند، مناسب بوده که نيازي به انجام مراحل کاشت بر روي ناخن نبوده و استحکام ناخن ها را افزايش مي دهد. اگر ناخن هاي خوش فرم ولي شکننده اي داريد، مي توانيد بدون انجام کاشت و با استفاده از کاور ناخن هايتان هم، به زيبايي و استحکام هر چه بيشتر آنان بيفزاييد که در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن نحوه کاور ناخن طبيعي بدون نياز به تيپ و فرمر آموزش داده شده است. لازم به ذکر است که در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، چندين طراحي زيبا براي ناخن ها به صورت مرحله به مرحله توضيح داده شده که تنوع اين طرح ها موجب افزايش خلاقيت و توانايي شما در انجام هر گونه طرح دلخواه خود و يا مشتريانتان خواهد شد.



:: برچسب‌ها: ناخن , کاشت ناخن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
دوره آموزش نصب سنگ آنتيک
دو شنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت 12:52 | بازدید : 45 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

دوره آموزش نصب سنگ آنتيک در پارت اول خود با عنوان "آموزش نصب سنگ هاي آنتيک"،  به ارائه شيوه هاي مختلف نصب سنگ هاي آنتيک پرداخته و شما را بطور کامل با مراحل کار آشنا مي سازد. همچنين ناگفته نماند که به زودي پارت هاي بعدي اين دوره به مجموعه آموزش ها افزوده مي گردد. سنگ هاي آنتيک به دليل تنوع در طرح و قابليت نصبشان بر روي تمام سطوح، امروزه طرفداران زيادي داشته و براي زيبا سازي اماکن مورد استفاده قرار مي گيرد. دوره آموزش نصب سنگ آنتيک طي ويديو هاي گوناگوني، طريقه نصب سنگ هاي آنتيک در نقاط مختلف محيط نظير ستون ها، ديوار هاي داخلي و نماي بيروني ساختمان را آموزش مي دهد. سنگ هاي آنتيک به راحتي با شيوه هاي آسان و مختلفي نصب مي گردند که دوره آموزش نصب سنگ آنتيک به اين مهم پرداخته و کاملأ مراحل اتصال آنها به ديوار را توضيح مي دهد.

?

دوره آموزش نصب سنگ آنتيک - دوره آموزش نصب سنگ آنتيک

 نصب سنگ هاي آنتيک به سه روش از جمله نصب با پيچ و رول پلاک، با روش دوغاب کاري و نصب با چسب صورت مي گيرد. دوره آموزش نصب سنگ آنتيک در ابتدا به طور کامل نحوه نصب سنگ هاي آنتيک را به روش پيچ و رول پلاک براي شما عزيزان آموزش مي دهد. سنگ هايآنتيک به دليل جنس محکمشان به راحتي قابل برش و سوراخ شدن نيستند، از اين رو در نصب آنها نيازمند به دستگاه هايي نظير دلر، چرخ سنگ و همچنين ابزاري مانند تراز، اره، خط کش و ... مي باشيم. دوره آموزش نصب سنگ آنتيک از زواياي مختلف نحوه قرار دادن سنگ آنيتک بر روي ديوار، پيچ زدن، درز گيري توسط گچ و ... را براي علاقه مندان بيان مي کند. 

 

دوره آموزش نصب سنگ آنتيک - دوره آموزش نصب سنگ آنتيک

برخي از سنگ هاي آنتيک به صورت قالب هاي بزرگي بوده که در هنگام نصب با قرارگيري در کنار هم، فضايي خالي و اندک در بينشان ايجاد مي گردد که بايد با گچ پر شوند. پس از گچ زدن درزها، براي اينکه سطح درز صاف شود از قلم مو و اندکي آب استفاده مي کنيم. دوره آموزش نصب سنگ آنتيک پس از آموزش کامل نصب سنگ هاي آنتيک با پيچ و رول پلاک، با ارائه ويديو هاي گوناگون و مفيدي نحوه نصب سنگ هاي آنتيک با دوغاب کاري را آموزش مي دهد. در روش نصب سنگ هاي آنتيک به شيوه دوغاب کاري سنگ ها نيز در قطعات کوچکتري بوده و با توجه به مصالح مورد استفاده، زمان بيشتري را بايد صرف کنيم.



:: برچسب‌ها: سنگ , سنگ آنتيک , نصب سنگ , نصب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش دفاع شخصي
دو شنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت 12:44 | بازدید : 48 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش دفاع شخصي عنوان يکي از پرطرفدارترين پکيج هاي سايت 118فايل مي باشد که به صورت قدم به قدم همه آنچه را که مربوط به دفاع شخصي مي باشد به وسيله يکي از بهترين رزمي کاران جهان به نام استاد Wong آموزش داده است. روش مبارزه استاد Wong که در مجموعه آموزش دفاع شخصي آموزش داده شده است، وينگ چون (wing chun) که قدمتي 350 ساله دارد يکي از سبک هاي رزمي چيني و کونگ فو مي باشد.

 

آموزش دفاع شخصي 1?

 

آموزش دفاع شخصي - آموزش دفاع شخصي

مجموعه آموزش دفاع شخصي شامل دو بخش مي باشد که کليه تکنيک هاي دفاع شخصي را آموزش مي دهد. بخش اول مجموعه آموزش دفاع شخصي بهترين تکنيک هاي دفاع در خيابان، تکنيک هاي دفاع شخصي، چگونگي دفاع از خود در خيابان و دفاع در برابر هل دادن را آموزش داده است. دفاع شخصي زنان از ديگر مواردي است که بخش اول مجموعه آموزش دفاع شخصي به آن پرداخته است. با توجه به اينکه امکان شرکت در کلاس هاي رزمي براي خانم ها کمتر مي باشد آموزش هاي مربوط به دفاع شخصي زنان براي بسياري از خانم هاي علاقمند به فراگيري دفاع شخصي مناسب خواهد بود. بايد افزود يکي از نکات مهم در دفاع شخصي بانوان" >بانوان برخورداري از قدرت جسماني مناسب براي دفاع از خود در برابر افراد مي باشد.



:: برچسب‌ها: دفاع , دفاع شخصي , ورزش , هنرهاي رزمي ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش آرایشگری مردانه
یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت 9:9 | بازدید : 51 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش آرایشگری مردانه جدیدترین مدل های مو مردانه در سال 2017 را به علاقمندان آموزش می دهد. آموزش آرایشگری مردانه شامل سه بخش میباشد که توسط دو آرایشگر حرفه ای تمامی آموزش ها ارائه شده است. یکی از بخش های آموزش آرایشگری مردانه به نحوه کوتاه کردن موی بچه های خردسال در سنین 1 تا 12 سال اختصاص یافته و انواع مدل های مختلف برای بچه ها با فرم سر و صورت متفاوت را آموزش میدهد.

 

آموزش آرایشگری مردانه 1

 

آموزش آرایشگری مردانه - آموزش آرایشگری مردانه

بخش دوم آموزش آرایشگری مردانه به جدیدترین مدل مو های مردانه پرداخته و انواع مدلهای اصلاح ساده، اصلاح فانتزی و خط بندی را مرحله به مرحله و بطور کامل دراختیار علاقمندان قرار میدهد. همچنین بخشی از فیلم ها مدل مو افراد معروف نظیر بازیکنان فوتبال و بازیگران نظیر سرجیو راموس و بردبیت را آموزش می دهد. مدل های روز سایه کاری و پرداخت کاری با متدهای منحصر به فرد روز دنیا از دیگر مواردی است که مجموعه آموزش آرایشگری مردانه به آن پرداخته است.



:: برچسب‌ها: آموزش آرایشگری , آموزشی , آموزش آرایشگری مردانه ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بستن شال و روسری
یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت 8:58 | بازدید : 30 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بستن شال و روسری بسیاری از ایده های جذاب و متنوع پیرامون بستن شال و روسری را به شما آموزش می دهد. اگر علاقمند به بستن شال و روسری خود با حجاب کامل و زیباترین شکل ممکن می باشید مجموعه آموزش بستن شال و روسری ایده های بسیاری در اختیارتان قرار خواهد داد.

 

آموزش بستن شال و روسری 1

آموزش بستن شال و روسری

مجموعه آموزش بستن شال و روسری به صورت مرحله به مرحله شیوه بستن شال به طرق مختلف و با حجاب کامل را آموزش می دهد. حجاب به پوشش های گوناگون زنان مسلمان گفته می شود و مفهومی برآمده از قرآن کریم و فقه اسلامی و ساخت یافته در فرهنگ اسلامی که ناظر بر پوشش شرعی در مقابل نامحرم و به طور ویژه برای زنان است. در ایران اسلامی به دلیل باورهای مذهبی مردم زنان به پوشش موی سر خود با روسری و شال تاکید زیادی دارند اما نتخاب روش مناسب و زیبا برای بستن شال و روسری دغدغه بسیاری از خانوم ها می باشد.



:: برچسب‌ها: شال , روسری , بستن شال , بستن روسری , آموزش بستن شال و روسری  ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش آشپزی بین المللی
یک شنبه 29 ارديبهشت 1398 ساعت 8:39 | بازدید : 47 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش آشپزی بین المللی یکی از بهترین و پر طرفدارترین مجموعه های آموزشآشپزی در جهان به شمار می رود. شما با خرید مجموعه آموزش آشپزی بین المللیقادر خواهید بود هزاران نوع غذای جدید و متنوع را تهیه کنید. اگر از غذاهای تکراری خسته شده اید و تمایل به یادگیری دستور پخت غذاهای بیشتری را دارید، ما به شما مجموعه آموزش آشپزی بین المللی را پیشنهاد می کنیم.

 

آموزش <a href='http://118file.com/list.aspx?cat=64805&key=cooking' target='_blank' title='آشپزی' >آشپزی</a> بین المللی1

 

 آموزش آشپزی بین المللی

آشپزی در واقع آماده سازی غذا جهت مصرف تلقی می شود که شامل روش ها و ابزار متعدد و همچنین ترکیب اجزا جهت طعم بخشی به غذا و قابلیت هضم آن است. این کار نیازمند انتخاب درست و به اندازه مواد اولیه و ترکیب آنان با روشی منظم می باشد که مجموعه آموزش آشپزی بین المللی می تواند به شما کمک فراوانی جهت انتخاب درست مواد، ترکیب آنان با یکدیگر و بیان ترفندهایی برای دریافت نتیجه ای مطلوب تر، نماید.

آموزش آشپزی بین المللی – آموزش آشپزی بین المللی

آشپزی، نکات و فواید خاصی فراتر از لذت انجام آن و چشیدن غذای تهیه شده توسط خود افراد، برای آنان دارد. آشپزی همانند سایر هنرها جهت ابراز خلاقیت به کار رفته و نقش مهمی در مدیریت استرس افراد ایفا می کند. زیرا زمانیکه انسان ها راهی برای ابراز خلاقیت های خود بیابند، قادر به رهایی از استرس خواهند بود. به صورتیکه افراد مبتلا به افسردگی به راحتی می توانند از طریق آشپزی به آرامش زیادی دست یابند.



:: برچسب‌ها: آشپزی , آشپزی بین المللی ,  آموزش آشپزی بین المللی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش نقاشی روی شیشه
شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت 12:18 | بازدید : 57 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش نقاشی روی شیشه یکی از مجموعه های جامع و مفید در زمینه هنرویترای می باشد که توانسته با ارائه بیش از 23 ساعت فیلم آموزشی نحوه نقاشی روی شیشه و طلق را برای هنردوستان و علاقه مندان آموزش دهد. مجموعه آموزش نقاشی روی شیشه پیاده سازی انواع نقوش مانند اشکال هندسی، فانتزی و گل را به روش های گوناگون بر روی شیشه، آینه، طلق و ظروف کریستالی ارائه می کند. مجموعه آموزش نقاشی روی شیشه علاوه بر ویدیو های آموزشی، دربردارنده طرح های خام مانند طرح حیوانات، گل و انسان می باشد.

 

 

•مجموعه آموزش نقاشی روی شیشه برای چه کسانی مناسب است؟

ویدیو های آموزشی مجموعه آموزش نقاشی روی شیشه به گونه ای است که مراحل نقاشی روی شیشه را از مرحله چاپ طرح و دورگیری تا رنگ آمیزی به طور کامل بیان می کند. در نتیجه مجموعه آموزش نقاشی روی شیشه برای افراد علاقه مند به یادگیری و بدون هیچگونه آشنایی قبلی مناسب می باشد و همچنین با توجه به تنوع آموزش های این مجموعه، مشاهده آموزش نقاشی روی شیشه را می توان به هنرمندان مشغول در این رشته پیشنهاد نمود. 

 

•چرا آموزش نقاشی روی شیشه را فرابگیریم؟

نقاشی روی شیشه (ویترای) یکی از هنر های رنگی و جذاب است که می توانیم با فراگیری آن به وسایل و محیط اطراف زندگیمان ظاهر زیبایی ببخشیم. نقاشی روی شیشه همانطور که از نامش پیداست بر روی تمام شیشه های صاف قابل اجرا می باشد و همین ویژگی سبب می گردد تا شیشه های پنجره، ظروف ساده کریستالی، آینه های بدون تزیین و هر آنچه که از جنس شیشه می باشد را از سادگی درآورده و نقوش دلخواه خود را بر روی آنها نقاشی کنیم. بنابراین با انجام نقاشی روی شیشه می توانیم با هزینه اندک و رنگ های دلخواه، وسایل و محیط زندگیمان را مطابق سلیقه خود طراحی کنیم و به دنبال آن احساس بهتری داشته باشیم.



:: برچسب‌ها: نقاشی , نقاشی روی شیشه , طراحی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
 آموزش تعمیر جاروبرقی
شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت 12:7 | بازدید : 67 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش تعمیر جاروبرقی هفتمین پارت از دوره آموزش تعمیر لوازم خانگی برقی است که به عنوان یکی از جامع ترین مجموعه ها در این زمینه محسوب می شود. مجموعه آموزش تعمیر جاروبرقی با ارائه بیش از 13 ساعت فیلم آموزشی به معرفی اجزای جاروبرقی و بیان مشکلات آن پرداخته و نحوه تعمیر عیوب کلیه قسمت های جاروبرقی را برای شما عزیزان از نمای نزدیک آموزش می دهد. قطعات بسیاری در کارکرد صحیح جاروبرقی و مکش قدرتمند آن نقش دارند که مجموعه آموزش تعمیر جاروبرقیدر قالب فایل متنی تمامی مطالب مفید و لازم در مورد تعمیر جاروبرقی از جمله ابزار لازم، قطعات الکترونیکی، قطعات مکانیکی، قطعات مصرفی، توضیح عملکرد ریز قطعات جاروبرقی، بیان مشکلات متداول جاروبرقی و پاسخ به آنها را ارائه می کند. مجموعهآموزش تعمیر جاروبرقی سعی کرده تا مشکلات و عیوب جاروبرقی را به طور کامل بررسی و نحوه تعمیر و رفع آنها را به شیوه عملی از زوایای مختلف آموزش دهد.

 

 

•مجموعه آموزش تعمیر جاروبرقی برای چه کسانی مناسب است؟

با توجه به معرفی قطعات داخلی جاروبرقی در فایل متنی مجموعه آموزش تعمیر جاروبرقی، می توان مشاهده این مجموعه را به علاقه مندان به حرفه تعمیرات وسایل برقی و همچنین افراد عادی پیشنهاد داد. از طرفی ویدیو های آموزشی مجموعه آموزش تعمیر جاروبرقی به گونه ای است که مشکلات تمامی بخش های انواع جاروبرقی در برند های مختلف را آموزش می دهد که این موضوع باعث می گردد تا مجموعه آموزش تعمیر جاروبرقی برای تعمیر کاران باتجربه مناسب باشد و بر دانش آنها در این زمینه بیافزاید.

 

•چرا آموزش تعمیر جاروبرقی را فرابگیریم؟

جاروبرقی از جمله وسایل برقی می باشد که در هر خانه و اماکن عمومی نیز شاهد آن هستیم و در زندگی روزمره به یاری افراد آمده و نقش مهمی در پاکیزگی محیط ایفا می کند. این وسیله برقی مانند سایر وسایل دیگر ممکن است دچار مشکلاتی شود که در این صورت با آگاهی از سیستم جاروبرقی می توانیم در مدت کوتاهی اقدام به رفع آن کنیم. در بسیاری از مواقع عیوب پیش آمده برای جاروبرقی نیازمند تعمیر تخصصی نمی باشد از این رو آشنایی با تعمیرات جاروبرقی بسیار مفید بوده و در مواقع لازم به کمک افراد می آید. بنابراین اگر بخواهیم از هزینه های مختلف روزمره کاسته و در کمترین زمان مشکلجاروبرقی را برطرف نماییم بهتر است تا خود نیز دانش کافی در این زمینه را کسب کرده و با تسلط کامل جاروبرقی را تعمیر کنیم.



:: برچسب‌ها: جاروبرقی , تعمیر جاروبرقی , آموزش تعمیر جاروبرقی , تعمیرات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش مهارت های آزمون آیلتس
شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت 11:53 | بازدید : 51 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش مهارت های آزمون آیلتس یکی از جامع ترین مجموعه های آموزشی به منظور آماده کردن هرچه بهتر داوطلبان آزمون آیلتس می باشد. اگر از شرکت در کلاس های مختلف و مطالعه کتاب های گوناگون خسته شده اید، با آموزش مهارت های آزمونآیلتس، بهترین اساتید را به منزل برده و با صرف کمترین هزینه، بهترین نتایج را کسب کنید. آموزش مهارت های آزمون آیلتس که متشکل از آموزش های چندتن از اساتید مجموعه Engvid می باشد تمامی مهارت های لازم برای شرکت در آزمون آیلتس را دربرگرفته است. برای موفقیت در آزمون آیلتس و کسب نمره بالا نیازمند فراگیری مهارت هایی هستید که آموزش مهارت های آزمون آیلتس این موارد را در اختیارتان قرار خواهد داد. این مجموعه آموزشی در ابتدا همه آنچه که در رابطه با آزمون های مختلف باید بدانید را آموزش داده و در ادامه به آموزش نکات کلیدی برای تقویت مهارتهای اصلی مثل Listening, Speaking, Reading و Writing می پردازد. بررسی کلی reading آیلتس، زمان مورد نیاز برای پاسخ به سوالات و تکنیک های لازم برای بهتر پاسخ دادن به هر بخش از reading، بررسی تسک اول و دوم writing ، نحوه توصیف انواع نمودارها و اشتباهات رایج داوطلبان در تسک دوم رایتینگ تنها بخشی از موارد آموزشی مجموعه آموزشمهارت های آزمون آیلتس می باشد، همچنین آشنایی با گروهی از لغات پرکاربرد در لیسنینگ ها، بررسی کلی سوالات لیسنینگ و مجموعه ای از نکات برای پاسخ گویی هر چه بهتر به بخش listening و speaking تکمیل کننده مجموعه آموزش مهارت های آزمونآیلتس می باشد.

 

 

آموزش مهارت های آزمون آیلتس برای چه کسانی مناسب است؟

برای شرکت در آزمون آیلتس باید از قبل دانش زبانی متوسطی داشته باشید، در ادامه با مطالعه کافی و کسب مهارت های لازم قادر به شرکت در آزمون و کسب نمره بالا خواهید بود. بنابراین اگر سطح زبان متوسط رو به بالایی دارید این مجموعه آموزشی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. باید افزود کلیه ویدئوهای آموزش مهارت های آزمون آیلتسبه زبان انگلیسی بوده و دارای زیرنویس فارسی می باشند.



:: برچسب‌ها: آیلتس , آزمون آیلتس , آموزش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت تراریوم
چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 ساعت 12:20 | بازدید : 56 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت تراریوم روشی بسیار جالب برای نگه داری گیاهان است. با آموزش ساخت تراریوم می توانید داخل یک محفظه ی کوچک از چند سانتی متر تا چند متر، گیاهانی پرورش دهید که از آبیاری و جریان هوا کاملا بی نیاز باشند. اگر آموزش ساخت تراریوم را به درستی انجام دهید، خواهید توانست تراریومی داشته باشید که تا چندین سال به زندگی ادامه دهد. باید بدانید که برای آموزش ساخت تراریوم مواد زیادی لازم نیست. تنها به خاک مناسب، زغال و گیاه نیاز دارید و یک محفظه ی شفاف که تمام این ها را در خود نگه دارد. شاید تا به حال چنین تنگ های شیشه ای را در محل های مختلف دیده باشید و از خود بپرسید چگونه ممکن است گیاهان و حتی جانورانی زنده در محیط بسته زنده بمانند. در آموزش ساخت تراریوم تمام این موارد را با شما در میان می گذاریم.

 

 

آموزش ساخت تراریوم - آموزش ساخت تراریوم

آموزش ساخت تراریوم از قانونی تبعیت می کند که در طبیعت وجود دارد. در طبیعت، گیاهان در حضور نور اکسیژن را تولید و در غیاب نور آن را مصرف می کنند. گیاهان پس از مرگ تجزیه می شوند و مواد مغذی را در خاک ایجاد می نمایند که برای رشد گیاه لازم است. در طبیعت چرخه ی آب به صورت باران انجام می گردد و همه ی این ها در آموزش ساخت تراریوم نیز وجود دارد. در آموزش ساخت تراریوم گیاهان مسئول چرخه ی اکسیژن هستند و آب اولیه در کف ظرف جمع می شود و در طول روز با گرم شدن محفظه بخار می شود. با سرد شدن هوا آب به صورت قطره های مایع به کف ظرف باز می گردد و مواد زاید توسط ذغال خنثی می شوند. این تئوری آموزش ساخت تراریوم است اماآموزش ساخت تراریوم مهارت هایی نیاز دارد که در این مجموعه ی آموزشی به آن می پردازیم.



:: برچسب‌ها: تراریوم , آکواریوم , آکواریوم شیشه ای ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعميرات انواع ماشين لباسشويي
سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 ساعت 17:12 | بازدید : 43 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعميرات انواع ماشين لباسشويي کليه مراحل تعمير قسمت هاي مختلف ماشين لباسشويي در انواع و برند هاي مختلف را به همراه نحوه عيب يابي قطعات و بسياري مطالب کاربردي ديگر براي علاقه مندان ارائه مي کند. آموزش تعميرات انواع ماشين لباسشويي با در برداشتن 8 بخش سعي کرده تا نحوه تعمير اکثر ماشين لباسشويي هاي موجود در بازار را آموزش دهد و از اين رو يک مجموعه کامل در اين زمينه محسوب مي گردد. قبل از تعمير هر وسيله اي بايد از قطعات و نحوه کارکرد آنها اطلاع کافي داشته باشيم تا بتوانيم به درستي به عيب يابي و تعمير آنها بپردازيم به همين منظور آموزش تعميرات انواع ماشين لباسشويي به اين مهم پرداخته و ابزار لازم براي تعمير ماشين لباسشويي و لوازم خانگي، کتاب آموزش عيب يابي و تعمير لباسشويي شاخه کاردانش، معرفي اجزاي ماشين لباسشويي اتوماتيک و تمام اتوماتيک و آموزش نحوه کارکرد و تعمير ماشين لباسشويي را در قالب فايل ورد براي شما عزيزان آماده کرده است.

 

?

 

 

 

 

 آموزش تعميرات انواع ماشين لباسشويي

برايتعمير ماشين لباسشويي علاوه بر ابزارآلات مرسوم، به تعدادي دستگاه از جمله اهم متر، پراب مولتي متر نوک تيز و خازن سنج نيازمند مي باشيم که آموزش تعميرات انواع ماشين لباسشويي به گونه اي واضح و دقيق همراه با تصاوير شما را با ظاهر و کارکرد آنها آشنا مي کند. آموزش تعميرات انواع ماشين لباسشويي نحوه تعمير ماشين لباسشويي شرکت هاي جنرال الکتريک، بوش، سامسونگ، ويرپول، بکو، ال جي، هات پوينت، فريجيدر و ايندزيت را در مدل هاي مختلف طي ويديو هاي کامل و با کيفيت آموزش مي دهد که با مشاهده آنها مي توانيد به تعمير ماشين لباسشويي خود در کمترين زمان ممکن و بدون نياز به تعميرکار بپردازيد. آموزش تعميرات انواع ماشين لباسشويي با ارائه تصاويري از مراحل مختلف کار و همچنين معرفي اجزاي ماشين لباسشويي اتوماتيک و تمام اتوماتيک به طور جداگانه سعي کرده تا به خوبي اين موضوع را براي علاقه مندان ورود به اين حرفه بيان کند. 

 

آموزش تعميرات انواع ماشين لباسشويي

آموزش تعميرات انواع ماشين لباسشويي در حال حاضر شامل يک پارت مي باشد که به زودي ديگر پارت هاي اين مجموعه نيز جمع آوري و افزوده خواهد شد. آموزش تعميرات انواع ماشين لباسشويي در بخش اول به آموزش تعميرات ماشين لباسشويي مدل جنرال الکتريک و همچنين نحوه تست و عيب يابي قطعات ماشين لباسشويي طي ويديو هاي جامع پرداخته که در صورت مشاهده آنها با کليه مراحل تعمير قسمت هاي مختلف ماشين لباسشويي از ابتدا تا انتها آشنا مي شويد. از آنجايي که ماشين لباسشويي وسيله اي برقي محسوب مي گردد از اين رو در هنگام کار و تعمير آن بايد موارد ايمني را رعايت کنيم و همچنين از نحوه صحيح استفاده از دستگاه هاي مخصوص تعمير ماشين لباسشويي و اتصال آنها به ساير قطعات معيوب مطلع باشيم که در بخش اول به ارائه طريقه کارکرد اهم متر، آزمايش دوام موتور ترموستات، تست هيتر، تست پمپ تخليه و ... بطور کامل پرداخته است.



:: برچسب‌ها: ماشين لباسشويي , لوازم برقي ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پاکسازی صورت
دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت 11:50 | بازدید : 47 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

در ظاهر افراد، صورت یکی از اعضای مهم می باشد که در برقراری ارتباط با یکدیگر بسیار تأثیرگذار است. از این رو حفظ سلامتی پوست یکی از دغدغه های هر فرد در تمام طول زندگی اش بوده و برای حفظ و بهبود آن به انواع پاکسازی پوست خانگی یا پزشکی روی می آورد. در حال حاضر با پیشرفت علم پزشکی روش های نوین پاکسازی برای زیباتر کردن هر چه بیشتر پوست به وجود آمده که توسط این شیوه ها می توان به از بین بردن لکه ها و ایجاد شفافیت آن کمک کرد. اکنون با وجود افزایش آلودگی ها، تغییر زاویه تابش خورشید و دیگر عوامل مخرب در زیبایی پوست باعث روی آوردن هر چه بیشتر افراد به سمت انواع پاکسازی پوست شده است. در حال حاضر روش های متعددی برای سلامتی و بهبود زیبایی پوست در کلینیک ها و بعضأ در سالن های زیبایی ارائه می گردد و افراد با مراجعه به آنها در مدت کوتاهی با پوستی شفاف، صاف و عاری از هر گونه لک مواجه می شوند. آموزش پاکسازی صورت کلیه روش های موجود برای پاکسازی پوست را به گونه ای دقیق و کامل آموزش داده و تمامی نکات مربوط به طریقه انجام پاکسازی و همچنین مراقبت های قبل و بعد از آن را بیان می کند.

 

 

آموزش پاکسازی صورت – آموزش پاکسازی صورت

آموزش پاکسازی صورت با ارائه بیش از 32 ساعت فیلم آموزشی توانسته کلیه موارد لازم و همچنین نحوه انجام انواع پاکسازی پوست را بیان کند تا با مشاهده این مجموعه بتوانید به راحتی برای خود و یا دیگر عزیزانتان روش های پاکسازی را به کار بگیرید.آموزش پاکسازی صورت در ابتدا با ارائه فیلم های ویدیویی گوناگون به "آموزش درماپلنینگ" پرداخته و این روش را بطور کامل شرح داده و نیز متخصصان نکات لازم و مهمی را در میان آموزش برای شما علاقه مندان عزیز بیان می دارند. از آنجا که وجود سلول های مرده و موی زاید بر روی صورت باعث از بین رفتن زیبایی و شادابی آن شده، درماپلنینگ به کمک ابزار خود "تیغ مخصوص" به رفع این موارد کمک کرده و در مدت کوتاهی باعث صافی و شفافیت هر چه بیشتر پوست صورت شما می گردد. 

 

آموزش پاکسازی صورت – آموزش پاکسازی صورت

در کنار آموزش درماپلنینگ، مجموعه آموزش پاکسازی صورت به آموزش درمارولینگ پرداخته و با ارائه فیلم های با کیفیت و مختلف کلیه موارد لازم و حائز اهمیت را به همراه نکات شرح می دهد. این روش که توسط ابزاری به نام "درمارولر" انجام می شود باعث حفظ شادابی و جوان سازی پوست، از بین بردن لک و جای جوش و دیگر مشکلات پوستی می گردد. این روش در مقایسه با سایر روش های پاکسازی پوست دارای خطر کمتری بوده و با صرف هزینه بسیار اندک می توانید در کمترین زمان به پوستی درخشان دست پیدا کنید. آموزش درمارولینگ در آموزش پاکسازی صورت فیلم هایی در رابطه با آموزش مرحله به مرحله، نحوه انجام درمارولینگ، نحوه استفاده این روش در مشکلاتی نظیر جای جوش، طریقه ضد عفونی کردن درمارولر و نکات حائز اهمیت دیگری را ارائه می کند. همچنین طی مشاهده 16 فایل ویدیویی با اشتباهات رایج، آشنایی با انواع درمارولر ها، درمارولینگ در محدوده چشم و ... آشنا خواهید شد.



:: برچسب‌ها: پاکسازی , آموزش پاکسازی صورت , پاکسازی صورت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر دستگاه های بازی
دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت 11:38 | بازدید : 58 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر دستگاه های بازی یکی از مشاغل خدماتی است که تا سال ها قبل رونق بسیاری داشت و علت آن فراگیر بودن کنسول های خانگی بازی مخصوصا محصولات ژاپنی مثل سگا و آتاری و کنسول های سونی بود. با رونق کنسول های بازی جدید سونی و مایکروسافت که موسوم به پلی استیشن و ایکس باکس هستند، آموزش تعمیر دستگاه های بازی قدیمی نیز کم رنگ تر شد اما کماکان آموزش تعمیر دستگاه های بازی به حیات خود ادامه می دهد.

 

 

آموزش تعمیر دستگاه های بازی - آموزش تعمیر دستگاه های بازی

آموزش تعمیر دستگاه های بازی قدیمی تر که در مورد آن حرف می زنیم، شامل تمام دستگاه های بازی جز کنسل ایکس باکس و پلی استیشن می شوند. آموزش تعمیر دستگاه های بازی درباره ی کنسول های مختلف مانند وی، گیم بوی، آتاری، نینتندو، پی اس پی، سگا، پلی استیشن 1 و 2 (که در ایران به نام سونی شناخته می شد) و از همه مهم تر آرکیدها است. وقتی بحث در مورد آموزش تعمیر دستگاه های بازیاست، شاید مهم ترین نوع آن همین آرکیدها باشند. آرکید (Arcade) همان دستگاه هایبازی ایستاده ای هستند که گاهی به صورت عمومی در محل هایی مانند شهر بازینصب می شدند و با وارد سکه هرکسی می توانست با آن ها بازی کند.

آموزش تعمیر دستگاه های بازی - آموزش تعمیر دستگاه های بازی

آموزش تعمیر دستگاه های بازی آرکید در آن دوران پیشرفت چشمگیری داشت زیرا قیمت این دستگاه ها و متقاضیان آن بسیار بالا بود. با فراگیری کامپیوترها و شخصی شدن وسایل الکترونیکی هوشمند، آموزش تعمیر دستگاه های بازی جایگاه ویژه ی خود در مشاغل خدماتی را به آموزش تعمیر ایکس باکس و آموزش تعمیر پلی استیشنداد اما آموزش تعمیر دستگاه های بازی برای چند دسته از افراد هنوز بسیار پرکاربرد است. اولین گروهی که آموزش تعمیر دستگاه های بازی را نیاز دارند، کسانی هستند که می خواهند با سیستم های الکترونیک قدیمی آشنا شوند و مقدمات الکترونیک را به صورت عملی بیاموزند. این افراد آموزش تعمیر دستگاه های بازی را تمرینی برای افزایش مهارت خود در شناسایی، کاربرد، عیب یابی و تعمیر بردهای الکتریکی به صورت عملی می دانند و به نحوی در حال کارآموزی هستند.



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر دستگاه های بازی , دستگاه های بازی , تعمیر دستگاه های بازی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر تلویزیون
دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 ساعت 11:23 | بازدید : 61 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر تلویزیون به عنوان یکی از وسایل پرکاربرد که در تمام خانه ها موجود است، اهمیتی دارد که نیاز به توضیح نیست زیرا همه ی ما در زندگی خود با آموزش تعمیر تلویزیون سروکار داشته ایم که گاهی به دلیل آشنا نبودن با اصول و مقدمات آموزش تعمیر تلویزیون، هزینه ی زیادی برای تعمیر یا تعویض تلویزیون پرداخته ایم.آموزش تعمیر تلویزیون اگر به صورت جدی آموخته شود، به دلیل این که پرمشتری، دائم و سودآور است، می تواند به عنوان یک شغل خدماتی مهم شناخته شود که نیاز به تجهیزات و فضای زیادی ندارد. بنابراین با تهیه ی آموزش تعمیر تلویزیون و مشاهده ی ویدئوهای متخصصان این حوزه می توانید راه ورود به این کار را پیدا نموده و از سال ها تجربه ی دیگران استفاده کنید.

 

 

آموزش تعمیر تلویزیون - آموزش تعمیر تلویزیون

آموزش تعمیر تلویزیون در گذشته متفاوت بود زیرا تلویزیون های قدیمی دارای لامپ تصویر بودند که به CRT مشهورند اما حالا با پیشرفت تکنولوژی، آموزش تعمیر تلویزیون نیز دگرگون شده است. تلویزیون ها و به طور کلی تر نمایشگرهای فعلی از نوع پلاسما (مدل قدیمی) ال سی دی (LCD) و ال ای دی (LED) می باشند که روش کار و در نتیجه قطعات و آموزش تعمیر تلویزیون متفاوتی دارند. کلیت آموزش تعمیر تلویزیون های جدید یکسان است زیرا ساختار آن ها یکسان می باشد و تنها تفاوت های عمده در روش های باز و بسته کردن و اختلاف جزیی در محل قرارگیری قطعات داخلی آن هاست. با دیدن این مجموعه ی تصویری که از تعمیر واقعی تلویزیون ها تهیه شده است، با آموزش تعمیر تلویزیون ها مخصوصا نوع ال ای دی و ال سی دی و انواع مانیتورها همراه با تست و عیب یابی و مراحل تعمیر و تعویض آشنا می شوید.

آموزش تعمیر تلویزیون - آموزش تعمیر تلویزیون

آموزش تعمیر تلویزیون محدود به تلویزیون ها نیست و شامل مانیتورهای کامپیوتر و نمایشگرهای دیگر مانند نمایشگرهای فروشگاهی نیز می شود. مشکلاتی که ممکن است در آموزش تعمیر تلویزیون وجود داشته باشد شامل مشکلات برق (کابل، اینورتر، پاور)، قطعات داخلی (خازن، مقاومت، دیود یا ترانسیستور معیوب) یا نمایشگر (شکستگی، آب خوردگی یا سوختن پنل، نداشتن نور زمینه یا ایراد درکابل نواری) باشد. هر کدام از این مشکلات راه حل جداگانه ای دارند که به سادگی قابل شناسایی و رفعند. در آموزش تعمیر تلویزیون در سطح مدار، با استفاده از اندازه گیری ولتاژ دو سر قطعات می توان از سالم بودن آن ها مطمئن شد. سپس با داشتن دانش ابتدایی الکترونیک و لحیم کاری، تعویض قطعات کاری ساده است. در مجموعه ویدئوهای آموزش تعمیر تلویزیون، خواهید دید که چطور عیب یابی و تعویض قطعات معیوب انجام می پذیرد.



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر تلویزیون , تعمیر تلویزیون , تلویزیون  ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمير موبايل - آموزش تعمير موبايل
یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 ساعت 13:10 | بازدید : 48 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

آموزش تعمير موبايل با عمومي شدن استفاده از موبايل در جهان تبديل به يک چالش و در عين حال فرصت گشته است. آموزش تعمير موبايل از آن جايي معضل است که مشکلات مربوط به اين وسايل الکترونيکي پيچيده بي شمار است و عيب يابي آن ها را دشوار مي سازد. هم چنين به دليل تعداد زياد موبايل هاي ايراد دار، پيدا کردن تعميرکاري مطمئن و باتجربه کاري سخت است. همين مشکلات باعث شده است که آموزش تعمير موبايل تبديل به فرصتي براي مشکل گشايي و اشتغال زايي مخصوصا در جوانان علاقه مند گردد. با يادگيري مسائل مربوط به سخت افزار موبايل در آموزش تعمير موبايل مي توانيد علاوه بر اين که با ساختار، مشکلات عمومي و اختصاصي مدل ها و برندها آشنا شويد و ايرادها را بدون مراجعه به تعميرکار و صرف هزينه رفع کنيد، به طور تخصصي به آموزش تعمير موبايل بپردازيد و شغلي پردآمد براي خود ايجاد کنيد.

 

?

 

آموزش تعمير موبايل - آموزش تعمير موبايل

آموزش تعمير موبايل که در مجموعه ي حاضر برايتان آماده گرديده، شامل مشکلات مختلف سخت افزاري در سطح برد موبايل مي باشد که در نگاه اول قابل تشخيص نيست. در آموزش تعمير موبايل، به تست قطعات الکتريکي مي پردازيم که برخي از آن ها فقط زير ميکروسکوپ مخصوص تعميرات قابل مشاهده اند و از نظر ظاهري مشکلي ندارند. اين قطعات فقط با تست هاي تخصصي با اندازه گيري مقاومت، ولتاژ و شدت جريان مشخص مي شوند. برخي ديگر از مشکلات راه حلي ساده دارند که مشاهده ي آموزش تعمير موبايل ترفند رفع آن ها را به شما مي آموزد. مثلا شل شدن کابل روباني نمايشگر در اثر ضربه مي تواند به قطع شدن نمايشگر و نمايش عجيب رنگ ها (آبي شدن، سياه و سفيد شدن، خاموش و روشن شدن، کم رنگ شدن يا خط دار شدن) شود. اگر تعميرکار باتجربه نباشد و با آموزش تعمير موبايل آشنايي کافي نداشته باشد، تشخيص اشتباهش مي تواند منجر به هزينه ي بسيار بالا براي تعويض نمايشگر شود. اين جاست که اهميت اين مجموعه ي باارزش آموزش تعمير موبايل مشخص مي گردد.



:: برچسب‌ها: موبايل , تعمير موبايل , تعمير قطعات موبايل ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمير کولر گازي
شنبه 21 ارديبهشت 1398 ساعت 12:30 | بازدید : 37 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمير کولر گازي در عصر حاضر از مهم ترين مشاغل خدماتي محسوب مي گردد. اهميت آموزش تعمير کولر گازي از جايي مشخص مي شود که بدانيم بيشتر منازل و مکان هاي تجاري مخصوصا در مناطق مرطوب از کولرهاي گازي استفاده مي کنند.آموزش تعمير کولر گازي مربوط به تمام کولرهايي است که سيستم سردکننده يا گرم کننده ي آن ها از ماده اي به نام «مبرّد» بهره مي برد. در سيستم هاي جديد تهويه مطبوع، هر دو قابليت سردسازي و گرم سازي در يک واحد وجود دارد و تنها جهت آن معکوس است بنابراين آموزش تعمير کولر گازي به هر دو مبحث مي پردازد. آموزش تعمير کولر گازي عملي تخصصي است و نياز به حداقل آشنايي با سيستم هاي الکترونيکي و مکانيکي و سازوکار سيستم مبرد دارد. اصطلاحاتي خاص نيز در آموزش تعمير کولر گازي وجود دارد که تعميرکاران مجرب با آن آشنا هستند.

 

?

 

آموزش تعمير کولر گازي - آموزش تعمير کولر گازي

آموزش تعمير کولر گازي بخش هاي مختلفي را مانند نصب، راه اندازي، سرويس، عيب يابي، شارژ مبرد و تعويض قطعات را شامل مي شود. کولر گازي که گاهي به خاطر محبوبيت نوعي از آن اسپليت نيز ناميده مي شود، در نگاه اول پيچيدگي هايي دارد که به نظر افراد سرويس و تعمير آن کاري دشوار به نظر مي آيد. آموزش تعمير کولر گازيشبيه تعمير يخچال است زيرا سيستم کاري مشابهي دارند بنابراين در سرويس دوره اي آن اصلا کاري دشوار نيست و برخلاف آموزش تعمير کولر گازي نياز به مهارت خاصي ندارد. در واقع بازديد و عيب يابي ساده ي اين وسيله از جمله کارهايي است که بايد هرکسي بلد باشد تا در صورت لزوم بتواند مشکلات احتمالي را شناسايي يا رفع کند و از عملکرد صحيح اين وسيله اطمينان حاصل کند. منظور از اقدامات ساده در آموزش تعمير کولر گازي، بازديد و تميز کردن و در صورت امکان پيدا کردن ايراداتي است که جلوي بازدهي کامل کولر را مي گيرد. در اين مجموعه علاوه بر آموزش تعمير کولر گازي به صورت تخصصي براي تعميرکاران و سرويس کاران، ترفندهاي ساده ي تميزکاري و عيب يابي کولر گازي را نيز نشان خواهيم داد.

آموزش تعمير کولر گازي - آموزش تعمير کولر گازي

آموزش تعمير کولر گازي مراحل مختلفي را شامل مي شود. ابتدا بايد بدانيم که کولر گازي چه بخش هايي دارد و چه مشکلاتي ممکن است براي آن به وجود بيايد. سپس باآموزش تعمير کولر گازي به بررسي علل مشکل و رفع آن مي‌پردازيم. به طور کلي مشکلات مربوط به کولر گازي مي تواند مربوط به پوسيدگي ها و نشتي ها، مشکلات ايجاد شده حين حمل يا نصب، عيب هاي الکتريک ايجاد شده به خاطر مشکلات برق، ايراد يا گير کردن بخش هاي مکانيکي مثل فن دمنده و کمپرسور يا ايراد در قطعات الکتريکي مانند خازن ها، مقاومت ها، کويل، ترموستات يا برد الکتريکي باشد. هر کدام از اين ايرادات با علت ايجاد آن به صورت کامل در آموزش تعمير کولر گازي به صورت تصويري گنجانده شده است.



:: برچسب‌ها: کولر , کولر گازي , تعمير کولر گازي , آموزش تعمير کولر گازي ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پرورش قارچ
شنبه 21 ارديبهشت 1398 ساعت 12:24 | بازدید : 41 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پرورش قارچ از جمله کارهايي است که با هزينه ي اوليه ي نسبتا کم بازدهي مناسبي دارد. آموزش پرورش قارچ علاوه بر سود مادي مي تواند با افزايش توليد غذا تبديل به منبع تغذيه ي انساني در شهرها شود. آموزش پرورش قارچ نيازمند تجربه و دانش فني خاص است اما بر خلاف ساير محصولات کشاورزي نياز به زميني خاص و وسيع يا آب زياد ندارد. آموزش پرورش قارچ اغلب در اتاقک هايي کوچک مانند گلخانه انجام مي شود اما پرورش قارچ در فضاي بيرون با امکانات لازم نيز رايج مي باشد. لازم به ذکر است که آموزش پرورش قارچ در سطح خانگي براي مصارف شخصي به تجهيزات گران قيمت و پيشرفته نيازي ندارد و حتي در يک کيسه ي پلاستيکي نيز قابل انجام است. کليات آموزش پرورش قارچ براي انواع قارچ ها مثل صدفي، دکمه اي، مورل و ... يکسان است و فقط شيوه ي آماده سازي بستر و نوع نگهداري متفاوتي دارند.

 

?

آموزش پرورش قارچ- آموزش پرورش قارچ

آموزش پرورش قارچ سابقه اي بيش از تاريخ دارد. پيش از يکجانشيني انسان ها و کشف کشاورزي، قارچ ها به همراه ريشه هاي درختان خودرو و ميوه هاي وحشي، غذاي بشر را تشکيل مي دادند. در واقع شروع آموزش پرورش قارچ را مي توان از زماني دانست که انسان به خوراکي بودن برخي قارچ ها پي برد و با اين که از روش علميآموزش پرورش قارچ آگاه نبود، شرايطي را فراهم مي کرد تا قارچ هاي قابل استفاده در آن رشد کنند. مثلا با مشاهده ي روييدن نوعي قارچ که فقط روي الوار درختان وجود دارد يا قارچي که تنها در مجاورت ساير قارچ ها وجود دارد، به شرايط مورد نياز آموزش پرورش قارچ پي برد. عامل ديگر رواج آموزش پرورش قارچ، کشف خواص درماني قارچ هاي چتري بود. آموزش پرورش قارچ راه زيادي را طي کرده است تا انسان بتواند انواع سمي و غير سمي قارچ ها را شناسايي کند و آن را در فضايي کنترل شده کشت کند. پس از قرن ها کشف هاي شگرفي از خواص انواع قارچ به دست آمد که نقش آموزش پرورش قارچدر زندگي امروز را پررنگ تر مي کند.



:: برچسب‌ها: قارچ , پرورش قارچ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گیتار - آموزش گیتار
شنبه 21 ارديبهشت 1398 ساعت 12:17 | بازدید : 48 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش گیتار به زبان ساده و قابل فهم و بدون نیاز به کلاس و استاد و صرف هزینه و زمان طولانی مساله‌ای است که بسیاری از هنرجویان موسیقی به دنبال آن هستند. در مجموعه‌ای که پیش روی شماست، آموزش گیتار به ساده و روان‌ترین شکل ممکن توضیح و آموزش داده می‌شود. مجموعه‌ی آموزش گیتار که در ادامه می‌بینید شامل بیش از 140 فایل ویدئویی آموزش گیتار است که از سطح مبتدی به تخصصی مرتب شده‌اند. مدرس این دوره‌ی آموزش گیتار Justin Sandercoe یکی از بهترین نوازندگان و استادانآموزش گیتار می‌باشد.

 

 

آموزش گیتار - آموزش گیتار

گیتار یکی از متداول‌ترین سازهای موسیقی می باشد که به دسته‌ی سازهای زهی تعلق دارد. می‌توان گیتار را پرکاربردترین ساز موسیقی دانست که در انواع موسیقی از پاپ و فلامنکو و جاز تا راک و متال مورد استفاده قرار می‌گیرد. نواختن گیتار با انگشت و ناخن یا پیک و مضراب انجام می‌شود. خانواده‌ی گیتار بسیار وسیع است که شامل گیتارهای کلاسیک، آکوستیک، برقی یا الکتریک و بیس می‌شود و هرکدام بسته به طراحی و کوک خاص خود، سبکی متفاوت را ارائه می دهند. لازم به ذکر است که تمام انواع گیتار از نوع آکوستیک مشتق شده است و آموزش گیتار در سطح مقدماتی و متوسط برای این سازها تقریبا یکسان می‌باشد. در فیلم‌های آموزش گیتار با انواع گیتار و سبک‌های نوازندگی بیشتر آشنا خواهید شد.

آموزش گیتار - آموزش گیتار

مهم‌ترین چالش علاقه‌مندان به آموزش گیتار کمبود وقت کافی به دلیل فشرده بودن کلاس‌های آموزش گیتار است که علت آن محدود بودن وقت استادان و جلسات آموزش گیتار می‌باشد. فرصت کم در هر جلسه و پشت سرهم بودن جلسات آموزش گیتارباعث می‌شود که تمرین کافی بین هر مبحث صورت نگیرد. علاوه بر این هزینه‌ی زیاد و نامعقول و مسافت‌های طولانی برای آموزش گیتار بسیاری از افراد را دلسرد کرده است. راه حل این مشکل، آموزش گیتار به صورت مجازی از طریق ویدئوهای آموزشی است که آن را در مجموعه‌ی فراهم شده آموزش گیتار مشاهده می‌کنید.



:: برچسب‌ها: گیتار , موسیقی , آموزش گیتار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تردستی
شنبه 21 ارديبهشت 1398 ساعت 12:9 | بازدید : 81 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تردستی یکی از بهترین فعالیت هایی است که می توان از آن برای سرگرم کردن خود و دوستان استفاده کرد. البته باید برای یک آموزش تردستی خوب علاوه بر داشتن یک استاد خوب، تمرین و پشتکار را نیز مدنظر قرار داد. آموزش تردستی شاید دشوار به نظر برسد اما پس از توضیحات کسی که آموزش تردستی را به شما می گوید، خواهید دید که آموزش تردستی تنها محدود به خطاها و حقه های بصری و ابزارهای خاص شعبده بازی است. مجموعه ی آموزش تردستی را Evan Era میزبانی کرده است و پس از اجرای تردستی در ابتدای هر فیلم، آموزش تردستی های مختلفی را به صورت تصویری و با توضیحات کامل ارائه می کند.

 

آموزش تردستی

 

آموزش تردستی - آموزش تردستی

آموزش تردستی یا همان شعبده بازی یا چشم بندی یک فن و هنر است که در آن با اثر گذاشتن بر ذهن یا حواس انسان ها، کارهایی که به نظر غیرممکن هستند اجرا می شوند. از مهم ترین نمونه های شعبده بازی که در جهان رایج بوده است می توان به دونیم کردن انسانی که در یک جعبه خوابیده است اشاره کرد که هنوز هم در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و شعبده بازان بسیاری آن را اجرا می کنند. آموزش تردستیاز گذشته مورد توجه افراد علاقه مند به این رشته بوده است، مخصوصا نوجوانان بیش از سایرین آموزش تردستی را دوست دارند.

آموزش تردستی - آموزش تردستی

آموزش تردستی موجب افزایش قدرت تفکر و خلاقیت به علاوه ی افزایش سرعت هماهنگی دست و اعضا با مغز و اعصاب می شود زیرا بسیاری از تمرینات مربوط بهآموزش تردستی نیاز به حرکات سریع و دقیق دست و بدن دارند. آموزش تردستیعلاوه بر موارد فوق می تواند سرگرمی' >سرگرمی مفید و سالمی برای تمام اقشار جامعه باشد و در صورتی که به صورت حرفه ای دنبال شود، شخص قادر خواهد بود کهآموزش تردستی را به عنوان یک شغل در زندگی داشته باشد. آموزش تردستی در سطوح بالا می تواند علاوه بر تضمین آینده ی شخص، شهرت زیادی برای فرد به ارمغان می آورد که خواسته ی بسیاری از جوانان است. شعبده بازان زیادی در مراسم مختلف مانند جشن های تولد و عروسی دعوت می شوند و از این راه هم زندگی خود را تامین می کنند و هم موجب شادی مردم می شوند.



:: برچسب‌ها: تردستی , شعبده بازی , شعبده باز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کراتینه کردن مو
شنبه 21 ارديبهشت 1398 ساعت 12:2 | بازدید : 51 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش کراتینه کردن مو یکی از محبوب ترین مجموعه ها در زمینه مو و زیبایی بوده که توسط وب سایت 118فایل در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته است. از آنجایی که امروزه، عدم وقت کافی برای صاف کردن موها یکی از دغدغه های بانوان' >بانوانمحسوب می گردد، ما برآن شدیم تا مجموعه پرطرفدار آموزش کراتینه کردن مو را به منظور حل این مشکل و ارائه راهکارهایی برای آن، گردآوری نماییم. لازم به ذکر است که کراتین، علاوه بر صاف کردن موها موجب تقویت آنان نیز می گردد. از اینرو با انجام اینکار از موهایی صاف و درخشان برخوردار خواهید بود.

 

آموزش کراتینه کردن مو

 

آموزش کراتینه کردن مو

در مجموعه آموزش کراتینه کردن مو، به شما نحوه صحیح انجام کراتین جهت احیا و صاف کردن مو به صورت مرحله به مرحله آموزش داده می شود. هم چنین این مجموعه با ذکر نکاتی درباره کراتین و مراقبت های بعد از آن، در انجام صحیح این عمل و داشتن موهایی زیبا و سالم به شما کمک فراوانی می نماید. 

آموزش کراتینه کردن مو - آموزش کراتینه کردن مو

یکی دیگر از موارد پوشش داده شده توسط مجموعه آموزش کراتینه کردن مو، چگونگی ترمیم موهای آسیب دیده می باشد. در این بخش شما با چندین راهکار برای ترمیم موهای رنگ شده و یا دکلره آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است که شما به واسطه این بخش از مجموعه آموزش کراتینه کردن مو، نحوه ساختن چندین ماسک خانگی برای ترمیم موها و محافظت از آنان را به صورت گام به گام فرا خواهید گرفت. 

آموزش کراتینه کردن مو - آموزش کراتینه کردن مو

مراقبت از موها و نحوه صاف کردن آن ها با مواد طبیعی و به صورت خانگی از دیگر موارد پوشش داده شده در مجموعه آموزش کراتینه کردن مو به شمار می رود. در این بخش، شما نحوه ایجاد چند نوع ماسک و کرم موی طبیعی و خانگی به منظور مراقبت از موها و نیز صاف کردن آنان را یاد خواهید گرفت. باید افزود که مجموعه آموزش کراتینه کردن مودر قالب این بخش، به شما چندین ترفند برای مراقبت از موهایتان و داشتن موهایی براق و زیبا را آموزش می دهد.



:: برچسب‌ها: مو , مدل مو , کراتینه کردن مو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تئوری موسیقی
شنبه 21 ارديبهشت 1398 ساعت 11:54 | بازدید : 43 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تئوری موسیقی به آموزش مطالب آموزشی همراه با تکرار و تمرین و اجرای عملی به صورت گام به گام می پردازد. اگر علاقه‌مند به دانش موسیقی مانند یادگیری الفبای موسیقی، نت‌خوانی، آشنایی با میزان‌ها و ضرب و ملودی هستید، ویدئوهایآموزش تئوری موسیقی برای شما بسیار مفید خواهد بود. آموزش تئوری موسیقیکه پیش روی شماست شامل 50 فایل ویدئویی می‌باشد که توسط یکی از استادان با سابقه‌ی آموزش تئوری موسیقی به نام Andrew Furmanczyk که نوازنده نیز هست برای شما آماده شده است.

 

آموزش تئوری موسیقی

آموزش تئوری موسیقی - آموزش تئوری موسیقی

آموزش تئوری موسیقی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی است که علاقه مندان به موسیقی و مخصوصا نوازندگان تمام سازها با آن مواجه می‌شوند. پیچیدگی‌های زیاد و تئوری بودن تمامی مباحث مربوط به آموزش تئوری موسیقی باعث شده است که بسیاری از نوازندگان از یادگیری این مبحث مهم غافل باشند. اما باید بدانیم که آموزش تئوری موسیقی پایه و اساس نوازندگی و آهنگ‌سازی است و بدون یادگیری آن، یادگیری موسیقی عملا غیرممکن است. بهترین راه برای آموزش تئوری موسیقی برای کسانی که شرکت کردن در کلاس برایشان مقدور نیست یا با یادگیری خودآموز از روی متن راحت نیستند، استفاده از فیلم‌های آموزشی می‌باشد.

آموزش تئوری موسیقی - آموزش تئوری موسیقی

آموزش تئوری موسیقی را می توان شاخه‌ای از موسیقی دانست که مباحثی مانند علامت‌ها، نت‌ها، میزان‌ها و ترکیب آن‌ها، گام، ریتم، پرده و نیم‌پرده را شامل می‌شود. گفتنی است که آموزش تئوری موسیقی لازمه‌ی ورود به دنیای موسیقی فارغ از نوع ساز یا آواز می‌باشد. آموزش تئوری موسیقی پیش‌نیاز نوازندگی تمام سازهای موسیقی ایرانی و غربی مانند گیتار، سه‌تار، پیانو، ویولن و... است و در سطح آموزش تئوری موسیقی، این سازها تفاوتی باهم ندارند. احتمالا تا به حال سوالات زیادی در زمینه‌ی موسیقی برای شما ایجاد شده است، مثلا ریتم چیست، ریتم 4/4 یا 6/8 یعنی چه و این اعداد چه معنایی دارند، نت چیست و علامت‌های آن کدامند، نت‌ها کجای خطوط حامل قرار می گیرند و چطور می‌توان آن ها را خواند یا نوشت، تفاوت آواهای مختلف موسیقی در چیست، چگونه می توان نت‌ها را اجرا کرد و آن‌ها را در موسیقی تشخیص داد. درآموزش تئوری موسیقی به تمام این سوالات پاسخی مناسب و ساده داده خواهد شد به طوری که در پایان قادر به نوشتن یک ملودی یا آهنگ خواهید بود.



:: برچسب‌ها: موسیقی , تئوری موسیقی , آموزش موسیقی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر لپ تاپ
چهار شنبه 18 ارديبهشت 1398 ساعت 15:53 | بازدید : 49 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر لپ تاپ یکی از پرکاربردترین مشاغل خدماتی در دنیا می باشد. آموزش تعمیر لپ تاپ به عنوان یکی از زیرشاخه های الکترونیک به عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات سخت افزاری می پردازد. آموزش تعمیر لپ تاپ نیازمند آشنایی با ساختار کلی لپ تاپ های مختلف مثل محل قرارگیری قطعات داخلی و خارجی مثل هارددیسک، گرافیک، فن، رم و از همه مهم تر نحوه ی اتصالات این موارد به یکدیگر است. همچنین برای آموزش تعمیر لپ تاپ باید با مفاهیم بنیادی الکترونیک مانند ولتاژ و جریان و قطعاتی مانند دیود، خازن، مقاومت، آی سی و ترانزیستور آشنا بود. پیش نیاز مهم دیگر درآموزش تعمیر لپ تاپ، مهارت کار با هویه و لحیم کاری می باشد.

 

آموزش تعمیر لپ تاپ - آموزش تعمیر لپ تاپ

آموزش تعمیر لپ تاپ برخلاف ظاهر پیچیده ای که دارد، از اصولی ساده پیروی می کند که می توان با آموختن آنها نه تنها نیاز های اولیه ی خود در زمینه ی آموزش تعمیر لپ تاپ را پاسخ داد، بلکه به آموزش تعمیر لپ تاپ به عنوان یک شغل پر درآمد نگاه کرد. امروزه کمتر کسی را می توان یافت که سروکارش به آموزش تعمیر لپ تاپ نیفتاده باشد و اکثر مردم از وقت گیر بودن و هزینه ی بالای این تعمیرات گلایه دارند در حالی که اگر با اصولآموزش تعمیر لپ تاپ آشنا باشید، خواهید دید که شاید هرگز نیازی به مراجعه به تعمیرکار ندارید زیرا بیش تر عیب هایی که به نظر جدی می آیند، بر اثر مشکلاتی بسیار جزیی نظیر کثیف شدن و قطع اتصال داخلی، نچرخیدن درست فن ها و مشکل در خنک کنندگی، مشکلات فیزیکی پورت ها مثل خم شدگی و اتصال کوتاه و حتی جدا شدن کابل ها در داخل لپ تاپ ایجاد می گردند. آشنایی ساده با آموزش تعمیر لپ تاپ این امکان را ایجاد کرده است که با یک بازرسی کوتاه، در اغلب موارد از صرف هر هزینه ای بی نیاز باشید.



:: برچسب‌ها: لپ تاپ , تعمیر , آموزش تعمیر لپ تاپ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش ساخت زیورآلات
چهار شنبه 18 ارديبهشت 1398 ساعت 15:45 | بازدید : 39 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش ساخت زیورآلات یکی از مهم ترین فعالیت های بشر از ابتدا به امروز بوده است. آموزش ساخت زیورآلات از دیرباز با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، اشیای زیبا و فلزات مختلف رواج داشته و امروز به شکل مدرنی با ابزار خاص انجام می شود. یکی از مهم ترین موادی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می شود، سیم ها و مفتول های مسی هستد که در همین مجموعه ی آموزش ساخت زیورآلات نیز پرکاربردترین ماده ی اولیه ی آموزش ساخت زیورآلات می باشند. از دیگر محصولاتی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می گردند می توان به چرم، نخ ابریشم، انواع مهره و کریستال و مروارید، سنگ های مختلف مانند کوارتز، روبان و حتی کاغذ اشاره کرد.

 

 

آموزش ساخت زیورآلات - آموزش ساخت زیورآلات

آموزش ساخت زیورآلات همان طور که می دانید یکی از پر سود ترین مشاغل بشری است که همواره مورد توجه همه ی اقشار در سراسر جهان مخصوصا بانوان' >بانوان بوده است. از آن جا که بانوان' >بانوان مصرف کننده ی اصلی زیورآلات هستند، طبیعی است که برای هماهنگی سلیقه، آموزش ساخت زیورآلات نیز اغلب توسط بانوان' >بانوانانجام شود. آموزش ساخت زیورآلات به علت نیاز داشتن به مواد اولیه ی نسبتا ارزان قیمت و فراوان به علاوه ی قیمت بالای محصولات نهایی و عدم نیاز به تجهیزات و فضای زیاد می تواند یکی از بهترین مشاغل خانگی باشد که با سود سرشاری همراه است. البته باید گفت که در آموزش ساخت زیورآلات، مهم ترین وارزنده ترین عنصر و وسیله، خلاقیت و مهارت شخص سازنده است. اغلب کسانی که به آموزش ساخت زیورآلات علاقه مند هستند، از کمبود ایده های نو و تکراری بودن طرح های موجود گلایه مندند. علاوه بر کمبود ایده در بحث آموزش ساخت زیورآلات، عامل وجود نداشتن استادی که همیشه در دسترس باشد و بتوان برای آموزش ساخت زیورآلات دائما به او مراجعه کرد نیز مشکلی بزرگ است. حتی در جاهایی که اساتید این رشته حضور دارند، ایده های محدودی برای ارائه موجود است و زمان کم و هزینه ی زیاد هر کلاس آموزش ساخت زیورآلات و عدم امکان تکرار آموزش، یادگیری را دشوارتر می کند. راه حل این مشکل مراجعه به ویدئوهای آموزش ساخت زیورآلات است که صدها ایده را در خود جای داده اند و می توانند بارها برای یادگیری به آن ها مراجعه کرد. مزیت دیگر فیلم های آموزش ساخت زیورآلات، هزینه ی اندک و زمانِ نامحدود در اختیار داشتن آموزش ساخت زیورآلات می باشد.



:: برچسب‌ها: زیورآلات , جواهرات , ساخت زیورآلات , آموزش ساخت زیورآلات ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش تعمیر کولر گازی
چهار شنبه 18 ارديبهشت 1398 ساعت 14:55 | بازدید : 42 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش تعمیر کولر گازی در عصر حاضر از مهم ترین مشاغل خدماتی محسوب می گردد. اهمیت آموزش تعمیر کولر گازی از جایی مشخص می شود که بدانیم بیشتر منازل و مکان های تجاری مخصوصا در مناطق مرطوب از کولرهای گازی استفاده می کنند.آموزش تعمیر کولر گازی مربوط به تمام کولرهایی است که سیستم سردکننده یا گرم کننده ی آن ها از ماده ای به نام «مبرّد» بهره می برد. در سیستم های جدید تهویه مطبوع، هر دو قابلیت سردسازی و گرم سازی در یک واحد وجود دارد و تنها جهت آن معکوس است بنابراین آموزش تعمیر کولر گازی به هر دو مبحث می پردازد. آموزش تعمیر کولر گازی عملی تخصصی است و نیاز به حداقل آشنایی با سیستم های الکترونیکی و مکانیکی و سازوکار سیستم مبرد دارد. اصطلاحاتی خاص نیز در آموزش تعمیر کولر گازی وجود دارد که تعمیرکاران مجرب با آن آشنا هستند.

 

 

آموزش تعمیر کولر گازی - آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی بخش های مختلفی را مانند نصب، راه اندازی، سرویس، عیب یابی، شارژ مبرد و تعویض قطعات را شامل می شود. کولر گازی که گاهی به خاطر محبوبیت نوعی از آن اسپلیت نیز نامیده می شود، در نگاه اول پیچیدگی هایی دارد که به نظر افراد سرویس و تعمیر آن کاری دشوار به نظر می آید. آموزش تعمیر کولر گازیشبیه تعمیر یخچال است زیرا سیستم کاری مشابهی دارند بنابراین در سرویس دوره ای آن اصلا کاری دشوار نیست و برخلاف آموزش تعمیر کولر گازی نیاز به مهارت خاصی ندارد. در واقع بازدید و عیب یابی ساده ی این وسیله از جمله کارهایی است که باید هرکسی بلد باشد تا در صورت لزوم بتواند مشکلات احتمالی را شناسایی یا رفع کند و از عملکرد صحیح این وسیله اطمینان حاصل کند. منظور از اقدامات ساده در آموزش تعمیر کولر گازی، بازدید و تمیز کردن و در صورت امکان پیدا کردن ایراداتی است که جلوی بازدهی کامل کولر را می گیرد. در این مجموعه علاوه بر آموزش تعمیر کولر گازی به صورت تخصصی برای تعمیرکاران و سرویس کاران، ترفندهای ساده ی تمیزکاری و عیب یابی کولر گازی را نیز نشان خواهیم داد.

آموزش تعمیر کولر گازی - آموزش تعمیر کولر گازی

آموزش تعمیر کولر گازی مراحل مختلفی را شامل می شود. ابتدا باید بدانیم که کولر گازی چه بخش هایی دارد و چه مشکلاتی ممکن است برای آن به وجود بیاید. سپس باآموزش تعمیر کولر گازی به بررسی علل مشکل و رفع آن می‌پردازیم. به طور کلی مشکلات مربوط به کولر گازی می تواند مربوط به پوسیدگی ها و نشتی ها، مشکلات ایجاد شده حین حمل یا نصب، عیب های الکتریک ایجاد شده به خاطر مشکلات برق، ایراد یا گیر کردن بخش های مکانیکی مثل فن دمنده و کمپرسور یا ایراد در قطعات الکتریکی مانند خازن ها، مقاومت ها، کویل، ترموستات یا برد الکتریکی باشد. هر کدام از این ایرادات با علت ایجاد آن به صورت کامل در آموزش تعمیر کولر گازی به صورت تصویری گنجانده شده است.



:: برچسب‌ها: کولر , کولر گازی , تعمیر کولر گازی , آموزش تعمیر کولر گازی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش کامل آرایش صورت
سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 ساعت 13:30 | بازدید : 38 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش کامل آرایش صورت به عنوان پارت دوم مجموعه محبوب آموزش خود آرایی در وب سایت 118فایل انتشار یافته است. این مجموعه آموزشی با ارائه مباحث تکمیل کننده پارت اول می تواند در یادگیری کامل آرایش صحیح صورت به شما کمک فراوانی نماید. در این مجموعه نیز همانند پارت اول آن، یک بخش به آموزش کامل نحوه صحیح خود آرایی اختصاص داده شده است. همچنین شما توسط مجموعه آموزش کامل آرایش صورت، مدل های متنوع بسیاری را برای آرایش چشم یاد خواهید گرفت. باید افزود که در این مجموعه نیز آرایش های ساده بسیاری برای علاقه مندان به طبیعی بودن آرایش صورت، ارائه گردیده است.

 

آموزش کامل آرایش صورت1

آموزش کامل آرایش صورت

از دیگر موارد پوشش داده شده در مجموعه آموزش کامل آرایش صورت می توان به توضیح نحوه آرایش صورت مردان به عنوان داماد اشاره نمود. یکی از ویژگی های برجسته این مجموعه که آن را از پارت اول خود متمایز کرده، آموزش مدل های آرایش صورت افراد مشهور در موقعیت های خاص می باشد. به عنوان مثال شما با مشاهده این بخش از مجموعه آموزش کامل آرایش صورت قادر به یادگیری آرایش صورت خوانندگان مشهور بسیاری در یکی از معروف ترین کلیپ هایشان خواهید بود. هم چنین نحوه آرایش صورت بازیگران و خوانندگان معروف در مراسم خاصی مانند Grammy، Red Carpet و ... را به صورت مرحله به مرحله یاد خواهید گرفت.



:: برچسب‌ها: آرایش , جذابیت , آرایش صورت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش شینیون مو
سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 ساعت 13:21 | بازدید : 41 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش شینیون مو یکی از مجموعه های تخصصی در زمینه شینیون مو به شمار می رود. این مجموعه با پوشش مباحث زیادی در زمینه آموزش شینیون مو، در یادگیری مدل های متنوع و به روز شینیون به شما کمک فراوانی می نماید. در مجموعه آموزش شینیون مو شما با انواع مدل های شینیون از جمله شینیون موهای کوتاه، شینیون بدون گرما و شینیون عروس و ... آشنا خواهید شد. لازم به ذکر است که این مجموعه با آموزش بیش از 50 مدل بافت مو در زیباسازی هر چه بیشتر موهای مشتریانتان کمک فراوانی می کند.

 

آموزش شینیون مو1

 

آموزش شینیون مو

در مبحث آموزش شینیون موهای کوتاه، شما مدل های متنوعی را برای شینیون این نوع موها و نیز بلند جلوه دادن آنان یاد خواهید گرفت. شما توسط مجموعه آموزش شینیون مو و در قالب آموزش شینیون بدون گرما درباره انجام شینیون بدون نیاز به هیچ گونه اتوی مو و یا بابلیس، اطلاعاتی را کسب نموده و مدل های زیادی را با این روش آموزش خواهید دید. 

آموزش شینیون مو - آموزش شینیون مو

یکی دیگر از موارد پوشش داده شده در مجموعه آموزش شینیون مو، آموزش شینیون باز می باشد. در این مبحث شما مدل های شینیون جذاب و زیبای بسیاری را که به صورت باز و یا نیمه باز آرایش یافته، یاد خواهید گرفت. باید افزود که این مدل ها به دلیل سادگی و در عین حال جذابیتشان می توانند برای مجالس مهم و عروسی ها بسیار مناسب باشند.



:: برچسب‌ها: شینیون , مدل مو , مو , بافت مو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
ایده های جالب برای مراسم عروسی
سه شنبه 17 ارديبهشت 1398 ساعت 9:24 | بازدید : 47 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی با ارائه بیش از هزاران ایده جالب و خلاقانه به شما در برگزاری مراسمی خاص کمک فراوانی می نماید. این مجموعه به دلیل ارائه ایده هایی مقرون به صرفه و در عین حال خاص و زیبا، توانسته به یکی از محبوب ترین مجموعه ها در میان زوج های جوان تبدیل شود. امروزه تلاش تمامی زوج های جوان بر برگزاری جشن عروسی خاص و منحصر به فرد با به کار گیری ایده هایی خلاقانه و جذاب می باشد. از اینرو مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی که توسط وب سایت 118فایل منتشر شده، به شما در خاطره انگیز کردن هر چه بیشتر مراسمتان کمک می کند.

 

 

مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی - مجموعه ایده های جالب برایمراسم عروسی 

در مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی، نحوه تهیه گیفت هایی خلاقانه برای مهمانانتان آموزش داده شده است. همچنین در این مجموعه چندین ایده جذاب برای گیفت های عروسی ارائه گردیده که می تواند منجر به غافلگیر شدن مهمانانتان گردد. از دیگر موارد پوشش داده شده در مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی، آموزش نحوه تزئین دسته گل عروس می باشد که این مجموعه با ارائه بیش از 20 راهکار زیبا و البته کم هزینه، به شما در تزئین دسته گل عروسیتان کمک فراوانی می نماید. باید افزود که این مجموعه نحوه ساخت دسته گل با استفاده از گل های طبیعی، مصنوعی و حتی پارچه هایی مخصوص با بکار بردن مرواریدهایی زیبا و درخشان در آن، را آموزش می دهد. 



:: برچسب‌ها: مراسم , عروس , مجلس , تالار ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
مجموعه آموزش گیتار الکتریک
دو شنبه 16 ارديبهشت 1398 ساعت 18:5 | بازدید : 39 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

مجموعه آموزش گیتار الکتریک با ارائه 38 ساعت فیلم آموزشی به آموزش تمامی سبک های نواختن گیتار می پردازد. مجموعه آموزش گیتار الکتریک در طی 5 بخش آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک بلوز، آموزش سطح مبتدی تا پیشرفته سبک پاپ، آموزش مبتدی کلاسیک راک و آموزش سطح متوسطه و پیشرفته سبک کلاسیک را به طور کامل و واضح آموزش می دهد. از جمله عناوین آموزشی مجموعه آموزش گیتار الکتریک می توان به اجرای ریتم گیتار با استفاده از پنتاتونیک، آموزش بلوز به سبک استاد Eric Clapton، نواختن در فضاهای خالی گیتار، آموزش صداهای آکورد، نحوه اجرا در گیتار آکوستیک راک، آکورد های بسته در گیتار، آموزش های گیتار Marty Schwartz، آموزش آکورد به سبک استاد  Jimi Hendrix، یادگیری آکورد های فشرده، نواختن آکورد های تند و موارد دیگر اشاره نمود.

•مجموعه آموزش گیتار الکتریک برای چه کسانی مناسب است؟

مجموعه آموزش گیتار الکتریک مناسب هنرجویان عزیز و حتی نوازندگان با داشتن تجربه کاری نیز می باشد. با توجه به جامع بودن آموزش های مجموعه آموزش گیتار الکتریک می توان آن را به تمامی علاقه مندان و دوستداران گیتار با هر سن و سطحی از آموزش پیشنهاد نمود. مجموعه آموزش گیتار الکتریک با دربرداشتن تکنیک ها و تمرینات کاربردی برای آموزش هر چه بهتر باعث گردیده تا عزیزان همراه با این مجموعه بتوانند به خوبی با نحوه نواختن گیتار آشنا شوند. 

 

•چرا آموزش گیتار الکتریک را فرابگیریم؟

آموختن هنر همیشه یکی از دغدغه های افراد در طول زندگی می باشد که در این میان نواختن گیتار یکی از علاقه مندی های جوانان بوده است. گیتار مانند سایر آلات موسیقی دارای صدایی دلنشین و جذاب می باشد که با یکبار تجربه نواختن به این موضوع پی خواهید برد. بنابراین فراگیری نواختن گیتار می تواند در روحیه انسان تاثیر بسزایی گذاشته و بتوان از آن برای ماندگار کردن لحظات زندگی استفاده نمود. همچنین نواختن اکثر آهنگ ها توسط گیتار امکانپذیر می باشد که همین موضوع باعث شده تا طرفداران گیتار طیف گسترده ای از افراد را تشکیل دهد.



:: برچسب‌ها: گیتار , موسیقی , نت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پرورش قارچ- آموزش پرورش قارچ
دو شنبه 16 ارديبهشت 1398 ساعت 18:0 | بازدید : 46 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پرورش قارچ از جمله کارهایی است که با هزینه ی اولیه ی نسبتا کم بازدهی مناسبی دارد. آموزش پرورش قارچ علاوه بر سود مادی می تواند با افزایش تولید غذا تبدیل به منبع تغذیه ی انسانی در شهرها شود. آموزش پرورش قارچ نیازمند تجربه و دانش فنی خاص است اما بر خلاف سایر محصولات کشاورزی نیاز به زمینی خاص و وسیع یا آب زیاد ندارد. آموزش پرورش قارچ اغلب در اتاقک هایی کوچک مانند گلخانه انجام می شود اما پرورش قارچ در فضای بیرون با امکانات لازم نیز رایج می باشد. لازم به ذکر است که آموزش پرورش قارچ در سطح خانگی برای مصارف شخصی به تجهیزات گران قیمت و پیشرفته نیازی ندارد و حتی در یک کیسه ی پلاستیکی نیز قابل انجام است. کلیات آموزش پرورش قارچ برای انواع قارچ ها مثل صدفی، دکمه ای، مورل و ... یکسان است و فقط شیوه ی آماده سازی بستر و نوع نگهداری متفاوتی دارند.

 

آموزش پرورش قارچ- آموزش پرورش قارچ

آموزش پرورش قارچ سابقه ای بیش از تاریخ دارد. پیش از یکجانشینی انسان ها و کشف کشاورزی، قارچ ها به همراه ریشه های درختان خودرو و میوه های وحشی، غذای بشر را تشکیل می دادند. در واقع شروع آموزش پرورش قارچ را می توان از زمانی دانست که انسان به خوراکی بودن برخی قارچ ها پی برد و با این که از روش علمیآموزش پرورش قارچ آگاه نبود، شرایطی را فراهم می کرد تا قارچ های قابل استفاده در آن رشد کنند. مثلا با مشاهده ی روییدن نوعی قارچ که فقط روی الوار درختان وجود دارد یا قارچی که تنها در مجاورت سایر قارچ ها وجود دارد، به شرایط مورد نیاز آموزش پرورش قارچ پی برد. عامل دیگر رواج آموزش پرورش قارچ، کشف خواص درمانی قارچ های چتری بود. آموزش پرورش قارچ راه زیادی را طی کرده است تا انسان بتواند انواع سمی و غیر سمی قارچ ها را شناسایی کند و آن را در فضایی کنترل شده کشت کند. پس از قرن ها کشف های شگرفی از خواص انواع قارچ به دست آمد که نقش آموزش پرورش قارچدر زندگی امروز را پررنگ تر می کند.



:: برچسب‌ها: قارچ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بیلیارد - آموزش بیلیارد
دو شنبه 16 ارديبهشت 1398 ساعت 17:55 | بازدید : 50 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بیلیارد یکی از قدیمی ترین ورزش' >ورزش های جهان است که صدها سال پیش در اروپا وجود داشته است. آموزش بیلیارد در ایران نیز دارای محبوبیت بالایی می باشد و حتی فدراسیونی برای آموزش بیلیارد وجود دارد. آموزش بیلیارد یکی از جذاب ترین ورزش' >ورزش های دنیاست که نیازمند مهارت ها و وسایل خاصی بوده و معمولا به صورت جمعی انجام می شود. آموزش بیلیارد که در انگلیسی به دو بخش اصلی pool و snooker تقسیم بندی می شود موردپسند بسیاری از جوانان است اما امکانات محدود در شهرهای مختلف آموزش بیلیارد را دشوار نموده است. از بهترین راه های آموزش بیلیارد یادگیری از طریق فیلم های آموزشی است که در این مجموعه برای شما آماده شده است.

 

آموزش بیلیارد

 

آموزش بیلیارد - آموزش بیلیارد

آموزش بیلیارد در جهان به قدری مشهور است که هرساله چندین مسابقه ی جهانی در رشته های مختلف این ورزش' >ورزش برگزار می شود. همان طور که می دانید این بازیروی یک میز با سوراخ هایی در اطراف آن انجام می شود که توپ هایی روی آن قرار دارند و باید با زدن ضربه به داخل سوراخ ها هدایت شوند. اگر چه کلیت آموزش بیلیارد همین است اما تکنیک ها و شیوه های بی شماری وجود دارند که بدون آن ها آموزش بیلیارد غیرممکن می گردد. مثلا آموزش بیلیارد به چند دسته تقسیم می شود که در عین شبیه بودن، ریشه ها و قوانین مشخصی دارند. اسنوکر که شیوه ی کلاسیک آموزش بیلیارداست، میزی بزرگ تر از سایر رشته ها دارد و دارای شش پاکت در اطراف میز است که هدف از بازی وارد کردن توپ ها به این پاکت هاستو تکنیک اصلی اسنوکر آن پل زدن است. در مقابل، بازی شاخصی که آن را می شناسیم و در باشگاه ها انجام می شود، ایت بال نام دارد. بازی غالب مسابقات بین المللی از نوع ناین بال است اما شیوه های دیگری از قبیل تن بال و میز یک پاکته یا بدون پاکت نیز مرسومند. هر روش آموزش بیلیارد دارای تکنیک های منحصر به فردی است که در شیوه های دیگر ممکن است کاملا بدون کاربرد باشد، بنابراین آموزش بیلیارد آموزشی یکسان ندارد.

آموزش بیلیارد - آموزش بیلیارد

آموزش بیلیارد اگرچه دارای تفاوت هایی است، اما مساله ی مهم در تمام انواع آموزش بیلیارد فیزیک توپ ها، پیش بینی نیرو و جهت ضربه و حدس زدن محل قرارگیری بعدی توپ ها می باشد. بنابر این در کنار آموزش بیلیارد مربوط به رشته ی موردنظر، باید نگاهی به تئوری آموزش بیلیارد نیز داشت. بخش تئوری آموزش بیلیارد را می توان از طریق نرم افزارهای شبیه ساز و جزوه های آماده یا از راه تمرین مکرر آموخت.



:: برچسب‌ها: بیلیارد , ورزش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش گام به گام کاشت ناخن
یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت 11:28 | بازدید : 40 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش گام به گام کاشت ناخن، جزء بهترین مجموعه های آموزشی در زمینه کاشت و طراحی ناخن با انواع روش ها می باشد. یکی از مهم ترین مسائل در حفظ ظاهر بانوان' >بانوان، داشتن ناخن هایی خوش فرم و زیبا است. مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن با توضیح جزء به جزء مراحل کاشت و بیان نکات مربوطه به شما در یادگیری و انجام کاشت ناخن به صورت مستقل، کمک فراوانی می نماید. پس اگر هیچ گونه اطلاعی در این زمینه ندارید، این مجموعه می تواند شما را در یادگیری انجام صحیح کاشت ناخن یاری دهد.

 

آموزش گام به گام کاشت ناخن 1

آموزش گام به گام کاشت ناخن

این مجموعه به آموزش نحوه آماده سازی ناخن قبل از کاشت به طور کامل و با ذکر جزئیات پرداخته است. باید افزود شما با مشاهده مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، روش صحیح انجام مانیکور و پدیکور ناخن و هم چنین طریقه صحیح سوهان کشی را آموزش خواهید دید.

آموزش گام به گام کاشت ناخن - آموزش گام به گام کاشت ناخن

کاشت ناخن به دو روش پودری و با ژل انجام می گردد که در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، هر دوی این روش ها به صورت کامل توضیح داده شده است. در این مجموعه نحوه اکستنشن ناخن های کوتاه با تیپ و فرمر در کاشت پودری و با ژل در کاشت ژلی به صورت گام به گام آموزش داده می شود. 

آموزش گام به گام کاشت ناخن - آموزش گام به گام کاشت ناخن

یکی دیگر از مباحثی که مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن به آن پرداخته، چگونگی انجام ژلیش ناخن طبیعی با استفاده از بیس ژل و لاک ژل می باشد. ژلیش یا همان لاک موقت برای افرادی که دارای ناخن هایی خوش فرم هستند، مناسب بوده که نیازی به انجام مراحل کاشت بر روی ناخن نبوده و استحکام ناخن ها را افزایش می دهد. اگر ناخن های خوش فرم ولی شکننده ای دارید، می توانید بدون انجام کاشت و با استفاده از کاور ناخن هایتان هم، به زیبایی و استحکام هر چه بیشتر آنان بیفزایید که در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن نحوه کاور ناخن طبیعی بدون نیاز به تیپ و فرمر آموزش داده شده است. لازم به ذکر است که در مجموعه آموزش گام به گام کاشت ناخن، چندین طراحی زیبا برای ناخن ها به صورت مرحله به مرحله توضیح داده شده که تنوع این طرح ها موجب افزایش خلاقیت و توانایی شما در انجام هر گونه طرح دلخواه خود و یا مشتریانتان خواهد شد.



:: برچسب‌ها: ناخن , کاشت ناخن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
دوره آموزش نصب سنگ آنتیک
یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت 11:17 | بازدید : 45 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

دوره آموزش نصب سنگ آنتیک در پارت اول خود با عنوان "آموزش نصب سنگ های آنتیک"،  به ارائه شیوه های مختلف نصب سنگ های آنتیک پرداخته و شما را بطور کامل با مراحل کار آشنا می سازد. همچنین ناگفته نماند که به زودی پارت های بعدی این دوره به مجموعه آموزش ها افزوده می گردد. سنگ های آنتیک به دلیل تنوع در طرح و قابلیت نصبشان بر روی تمام سطوح، امروزه طرفداران زیادی داشته و برای زیبا سازی اماکن مورد استفاده قرار می گیرد. دوره آموزش نصب سنگ آنتیک طی ویدیو های گوناگونی، طریقه نصب سنگ های آنتیک در نقاط مختلف محیط نظیر ستون ها، دیوار های داخلی و نمای بیرونی ساختمان را آموزش می دهد. سنگ های آنتیک به راحتی با شیوه های آسان و مختلفی نصب می گردند که دوره آموزش نصب سنگ آنتیک به این مهم پرداخته و کاملأ مراحل اتصال آنها به دیوار را توضیح می دهد.

دوره آموزش نصب سنگ آنتیک - دوره آموزش نصب سنگ آنتیک

 نصب سنگ های آنتیک به سه روش از جمله نصب با پیچ و رول پلاک، با روش دوغاب کاری و نصب با چسب صورت می گیرد. دوره آموزش نصب سنگ آنتیک در ابتدا به طور کامل نحوه نصب سنگ های آنتیک را به روش پیچ و رول پلاک برای شما عزیزان آموزش می دهد. سنگ های آنتیک به دلیل جنس محکمشان به راحتی قابل برش و سوراخ شدن نیستند، از این رو در نصب آنها نیازمند به دستگاه هایی نظیر دلر، چرخ سنگ و همچنین ابزاری مانند تراز، اره، خط کش و ... می باشیم. دوره آموزش نصب سنگ آنتیک از زوایای مختلف نحوه قرار دادن سنگ آنیتک بر روی دیوار، پیچ زدن، درز گیری توسط گچ و ... را برای علاقه مندان بیان می کند. 

 

دوره آموزش نصب سنگ آنتیک - دوره آموزش نصب سنگ آنتیک

برخی از سنگ های آنتیک به صورت قالب های بزرگی بوده که در هنگام نصب با قرارگیری در کنار هم، فضایی خالی و اندک در بینشان ایجاد می گردد که باید با گچ پر شوند. پس از گچ زدن درزها، برای اینکه سطح درز صاف شود از قلم مو و اندکی آب استفاده می کنیم. دوره آموزش نصب سنگ آنتیک پس از آموزش کامل نصب سنگ های آنتیک با پیچ و رول پلاک، با ارائه ویدیو های گوناگون و مفیدی نحوه نصب سنگ های آنتیک با دوغاب کاری را آموزش می دهد. در روش نصب سنگ های آنتیک به شیوه دوغاب کاری سنگ ها نیز در قطعات کوچکتری بوده و با توجه به مصالح مورد استفاده، زمان بیشتری را باید صرف کنیم.



:: برچسب‌ها: سنگ , سنگ آنتیک , نصب سنگ , نصب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش دفاع شخصی
یک شنبه 15 ارديبهشت 1398 ساعت 9:21 | بازدید : 45 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش دفاع شخصی عنوان یکی از پرطرفدارترین پکیج های سایت 118فایل می باشد که به صورت قدم به قدم همه آنچه را که مربوط به دفاع شخصی می باشد به وسیله یکی از بهترین رزمی کاران جهان به نام استاد Wong آموزش داده است. روش مبارزه استاد Wong که در مجموعه آموزش دفاع شخصی آموزش داده شده است، وینگ چون (wing chun) که قدمتی 350 ساله دارد یکی از سبک های رزمی چینی و کونگ فو می باشد.

 

آموزش دفاع شخصی 1

 

آموزش دفاع شخصی - آموزش دفاع شخصی

مجموعه آموزش دفاع شخصی شامل دو بخش می باشد که کلیه تکنیک های دفاع شخصی را آموزش می دهد. بخش اول مجموعه آموزش دفاع شخصی بهترین تکنیک های دفاع در خیابان، تکنیک های دفاع شخصی، چگونگی دفاع از خود در خیابان و دفاع در برابر هل دادن را آموزش داده است. دفاع شخصی زنان از دیگر مواردی است که بخش اول مجموعه آموزش دفاع شخصی به آن پرداخته است. با توجه به اینکه امکان شرکت در کلاس های رزمی برای خانم ها کمتر می باشد آموزش های مربوط به دفاع شخصی زنان برای بسیاری از خانم های علاقمند به فراگیری دفاع شخصی مناسب خواهد بود. باید افزود یکی از نکات مهم در دفاع شخصی بانوان' >بانوان برخورداری از قدرت جسمانی مناسب برای دفاع از خود در برابر افراد می باشد.



:: برچسب‌ها: دفاع , دفاع شخصی , ورزش , هنرهای رزمی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش بستن شال و روسری
شنبه 14 ارديبهشت 1398 ساعت 10:35 | بازدید : 40 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش بستن شال و روسری بسیاری از ایده های جذاب و متنوع پیرامون بستن شال و روسری را به شما آموزش می دهد. اگر علاقمند به بستن شال و روسری خود با حجاب کامل و زیباترین شکل ممکن می باشید مجموعه آموزش بستن شال و روسری ایده های بسیاری در اختیارتان قرار خواهد داد.

 

آموزش بستن شال و روسری 1

 

آموزش بستن شال و روسری

مجموعه آموزش بستن شال و روسری به صورت مرحله به مرحله شیوه بستن شال به طرق مختلف و با حجاب کامل را آموزش می دهد. حجاب به پوشش های گوناگون زنان مسلمان گفته می شود و مفهومی برآمده از قرآن کریم و فقه اسلامی و ساخت یافته در فرهنگ اسلامی که ناظر بر پوشش شرعی در مقابل نامحرم و به طور ویژه برای زنان است. در ایران اسلامی به دلیل باورهای مذهبی مردم زنان به پوشش موی سر خود با روسری و شال تاکید زیادی دارند اما نتخاب روش مناسب و زیبا برای بستن شال و روسری دغدغه بسیاری از خانوم ها می باشد.



:: برچسب‌ها: شال , روسری , بستن شال و روسری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش آشپزی بین المللی 
شنبه 14 ارديبهشت 1398 ساعت 10:27 | بازدید : 39 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش آشپزی بین المللی یکی از بهترین و پر طرفدارترین مجموعه های آموزشآشپزی در جهان به شمار می رود. شما با خرید مجموعه آموزش آشپزی بین المللیقادر خواهید بود هزاران نوع غذای جدید و متنوع را تهیه کنید. اگر از غذاهای تکراری خسته شده اید و تمایل به یادگیری دستور پخت غذاهای بیشتری را دارید، ما به شما مجموعه آموزش آشپزی بین المللی را پیشنهاد می کنیم.

 

آموزش <a href='http://118file.com/list.aspx?cat=64805&key=cooking' target='_blank' title='آشپزی' >آشپزی</a> بین المللی1

 

 آموزش آشپزی بین المللی

آشپزی در واقع آماده سازی غذا جهت مصرف تلقی می شود که شامل روش ها و ابزار متعدد و همچنین ترکیب اجزا جهت طعم بخشی به غذا و قابلیت هضم آن است. این کار نیازمند انتخاب درست و به اندازه مواد اولیه و ترکیب آنان با روشی منظم می باشد که مجموعه آموزش آشپزی بین المللی می تواند به شما کمک فراوانی جهت انتخاب درست مواد، ترکیب آنان با یکدیگر و بیان ترفندهایی برای دریافت نتیجه ای مطلوب تر، نماید.

آموزش آشپزی بین المللی – آموزش آشپزی بین المللی

آشپزی، نکات و فواید خاصی فراتر از لذت انجام آن و چشیدن غذای تهیه شده توسط خود افراد، برای آنان دارد. آشپزی همانند سایر هنرها جهت ابراز خلاقیت به کار رفته و نقش مهمی در مدیریت استرس افراد ایفا می کند. زیرا زمانیکه انسان ها راهی برای ابراز خلاقیت های خود بیابند، قادر به رهایی از استرس خواهند بود. به صورتیکه افراد مبتلا به افسردگی به راحتی می توانند از طریق آشپزی به آرامش زیادی دست یابند.



:: برچسب‌ها: آشپزی , آموزش آشپزی , غذا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش پرورش زنبور عسل
شنبه 14 ارديبهشت 1398 ساعت 10:15 | بازدید : 41 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش پرورش زنبور عسل به منظور آموزش زنبورداری در ایران، یکی از کاملترین مجموعه های حاضر می باشد که تمامی نکات کاربردی پیرامون آموزش زنبورداری را در اختیار کاربران قرار می دهد. آموزش پرورش زنبور عسل که بیش از 12 ساعتآموزش گام به گام زنبور داری است با شرح ابزار و لوازم مورد نیاز برای شروع کار زنبورداری آغاز شده و در ادامه زنبوردار مجموعه آموزش پرورش زنبور عسل تجربیات چندین ساله خود پیرامون زنبورداری را با کاربران به اشتراک می گذارد.

 

آموزش پرورش زنبور عسل 1

 

 

آموزش پرورش زنبور عسل - آموزش پرورش زنبور عسل

با توجه به درآمد بالای حاصل از زنبورداری، پرورش زنبور عسل در ایران طرفداران زیادی داشته و افراد بسیاری به دنبال کسب درآمد از این راه هستند اما آنچه برای آغاز کار زنبورداری اهمیت دارد داشتن اطلاعات کافی و تخصصی در زمینه پرورش زنبور عسل در ایران می باشد. مجموعه آموزش پرورش زنبور عسل تمام آنچه را که برای شروع کار زنبورداری لازم و ضروری است در اختیارتان قرار می دهد به طوری که با تماشای مجموعهآموزش پرورش زنبور عسل برای شروع کار زنبورداری آمادگی های لازم را کسب خواهید کرد.



:: برچسب‌ها: زنبور , زنبورداری , آموزش زنبورداری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...
آموزش زنبورداری
پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت 11:32 | بازدید : 59 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

آموزش زنبورداری در ادامه مجموعه آموزش پرورش زنبورعسل بوده و در واقع تکمیل کننده پارت اول می باشد. این مجموعه آموزشی که بیش از 12 ساعت آموزش زنبورداری است به طور ویژه به زنبورداری مدرن پرداخته است. در طول مجموعه آموزش زنبورداری، زنبورداری را در بیش از 100 روز قدم به قدم و با تمامی جزئیات فرا خواهید گرفت به طوری که در پایان این مجموعه آموزشی می توانید کار زنبورداری را شروع کرده و از این راه به کسب درآمد بپردازید.

 

آموزش زنبورداری 1

 

آموزش زنبورداری - آموزش زنبورداری

زنبورداری یکی از مشاغل پردرآمد و لذت بخش می باشد که این روزها سیل عظیمی از افراد به آن روی آورده اند اما موفقیت در این راه نیازمند اطلاعات کافی در رابطه با زنبورداری است که مجموعه آموزش زنبورداری این اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهد. در مسیر راه زنبورداران با مشکلات زیادی از قبیل بیماری های مربوط به کندو و زنبورعسل مواجه می شوند که مجموعه آموزش زنبورداری به تفضیل این بیماری ها را مورد بررسی قرار داده است.

آموزش زنبورداری - آموزش زنبورداری

همچنین این مجموعه آموزشی دربردارنده یک فایل PDF به منظور آموزش بهتر و کاملتر زنبورداری می باشد که در این راه به شما کمک فراوانی خواهد کرد. لازم به ذکر است زنبورداری در فصول مختلف سال نیازمند داشتن اطلاعات کافی می باشد به همین دلیل مجموعه آموزش زنبورداری، زنبورداری در فصول مختلف سال را مورد بررسی قرار داده و آنچه را که باید بدانید به شما آموزش می دهد.



:: برچسب‌ها: زنبور , زنبورداری , آموزش زنبورداری ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب ...